Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Deadly_SouL - zdjęcie

Deadly_SouL

Rejestracja: 13.08.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.10.2020 18:34
-----

#749798 Brak awansów na serwerze

Napisane przez AwIlL^^ w 01.06.2018 08:03

Pokaż zawartość pliku plugin.ini oraz plugins-codmod.ini i wyślij silnik na priv.
Poszukam przyczyny i pomogę ci ją naprawić.
Prześlij jeszcze kod jednej klasy i jednego awansu do niej.


  • +
  • -
  • 1


#749843 Brak awansów na serwerze

Napisane przez AwIlL^^ w 01.06.2018 21:32

klany, cod_quests i cod_menu masz w dwóch plikach. (to nie jest przyczyna jak coś)

 

Przydałaby się jeszcze zawartość codmod.inc (tak dla pewności)

 

rejestracja awansu jest poprawna.
Mam nadzieję, że nie masz tej klasy na serwie bo ma dwie niezgodności kodu z opisem.

 

Jeżeli w codmod.inc budowa natywu cod_register_advance jest dobrze to zostaje tylko silnik do sprawdzenia.

Jakby kto się zastanawiał jakim cudem codmod.inc może mieć wpływ to wyjaśniam, że sprawdzane jest tylko czy ilość parametrów się zgadza i nie odróżnia gdzie ma być napis a gdzie liczba. 

Raz po edycji kodu nie zmieniłem swojego pliku .inc a ilość parametrów się tylko zgadzała i dziwnie to działało...


  • +
  • -
  • 1


#744449 1/x na szybkie przeladowanie w klasie/perku

Napisane przez Robiin w 22.11.2017 21:39

Prosz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#744411 1/x na szybkie przeladowanie w klasie/perku

Napisane przez Ziome3eg w 22.11.2017 13:01

Łap , pisz jak coś będzie nie tak

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#744195 Jak dodać klan do HUD ?

Napisane przez tytusek w 16.11.2017 16:32

w obserwatorze podobnie tylko 

 

get_klangracza(target, nameklan, 32);

 

id na target zamieniasz i reszt jak wczesniej zrobiles


  • +
  • -
  • 1


#744142 Jak dodać klan do HUD ?

Napisane przez tytusek w 14.11.2017 21:36

new nameklan[33];

get_klangracza(id, nameklan, 32);

 

"klan gracza: %s", nameklan


  • +
  • -
  • 1


#743839 Problem z kompilacja

Napisane przez Ogen Dogen w 05.11.2017 22:46

Dokładniej chodzi o linijkę jaka następuje po niej, jest po prostu za długa.

Spróbuj ją trochę zawinąć ;)

		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nAktaulne HP : %d^n^nInteligencja : %i^nWitlanosc : %i^nWytrzymalosc : %i^nZwinnosc : %i^n^nMonety : %i",
			nazwy_klas[klasa_gracza[target]],
			doswiadczenie_gracza[target],
			PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),
			poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]],
			hp,
			inteligencja_gracza[target],
			zdrowie_gracza[target],
			wytrzymalosc_gracza[target],
			kondycja_gracza[target],
			cod_get_user_coins(target));

  • +
  • -
  • 1


#720087 Knifemod + kosy do cs go

Napisane przez mayday245 w 08.02.2016 15:17

Jest to edycja tego pluginu: http://amxx.pl/topic...92-knifemod-pl/

 

inne informacje

 

Witam, zauwazylem ze niektórzy ludzmi tego nazwac nie mozna. Biora pieniadze za edytowanie o to tego pluginy, bo chca miec gracze na swoim serwerze  menu z wyborem kos z cs go i za to biora gruby szmal. Ja udostepniam za darmo, moga byc drobne bugi bo nie sprawdzalem go nie mam na to czasu.

Zapraszam do hejtowania hehe :P

 

cvary

 

km_highspeed 340  - Ustawia szybkość chodzenia przy "bayonet"
km_lowspeed 170  - Ustawia szybkość chodzenia przy "huntsman"
km_addhealth 3 - Ustawia ile ma regenerować HP na sekundę przy "Nożu Domyślnym"
km_maxhealth 75  - Ustawia ilość HP do którego może regenerować "Nożu Domyślnym"
km_damage 2  - Ustawia moc większych obrażeń przy "flip knife"
km_lowgravity 400  - Ustawia grawitację przy "karambit"

 

komendy

 

say: /kosy ; otwiera menu z wyborem noża.

 

instalacja 

 

standardowa.

Folder knife-mod wgrac do folderu models.

 

download

 

Wszystko jest w zalaczniku

 

 

 

Załączone pliki




#262120 Awanse klas

Napisane przez Goliath w 23.06.2011 18:55

Nie dodałeś do natywu do codmod.inc.

Wersja dla tych, który mają wgrane frakcje DarkGL'a
1. Instalujemy frakcje, a następnie awanse według instrukcji z pierwszego posta.
2. Zmieniamy publici WybierzKlase, WybierzKlase_Handle i WybierzKlase_Frakcje na:
public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Frakcje");
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){
menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i])
}
}

menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}

public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)

new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");

new klasa[50], szTmp[5], dana_klasa;
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(JestAwansem(i))
continue;
WczytajDane(id, i);
dana_klasa = i;

for(; ;)
{
if(awansuje_do[dana_klasa] && poziom_gracza[id] >= awanse[ZnajdzAwans(dana_klasa, awansuje_do[dana_klasa])][2])
{
dana_klasa = awansuje_do[dana_klasa];
WczytajDane(id, dana_klasa);
}
else break;
}
if(equali(data,frakcja_klas[dana_klasa]))
{
formatex(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[dana_klasa], poziom_gracza[id]);
num_to_str(dana_klasa, szTmp, charsmax(szTmp));
menu_additem(menu2, klasa, szTmp);
}
}

WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);

menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu2);

client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)

item = str_to_num(data);

if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

nowa_klasa_gracza[id] = item;

if(klasa_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

3. W zależności od tego, jakim sposobem instalowaliśmy frakcje, dokonujemy różnych zmian:
- gdy instalowaliśmy I sposobem:
Zmieniamy public ZarejestrujAwans na:
public ZarejestrujAwans(plugin, params)
{
if(params != 10)
return PLUGIN_CONTINUE;

if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
return -1;

pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;

new awans_z = get_param(1);
awansuje_do[awans_z] = ilosc_klas;
awansuje_z[ilosc_klas] = awans_z;
ilosc_awansow++;
awanse[ilosc_awansow][1] = ilosc_klas;
awanse[ilosc_awansow][0] = awans_z;
awanse[ilosc_awansow][2] = get_param(2);
get_string(3, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
get_string(4, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);

bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(5);
zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(8);
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(9);
get_string(10, frakcja_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_FRAKCJA);

return ilosc_klas;
}

Zmieniamy natyw w pliku codmod.inc na:
native cod_register_advance(z_klasy, od_levela, const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci, const frakcja[]);

- gdy instalowaliśmy II sposobem:
Zmieniamy public ZarejestrujAwans na:
public ZarejestrujAwans(plugin, params)
{
if(params != 9)
return PLUGIN_CONTINUE;

if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
return -1;

pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;

new awans_z = get_param(1);
awansuje_do[awans_z] = ilosc_klas;
awansuje_z[ilosc_klas] = awans_z;
ilosc_awansow++;
awanse[ilosc_awansow][1] = ilosc_klas;
awanse[ilosc_awansow][0] = awans_z;
awanse[ilosc_awansow][2] = get_param(2);
get_string(3, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
get_string(4, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);

bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(5);
zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(8);
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(9);

if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas], "Elitarny Snajper"))
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Amerykanie";

return ilosc_klas;
}

Teraz przed return ilosc_klas, wypisujemy wszystkie klasy, które są zarejestrowane poprzez natyw cod_register_advance (czyli te klasy, które są awansami) w taki sposób:
	if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas], "Nazwa klasy, do kt&#243;rej można awansować"))
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Nazwa frakcji";

- jeśli instalowaliśmy sposobem Cypis'a, zmieniamy funkcję ZarejestrujAwans na:
public ZarejestrujAwans(plugin, params)
{
if(params != 9)
return PLUGIN_CONTINUE;

if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
return -1;

pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;

new awans_z = get_param(1);
awansuje_do[awans_z] = ilosc_klas;
awansuje_z[ilosc_klas] = awans_z;
ilosc_awansow++;
awanse[ilosc_awansow][1] = ilosc_klas;
awanse[ilosc_awansow][0] = awans_z;
awanse[ilosc_awansow][2] = get_param(2);
get_string(3, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
get_string(4, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);

bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(5);
zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(8);
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(9);
for(new i=0;i<klasid;i++){
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],nazwa_klasy[i])){
frakcja_klas[ilosc_klas] = nazwa_frakcji[i];
}
}

return ilosc_klas;
}

A następnie wypisujemy wszystkie klasy, do których możemy awansować, do cod_frakcje.ini, jak wszystkie inne.
4. Kompilujemy plik QTM_CodMod.sma.

Zalecane jest, aby klasa, do której się awansuje, miała taką samą frakcję, jak ta, z której się awansuje. Od najnowszej wersji - nieaktualne Dołączona grafika. (Pragnę zaznaczyć, że jeśli frakcja składa się tylko z klas, które awansują, to ta frakcja będzie pusta i nie będzie można jej otworzyć, aż do momentu pierwszego awansu.)

Gotowce:
- I sposób:
Załączony plik  awanse_frakcje1.sma   42,81 KB  308 Ilość pobrań
  awanse_frakcje1.amxx
- II sposób:
Załączony plik  awanse_frakcje2.sma   42,88 KB  192 Ilość pobrań
  awanse_frakcje2.amxx
- sposób Cypisa:
Załączony plik  awanse_frakcjec.sma   44,14 KB  453 Ilość pobrań
  awanse_frakcjec.amxx
  • +
  • -
  • 10


#718855 Inne rozdawanie statystyk oraz Limit statystyk

Napisane przez vanillah w 23.01.2016 15:55

Zamień public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)

na (100 zmieniasz na swój limit

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) {

    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

    

    if(item == MENU_EXIT) {

        menu_destroy(menu);

        return PLUGIN_CONTINUE;

    }

    

    if(punkty_gracza[id] < 1)

        return PLUGIN_CONTINUE;

    

    new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);

    new ilosc;

    if(co_ile[szybkosc_rozdania[id]] == -1)

        ilosc = punkty_gracza[id];

    else ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > punkty_gracza[id]) ? punkty_gracza[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]

    

    switch(item) { 

        case 0: {

            if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++;

            else szybkosc_rozdania[id] = 0;

        } 

		case 1: 
		{	
			if(inteligencja_gracza[id] < 100) {
				if(ilosc > 100 - inteligencja_gracza[id])
					ilosc = 100 - inteligencja_gracza[id];
				inteligencja_gracza[id]+=ilosc;
				punkty_gracza[id]-=ilosc;
			} else  client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
			
			
		}
		case 2: 
		{	
			if(zdrowie_gracza[id] < 100) {
				if(ilosc > 100 - zdrowie_gracza[id])
					ilosc = 100 - zdrowie_gracza[id];
				zdrowie_gracza[id]+=ilosc;
				punkty_gracza[id]-=ilosc;
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zdrowia osiagniety");	
		}
		case 3: 
		{	
			if(wytrzymalosc_gracza[id] < 100) {
				if(ilosc > 100 - wytrzymalosc_gracza[id])
					ilosc = 100 - wytrzymalosc_gracza[id];
				wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc;
				punkty_gracza[id]-=ilosc;
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom wytrzymalosci osiagniety");	
			
		}
		case 4: 
		{	
			if(kondycja_gracza[id] < 100) {
				if(ilosc > 100 - kondycja_gracza[id])
					ilosc = 100 - kondycja_gracza[id];
				kondycja_gracza[id]+=ilosc;
				punkty_gracza[id]-=ilosc;
			}
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");	
			
		}

    }

    

    if(punkty_gracza[id] > 0)

        PrzydzielPunkty(id);

    

    return PLUGIN_CONTINUE;

}

  • +
  • -
  • 1


#718831 Inne rozdawanie statystyk oraz Limit statystyk

Napisane przez Wyntelek w 23.01.2016 12:46

http://amxx.pl/topic...mit-statystyk/ :facepalm2:

 

Tylko w tym temacie masz to za pomoca cvarow + nie masz opcji dodania w staty wszystkiego , max to 100 ;) , chcac dodac calos musisz dodac po 100  -1 ma to wygladac tak: 100, -1 // dalszy kod..

 

PS. Nie udalo mi sie tego połączyć , przyznam sie ;/


  • +
  • -
  • 1


#710753 Opis klasy się ucina

Napisane przez WeBsteR w 26.08.2015 10:46

W silniku Coda zmień:

#define MAX_WIELKOSC_OPISU 256

na np.

#define MAX_WIELKOSC_OPISU 512

i będziesz miał 2x więcej możliwości robienia opisu klasy w:

new const opis[]

Raczej na tej zasadzie to działa, popróbuj.


  • +
  • -
  • 1


#682285 Dywizje v2 CodMod

Napisane przez NiczegoWinien w 11.01.2015 00:24

Witam.
Chcialem troche odswiezyc stary dosc ciekawy kod a chodzi dokladnie o dywizje do coda nowego.
 
komendy
/dywizja - otwiera menu dywizji
/ustawienia - mozliwosc wlaczenia/wylaczenia sprite
inne informacje
Plugin posiada w standardzie 6 dywizji do ktorych sa dodane sprite odpowiednio do kazdej z dywizji.
Kod napisany od zera(na podstawie funkcjonalnosci ze starym kodem).
Jest to plugin gotowy do instalacji na serwerze bez zadnych zmian w glownym silniku codmod.
Zapis vault.

Mozliwosc dodania/usuniecia badz edycji kodu tylko w tym temacie.
instalacja
dywizje_rank.ini  - dodajemy do cstrike/addons/amxmodx/configs/
dywizje.rar - rozpakowujemy i dodajemy do cstrike/sprites/
codmod_Dywizje_v2.amxx -- dodajemy do cstrike/addons/amxmodx/plugins/ i dopisujemy na koniec w plugins.ini badz plugins-codmod.ini
codmod_Dywizje_v2.sma -- dodajemy do cstrike/addons/amxmodx/scripting/
download
 
Załączony plik  dywizje_rank.ini   180 bajtów  381 Ilość pobrań

Załączony plik  Dywizje.rar   5,83 KB  323 Ilość pobrań

Załączony plik  codmod_Dywizje_v2.sma   4,68 KB  396 Ilość pobrań
  codmod_Dywizje_v2.amxx
  • +
  • -
  • 5