Pokaż zawartość pliku plugin.ini oraz plugins-codmod.ini i wyślij silnik na priv.
Poszukam przyczyny i pomogę ci ją naprawić.
Prześlij jeszcze kod jednej klasy i jednego awansu do niej.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Deadly_SouL
Rejestracja: 13.08.2015Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.10.2020 18:34





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 67
- Odwiedzin: 3 282
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Wojciech
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Bielsko-Biała
-
Zainteresowania
DupShoot.pl[CoD Mod 45k][Klany][MapyCS:GO][UNIKAT]
GRAFIKA - Bannery|Loga oraz inne prace na zamówienie u mnie na GG !
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#749798 Brak awansów na serwerze
Napisane przez AwIlL^^
w 01.06.2018 08:03
#749843 Brak awansów na serwerze
Napisane przez AwIlL^^
w 01.06.2018 21:32
klany, cod_quests i cod_menu masz w dwóch plikach. (to nie jest przyczyna jak coś)
Przydałaby się jeszcze zawartość codmod.inc (tak dla pewności)
rejestracja awansu jest poprawna.
Mam nadzieję, że nie masz tej klasy na serwie bo ma dwie niezgodności kodu z opisem.
Jeżeli w codmod.inc budowa natywu cod_register_advance jest dobrze to zostaje tylko silnik do sprawdzenia.
Jakby kto się zastanawiał jakim cudem codmod.inc może mieć wpływ to wyjaśniam, że sprawdzane jest tylko czy ilość parametrów się zgadza i nie odróżnia gdzie ma być napis a gdzie liczba.
Raz po edycji kodu nie zmieniłem swojego pliku .inc a ilość parametrów się tylko zgadzała i dziwnie to działało...
#744449 1/x na szybkie przeladowanie w klasie/perku
Napisane przez Robiin
w 22.11.2017 21:39
#744411 1/x na szybkie przeladowanie w klasie/perku
Napisane przez Ziome3eg
w 22.11.2017 13:01
Łap , pisz jak coś będzie nie tak
Załączone pliki
-
codclass_Famaser.sma 2,2 KB 63 Ilość pobrań
codclass_Famaser.amxx
#744195 Jak dodać klan do HUD ?
Napisane przez tytusek
w 16.11.2017 16:32
#744142 Jak dodać klan do HUD ?
Napisane przez tytusek
w 14.11.2017 21:36
#743839 Problem z kompilacja
Napisane przez Ogen Dogen
w 05.11.2017 22:46
Dokładniej chodzi o linijkę jaka następuje po niej, jest po prostu za długa.
Spróbuj ją trochę zawinąć
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nAktaulne HP : %d^n^nInteligencja : %i^nWitlanosc : %i^nWytrzymalosc : %i^nZwinnosc : %i^n^nMonety : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], hp, inteligencja_gracza[target], zdrowie_gracza[target], wytrzymalosc_gracza[target], kondycja_gracza[target], cod_get_user_coins(target));
#720087 Knifemod + kosy do cs go
Napisane przez
mayday245
w 08.02.2016 15:17
Jest to edycja tego pluginu: http://amxx.pl/topic...92-knifemod-pl/
Witam, zauwazylem ze niektórzy ludzmi tego nazwac nie mozna. Biora pieniadze za edytowanie o to tego pluginy, bo chca miec gracze na swoim serwerze menu z wyborem kos z cs go i za to biora gruby szmal. Ja udostepniam za darmo, moga byc drobne bugi bo nie sprawdzalem go nie mam na to czasu.
Zapraszam do hejtowania hehe
km_highspeed 340 - Ustawia szybkość chodzenia przy "bayonet"
km_lowspeed 170 - Ustawia szybkość chodzenia przy "huntsman"
km_addhealth 3 - Ustawia ile ma regenerować HP na sekundę przy "Nożu Domyślnym"
km_maxhealth 75 - Ustawia ilość HP do którego może regenerować "Nożu Domyślnym"
km_damage 2 - Ustawia moc większych obrażeń przy "flip knife"
km_lowgravity 400 - Ustawia grawitację przy "karambit"
say: /kosy ; otwiera menu z wyborem noża.
standardowa.
Folder knife-mod wgrac do folderu models.
Wszystko jest w zalaczniku
Załączone pliki
-
Knife-mod.rar 4,68 MB 450 Ilość pobrań
#262120 Awanse klas
Napisane przez Goliath
w 23.06.2011 18:55
Wersja dla tych, który mają wgrane frakcje DarkGL'a
1. Instalujemy frakcje, a następnie awanse według instrukcji z pierwszego posta.
2. Zmieniamy publici WybierzKlase, WybierzKlase_Handle i WybierzKlase_Frakcje na:
public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Frakcje");
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){
menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i])
}
}
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}
public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50], szTmp[5], dana_klasa;
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(JestAwansem(i))
continue;
WczytajDane(id, i);
dana_klasa = i;
for(; ;)
{
if(awansuje_do[dana_klasa] && poziom_gracza[id] >= awanse[ZnajdzAwans(dana_klasa, awansuje_do[dana_klasa])][2])
{
dana_klasa = awansuje_do[dana_klasa];
WczytajDane(id, dana_klasa);
}
else break;
}
if(equali(data,frakcja_klas[dana_klasa]))
{
formatex(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[dana_klasa], poziom_gracza[id]);
num_to_str(dana_klasa, szTmp, charsmax(szTmp));
menu_additem(menu2, klasa, szTmp);
}
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu2);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
item = str_to_num(data);
if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
nowa_klasa_gracza[id] = item;
if(klasa_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
3. W zależności od tego, jakim sposobem instalowaliśmy frakcje, dokonujemy różnych zmian:
- gdy instalowaliśmy I sposobem:
Zmieniamy public ZarejestrujAwans na:
public ZarejestrujAwans(plugin, params)
{
if(params != 10)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
return -1;
pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;
new awans_z = get_param(1);
awansuje_do[awans_z] = ilosc_klas;
awansuje_z[ilosc_klas] = awans_z;
ilosc_awansow++;
awanse[ilosc_awansow][1] = ilosc_klas;
awanse[ilosc_awansow][0] = awans_z;
awanse[ilosc_awansow][2] = get_param(2);
get_string(3, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
get_string(4, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);
bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(5);
zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(8);
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(9);
get_string(10, frakcja_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_FRAKCJA);
return ilosc_klas;
}
Zmieniamy natyw w pliku codmod.inc na:
native cod_register_advance(z_klasy, od_levela, const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci, const frakcja[]);
- gdy instalowaliśmy II sposobem:
Zmieniamy public ZarejestrujAwans na:
public ZarejestrujAwans(plugin, params)
{
if(params != 9)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
return -1;
pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;
new awans_z = get_param(1);
awansuje_do[awans_z] = ilosc_klas;
awansuje_z[ilosc_klas] = awans_z;
ilosc_awansow++;
awanse[ilosc_awansow][1] = ilosc_klas;
awanse[ilosc_awansow][0] = awans_z;
awanse[ilosc_awansow][2] = get_param(2);
get_string(3, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
get_string(4, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);
bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(5);
zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(8);
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(9);
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas], "Elitarny Snajper"))
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Amerykanie";
return ilosc_klas;
}
Teraz przed return ilosc_klas, wypisujemy wszystkie klasy, które są zarejestrowane poprzez natyw cod_register_advance (czyli te klasy, które są awansami) w taki sposób:
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas], "Nazwa klasy, do której można awansować"))
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Nazwa frakcji";
- jeśli instalowaliśmy sposobem Cypis'a, zmieniamy funkcję ZarejestrujAwans na:
public ZarejestrujAwans(plugin, params)
{
if(params != 9)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
return -1;
pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;
new awans_z = get_param(1);
awansuje_do[awans_z] = ilosc_klas;
awansuje_z[ilosc_klas] = awans_z;
ilosc_awansow++;
awanse[ilosc_awansow][1] = ilosc_klas;
awanse[ilosc_awansow][0] = awans_z;
awanse[ilosc_awansow][2] = get_param(2);
get_string(3, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
get_string(4, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);
bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(5);
zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(8);
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(9);
for(new i=0;i<klasid;i++){
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],nazwa_klasy[i])){
frakcja_klas[ilosc_klas] = nazwa_frakcji[i];
}
}
return ilosc_klas;
}
A następnie wypisujemy wszystkie klasy, do których możemy awansować, do cod_frakcje.ini, jak wszystkie inne.
4. Kompilujemy plik QTM_CodMod.sma.

Gotowce:
- I sposób:


- II sposób:


- sposób Cypisa:


#718855 Inne rozdawanie statystyk oraz Limit statystyk
Napisane przez vanillah
w 23.01.2016 15:55
Zamień public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
na (100 zmieniasz na swój limit
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } if(punkty_gracza[id] < 1) return PLUGIN_CONTINUE; new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu); new ilosc; if(co_ile[szybkosc_rozdania[id]] == -1) ilosc = punkty_gracza[id]; else ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > punkty_gracza[id]) ? punkty_gracza[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]] switch(item) { case 0: { if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++; else szybkosc_rozdania[id] = 0; } case 1: { if(inteligencja_gracza[id] < 100) { if(ilosc > 100 - inteligencja_gracza[id]) ilosc = 100 - inteligencja_gracza[id]; inteligencja_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety"); } case 2: { if(zdrowie_gracza[id] < 100) { if(ilosc > 100 - zdrowie_gracza[id]) ilosc = 100 - zdrowie_gracza[id]; zdrowie_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zdrowia osiagniety"); } case 3: { if(wytrzymalosc_gracza[id] < 100) { if(ilosc > 100 - wytrzymalosc_gracza[id]) ilosc = 100 - wytrzymalosc_gracza[id]; wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom wytrzymalosci osiagniety"); } case 4: { if(kondycja_gracza[id] < 100) { if(ilosc > 100 - kondycja_gracza[id]) ilosc = 100 - kondycja_gracza[id]; kondycja_gracza[id]+=ilosc; punkty_gracza[id]-=ilosc; } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety"); } } if(punkty_gracza[id] > 0) PrzydzielPunkty(id); return PLUGIN_CONTINUE; }
#718831 Inne rozdawanie statystyk oraz Limit statystyk
Napisane przez Wyntelek
w 23.01.2016 12:46
http://amxx.pl/topic...mit-statystyk/
Tylko w tym temacie masz to za pomoca cvarow + nie masz opcji dodania w staty wszystkiego , max to 100 , chcac dodac calos musisz dodac po 100 -1 ma to wygladac tak: 100, -1 // dalszy kod..
PS. Nie udalo mi sie tego połączyć , przyznam sie ;/
#710753 Opis klasy się ucina
Napisane przez WeBsteR
w 26.08.2015 10:46
#682285 Dywizje v2 CodMod
Napisane przez NiczegoWinien
w 11.01.2015 00:24
Chcialem troche odswiezyc stary dosc ciekawy kod a chodzi dokladnie o dywizje do coda nowego.

/dywizja - otwiera menu dywizji /ustawienia - mozliwosc wlaczenia/wylaczenia sprite

Plugin posiada w standardzie 6 dywizji do ktorych sa dodane sprite odpowiednio do kazdej z dywizji. Kod napisany od zera(na podstawie funkcjonalnosci ze starym kodem). Jest to plugin gotowy do instalacji na serwerze bez zadnych zmian w glownym silniku codmod. Zapis vault. Mozliwosc dodania/usuniecia badz edycji kodu tylko w tym temacie.

dywizje_rank.ini - dodajemy do cstrike/addons/amxmodx/configs/ dywizje.rar - rozpakowujemy i dodajemy do cstrike/sprites/ codmod_Dywizje_v2.amxx -- dodajemy do cstrike/addons/amxmodx/plugins/ i dopisujemy na koniec w plugins.ini badz plugins-codmod.ini codmod_Dywizje_v2.sma -- dodajemy do cstrike/addons/amxmodx/scripting/





- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Deadly_SouL
- Regulamin