Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Ryuu
Rejestracja: 06.06.2009Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.12.2018 22:25
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 233
- Odwiedzin: 8 235
- Tytuł: Wszechwidzący
- Wiek: 29 lat
- Urodziny: Lipiec 23, 1995
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Warszawa
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Ryuu nie posiada znajomych
#532577 [ROZWIĄZANE] Jaki wybrać hosting?
Napisane przez Ryuu w 07.04.2013 18:48
#515434 po aktualizacji 400-800fps, jak zmniejszyć do 100?
Napisane przez Ryuu w 15.02.2013 14:51
#388686 Pytanie jak robić mapy?
Napisane przez Ryuu w 31.03.2012 10:00
1. Przygotowanie do pracy
2. Nasza pierwsza mapa - w podobny sposób jak robisz całą mapę tak samo tworzysz sobie np. pochylnie. Masz wszystko ładnie opisane, lecz w 1 temacie najprawdopodobniej wygasły linki. Dokładniejsze tutoriale znajdzie na stronie Abesa TUTAJ . I proszę Cie, nie kalecz map CSa i skorzystaj z VHE, a nie z tego internetowego szajsu.
#267266 Ciekawe Mapki na CoD :)
Napisane przez Ryuu w 06.07.2011 22:07
#265468 pomoc w kompilacji mapy. PLS
Napisane przez Ryuu w 02.07.2011 18:41
#201325 Lasermine
Napisane przez Ryuu w 30.12.2010 15:47
Gdybyś chciał zmienić to znajdź :
g_LAMMO = register_cvar("amx_ltm_ammo","5") - Ilość laserów trzymanych. g_LDMG = register_cvar("amx_ltm_dmg","200") - Obrażenia podczas przejścia przez proemień lasera. g_LRDMG = register_cvar("amx_ltm_rdmg","200") - Obrażenia spowodowane wybuchem lasera g_LCBT = register_cvar("amx_ltm_cbt","CT") - Dla której drużyny ma być laser CT / T / ALL
Załączone pliki
-
lasermine_020.sma 26,43 KB 44 Ilość pobrań
lasermine_020.amxx
#201317 [Problem] Niepożądany bind na "i"
Napisane przez Ryuu w 30.12.2010 15:29
#198216 Włączenie pieniędzy
Napisane przez Ryuu w 21.12.2010 14:43
#197899 Modele
Napisane przez Ryuu w 20.12.2010 12:26
Jeżeli masz Zombie Plague 4.3 to w configs/zombieplague.ini znajdź:
[Player Models] (randomly chosen if more than one) HUMAN = arctic , guerilla , leet , terror , gign , gsg9 , sas , urban NEMESIS = MODEL NEMESISA SURVIVOR = MODEL SURVIVORA ADMIN ZOMBIE = zombie_source ADMIN HUMAN = vipi edytuj co chcesz. Pamiętaj, że nazwa modelu musi być taka sama jak foldeu, czyli jak np. dasz
NEMESIS = mdl_nemesis
To w folderze models musisz mieć mdl_nemesis/mdl_nemesis.mdl
#197891 Przerobienie Laseru
Napisane przez Ryuu w 20.12.2010 11:49
#197889 Problem z Zombie Modem
Napisane przez Ryuu w 20.12.2010 11:38
#197888 Modele
Napisane przez Ryuu w 20.12.2010 11:34
2.Zostawiłem same modele zombiaków i 2 humanów. Dobrać sobie sam musisz.
Link #1 - Speedyshare.com
Link #2 - Hotfile.com
Link #3 - Sendspace.com
3. w końcu 200postów
#197886 Co to jest?
Napisane przez Ryuu w 20.12.2010 11:16
#175134 Textury w mapie.
Napisane przez Ryuu w 28.09.2010 18:00
C:\program files\steam\steamapps\emist90\counter-strike\cstrike_polish\breakfloor.wadChodzi o to, że nie podanego dysku w ścieżce. Moge się również mylić ale najprawdopodobniej pierwsza część pierwszego zdania powinna pomóc.
#155660 Błąd przy Kompilowaniu Mapy
Napisane przez Ryuu w 29.07.2010 12:28
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Ryuu
- Regulamin