.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Toldi
Rejestracja: 27.11.2014Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.05.2024 16:53
Statystyki
- Grupa: Power User
- Całość postów: 841
- Odwiedzin: 8 687
- Tytuł: Czempion
- Wiek: 25 lat
- Urodziny: Czerwiec 14, 1998
-
Imię
Mateusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
wies
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#760145 Plugin menubindy
Napisane przez Toldi w 26.07.2019 17:04
#759760 [ROZWIĄZANE] Dodanie natywu.
Napisane przez Toldi w 01.07.2019 16:38
Masz mój kod przerób pod swoje potrzeby
Rejestracja natywu
register_native("get_user_gangname", "_zwroc_nazwe_gangu", 1);
Kod natywu.
public _zwroc_nazwe_gangu(index, szTable[], iLen) { param_convert(2); copy(szTable, iLen, Nazwa_Skina_gracza[index]); // tu wstaw zmienna, ktora przechowuja nazwe gangu gracza return 1; }
Musisz sprawdzić czy gracz posiada gang. Jeżeli nie to
else copy(szTable, iLen, "Brak");
W pluginie od hud pod plugin_init dodaj
native get_user_gangname(id, szTable[], iLen)
W funkcji, która wyświetla hud
new gang[32] get_user_gangname(id, gang, charsmax(gang))
lub możesz zrobić to raz np. przy połączeniu się gracz z serwerem jednakże w takim przypadku aktualizacja nazwy gangu będzie co połączenie.
Nad plugin_init
new PlayerGangName[33][32];
potem
public client_connect(id) { get_user_gangname(id, PlayerGangName[id], charsmax(PlayerGangName[])); }
a w hud już tylko wstawiasz w odpowiednim miejscu PlayerGangName[id]
#759346 Skiny za Monety
Napisane przez Toldi w 23.05.2019 16:03
Do vip,a i svip,a na na zwykły serwer też można ???
To chyba jasne...
Flagi - Zostaw samo "" żeby skin był dostępny dla każdego.
a monety da rade wyłaczyć???
Jeżeli chcesz żeby skin był za darmo po prostu w polu cena wpisz 0. Jeżeli chcesz zmienić walutę z monet na np. ammopacki lub $ to kwestia zmiany natywów z monet na własne.
Do vip,a i svip,a na na zwykły serwer też można ???
Nie rozumiem o co Ci chodzi. Plugin można wgrać na każdy serwer Only DD2, FFA, COD itp. Jeżeli chcesz możesz ustawić, który skin ma być dla vipa, svipa dopisując do skina flagę ale nie jest to wymagane. Zostaw samo "" i skin będzie dostępny dla każdego.
#759336 Skiny za Monety
Napisane przez Toldi w 22.05.2019 20:15
Jak nazwa wskazuje plugin daje nam możliwość kupna skinów do każdej broni (prawie...).
Do działania tego pluginu niezbędne jest wgranie monet z coda: https://amxx.pl/topi...-system-monet/ oraz baza danych.
Myślałem nad tym żeby wbudować własny system monet do pluginu ale po co skoro jest już taki plugin w dodatku z tak dużo możliwością konfiguracji za co lecą monety (hosty, vip, itp.)
"Id broni" "Nazwa skina" "Lokalizacja" "Cena" "Flagi"
Id broni - id broni do której ma być dodany skin (nie CSW_). Tu macie spis: https://wiki.alliedm...ons_Information
Nazwa skina - Oczywiste. Max 32 znaki.
Lokalizacja - Ścieżka do naszego modelu. Nie trzeba dopisywać models/ na początku plugin zrobi to za was.
Cena - Ustawiając na 0 skin jest darmowy.
Flagi - Zostaw samo "" żeby skin był dostępny dla każdego. Oczywiście możesz tam wpisać do 5 flag. Wystarczy że gracz będzie posiadał co najmniej jedną z nich żeby mógł kupić/nosić skina. Dobra alternatywa jako dodatek dla vipa, klas premium na codzie itp. Nawet jeżeli skin ma być dostępny dla każdego dopisz na końcu samo "" żeby wszystko działało jak należy.
// SQL szm_host "localhost" // Host bazy danych szm_user "root" // Nazwa użytkownika szm_pass "tajnehaslo" // Haslo do bazy szm_db "skiny" // Nazwa bazy danych // Inne szm_prefix "[Skiny_za_Monety]" // prefix w sayu szm_logs "1" // Pokaz > 0 - Brak logow | 1 - Wszystkie | 2 - Nie wczytane ... skiny szm_showhud "1" // 0 wyłącz | 1 wlacz HUD
new const commands[][]= { "say /skin", "say /skiny", "say /skins", "say_team /skin", "say_team /skiny", "say_team /skins" // otwiera glowne menu }
/models - włącza/wyłącza widoczność skinów.
/hud - włącza/wyłącza HUD.
Za każdym razem gdy gracz kupi skina zostaje dodany wpis do logów pluginu z nickiem, ip, sid gracza i informacją jaki skin do jakiej broni został kupiony. Plugin posiada własną bibliotekę dzięki czemu możecie pisać własne pluginy np. drop skina ze skrzynki po ofierze itp. Modeli nie dodaje bo trochę to waży a i tak każdy z was swoje doda. Przez pewien czas testowałem działanie pluginy ale wątpię żebym znalazł wszystkie bugi więc nie zdziwcie się jak coś będzie szwankować.
Wersja 2.2
1. W tej wersji dodano nową, łatwiejszą funkcję wyboru pomiędzy wszystkimi broniami w menu a wybranymi przez nas. Jeśli nie chcesz wszystkich broni w menu za komentuj linię 11 (w admin menu linia 9)
#define ALL_WEAPON_MENU
na
//#define ALL_WEAPON_MENU
2. Dodano 2 nowe natywy, które znajdziesz w zaktualizowanej bibliotece. Pierwszy do zwrócenia ilości poprawnie wgranych skinów. Drugi do otwarcia menu admina.
3. Udostępniam menu admina w którym można zarządzać również monetami. Menu jest (według mnie) bardzo wygodne gdyż w każdej chwili można zmienić dowolną opcję bez konieczności robienia wszystkiego od początku. Wszystkie czynności które zostały zatwierdzone lądują do logów z SID/IP (SID - dla Steam | IP - dla NonSteam) admina i gracza, któremu został dany/zabrany przedmiot.
4. Dodano dwie nowe komendy dla admina.
/szm_daj - odblokowuje wszystkie skini /szm_zabierz - zabiera wszystkie skiny prócz tych które są darmowe
5. Flagę dostępu ustawiasz w linii 14 (dla admin menu w linii 8).
#define FLAGA_DOSTEPU ADMIN_IMMUNITY
6. Drobne poprawki kodu.
16/11/2019
- Usunięto możliwość zabrania więcej monet niż gracz miał.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
17/01/2021
- Naprawiono błąd przez który można było strzelać kosą/wyciągało się nie tą broń co trzeba.
- Od teraz gdy stracimy konto VIP nie można zakładać skinów dostępnych na tę flagę.
- Od teraz wszystkie błędy dotyczące zapisu będą lądować do pliku ERROR_SZM_DATABASE.log
- Kilka drobnych poprawek w kodzie.
Admin Menu
- Naprawiono błąd przez który nie można było dać graczowi monet.
- Kilka drobnych poprawek w kodzie.
Oczywiście menu admina działa tylko z wersją 2.2 i wyżej.
Pisząc nowe lub edytując powyższe pluginy MUSISZ kompilować je najnowszą biblioteką (jest w paczce v2.2).
Załączone pliki
-
Skiny za Monety.rar 22,34 KB 473 Ilość pobrań
-
Skiny_za_Monety_v22.rar 33,72 KB 540 Ilość pobrań
-
Skiny_za_Monety_2_2_1.rar 9,08 KB 296 Ilość pobrań
#758675 Problem z pluginem - statystyki na koniec rundy [Biohazard]
Napisane przez Toldi w 16.04.2019 20:27
Kod wyżej miał wyeliminować naliczanie samobójstw. Nadal nalicza?
@edit: Masz z użyciem DeathMsg. Nie wiem czy sie skompiluje bo nie mam biblioteki biohazard ale powinno.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <biohazard> #include <colorchat> #define PLUGIN "Biohazard stats" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Sn!ff3r" enum { kills = 0, infects } new stats[33][3] // 0 - zabojstwa, 1 - infekcje, 2 - damage new g_maxplayers public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "cl_spawn", 1) register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a") register_logevent("round_end", 2, "1=Round_End") g_maxplayers = get_maxplayers() } public cl_spawn(id) { stats[id][0] = stats[id][1] = 0 } public DeathMsg() { new attacker = read_data(1) // zabojca new victim = read_data(2) // ofiara if(attacker != victim) stats[attacker][kills]++; } public event_infect(victim, attacker) { stats[attacker][infects] ++ } public round_end() { for(new id = 1; id <= g_maxplayers; id++) { if(!is_user_connected(id)) continue ColorChat(id, GREEN, "~ Twoje statystyki: (zabojstw - ^3%d^4) (infekcji - ^3%d^4)", stats[id][kills],stats[id][infects]) } }
#758371 Problem z kompilacja Gunxpmoda
Napisane przez Toldi w 31.03.2019 19:56
#758257 Szukam pluginu PO ŚMIERCI
Napisane przez Toldi w 26.03.2019 17:54
#758149 In-Game Advertisement System
Napisane przez Toldi w 23.03.2019 12:02
#757941 Problem CODMOD s1 : s2
Napisane przez Toldi w 17.03.2019 10:10
#757933 Problem CODMOD s1 : s2
Napisane przez Toldi w 16.03.2019 19:13
Jeżeli umiesz to zmień obecny kod prefixu na ten: https://amxx.pl/topi...przed-nickiem/
Jak nie to podaj .sma ktoś Ci zrobi.
#757769 [ROZWIĄZANE] Nie podmienia modelu broni.
Napisane przez Toldi w 13.03.2019 11:09
Jeżeli to ten public po wybraniu skina to zamień na to:
public handle_menuKNIVE(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT){ menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } if(!sprawdz(id, noz_cena[item])){ client_print(id, print_chat, "Nie stac cie na tego skina."); return PLUGIN_HANDLED; } client_print(id, print_chat, "Kupiles skin: %s", noz_skin[item]); zmiana1[id] = item; menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; }
Powinno pokazać też nazwę wybranego/kupionego skina.
#757753 Tarcza i Autopompa
Napisane przez Toldi w 12.03.2019 20:24
Masz. Pisałem kiedyś dla kolegi. Ustaw sobie według własnych upodobań.
Załączone pliki
-
Blokada_broni.sma 1,33 KB 23 Ilość pobrań
Blokada_broni.amxx
#757692 Teleport na resp CT
Napisane przez Toldi w 10.03.2019 19:15
case 10: { if(iIloscSzlugow >= 2500) { if(!is_user_alive(id) && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) { fm_cs_user_spawn(id); set_user_jbpack(id, iIloscSzlugow - 2500); PokazWiadomosc(id, "Kupiles^x03 teleport do GR!"); } } else { PokazWiadomosc(id, "Brakuje Ci szlugow na ten przedmiot!"); } }
Dołącz bibliotekę
#include <fakemeta_util>
https://amxx.pl/doku...m_cs_user_spawn
#757540 Koszyk Sklepu
Napisane przez Toldi w 04.03.2019 13:46
#757261 [ROZWIĄZANE] Dodanie informacji kto przelał $
Napisane przez Toldi w 24.02.2019 12:59
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Toldi
- Regulamin