Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

NoLiFeR - zdjęcie

NoLiFeR

Rejestracja: 01.12.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.09.2017 17:24
-----

#728350 Tworzenie entity na kordynatac x/y/z

Napisane przez NoLiFeR w 19.07.2016 02:04

Znegowałeś koordynat Y (-68)
I z..

Daj nam cały kod tworzenia totemu.


  • +
  • -
  • 1


#722071 Curweapon dla 3 osoby i bugowanie z kosami

Napisane przez NoLiFeR w 01.03.2016 19:09

Zastąpiłeś cały kod pluginu funkcją. Wysłałem na GG poprawny plik (na prośbę użytkownika)


  • +
  • -
  • 1


#722062 Curweapon dla 3 osoby i bugowanie z kosami

Napisane przez NoLiFeR w 01.03.2016 17:55

public CurWeapon(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
		return;
	new models[25];
	entity_get_string(id, EV_SZ_weaponmodel, models, 24);

	if(equal(models,"models/v_ak47.mdl"))
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_joke/v_ak47.mdl");
		entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/vip_joke/p_ak47.mdl");
	}
	else if(equal(models,"models/v_awp.mdl"))
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_joke/v_awp.mdl");
		entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/vip_joke/p_awp.mdl");
	}
	else if(equal(models,"models/v_m4a1.mdl"))
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_joke/v_m4a1.mdl");
		entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/vip_joke/p_m4a1.mdl");
	}
	else if(equal(models,"models/v_usp.mdl"))
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_joke/v_usp.mdl");
	}
	else if(equal(models,"models/v_glock18.mdl"))
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_joke/v_glock18.mdl");
	}
	else if(equal(models,"models/v_deagle.mdl"))
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_joke/v_deagle3.mdl");
		entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/vip_joke/p_deagle.mdl");
	}
	else if(equal(models,"models/v_hegrenade.mdl"))
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_joke/v_hegrenade.mdl");
	
	else if(equal(models,"models/v_flashbang.mdl"))
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_joke/v_flashbang.mdl");
	}
	else if(equal(models,"models/v_smokegrenade.mdl"))
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_joke/v_smokegrenade.mdl");
	}
	else if(equal(models,"models/v_c4.mdl"))
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_joke/v_c4.mdl");
	}
	else if(equal(models,"models/v_scout.mdl"))
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_joke/v_scout.mdl");
	}
}

Masz funkcję curweapon. Podmień ją z obecną.


  • +
  • -
  • 1


#722028 Curweapon dla 3 osoby i bugowanie z kosami

Napisane przez NoLiFeR w 01.03.2016 10:07

entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/vip_joke/p_deagle.mdl") 

Get podałem jako metode sprawdzania czy gracz ma daną broń. Zrobie Ci to za jakieś 6h, napisz jak do tego czasu nic nie wykminisz. Do tego czasu możesz sprawdzić inne pluginy, które zmieniają model broni graczowi.


  • +
  • -
  • 1


#722026 Curweapon dla 3 osoby i bugowanie z kosami

Napisane przez NoLiFeR w 01.03.2016 09:58

EV_SZ_weaponmodel masz dla modeli p_
EV_SZ_viewmodel dla v_. Gdy chcesz ustawić model z I osoby i model z III osoby musisz użyć 2 funkcji

entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_joke/v_deagle3.mdl")
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/vip_joke/p_deagle.mdl")

tak jak np. tutaj


  • +
  • -
  • 1


#722022 Curweapon dla 3 osoby i bugowanie z kosami

Napisane przez NoLiFeR w 01.03.2016 09:17

Zrób tak jak mówie :)

 

Przy obecnej konfiguracji, jak zrobisz to o czym wspomniałem we wcześniejszym poście, dla AWP gracze zobaczą model, a dla scouta (ponieważ nie masz modelu p_) nie.


  • +
  • -
  • 1


#722018 Curweapon dla 3 osoby i bugowanie z kosami

Napisane przez NoLiFeR w 01.03.2016 08:37

Nie używaj informacji o trzymanej przez gracza broni jako podstawy do zmiany modelu. Użyj 

new models[32]
entity_get_string(id, EV_SZ_viewmodel, models, 31)

i porównuj je z defaultowymi modelami, a problem ustąpi.

 

Aby móc zobaczeć broń z 3 osoby musisz mieć nie tylko modele v_, lecz także modele p_

 


  • +
  • -
  • 1


#718986 problem ze skompilowaniem pluginu

Napisane przez NoLiFeR w 25.01.2016 09:07

Uaktualnij swoje jailbreak.inc, bo masz nieaktualne ;) Z oficjalnego tematu ściągnij.


  • +
  • -
  • 1


#718981 Problem z RS na FastDL

Napisane przez NoLiFeR w 25.01.2016 07:00

Aktywuj ponownie FD z panelu i zrestartuj (nie zmień mape, chociaż nwm jakie to ma tutaj znaczenie, mi nie działało po zmianie mapy) serwer.


  • +
  • -
  • 1


#718980 [ROZWIĄZANE] Tablica/zmienna /Array

Napisane przez NoLiFeR w 25.01.2016 06:53

Array to coś zupełnie innego, na razie się w to nie zagłębiaj ;) (Prędzej czy później będziesz musiał)

Stringi formatujesz przez "=" tylko i wyłącznie, gdy są to pojedyńcze znaki lub zmienna stała (const).
Inaczej używasz format lub formatex (szybsze)

 

Musisz użyć tego drugiego przykładu, ponieważ w pierwszym zmienna szPrefix istnieje tylko w zakresie if'a.

Słowem, zrób tak :
 

        new szPrefix[64]
        if(g_VipLosowy[id]){
            formatex(szPrefix, 64, "x04[FREE VIP]")
        }else{
            formatex(szPrefix, 64, "x04[VIP]";
        }

Albo jeszcze lepiej :
 

        new szPrefix[64]
        formatex(szPrefix, 64, "x04[%s]" g_VipLosowy[id] ? "FREE VIP" : "VIP")

Różnica pomiędzy tymi dwoma funkcjami jest taka, prócz wspomnianej prędkości działania, że w format możesz bez konsekwencji używać formatowanego stringu jako parametr, w formatex nie masz takiego przywileju (Oczywiście da się to obejść, więcej tutaj w przykładzie).
Jeżeli chcesz użyć po "else" if'a, użyj pierwszego przykładu, w przeciwnym wypadku polecam drugi.


  • +
  • -
  • 1


#717100 Problem z ułożeniem kolejnosci czapek ..

Napisane przez NoLiFeR w 30.12.2015 01:45

Mam podobne czapki. 

 

To tak. Model hat'u ma stworzoną przez twórce określoną kolejność (submodeli), którą musisz utrzymać przy zmianie kolejności.

Proponowałbym użycie informacji, czyli trzeciego parametru funkcji menu_additem. (stringu)

 

Najpierw musisz odtworzyć kolejność, która była w czapkach przed modyfikacją.

Załóżmy że miałeś 4 czapki w jednym modelu, tj Afro, Zaciesz, Idiota i np.. Krowa.

Submodel o id 0 jest tzw brakiem czapki, więc numerowanie czapek zaczynamy od 1.

1 - Afro
2 - Zaciesz
3 - Idiota

4 - Krowa

 

(Oczywiście na potrzeby wytlumaczenia :) )

menu_additem(menu, "Afro");
menu_additem(menu, "Zaciesz");
menu_additem(menu, "Idiota");
menu_additem(menu, "Krowa");

To jest prawidłowa kolejność. Jeśli natomiast zmienimy czapke Afro z czapką Idiota, kolejność w menu nie będzie się zgadzała z kolejnością w modelu, a więc czapka Afro będzie czapką Idiota i vice versa.

Aby można było naginać kolejność, wystarczy dodać w/w parametr, tzn.

menu_additem(menu, "Afro", "1");
menu_additem(menu, "Zaciesz", "2");
menu_additem(menu, "Idiota", "3");
menu_additem(menu, "Krowa", "4"); 

uzyskując tym samym możliwość manipulacji kolejnością, jednak to nie wszystko.

 

Wykorzystując ten myczek, musimy pamiętać że parametr "item" w funkcji handler jest kolejnością dodawania itemów do menu. Tzn po zmianie Afro z Idiotą, item przyjmuje poniższe wartości

Idiota - 1
Zaciesz - 2
Afro - 3
Krowa - 4

 

A nie o to nam chodzi. Musimy więc dodać czytanie parametru informacji z wybranego elementu menu.

Do menu_handler po 

 menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);

dodajemy

new inf = str_to_num(data)

 uzyskując w zmiennej inf właściwy numer submodelu czapki.

Krótko, po dodaniu numerów czapek jako stringu w trzecim parametrze podmieniamy menu_handler na ten

public menu_handler(id, menu, item)
{
    if(item == MENU_EXIT)
        return PLUGIN_CONTINUE;
    new data[4], iName[64];
    new access, callback;
    menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 3, iName, 63, callback);
    new inf = str_to_num(data)
    Set_Hat(id, inf, id, iName);
    formatex(g_NazwaAktualnej[id], 127, "%s", iName);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

Teraz zmieniając kolejność, nie zmieniamy nigdy trzeciego parametru, lecz tylko zamieniamy miejscami funkcje, np.

menu_additem(menu, "Afro", "1");
menu_additem(menu, "Zaciesz", "2");
menu_additem(menu, "Krowa", "4");
menu_additem(menu, "Idiota", "3");

Tak, te quoty (Tzn ") muszą być, inaczej nie skompilujesz :)


  • +
  • -
  • 2


#716651 Prośba o zmianę wyświetlania informacji

Napisane przez NoLiFeR w 23.12.2015 20:16

Tak jak w BF'ie >> 

Nad 
public plugin_init()

dodaj

new gmsgStatusText;

Na końcu plugin_init, tzn przed zamykającą klamrą, dodaj

gmsgStatusText = get_user_msgid("StatusText");

Sam kod wyświetlania wygląda tak

 

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgStatusText, _, id);
write_byte(0);
write_string(HUD);
message_end();
 
Gdzie id to index gracza, a hud to string z treścią. Wysyłaj to raz na początek rundy, lub co aktualizacje danych w stringu (Jeżeli nie możesz tego przewidzieć, daj co sekunde).
Wyświetlaj tylko dla żywego gracza.

Czyli
 
    set_hudmessage(255, 255, 255, 0.15, 0.55)
    show_hudmessage(id, "Ranga: %s^nZabojstw: %d",ranga,stats[0])

zamień na

 

    if(is_user_alive(id)){
        new Str[191]
        formatex(Str, 190, "Ranga: %s | Zabojstw: %d", ranga, stats[0])

        message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgStatusText, _, id);
        write_byte(0);
        write_string(Str);
        message_end();
    }

  • +
  • -
  • 1


#716650 Pytanie odnośnie grawitacji

Napisane przez NoLiFeR w 23.12.2015 20:02

http://amxx.pl/topic...on-by-hredzone/<< Użyj tego spadochronu, a problem zniknie :)


  • +
  • -
  • 1


#715369 Edycja pluginu Killstrike

Napisane przez NoLiFeR w 28.11.2015 00:11

Trzymaj ;P

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#715355 Kolory w bibliotece colorchat

Napisane przez NoLiFeR w 27.11.2015 21:58

Takie - http://amxx.pl/dokum.../f348/colorchat


  • +
  • -
  • 1