Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

NoLiFeR - zdjęcie

NoLiFeR

Rejestracja: 01.12.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.09.2017 17:24
-----

Moje posty

W temacie: Problem z kolizją pomiędzy ustawieniami rozmiarów bytu, a wykrywaniem go prz...

27.07.2016 21:14

Nieaktualne, ale dzięki że ktoś w końcu zajrzał :)

Problemu nie rozwiązałem, ale znalazłem inny sposób aby zrobić to co chciałem  :)

W temacie: Tworzenie entity na kordynatac x/y/z

19.07.2016 20:11

No.. Ale..
Takie koordynaty są grubo poza mapą.. :v zapewne pobrałeś floata do inta lub inta do floata.. Nie jest to poprawna wartość :/

W temacie: Tworzenie entity na kordynatac x/y/z

19.07.2016 02:04

Znegowałeś koordynat Y (-68)
I z..

Daj nam cały kod tworzenia totemu.

W temacie: [Szukam] Model leżącego szluga na ziemi

13.07.2016 11:44

Gdzieś na gamebanana widziałem paczke malboro, ale pojedyńczego wątpie :/

W temacie: Problem z VHE

30.06.2016 15:26

Wchodzisz w texture application (sześcian z trzema różnymi pod względem tekstury ścianami)

Załączony plik  Untitled.png   49,38 KB  27 Ilość pobrań

 

I zaznaczasz podkreśloną na ss'ie opcje z menu, które również jest na nim widoczne.

Teraz po kliknięciu na face'a, wybrana zostanie jego tekstura, lecz nie zostanie on zaznaczony. Aby zaznaczyć po wybraniu tekstury wróć do opcji Select (jest też coś co łączy obie te funkcje, chyba zorientujesz się co :) )