Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Brak awansów na serwerze

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Deadly_SouL

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:67
  • GG:
  • Imię:Wojciech
  • Lokalizacja:Bielsko-Biała
Offline

Napisano 31.05.2018 21:07

Witam, zainstalowałem awanse : https://amxx.pl/topi...63-awanse-klas/ na poprzednim serwerze wszystko mi smigało teraz chciałbym postawić od nowa serwer mam te same pliki nawet probowalem na nowo zainstalować awanse zgodnie z instrukcją lecz nic nie pomaga :/ Nie wiem naprawdę co moze być przyczyną. Klasy na serwerze są ale tak jakby w ogóle tych awansow nie bylo... Awansu wybrać nie mogę, lecz w opisie klasy są.

Pobrałem nawet gotowca z tematu i dalej nie działa. proszę o pomoc

 

Jeżeli bedzie trzeba to podam Silnik na priv.


Użytkownik Deadly_SouL edytował ten post 31.05.2018 21:10

  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na CoD Mod 45k ! IP : 46.238.114.102:27015


#2 AwIlL^^

    Magiczny Gość

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:263
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 01.06.2018 08:03

Pokaż zawartość pliku plugin.ini oraz plugins-codmod.ini i wyślij silnik na priv.
Poszukam przyczyny i pomogę ci ją naprawić.
Prześlij jeszcze kod jednej klasy i jednego awansu do niej.


  • +
  • -
  • 1

Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]


#3 Deadly_SouL

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:67
  • GG:
  • Imię:Wojciech
  • Lokalizacja:Bielsko-Biała
Offline

Napisano 01.06.2018 19:34

plugins.ini

;nextmap.amxx		; displays next map in mapcycle
;mapchooser.amxx		; allows to vote for next map
timeleft.amxx		; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx		; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx		; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
;restmenu.amxx		; restrict weapons menu
statsx.amxx		; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx		; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx	; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx	; AMX Mod backwards compatibility layer

; Custom - Add 3rd party plugins here

fast_fix_hashsign.amxx
abd.amxx
ad_manager.amxx
cod_menu.amxx
cod_quests.amxx
cod_top15.amxx
exp_o_godzinach.amxx
klany.amxx
kup_premium.amxx
no_fall_damage.amxx
nozecsgo.amxx
OddajPerk.amxx
paczki.amxx
widzialnosc_min.amxx
wymiana_perkami_blokada.amxx
cod_adminmenu.amxx
anty_reklama.amxx ; blokuje przed reklama innych serwerow
blokuj_he.amxx ; blokuje HE na 15 s po rozpoczeciu rundy
c4.amxx ; pokazuje ile czasu do wybuchu bomby
cod_sellperk.amxx ; umozliwia sprzednie perku
hpk.amxx
ne_unlimitedammo.amxx
niesmiertelne_hostage.amxx
parachute.amxx
prefixy_cod.amxx
sillyc4.amxx
team-semiclip.amxx
wymuszacz_komend.amxx
COD_Rynek_Monety_Dolary.amxx
vipcod.amxx
gamenamechanger.amxx
lec_do_bomby.amxx
;QuakeSounds.amxx
0_hp_bug.amxx
adminlisten.amxx
ptb.amxx
;alt_end_round_sounds.amxx
;GHW_Weapon_Replacement.amxx
admin_spec_esp.amxx
galileo.amxx
spawn_protection_pl.amxx
;manga_adminmodels.amxx

cod_frakcje.ini

[klasa]Deagler[frakcja]\yKlasy \r[Darmowe\y*\r]
[klasa]Famaser[frakcja]\yKlasy \r[Darmowe\y*\r]
[klasa]Kapitan[frakcja]\yKlasy \r[Darmowe\y*\r]
[klasa]Kucacz[frakcja]\yKlasy \r[Darmowe\y*\r]
[klasa]Medyk[frakcja]\yKlasy \r[Darmowe\y*\r]
[klasa]Przebieraniec[frakcja]\yKlasy \r[Darmowe\y*\r]
[klasa]Rakieciarz[frakcja]\yKlasy \r[Darmowe\y*\r]
[klasa]Snajper[frakcja]\yKlasy \r[Darmowe\y*\r]
[klasa]Truciciel[frakcja]\yKlasy \r[Darmowe\y*\r]
[klasa]Vasilcov[frakcja]\yKlasy \r[Darmowe\y*\r]
[klasa]Widziator[frakcja]\yKlasy \r[Darmowe\y*\r]
[klasa]Wojskowy[frakcja]\yKlasy \r[Darmowe\y*\r]
[klasa]Zabijak[frakcja]\yKlasy \r[Darmowe\y*\r]
[klasa]Zamachowiec[frakcja]\yKlasy \r[Darmowe\y*\r]
[klasa]DeaglerElite[frakcja]\r[Awanse\y*\r]
[klasa]FamaserElite[frakcja]\r[Awanse\y*\r]
[klasa]KapitanElite[frakcja]\r[Awanse\y*\r]
[klasa]KucaczElite[frakcja]\r[Awanse\y*\r]
[klasa]MedykElite[frakcja]\r[Awanse\y*\r]
[klasa]PrzebieraniecElite[frakcja]\r[Awanse\y*\r]
[klasa]RakieciarzElite[frakcja]\r[Awanse\y*\r]
[klasa]SnajperElite[frakcja]\r[Awanse\y*\r]
[klasa]TrucicielElite[frakcja]\r[Awanse\y*\r]
[klasa]VasilcovElite[frakcja]\r[Awanse\y*\r]
[klasa]WidziatorElite[frakcja]\r[Awanse\y*\r]
[klasa]WojskowyElite[frakcja]\r[Awanse\y*\r]
[klasa]ZabijakElite[frakcja]\r[Awanse\y*\r]
[klasa]ZamachowiecElite[frakcja]\r[Awanse\y*\r]
[klasa]Krasnolud(Premium)[frakcja]\yKlasy \r[Premium\y*\r]
[klasa]OjciecZakamuflowanego(Premium)[frakcja]\yKlasy \r[Premium\y*\r]
[klasa]Jessi(MegaPremium)[frakcja]\yKlasy \r[Premium\y*\r]
[klasa]InViTran(MegaPremium)[frakcja]\yKlasy \r[Premium\y*\r]

plugins-codmod.ini

;Call of Duty Mod

QTM_CodMod.amxx
klany.amxx
cod_quests.amxx
cod_magazyn.amxx
cod_menu.amxx
COD_Asysta.amxx

;Klasy

;Awanse

codawans_DeaglerElite.amxx
codawans_FamaserElite.amxx
codawans_KapitanElite.amxx
codawans_KucaczElite.amxx
codawans_MedykElite.amxx
codawans_PrzebieraniecElite.amxx
codawans_RakieciarzElite.amxx
codawans_SnajperElite.amxx
codawans_TrucicielElite.amxx
codawans_VasilcovElite.amxx
codawans_WidziatorElite.amxx
codawans_WojskowyElite.amxx
codawans_zabijakelite.amxx
codawans_ZamachowiecElite.amxx

;Zwykle

codclass_Deagler.amxx
codclass_Famaser.amxx
codclass_Kapitan.amxx
codclass_kucacz.amxx
codclass_Medyk.amxx
codclass_Przebieraniec.amxx
codclass_Rakieciarz.amxx
codclass_Snajper.amxx
codclass_Truciciel.amxx
codclass_Vasilcov.amxx
codclass_Widziator.amxx
codclass_Wojskowy.amxx
codclass_zabijak.amxx
codclass_zamachowiec.amxx

;Premium

codclass_InViTranMPremiumBn.amxx
codclass_JessiMPremiumAm.amxx
codclass_KrasnoludPremiumEq.amxx
codclass_OjciecZakamuflowanegoPremiumCo.amxx

;Perki

codperk_Adidaski.amxx
codperk_awpsnajper.amxx
codperk_BronAdmina.amxx
codperk_bronmastera.amxx
codperk_bronterrorysty.amxx
codperk_CatalystPower.amxx
codperk_CialoBoga.amxx
codperk_DiamentowyNoz.amxx
codperk_eliminatorrozrzutu.amxx
codperk_energol.amxx
codperk_GenialnyUmysl.amxx
codperk_godmod.amxx
codperk_GranatZamachowca.amxx
codperk_HegrenadePower.amxx
codperk_HP.amxx
codperk_Jordany.amxx
codperk_kieszonkowiec.amxx
codperk_klapkicichego.amxx
codperk_KsiegaDoswiadczenia.amxx
codperk_KsiegaZdrowia.amxx
codperk_MistrzPistoletow.amxx
codperk_mocilluzjonisty.amxx
codperk_NabojeSpustoszenia.amxx
codperk_narkotyk.amxx
codperk_neoblind.amxx
codperk_NieskonAmmo.amxx
codperk_Pancerz.amxx
codperk_PelerynaNiewidka.amxx
codperk_PierscienZabojcy.amxx
codperk_podrecznikszpiega.amxx
codperk_portfelmilionera.amxx
codperk_PrawarekaSoula.amxx
codperk_ProfesionalnyRusher.amxx
codperk_PrzyplyEnegrii.amxx
codperk_quickshot.amxx
codperk_RekaZabojcy.amxx
codperk_Rewolwer.amxx
codperk_ringcapitan.amxx
codperk_RingPlatfusa.amxx
codperk_ScoutPower.amxx
codperk_SekretTerrorysty.amxx
codperk_skillzabojcy.amxx
codperk_Spektrum.amxx
codperk_SprawnePalce.amxx
codperk_SuperGrzybki.amxx
codperk_SuperViev.amxx
codperk_SzmaragdoweNaboje.amxx
codperk_TajemnicaDeagla.amxx
codperk_TajemnicaHinola.amxx
codperk_TajemnicaISIS.amxx
codperk_TajemnicaOdrodzenia.amxx
codperk_TajemnicaP90.amxx
codperk_UmiejetnoscSapera.amxx
codperk_UnikalnyGlock.amxx
codperk_UnikalnyUSP.amxx
codperk_wsparciepirotechniczne.amxx
codperk_wyrzuceniebroni.amxx
codperk_YezzyBoots.amxx
codperk_ZelaznaGlowa.amxx
codperk_zestawabw.amxx
codperk_zrecznoscskoczka.amxx
codperk_ZwinneNogi.amxx

Przykladowa klasa :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "VasilcovElite";
new const opis[]    = "1/8 na wyrzucenie broni przeciwnika, wiekszy DMG z broni";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "deadly");

	cod_register_advance(cod_get_classid("Vasilcov"), 301, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0");
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public Damage_Wyrzucenie(id)
{
	new idattacker = get_user_attacker(id);

	if(!is_user_alive(idattacker))
		return;

	if(!ma_klase[idattacker])
		return;

	if(random_num(1, 12) != 1)
		return;

	client_cmd(id, "drop");
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
			
		if(weapon == CSW_M4A1)
			cod_inflict_damage(idattacker, this, 50.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}


Użytkownik Deadly_SouL edytował ten post 01.06.2018 19:38

  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na CoD Mod 45k ! IP : 46.238.114.102:27015


#4 AwIlL^^

    Magiczny Gość

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:263
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 01.06.2018 21:32

klany, cod_quests i cod_menu masz w dwóch plikach. (to nie jest przyczyna jak coś)

 

Przydałaby się jeszcze zawartość codmod.inc (tak dla pewności)

 

rejestracja awansu jest poprawna.
Mam nadzieję, że nie masz tej klasy na serwie bo ma dwie niezgodności kodu z opisem.

 

Jeżeli w codmod.inc budowa natywu cod_register_advance jest dobrze to zostaje tylko silnik do sprawdzenia.

Jakby kto się zastanawiał jakim cudem codmod.inc może mieć wpływ to wyjaśniam, że sprawdzane jest tylko czy ilość parametrów się zgadza i nie odróżnia gdzie ma być napis a gdzie liczba. 

Raz po edycji kodu nie zmieniłem swojego pliku .inc a ilość parametrów się tylko zgadzała i dziwnie to działało...


  • +
  • -
  • 1

Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]


#5 Deadly_SouL

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:67
  • GG:
  • Imię:Wojciech
  • Lokalizacja:Bielsko-Biała
Offline

Napisano 03.06.2018 20:18

Niezgodność opisu z kodem jest celowa ;) ale brawo za czujne oko

 

codmod.inc

#if defined _codmod_included
  #endinput
#endif
#define _codmod_included

#define COD_CONTINUE 0

#define COD_STOP 4

#define DMG_CODSKILL (1<<31)



native cod_get_user_xp(id);
/*------------------------------
Zwraca doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_level(id);
/*------------------------------
Zwraca poziom gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_points(id)
/*------------------------------
Zwraca punkty gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_xp(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_class(id);
/*------------------------------
Zwraca klase gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0);
/*------------------------------
Ustawia klase gracza, 
jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast
------------------------------*/


native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza, 
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza. 
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_points_to_health(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_points_to_intelligence(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_points_to_trim(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_points_to_stamina(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
/*------------------------------
Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji
------------------------------*/


native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native cod_get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]);
/*------------------------------
Zwaca numer klasy o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_classes_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc klas
------------------------------*/

native cod_get_class_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe klasy do Return
------------------------------*/


native cod_get_class_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis klasy do Return
------------------------------*/


native cod_give_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie
------------------------------*/


native cod_take_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
------------------------------*/


native cod_set_user_shield(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia tarcze gracza. 
------------------------------*/


native cod_set_user_nightvision(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia noktowizor gracza. 
------------------------------*/


native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/


native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
/*------------------------------
Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer
------------------------------*/	


native cod_get_level_xp(poziom);
/*------------------------------
Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu
------------------------------*/


forward cod_perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward cod_class_changed(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy
------------------------------*/


forward cod_perk_enabled(id, wartosc, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_disabled(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/


forward cod_class_enabled(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_class_disabled(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji
------------------------------*/

forward cod_class_skill_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie uzycia umiejetnosci klasy
------------------------------*/

native cod_register_advance(z_klasy, od_levela, const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);

  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na CoD Mod 45k ! IP : 46.238.114.102:27015






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych