W plugin_init
register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
potem w dowolnym miejscu w pluginie
Kod Po Aktualizacji ( Kod od użytkownika _McHappy )
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
new id = get_msg_arg_int(1);
if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE;
new szTmp[192], szTmp2[192];
get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp));
new szPrefix[64] = "^x04[Nasz Prefix]";
if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " ");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp);
}
else{
new szPlayerName[64];
get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName));
get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); //4. argument zawiera treść wysłanej wiadomości
set_msg_arg_string(4, ""); //Musimy go wyzerować, gdyż gra wykorzysta wiadomość podwójnie co może skutkować crash'em 191+ znaków.
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 ");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName);
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 : ");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp)
}
set_msg_arg_string(2, szTmp2);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Kod Przed Aktualizacją
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
new id = get_msg_arg_int(1);
if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE;
new szTmp[256],szTmp2[256];
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )
new szPrefix[64] = "[Nasz Prefix]";
if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2");
}
set_msg_arg_string(2,szTmp2);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
tutaj ustalamy nasz prefix
new szPrefix[64] = "[Nasz Prefix]";
w zmiennej id mamy id gracza który wysłał wiadomość
https://amxx.pl/topi...o-aktualizacji/


Dodatki SourceMod















