Znegowałeś koordynat Y (-68)
I z..
Daj nam cały kod tworzenia totemu.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
NoLiFeR
Rejestracja: 01.12.2014Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.09.2017 17:24
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 483
- Odwiedzin: 8 056
- Tytuł: Wszechobecny
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Adrian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Sosnowiec
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#728350 Tworzenie entity na kordynatac x/y/z
Napisane przez NoLiFeR w 19.07.2016 02:04
#722071 Curweapon dla 3 osoby i bugowanie z kosami
Napisane przez NoLiFeR w 01.03.2016 19:09
#722062 Curweapon dla 3 osoby i bugowanie z kosami
Napisane przez NoLiFeR w 01.03.2016 17:55
public CurWeapon(id) { if(!is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) return; new models[25]; entity_get_string(id, EV_SZ_weaponmodel, models, 24); if(equal(models,"models/v_ak47.mdl")) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_joke/v_ak47.mdl"); entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/vip_joke/p_ak47.mdl"); } else if(equal(models,"models/v_awp.mdl")) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_joke/v_awp.mdl"); entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/vip_joke/p_awp.mdl"); } else if(equal(models,"models/v_m4a1.mdl")) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_joke/v_m4a1.mdl"); entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/vip_joke/p_m4a1.mdl"); } else if(equal(models,"models/v_usp.mdl")) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_joke/v_usp.mdl"); } else if(equal(models,"models/v_glock18.mdl")) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_joke/v_glock18.mdl"); } else if(equal(models,"models/v_deagle.mdl")) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_joke/v_deagle3.mdl"); entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/vip_joke/p_deagle.mdl"); } else if(equal(models,"models/v_hegrenade.mdl")) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_joke/v_hegrenade.mdl"); else if(equal(models,"models/v_flashbang.mdl")) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_joke/v_flashbang.mdl"); } else if(equal(models,"models/v_smokegrenade.mdl")) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_joke/v_smokegrenade.mdl"); } else if(equal(models,"models/v_c4.mdl")) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_joke/v_c4.mdl"); } else if(equal(models,"models/v_scout.mdl")) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_joke/v_scout.mdl"); } }
Masz funkcję curweapon. Podmień ją z obecną.
#722028 Curweapon dla 3 osoby i bugowanie z kosami
Napisane przez NoLiFeR w 01.03.2016 10:07
#722026 Curweapon dla 3 osoby i bugowanie z kosami
Napisane przez NoLiFeR w 01.03.2016 09:58
EV_SZ_weaponmodel masz dla modeli p_
a EV_SZ_viewmodel dla v_. Gdy chcesz ustawić model z I osoby i model z III osoby musisz użyć 2 funkcji
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_joke/v_deagle3.mdl") entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/vip_joke/p_deagle.mdl")
tak jak np. tutaj
#722022 Curweapon dla 3 osoby i bugowanie z kosami
Napisane przez NoLiFeR w 01.03.2016 09:17
#722018 Curweapon dla 3 osoby i bugowanie z kosami
Napisane przez NoLiFeR w 01.03.2016 08:37
Nie używaj informacji o trzymanej przez gracza broni jako podstawy do zmiany modelu. Użyj
new models[32] entity_get_string(id, EV_SZ_viewmodel, models, 31)
i porównuj je z defaultowymi modelami, a problem ustąpi.
Aby móc zobaczeć broń z 3 osoby musisz mieć nie tylko modele v_, lecz także modele p_
#718986 problem ze skompilowaniem pluginu
Napisane przez NoLiFeR w 25.01.2016 09:07
#718981 Problem z RS na FastDL
Napisane przez NoLiFeR w 25.01.2016 07:00
#718980 [ROZWIĄZANE] Tablica/zmienna /Array
Napisane przez NoLiFeR w 25.01.2016 06:53
Array to coś zupełnie innego, na razie się w to nie zagłębiaj (Prędzej czy później będziesz musiał)
Stringi formatujesz przez "=" tylko i wyłącznie, gdy są to pojedyńcze znaki lub zmienna stała (const).
Inaczej używasz format lub formatex (szybsze)
Musisz użyć tego drugiego przykładu, ponieważ w pierwszym zmienna szPrefix istnieje tylko w zakresie if'a.
Słowem, zrób tak :
new szPrefix[64] if(g_VipLosowy[id]){ formatex(szPrefix, 64, "x04[FREE VIP]") }else{ formatex(szPrefix, 64, "x04[VIP]"; }
Albo jeszcze lepiej :
new szPrefix[64] formatex(szPrefix, 64, "x04[%s]" g_VipLosowy[id] ? "FREE VIP" : "VIP")
Różnica pomiędzy tymi dwoma funkcjami jest taka, prócz wspomnianej prędkości działania, że w format możesz bez konsekwencji używać formatowanego stringu jako parametr, w formatex nie masz takiego przywileju (Oczywiście da się to obejść, więcej tutaj w przykładzie).
Jeżeli chcesz użyć po "else" if'a, użyj pierwszego przykładu, w przeciwnym wypadku polecam drugi.
#717100 Problem z ułożeniem kolejnosci czapek ..
Napisane przez NoLiFeR w 30.12.2015 01:45
Mam podobne czapki.
To tak. Model hat'u ma stworzoną przez twórce określoną kolejność (submodeli), którą musisz utrzymać przy zmianie kolejności.
Proponowałbym użycie informacji, czyli trzeciego parametru funkcji menu_additem. (stringu)
Najpierw musisz odtworzyć kolejność, która była w czapkach przed modyfikacją.
Załóżmy że miałeś 4 czapki w jednym modelu, tj Afro, Zaciesz, Idiota i np.. Krowa.
Submodel o id 0 jest tzw brakiem czapki, więc numerowanie czapek zaczynamy od 1.
1 - Afro
2 - Zaciesz
3 - Idiota
4 - Krowa
(Oczywiście na potrzeby wytlumaczenia )
menu_additem(menu, "Afro"); menu_additem(menu, "Zaciesz"); menu_additem(menu, "Idiota"); menu_additem(menu, "Krowa");
To jest prawidłowa kolejność. Jeśli natomiast zmienimy czapke Afro z czapką Idiota, kolejność w menu nie będzie się zgadzała z kolejnością w modelu, a więc czapka Afro będzie czapką Idiota i vice versa.
Aby można było naginać kolejność, wystarczy dodać w/w parametr, tzn.
menu_additem(menu, "Afro", "1"); menu_additem(menu, "Zaciesz", "2"); menu_additem(menu, "Idiota", "3"); menu_additem(menu, "Krowa", "4");
uzyskując tym samym możliwość manipulacji kolejnością, jednak to nie wszystko.
Wykorzystując ten myczek, musimy pamiętać że parametr "item" w funkcji handler jest kolejnością dodawania itemów do menu. Tzn po zmianie Afro z Idiotą, item przyjmuje poniższe wartości
Idiota - 1
Zaciesz - 2
Afro - 3
Krowa - 4
A nie o to nam chodzi. Musimy więc dodać czytanie parametru informacji z wybranego elementu menu.
Do menu_handler po
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);
dodajemy
new inf = str_to_num(data)
uzyskując w zmiennej inf właściwy numer submodelu czapki.
Krótko, po dodaniu numerów czapek jako stringu w trzecim parametrze podmieniamy menu_handler na ten
public menu_handler(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) return PLUGIN_CONTINUE; new data[4], iName[64]; new access, callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 3, iName, 63, callback); new inf = str_to_num(data) Set_Hat(id, inf, id, iName); formatex(g_NazwaAktualnej[id], 127, "%s", iName); return PLUGIN_CONTINUE; }
Teraz zmieniając kolejność, nie zmieniamy nigdy trzeciego parametru, lecz tylko zamieniamy miejscami funkcje, np.
menu_additem(menu, "Afro", "1"); menu_additem(menu, "Zaciesz", "2"); menu_additem(menu, "Krowa", "4"); menu_additem(menu, "Idiota", "3");
Tak, te quoty (Tzn ") muszą być, inaczej nie skompilujesz
#716651 Prośba o zmianę wyświetlania informacji
Napisane przez NoLiFeR w 23.12.2015 20:16
Tak jak w BF'ie >>
public plugin_init()
dodaj
new gmsgStatusText;
Na końcu plugin_init, tzn przed zamykającą klamrą, dodaj
gmsgStatusText = get_user_msgid("StatusText");
Sam kod wyświetlania wygląda tak
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgStatusText, _, id); write_byte(0); write_string(HUD); message_end();
Wyświetlaj tylko dla żywego gracza.
Czyli
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.15, 0.55) show_hudmessage(id, "Ranga: %s^nZabojstw: %d",ranga,stats[0])
zamień na
if(is_user_alive(id)){ new Str[191] formatex(Str, 190, "Ranga: %s | Zabojstw: %d", ranga, stats[0]) message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgStatusText, _, id); write_byte(0); write_string(Str); message_end(); }
#716650 Pytanie odnośnie grawitacji
Napisane przez NoLiFeR w 23.12.2015 20:02
#715369 Edycja pluginu Killstrike
Napisane przez NoLiFeR w 28.11.2015 00:11
#715355 Kolory w bibliotece colorchat
Napisane przez NoLiFeR w 27.11.2015 21:58
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: NoLiFeR
- Regulamin