Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Deadly_SouL - zdjęcie

Deadly_SouL

Rejestracja: 13.08.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.10.2020 18:34
-----

Moje tematy

Brak awansów na serwerze

31.05.2018 21:07

Witam, zainstalowałem awanse : https://amxx.pl/topi...63-awanse-klas/ na poprzednim serwerze wszystko mi smigało teraz chciałbym postawić od nowa serwer mam te same pliki nawet probowalem na nowo zainstalować awanse zgodnie z instrukcją lecz nic nie pomaga :/ Nie wiem naprawdę co moze być przyczyną. Klasy na serwerze są ale tak jakby w ogóle tych awansow nie bylo... Awansu wybrać nie mogę, lecz w opisie klasy są.

Pobrałem nawet gotowca z tematu i dalej nie działa. proszę o pomoc

 

Jeżeli bedzie trzeba to podam Silnik na priv.

1/x na szybkie przeladowanie w klasie/perku

21.11.2017 12:46

Witam, potrafi ktoś dodać 1/x na szybkie przeładowanie w klasie/perku ? Widziałem taką rzecz na jednym cod modzie ale nie mogę tego znaleźć w internecie :/ Pozdrawiam

[Tutorial]Jak dodać klan do HUD

18.11.2017 19:14

Tak jak w temacie postaram się wyjaśnić jak dodać Informacje odnośnie Klanu do HUD z perfpektywy obserwatora jak i z perspektywy gracza.

Nigdzie nie mogłem znaleźć takiego poradnika więc napisze swój własny. Szukałem pomocy tutaj lecz dostałem ją tylko w połowie więcej tutaj :https://amxx.pl/topi...ud/#entry744274

 

 

Będziemy edytować silnik Cod'a

 

Z perspektywy Obserwatora :

 

1.Nad :

#include <amxmodx>

dodajemy :

native get_klangracza(id, Return[], len)

2.W public_PokazInformacje

 

Dodajemy nad :

set_hudmessage(255, 255, 0, 0.02, 0.16, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);

To :

new szKlan[33];
get_klangracza(target, szKlan, 32);
if(!equali(szKlan,"")){
}else szKlan = "Brak"

3. Edytujemy wygląd HUD :

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nKlan: %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], szKlan);

Cały public wygląda tak :

public PokazInformacje(id) 
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
		
	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
	
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;
		new szKlan[33];
                get_klangracza(target, szKlan, 32);
                if(!equali(szKlan,"")){
                }else szKlan = "Brak"
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nKlan: %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], szKlan);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}  

Z perspektywy gracza :

 

Tutaj edytujemy tylko public_PokazInformacje, jeśli natyw już został dodany (Patrz punkt 1)

 

1.Nad :

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);

Dodajemy to :

new szKlan[33];
get_klangracza(id, szKlan, 32);
if(!equali(szKlan,"")){
}else szKlan = "Brak"

2. Edytujemy wygląd HUD :

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Perk : %s]^n[Klan : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], szKlan);

Wystarczy skompilować i wgrać na serwer :)

 

Jest to mój pierwszy poradnik więc proszę bez Hejtów :P

Jak dodać klan do HUD ?

12.11.2017 19:20

Witam,

 

Jest ktoś wstanie wytłumaczyć mi jak dodać jaki klan posiada gracz do HUD z perspektywy obserwatora w silniku CodMod'a ?

 

Pozdrawiam

Problem z kompilacja

05.11.2017 17:29

Witam,

 

Dodałem do HUD w silniku monety i przez tą czynność nie mogę skompilować Silnika :/
Nie wiem co jest tego powodem

 

Logi z kompilatora :

QTM_CodMod.sma(1126) : error 075: input line too long (after substitutions)

1 Error.
Could not locate output file QTM_CodMod.amxx (compile failed).

A oto linijka z HUD'em

public PokazInformacje(id) 
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
		
	if(!is_user_connected(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = pev(id, pev_iuser2);
	
		if(!target)
			return PLUGIN_CONTINUE;
			
		new hp = get_user_health(target);
		set_hudmessage(0, 255, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nAktaulne HP : %d^n^nInteligencja : %i^nWitlanosc : %i^nWytrzymalosc : %i^nZwinnosc : %i^n^nMonety : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], hp, inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target], cod_get_user_coins(target));
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	new hp = get_user_health(id);
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.16, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "CoD Mod [45001]^n^nKlasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nZdrowie : %d^nMonety : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]), poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp, cod_get_user_coins(id));
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}  

Linijka z błędem wg. kompilatora :

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);

Liczę na pomoc :) Pozdrawiam