Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Curweapon dla 3 osoby i bugowanie z kosami


Najlepsza odpowiedź NoLiFeR, 01.03.2016 19:09

Zastąpiłeś cały kod pluginu funkcją. Wysłałem na GG poprawny plik (na prośbę użytkownika)

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 TabaQu

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:24
  • Imię:Rafał
Offline

Napisano 29.02.2016 22:46

Witam mam problem chciałbym by vipowi zamieniało model broni jak w tym kodzie niżej, lecz chcę by widziała je 3 osoba a nie tylko on.

Mam też wgrane gdy zostanie 1 vs 1 pocieramy o ścianę bierzemy kosy i zmienimy na bron to u przeciwnika z tym kodem widać broń.

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>

#define FLAGA ADMIN_LEVEL_G


public plugin_init(){
	register_plugin("Plugin", "0.1", "mucek181")
	
	// nasluchiwacze
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1");
}

public plugin_precache(){
	// Wczytanie modeli broni
		precache_model("models/vip_joke/v_ak47.mdl");
		precache_model("models/vip_joke/v_m4a1.mdl");
		precache_model("models/vip_joke/v_awp.mdl");
		precache_model("models/vip_joke/v_glock18.mdl");
		precache_model("models/vip_joke/v_usp.mdl");
		precache_model("models/vip_joke/v_deagle3.mdl");
		precache_model("models/vip_joke/v_hegrenade.mdl");
		precache_model("models/vip_joke/v_flashbang.mdl");
		precache_model("models/vip_joke/v_smokegrenade.mdl");
		precache_model("models/vip_joke/v_c4.mdl");
		precache_model("models/vip_joke/p_ak47.mdl");
		precache_model("models/vip_joke/p_m4a1.mdl");
		precache_model("models/vip_joke/p_awp.mdl");
		precache_model("models/vip_joke/p_deagle.mdl");
		precache_model("models/vip_joke/v_scout.mdl");


}

public CurWeapon(id)
{

	new weapon = read_data(2);

	if(weapon == CSW_AK47 && (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_joke/v_ak47.mdl")
		entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/vip_joke/p_ak47.mdl")

	}

	if(weapon == CSW_AWP && (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_joke/v_awp.mdl")
		entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/vip_joke/p_awp.mdl")

	}

	if(weapon == CSW_M4A1 && (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_joke/v_m4a1.mdl")
		entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/vip_joke/p_m4a1.mdl")

	}

	if(weapon == CSW_USP && (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_joke/v_usp.mdl")

	}

	if(weapon == CSW_GLOCK18 && (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_joke/v_glock18.mdl")

	}

	if(weapon == CSW_DEAGLE && (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_joke/v_deagle3.mdl")
		entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/vip_joke/p_deagle.mdl")

	}

	if(weapon == CSW_HEGRENADE && (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_joke/v_hegrenade.mdl")

	}

	if(weapon == CSW_FLASHBANG && (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_joke/v_flashbang.mdl")

	}

	if(weapon == CSW_SMOKEGRENADE && (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_joke/v_smokegrenade.mdl")

	}

	if(weapon == CSW_C4 && (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_joke/v_c4.mdl")

	}
	if(weapon == CSW_SCOUT && (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_joke/v_scout.mdl")

	}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


  • +
  • -
  • 0

#2 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 01.03.2016 08:37

Nie używaj informacji o trzymanej przez gracza broni jako podstawy do zmiany modelu. Użyj 

new models[32]
entity_get_string(id, EV_SZ_viewmodel, models, 31)

i porównuj je z defaultowymi modelami, a problem ustąpi.

 

Aby móc zobaczeć broń z 3 osoby musisz mieć nie tylko modele v_, lecz także modele p_

 


Użytkownik NoLiFeR edytował ten post 01.03.2016 08:39

  • +
  • -
  • 1

#3 TabaQu

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:24
  • Imię:Rafał
Offline

Napisano 01.03.2016 09:13

Mam model p_ ale chodzi mi by widziała go osoba nie posiadająca vipa, bo vipowi u wszystkich wtedy zmienia przy modelu p.
A chodzi by zwykli gracze widzieli te bron u vipa.
  • +
  • -
  • 0

#4 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 01.03.2016 09:17

Zrób tak jak mówie :)

 

Przy obecnej konfiguracji, jak zrobisz to o czym wspomniałem we wcześniejszym poście, dla AWP gracze zobaczą model, a dla scouta (ponieważ nie masz modelu p_) nie.


Użytkownik NoLiFeR edytował ten post 01.03.2016 09:20

  • +
  • -
  • 1

#5 TabaQu

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:24
  • Imię:Rafał
Offline

Napisano 01.03.2016 09:46

entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_joke/v_deagle3.mdl")
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/vip_joke/p_deagle.mdl")

Czyli to zamienic np na to ?
new models[32]
entity_get_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_jole/p_deagle.mdl", 31)

new models[32]
entity_get_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_jole/v_deagle.mdl", 31)


I dziękuję ci za chęć pomocy
  • +
  • -
  • 0

#6 TabaQu

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:24
  • Imię:Rafał
Offline

Napisano 01.03.2016 09:47

Te new models pod new weapon read oczywiście :P skopiowałem to razem niechcący
  • +
  • -
  • 0

#7 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 01.03.2016 09:58

EV_SZ_weaponmodel masz dla modeli p_
EV_SZ_viewmodel dla v_. Gdy chcesz ustawić model z I osoby i model z III osoby musisz użyć 2 funkcji

entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_joke/v_deagle3.mdl")
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/vip_joke/p_deagle.mdl")

tak jak np. tutaj


  • +
  • -
  • 1

#8 TabaQu

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:24
  • Imię:Rafał
Offline

Napisano 01.03.2016 10:03

Wiem ylko fonem skopiowałem, czyli cały ma wyglądać tak ?
entity_get_string(id, EV_SZ_weaponwmodel, "models/vip_joke/p_deagle.mdl", 31)
  • +
  • -
  • 0

#9 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 01.03.2016 10:07

entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/vip_joke/p_deagle.mdl") 

Get podałem jako metode sprawdzania czy gracz ma daną broń. Zrobie Ci to za jakieś 6h, napisz jak do tego czasu nic nie wykminisz. Do tego czasu możesz sprawdzić inne pluginy, które zmieniają model broni graczowi.


  • +
  • -
  • 1

#10 TabaQu

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:24
  • Imię:Rafał
Offline

Napisano 01.03.2016 10:21

Jeśli byś mógł był bym wdzięczny, te 2 problemy.

Jeśli potrzebujess grafika komputerowego odezwij się na moje gg: 43545329 może w tak ci się odwdzięczę
  • +
  • -
  • 0

#11 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 01.03.2016 17:55

public CurWeapon(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
		return;
	new models[25];
	entity_get_string(id, EV_SZ_weaponmodel, models, 24);

	if(equal(models,"models/v_ak47.mdl"))
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_joke/v_ak47.mdl");
		entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/vip_joke/p_ak47.mdl");
	}
	else if(equal(models,"models/v_awp.mdl"))
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_joke/v_awp.mdl");
		entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/vip_joke/p_awp.mdl");
	}
	else if(equal(models,"models/v_m4a1.mdl"))
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_joke/v_m4a1.mdl");
		entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/vip_joke/p_m4a1.mdl");
	}
	else if(equal(models,"models/v_usp.mdl"))
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_joke/v_usp.mdl");
	}
	else if(equal(models,"models/v_glock18.mdl"))
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_joke/v_glock18.mdl");
	}
	else if(equal(models,"models/v_deagle.mdl"))
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_joke/v_deagle3.mdl");
		entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/vip_joke/p_deagle.mdl");
	}
	else if(equal(models,"models/v_hegrenade.mdl"))
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_joke/v_hegrenade.mdl");
	
	else if(equal(models,"models/v_flashbang.mdl"))
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_joke/v_flashbang.mdl");
	}
	else if(equal(models,"models/v_smokegrenade.mdl"))
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_joke/v_smokegrenade.mdl");
	}
	else if(equal(models,"models/v_c4.mdl"))
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_joke/v_c4.mdl");
	}
	else if(equal(models,"models/v_scout.mdl"))
	{
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip_joke/v_scout.mdl");
	}
}

Masz funkcję curweapon. Podmień ją z obecną.


  • +
  • -
  • 1

#12 TabaQu

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:24
  • Imię:Rafał
Offline

Napisano 01.03.2016 18:37

errory :C

/tmp/textJZnTWu.sma(3) : error 017: undefined symbol "is_user_alive"
/tmp/textJZnTWu.sma(6) : error 017: undefined symbol "entity_get_string"
/tmp/textJZnTWu.sma(6) : warning 215: expression has no effect
/tmp/textJZnTWu.sma(6) : warning 215: expression has no effect
/tmp/textJZnTWu.sma(6) : error 001: expected token: ";", but found ")"
/tmp/textJZnTWu.sma(6) : error 029: invalid expression, assumed zero
/tmp/textJZnTWu.sma(6) : fatal error 107: too many error messages on one line

  • +
  • -
  • 0

#13 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 01.03.2016 19:09   Najlepsza odpowiedź

Zastąpiłeś cały kod pluginu funkcją. Wysłałem na GG poprawny plik (na prośbę użytkownika)


  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych