Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Mochi - zdjęcie

Mochi

Rejestracja: 23.06.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: Prywatna
-----

Moje posty

W temacie: Troche o enum

10.03.2010 14:18

enum zamienia liczby na słowa ...
Nie możesz dać tam liczb.
I totalna bzdura
255=0 ?

W temacie: zmiana modelu he

06.03.2010 10:10

#include <amxmodx>

#include <fakemeta>



#define PLUGIN "Random Nade"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "Mochi"



new models[3][30] = {

	"models/v_henade1.mdl",

	"models/v_henade2.mdl",

	"models/v_henade3.mdl"

}

new random_nade;

public plugin_init() {

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

	register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");

	register_cvar("amx_nade_type","0");

	//0-losowy

	//1-Model 1

	//2-Model 2

	//3-Model 3

	//4-co mape model inny

	

	new cvar_nade = get_cvar_num("amx_nade_type");

	

	if(cvar_nade == 0) {

		random_nade = random_num(0,2);

	}

	else if(cvar_nade == 4) {

		new file[200];

		format(file,199,"addons/amxmodx/data/nade.txt",file);

		if(file_exists(file)) {

			new tekst[3], chars,num[3];

			read_file(file,0,tekst,2,chars);

			random_nade = str_to_num(tekst);

			formatex(num,2,"%d",random_nade+1);

			write_file(file,num,0);

		}

		else {

			random_nade = 0;

			write_file(file,"1",0);

		}

	}

	else  {

		random_nade = cvar_nade-1;

	}

}



public plugin_precache() {

	for(new i=0;i<sizeof models;i++) precache_model(models[i])

}



public fw_SetModel(entity, const model[])

{

	if (!equal(model[7], "w_he", 4))

		return FMRES_IGNORED;

	

	engfunc(EngFunc_SetModel, entity, models[random_nade])

	return FMRES_SUPERCEDE;

}



W temacie: Plugin usuwający pistolety

05.03.2010 13:55

Poprawione.

W temacie: Plugin usuwający pistolety

04.03.2010 22:24

:)
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Usun pistolet"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Mochi"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "HamSpawn", 1)
}
public HamSpawn(id)
{
	new weapons[32],i,num
	get_user_weapons(id,weapons,num)
	for(i=0;i<num;i++)
	{
		if(jest_pistoletem(weapons[i])) 
		{
			new name[32]
			get_weaponname(weapons[i],name,31)
			ham_strip_weapon(id,name)
		}
	}
}
stock jest_pistoletem(weapon)
{
	
	if(weapon != CSW_USP  
	&& weapon != CSW_GLOCK18
	&& weapon != CSW_ELITE 
	&& weapon != CSW_FIVESEVEN 
	&& weapon != CSW_P228 
	&& weapon != CSW_DEAGLE)
	return 0
	
	return 1
}
stock ham_strip_weapon(id,weapon[])
{
	if(!equal(weapon, "weapon_", 7) ) return 0
	new wId = get_weaponid(weapon)
	if(!wId) return 0
	new wEnt
	while( (wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname", weapon) ) && pev(wEnt, pev_owner) != id) {}
	if(!wEnt) return 0
	
	if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, wEnt)
	
	if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, wEnt)) return 0
	ExecuteHamB(Ham_Item_Kill ,wEnt)
	
	set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wId) )
	return 1
}

W temacie: Pluginy pod mojego moda

04.03.2010 19:53

Musi działać:P
Sprawdź jeszcze to.
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Zablokuj dzwiek"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Mochi"

new blocks_sounds[][] = {
	"items/nvg_on.wav",
	"items/nvg_off.wav"
}
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_forward(FM_EmitSound,"fwd_emitsound")
}
public fwd_emitsound(id, channel, sound[]) 
{
	new size = sizeof blocks_sounds
	for(new i=0;i<size;i++)
	{
		if(equal(sound,blocks_sounds[i])) 
			return FMRES_SUPERCEDE
	}
	return FMRES_IGNORED
}