Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Nie czyta klasy

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Zaaxel

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:25
Offline

Napisano 15.11.2017 18:42

Witam.

Mam problem z jedną klasą, którą udało mi się zlepić ^^

Mianowicie przy kompilacji nie wyświetla żadnych błędów, jednakże w grze nie czyta owej klasy :/ 

Ktoś może wiedzieć co jest nie tak? Poniżej KOD SMA

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <fun>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Zmniejszona grawitacja oraz widzialność na nożu, posiada Deagle i 1/5 z niego";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Unnamed");
	register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, "Zwykle");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
	ma_klase[id] = false;
}

public CurWeapon(id)
{
	if(!ma_klase[id])
	return;
	
	new wid = get_user_weapon(id);
	if(wid == CSW_KNIFE)
	{
		set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10);
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
	}
	else
	{
		set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
	}
}

public ResetHUD(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0);
}

public fwTakeDamageJedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits)
{
	if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1)) || random_num(1, 5) !=1)
		return HAM_IGNORED;
	
	new weapon = get_user_weapon(idAtt);
	
	if(weapon == CSW_DEAGLE)
		SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
		
	return HAM_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Zaaxel

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:25
Offline

Napisano 15.11.2017 19:36

Zapomniałem dodać pliczek, bez którego może wywalać błąd w 26 linijce

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#3 Paweł.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 68
Pomocny

  • Postów:284
  • Steam:steam
Offline

Napisano 15.11.2017 20:52

Zapomniałem dodać pliczek, bez którego może wywalać błąd w 26 linijce

Dopisujesz do plugins-codmod.ini?

 

Jakieś logi, nic?


  • +
  • -
  • 0

#4 Deadly_SouL

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:67
  • GG:
  • Imię:Wojciech
  • Lokalizacja:Bielsko-Biała
Offline

Napisano 15.11.2017 20:59

Dopisz do plugins-codmod.ini nazwe jaką nosi plik klasy + końcówka .amxx

 

A po za tym w klasie zauważyłem błąd.

Klasa będzie miała 1/5 z każdej broni a nie tylko z Deagle 

 

Tutaj masz instrukcje jak to zmienić :

 

Dodaj pod:

#include <fun>

To:

#define DMG_BULLET (1<<1)

Podmień w plugin_init

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

na :

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

Oraz 

public fwTakeDamageJedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits)
{
	if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1)) || random_num(1, 5) !=1)
		return HAM_IGNORED;
	
	new weapon = get_user_weapon(idAtt);
	
	if(weapon == CSW_DEAGLE)
		SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
		
	return HAM_HANDLED
}

Na:

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!(damagebits & DMG_BULLET))
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && random_num(1,5) == 1)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}

Teraz klasa będzie mieć 1/5 z Deagle a nie z wszystkich broni ;)


Użytkownik Deadly_SouL edytował ten post 15.11.2017 21:04

  • +
  • -
  • 1

Zapraszam na CoD Mod 45k ! IP : 46.238.114.102:27015


#5 Zaaxel

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:25
Offline

Napisano 15.11.2017 21:14

Dzięki wielkie. Nie wiem czy to by rozwiązało problem ale raczej tak. Wywaliłem kod odpowiadający za tą szanse i zaczęło działać. W sumie nawet nie potrzebne przy małej ilości HP

 

Temat do zamknięcia ;)


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych