Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

pomoc w kompilacji mapy. PLS


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 NewaX

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:241
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 02.07.2011 09:55

A wiec jest to moja 1 mapa i nie ogarniam tego jeszcze tak dobre. Ale problem mam w tym ze robie mape w VHE i nie moge jej skompilowac na bsp. poprostu scina mi program i do widzenia. Nie wiem, moze cos zle zkonfigurowalem ale niby sprawdzalem wszystko i dobrze. Moze ktos sciagnac ten zalacznik i sprobowac go skompilowac będę wdzieczny a to chyba az tak duzo czasu nie zajmnie. Z gory za pomoc dziekuje.

Załączone pliki


Użytkownik newax edytował ten post 02.07.2011 16:53

  • +
  • -
  • 0

#2 Ryuu

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:233
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.07.2011 18:41

Jak masz problem z kompilacją to daj logi kompilacji, wywala Tb błąd i miejscu gdzie zapisałeś mapke (obok pliku *.rmf) masz plik bb_chinchilla.log . Kopiuj całość i wklej tutaj...
  • +
  • -
  • 1

#3 NewaX

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:241
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 02.07.2011 19:58

wlasnie ze mi nie wywala logow poniewaz mi scina vhe i nie dokancza kompilacjii. Jak by byly logi to bym moze ogarna a tak scina i nic. Czekalem ponad 3 h myslac ze cos pomoze ale nic a moze ktos sprobuje to skompilować byl bym wdzieczny.
  • +
  • -
  • 0

#4 Rafal_94

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:383
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Woźniki
Offline

Napisano 03.07.2011 10:49

skompiluj batem bo każdemu chyba zetnie ten oryginalny :) na początku mapy troche ustawiania ale jest już później ok
jeśli nie poradzisz sobie napisz pw i spróbuje
  • +
  • -
  • 1

#5 NewaX

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:241
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 03.07.2011 14:55

Dobra problem rozwiazany dzięki Rafalowi_94 wielkie dzięki
  • +
  • -
  • 0

#6 Rafal_94

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 45
Pomocny

  • Postów:383
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Woźniki
Offline

Napisano 03.07.2011 21:43

hlrad: Error: Malformed face normal
Description: The texture alignment of a visible face is unusable
Howto Fix: If using Worldcraft, do a check for problems and fix any occurences of 'Texture axis perpindicular to face'



to znaczy za duzo ciec przy siebie gdzies jest lub jakiś element ze zbyt wielu złożony o teksturze alignement
to najgorsze :D


PS. na mapie może być tylko 1 słońce a nie 9 ; miałeś func_water z jedną figurą połączone

Użytkownik Rafal_94 edytował ten post 03.07.2011 21:48

  • +
  • -
  • 0

#7 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 10.07.2011 04:15

VHE się ścina ale zauważ w procesach, że kompilatory pracują. Jeżeli masz słabszego kompa a mapa jest dużo to zalecam kompilowanie plikiem .bat
Kompilacja mapy "BAT-em" - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#8 NewaX

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:241
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Biłgoraj
Offline

Napisano 12.07.2011 15:08

OK wielkie dzięki za podpowiedzi. Wszystko juz zrobilem thx
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych