Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Mochi - zdjęcie

Mochi

Rejestracja: 23.06.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: Prywatna
-----

#116007 zmiana modelu he

Napisane przez Mochi w 02.03.2010 21:51

#include <amxmodx>

#include <fakemeta>



#define PLUGIN "Random Nade"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "Mochi"



new models[3][30] = 

{

"models/v_henade1.mdl",

"models/v_henade2.mdl",

"models/v_henade3.mdl"

}

new random_nade;

public plugin_init() {



register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_event("CurWeapon", "curweapon", "be");

register_forward(FM_SetModel, "fw_setmodel");

register_cvar("amx_nade_type","0");

//0-losowy

//1-Model 1

//2-Model 2

//3-Model 3

//4-co mape model inny



new cvar_nade = get_cvar_num("amx_nade_type");



if(cvar_nade == 0) {

	random_nade = random_num(0,2);

}

else if(cvar_nade == 4) {

	new file[200];

	format(file,199,"addons/amxmodx/data/nade.txt",file);

	if(file_exists(file)) {

		new tekst[3], chars,num[3];

		read_file(file,0,tekst,2,chars);

		random_nade = str_to_num(tekst);

		formatex(num,2,"%d",random_nade+1);

		write_file(file,num,0);

	}

	else {

		random_nade = 0;

		write_file(file,"1",0);

	}

}

else  {

	random_nade = cvar_nade-1;

}

}



public plugin_precache() {

for(new i=0;i<sizeof models;i++) precache_model(models[i])

}



public curweapon(id) {

new weapon = read_data(2)

if(weapon == CSW_HEGRENADE)

	set_pev(id, pev_viewmodel2, models[random_nade]);

}




  • +
  • -
  • 1


#115916 zmiana modelu he

Napisane przez Mochi w 02.03.2010 16:35

Więc tak po dwóch pierwszych mapach może nie załapać ustawienia cvaru 4 ale potem poleci.
Moduł fakemeta

Modele:
"models/v_henade1.mdl"
"models/v_henade2.mdl"
"models/v_henade3.mdl"

Cvar:
amx_nade_type "0"
//0-losowy
//1-Model v_henade1.mdl
//2-Model v_henade2.mdl
//3-Model v_henade3.mdl
//4-co mapę model inny

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Random Nade"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Mochi"

new models[3][30] = 
{
"models/v_henade1.mdl",
"models/v_henade2.mdl",
"models/v_henade3.mdl"
}
new random_nade;
public plugin_init() {

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_event("CurWeapon", "curweapon", "be");
register_forward(FM_SetModel, "fw_setmodel");
register_cvar("amx_nade_type","0");
//0-losowy
//1-Model 1
//2-Model 2
//3-Model 3
//4-co mape model inny

new cvar_nade = get_cvar_num("amx_nade_type");

if(cvar_nade == 0) {
	random_nade = random_num(1,3);
}
else if(cvar_nade == 4) {
	new file[200];
	format(file,199,"addons/amxmodx/data/nade.txt",file);
	if(file_exists(file)) {
		new tekst[3], chars,num[3];
		read_file(file,0,tekst,2,chars);
		random_nade = str_to_num(tekst);
		formatex(num,2,"%d",random_nade+1);
		write_file(file,num,0);
	}
	else {
		random_nade = 1;
		write_file(file,"1",0);
	}
}
else  {
	random_nade = cvar_nade;
}
}

public plugin_precache() {
	new chars = sizeof models-1
	for(new i=0;i<chars;i++) precache_model(models[i])
}

public curweapon(id) {
new model[25];
pev(id, pev_viewmodel2, model, 24);
if (equali(model, "models/v_hegrenade.mdl"))
{
	set_pev(id, pev_viewmodel2, models[random_nade]);
}
}

public fw_setmodel(ent, model[]) 
{
if (equali(model, "models/w_hegrenade.mdl")) 
{
	engfunc(EngFunc_SetModel, ent, models[random_nade]);
	return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1


#115908 string

Napisane przez Mochi w 02.03.2010 16:13

if(equal(string,"tekst"))
  • +
  • -
  • 1


#114934 Prefix mapy i wykrycie admina

Napisane przez Mochi w 27.02.2010 10:53

Masz stocka czy jest admin online.
stock is_admin_online()
{
	for(new i=1;i<32;i++)
	{
		if(is_user_connected(i))
		{
			if(get_user_flags(i) & ADMIN_MAP)
				return 1
		}
	}
	return 0
}

  • +
  • -
  • 1


#113999 usunięcie informacji typu #CTs_Win

Napisane przez Mochi w 22.02.2010 22:27

register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "message_textmsg");

public message_textmsg(msg_id, msg_dest, msg_entity) {
static message[20];
get_msg_arg_string(2, message, sizeof message - 1);

if (equali(message, "#Terrorists_Win"))
{
 // hm? client_print(0,print_center,"")
}
}

  • +
  • -
  • 1


#111370 Prośba o plugin

Napisane przez Mochi w 12.02.2010 12:24

#include <amxmodx>



#define PLUGIN "Nowy plugin"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "Mochi"



new gmsgSayText

public plugin_init() {

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	gmsgSayText = get_user_msgid("SayText");

	set_task(5.0,"show_msg",0,_,_,"b")

}

public show_msg()

{

	wiad(0,"^x03[BlaBLA]^x04 Blablablablabla^x03 /blablabla/")

}

wiad(player, const text[], any:...)

{

static szMessage[192];

vformat(szMessage, 191, text, 3);

if(player==0)

{

	new plist[32], playernum, player;

	get_players(plist, playernum);

	for(new i = 0; i < playernum; i++)

	{

		player = plist[i];

		message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, player);

		write_byte(player);

		write_string(szMessage);

		message_end();

	}

}

else

{

	message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, player);

	write_byte(player);

	write_string(szMessage);

	message_end();

}

}

  • +
  • -
  • 1


#111237 Czy da się sprawdzić...

Napisane przez Mochi w 11.02.2010 19:48

new steam[32]

get_user_authid(id,steam,31)

if(is_user_nonsteam(steam)) // NON STEAM

else //STEAM

stock is_user_nonsteam(authid[])

{

	if(containi(authid, "VALVE_ID") != -1

	|| containi(authid, "STEAM_ID") != -1

	|| containi(authid, "STEAM_0:3") != -1

	|| containi(authid, "STEAM_0:4") != -1

	|| containi(authid, "VALVE_0:") != -1)

	return 1;

	

	return 0;

}


  • +
  • -
  • 1