Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

zmiana modelu he


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 CeLeS

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Ak
Offline

Napisano 02.03.2010 15:58

witam potrzebuje pluginu ze zmiana modelu granata HE
ciekawie by bylo jakby ten plugin co mape zmienial na inny model
dajmy na to mam 3 modele na jednej mapie 1 na kolejny inny i tak w kolko
+ cvary do ustawienia - losowy 1 model 2 model 3 model

dzięki i pozdrawiam ;)
wiadome za plugin + i moja wdziecznosc ^^

Użytkownik CeLeS edytował ten post 02.03.2010 15:59

  • +
  • -
  • 0

#2 Mochi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:81
  • Lokalizacja:asd
Offline

Napisano 02.03.2010 16:35

Więc tak po dwóch pierwszych mapach może nie załapać ustawienia cvaru 4 ale potem poleci.
Moduł fakemeta

Modele:
"models/v_henade1.mdl"
"models/v_henade2.mdl"
"models/v_henade3.mdl"

Cvar:
amx_nade_type "0"
//0-losowy
//1-Model v_henade1.mdl
//2-Model v_henade2.mdl
//3-Model v_henade3.mdl
//4-co mapę model inny

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Random Nade"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Mochi"

new models[3][30] = 
{
"models/v_henade1.mdl",
"models/v_henade2.mdl",
"models/v_henade3.mdl"
}
new random_nade;
public plugin_init() {

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_event("CurWeapon", "curweapon", "be");
register_forward(FM_SetModel, "fw_setmodel");
register_cvar("amx_nade_type","0");
//0-losowy
//1-Model 1
//2-Model 2
//3-Model 3
//4-co mape model inny

new cvar_nade = get_cvar_num("amx_nade_type");

if(cvar_nade == 0) {
	random_nade = random_num(1,3);
}
else if(cvar_nade == 4) {
	new file[200];
	format(file,199,"addons/amxmodx/data/nade.txt",file);
	if(file_exists(file)) {
		new tekst[3], chars,num[3];
		read_file(file,0,tekst,2,chars);
		random_nade = str_to_num(tekst);
		formatex(num,2,"%d",random_nade+1);
		write_file(file,num,0);
	}
	else {
		random_nade = 1;
		write_file(file,"1",0);
	}
}
else  {
	random_nade = cvar_nade;
}
}

public plugin_precache() {
	new chars = sizeof models-1
	for(new i=0;i<chars;i++) precache_model(models[i])
}

public curweapon(id) {
new model[25];
pev(id, pev_viewmodel2, model, 24);
if (equali(model, "models/v_hegrenade.mdl"))
{
	set_pev(id, pev_viewmodel2, models[random_nade]);
}
}

public fw_setmodel(ent, model[]) 
{
if (equali(model, "models/w_hegrenade.mdl")) 
{
	engfunc(EngFunc_SetModel, ent, models[random_nade]);
	return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}

Użytkownik Mochi edytował ten post 02.03.2010 16:36

  • +
  • -
  • 1

#3 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.03.2010 17:06

engfunc(EngFunc_SetModel, ent, models[random_nade])

Jak ktoś lubi rzucać granata razem z rękoma :-)
  • +
  • -
  • 0

#4 CeLeS

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Ak
Offline

Napisano 02.03.2010 17:42

dziala
ale raz rzuca reka
2 ciagle ten sam model ;/...
a i tylko 2 modele z 3 sciagalo...

poprawi ktos ;>

Użytkownik CeLeS edytował ten post 02.03.2010 18:19

  • +
  • -
  • 0

#5 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.03.2010 18:15

Trzymaj:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Losowy Granat"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Peyote"

#define ILOSC_MODELI 3

new models[ILOSC_MODELI][64] = {
"models/model.mdl",
"models/model.md",
"models/model.mdl"
}
new losowy_model

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("CurWeapon", "curweapon", "be")
	losowy_model = random(ILOSC_MODELI)
}

public plugin_precache() 
{
	for(new i=0;i<=ILOSC_MODELI-1;i++) 
		precache_model(models[i])
}

public curweapon(id) 
{
	if (get_user_weapon(id) == CSW_HEGRENADE)
		set_pev(id, pev_viewmodel2, models[losowy_model])
}

Użytkownik Peyote edytował ten post 03.03.2010 14:57

  • +
  • -
  • 1

#6 Mochi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:81
  • Lokalizacja:asd
Offline

Napisano 02.03.2010 21:51

#include <amxmodx>

#include <fakemeta>



#define PLUGIN "Random Nade"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "Mochi"



new models[3][30] = 

{

"models/v_henade1.mdl",

"models/v_henade2.mdl",

"models/v_henade3.mdl"

}

new random_nade;

public plugin_init() {



register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_event("CurWeapon", "curweapon", "be");

register_forward(FM_SetModel, "fw_setmodel");

register_cvar("amx_nade_type","0");

//0-losowy

//1-Model 1

//2-Model 2

//3-Model 3

//4-co mape model inny



new cvar_nade = get_cvar_num("amx_nade_type");



if(cvar_nade == 0) {

	random_nade = random_num(0,2);

}

else if(cvar_nade == 4) {

	new file[200];

	format(file,199,"addons/amxmodx/data/nade.txt",file);

	if(file_exists(file)) {

		new tekst[3], chars,num[3];

		read_file(file,0,tekst,2,chars);

		random_nade = str_to_num(tekst);

		formatex(num,2,"%d",random_nade+1);

		write_file(file,num,0);

	}

	else {

		random_nade = 0;

		write_file(file,"1",0);

	}

}

else  {

	random_nade = cvar_nade-1;

}

}



public plugin_precache() {

for(new i=0;i<sizeof models;i++) precache_model(models[i])

}



public curweapon(id) {

new weapon = read_data(2)

if(weapon == CSW_HEGRENADE)

	set_pev(id, pev_viewmodel2, models[random_nade]);

}




  • +
  • -
  • 1

#7 CeLeS

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Ak
Offline

Napisano 06.03.2010 08:35

ok dzialac dziala lecz czesto model granatu podmiania sie na broni rownierz np zmiana, zoomowanie ( mam awp wlacze zooma i mam banana xD )
taki jakis bug...

zmiany dzialaja ;) i wszystkie modele sa
  • +
  • -
  • 0

#8 Mochi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:81
  • Lokalizacja:asd
Offline

Napisano 06.03.2010 10:10

#include <amxmodx>

#include <fakemeta>



#define PLUGIN "Random Nade"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "Mochi"



new models[3][30] = {

	"models/v_henade1.mdl",

	"models/v_henade2.mdl",

	"models/v_henade3.mdl"

}

new random_nade;

public plugin_init() {

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

	register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");

	register_cvar("amx_nade_type","0");

	//0-losowy

	//1-Model 1

	//2-Model 2

	//3-Model 3

	//4-co mape model inny

	

	new cvar_nade = get_cvar_num("amx_nade_type");

	

	if(cvar_nade == 0) {

		random_nade = random_num(0,2);

	}

	else if(cvar_nade == 4) {

		new file[200];

		format(file,199,"addons/amxmodx/data/nade.txt",file);

		if(file_exists(file)) {

			new tekst[3], chars,num[3];

			read_file(file,0,tekst,2,chars);

			random_nade = str_to_num(tekst);

			formatex(num,2,"%d",random_nade+1);

			write_file(file,num,0);

		}

		else {

			random_nade = 0;

			write_file(file,"1",0);

		}

	}

	else  {

		random_nade = cvar_nade-1;

	}

}



public plugin_precache() {

	for(new i=0;i<sizeof models;i++) precache_model(models[i])

}



public fw_SetModel(entity, const model[])

{

	if (!equal(model[7], "w_he", 4))

		return FMRES_IGNORED;

	

	engfunc(EngFunc_SetModel, entity, models[random_nade])

	return FMRES_SUPERCEDE;

}




  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych