Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

usunięcie informacji typu #CTs_WinUsuwamy informacje:)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Emilian18

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:19
  • Imię:Emilian
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Napisano 22.02.2010 18:54

Witam, potrzebuje pomocy w nakierowaniu, podpowiedzi bądź wykonaniu usunięcia informacji
#CTs_Win



Chciałbym tą funkcję usunać, a dokładnie zrobić tak żeby nie była wyświetlana. Mam także pytanie czy mógłby mi ktoś napisać czy będę mógł analogicznie do tego informacji usuwac podobne np.
"#Target_Bombed",
"#VIP_Escaped",
"#VIP_Assassinated",
"#Terrorists_Escaped",
"#CTs_PreventEscape",
"#Escaping_Terrorists_Neutralized",
"#Bomb_Defused",
"#CTs_Win",
"#Terrorists_Win",
"#Round_Draw",
"#All_Hostages_Rescued",
"#Target_Saved",
"#Hostages_Not_Rescued",
"#Terrorists_Not_Escaped",
"#VIP_Not_Escaped",
"#Cannot_Buy_This",
"#Not_Enough_Money",
"#Weapon_Not_Available",
"#Already_Have_Kevlar",
"#Already_Have_Kevlar_Helmet",
"#Already_Have_Kevlar_Bought_Helmet",
"#Already_Have_Helmet_Bought_Kevlar",
"#Cannot_Carry_Anymore",
"#Already_Have_One",
"#Cannot_Switch_From_VIP",
"#All_Teams_Full",
"#Terrorists_Full",
"#CTs_Full",
"#Too_Many_Terrorists",
"#Too_Many_CTs",
"#Wait_3_Seconds",
"#Only_1_Team_Change",
"#Ignore_Broadcast_Messages",
"#Ignore_Broadcast_Team_Messages",
"#Accept_All_Messages",
"#Ignore_Radio",
"#Accept_Radio",
"#Command_Not_Available",
"#Defusing_Bomb_With_Defuse_Kit",
"#Defusing_Bomb_Without_Defuse_Kit",
"#Killed_Hostage",
"#Injured_Hostage",
"#Auto_Team_Balance_Next_Round",
"#All_VIP_Slots_Full",
"#Killed_Teammate",
"#Banned_For_Killing_Teammates",
"#Cannot_Vote_Map",
"#Weapon_Cannot_Be_Dropped",
"#Terrorist_Escaped",
"#C4_Plant_At_Bomb_Spot",
"#C4_Plant_Must_Be_On_Ground",
"#C4_Arming_Cancelled",
"#Bomb_Planted",
"#C4_Activated_At_Bomb_Spot",
"#Switch_To_BurstFire",
"#Switch_To_SemiAuto",

  • +
  • -
  • 0

#2 Mochi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:81
  • Lokalizacja:asd
Offline

Napisano 22.02.2010 22:27

register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "message_textmsg");

public message_textmsg(msg_id, msg_dest, msg_entity) {
static message[20];
get_msg_arg_string(2, message, sizeof message - 1);

if (equali(message, "#Terrorists_Win"))
{
 // hm? client_print(0,print_center,"")
}
}

  • +
  • -
  • 1

#3 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 22.02.2010 22:40

Do "usunięcia" to #include < fakemeta > i chyba:
public message_textmsg(msg_id, msg_dest, msg_entity) {
static message[20];
get_msg_arg_string(2, message, sizeof message - 1);

if (equali(message, "#Terrorists_Win")) {
return FMRES_SUPERCEDE;
}
return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 23.02.2010 18:33

To z core, a nie fakemety :P
public message_textmsg(msg_id, msg_dest, msg_entity) {
 static message[20];
 get_msg_arg_string(2, message, sizeof message - 1);
 
 if (equali(message, "#Terrorists_Win")) {
 return PLUGIN_HANDLED;
 }
 return PLGUIN_CONTINUE;
}

BTW Z tych informacji najlepiej zbudować drzewo Trie (celltrie.inc), jeśli jednak wolisz porównywać teksty equal() to nie dawaj znać

O proszę kod w załączniku się znalazł:D gdybyś chciał skorzystać

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#5 Seba

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 23.02.2010 21:48

Powinno się używać set_msg_block

#6 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 23.02.2010 21:54

Seba a przypadkiem set_msg_block nie blokuje calych "messagow" danego typu? Bo te wszystkie wyzej wymienione to 1 message tylko rozne dane w nim i tak bys zepsul wszystkie równo...
  • +
  • -
  • 0

#7 Seba

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 23.02.2010 22:03

Nie, do tego masz właśnie flagi

BLOCK_ONCE
BLOCK_NOT
BLOCK_SET

ONCE zablokuje raz, SET wszystkie, NOT odblokowuje zablokowane.

#8 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 23.02.2010 22:06

BLOCK_NOT - nie blokuj messaga
BLOCK_ONCE - blokuj RAZ
BLOCK_SET - ustaw blokade (blokuje na stale, az nie zmieni sie na ktorys z w/w)

Pierwszy parametr to id wiadomosci, brany tak jak w robieniu messagow recznie, czyli za pomocą get_user_msgid. Blokuje tylko po id, a nie po zawartosci wiadomosci...
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych