Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Toldi - zdjęcie

Toldi

Rejestracja: 27.11.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.05.2024 16:53
-----

#760867 Dodawanie do statystyk

Napisane przez Toldi w 19.08.2019 20:15

Nie wiedziałem że są inne zmienne przechowujące ilość życzeń gracza dlatego mój post wyżej wygląda jak wygląda. Standardowo sprawdź logi. Może w nich coś się znajdzie bo w sumie powinno dodawać bunty bo i tak życzenie ma dopiero ostatni terro i ta zmienna jest wtedy równa true. Tak po za tym nie powinno być czasami

ColorChat( attacker, GREEN, "^4[Jail]^3 Bunt dodany do statystyk."); // GREEN / RED/ YELLOW

Zamień ifa na tego i sprawdzaj sb komu dodaje bunt i w jakiej sytuacji ich nie dodaje

if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT && cs_get_user_team(attacker) == CS_TEAM_T && !zyczenie && ilosc_terro() > 2)
{
	user_bunty[attacker]++;
	ColorChat( attacker, attacker, "^4[Jail]^3 Bunt dodany do statystyk.");
	ColorChat( 0, GREEN, "^4[Jail]^3 Dodano bunt graczowi^4 %s.", nazwa_gracza[attacker]);
	SQL_FormatQuery("UPDATE `JailUsers` SET `Bunty` = (`Bunty` + 1) WHERE `Name` = '%s';", nazwa_gracza[attacker]);
	SQL_ThreadQuery(info, "ZapiszDane", gszQuery);
}

  • +
  • -
  • 1


#760857 Dodawanie do statystyk

Napisane przez Toldi w 19.08.2019 18:06

Nie powinno być czasem

new bool:zyczenie[33];

żeby uwzględniać konkretnego gracza a nie wszystkich. Bo aktualnie ktoś zabije strażnika i ustawiasz życzenie na true a kolejny gracz, który zabije strażnika w tej samej rundzie już nie ma prawa go dostać przez ten warunek

if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT && cs_get_user_team(attacker) == CS_TEAM_T && !zyczenie && ilosc_terro() > 2)

a konkretniej przez !zyczenie gdyż w momencie ustawienia tej zmiennej na true cały kod poniżej już się nie wykona oczywiście jeżeli warunki są spełnione. Pokaż cały ten public a nie kawałeczek z którego i tak nie wiele wiadomo.


  • +
  • -
  • 1


#760855 slay za kampienie na respie

Napisane przez Toldi w 19.08.2019 17:51

https://amxx.pl/topi...ie/#entry760797


  • +
  • -
  • 1


#760813 Problem z /model

Napisane przez Toldi w 17.08.2019 22:40

Tak w ogóle to zapisu założonych modeli nie wywołuje. Usuwałeś tą część kodu?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#760811 Problem z /model

Napisane przez Toldi w 17.08.2019 21:55

A może masz wersje .sma w której nie jest zawarta ta komenda a plik .amxx masz po przeróbkach z tą komendą już. Kompilowałeś ten plugin lokalnie czy pobrałeś plik .amxx i go wrzuciłeś?

 

@edit: daj ghw... na sam dół plugins.ini Plugin ghw być może działa jak należy i wyłącza modele, które są przez niego ładowane lecz w momencie gdy vip ma nałożony model z pluginu skins to go zostawia. Jeśli chcesz mogę dodać do tego pluginu identyczna komendę jak w ghw. Musiałbyś mi podać wszystkie komendy z pluginu ghw, które wyłączają modele.


  • +
  • -
  • 1


#760809 Problem z /model

Napisane przez Toldi w 17.08.2019 21:45

A skąd wiesz że to plugin skins blokuje wykonanie się komendy /models. W tym pluginie nie ma żadnej komendy do tego żeby modele wyłączyć. Jedynie co to w tym pluginie możesz otworzyć menu skinów. Możesz wyłączyć ten plugin i sprawdzić czy komenda /models w tym innym pluginie będzie działać. Jeśli nadal nie to będziesz już wiedział że to nie wina pluginu skins a jakiegoś innego.

 

@edit: players_models.amxx to też modele broni czy postaci? Wyłącz ten plugin i sprawdź czy komenda będzie działać. Spróbuj wgrać inną wersję GHW_Weapon_Replacement np tą ze strony darkgl chyba że tą masz to wgraj z amxx.


  • +
  • -
  • 1


#760804 Problem z /model

Napisane przez Toldi w 17.08.2019 21:02

Jak dobrze rozumiem to masz 2 pluginy które posiadają tą samą komendę /modele przez co w jednym z nich nie działa ona tak jak należy. Jeśli tak wystarczy w jednym pluginie zmienić nazwę komendy i tyle. Jak nie poradzisz sobie z czymś takim to wrzuć .sma pluginu w którym chcesz zmienić nazwę komendy.

 

@edit: Nie widziałem że dodałeś już .sma w 1 poście. Tak czy siak w tym pluginie nie ma komendy /modele więc chcesz żeby ją tam dodać czy w pluginie players_models.amxx nie działa ta komenda


  • +
  • -
  • 1


#760797 Respawn Alert - kara dla kampiacych w buyzone (respie)

Napisane przez Toldi w 17.08.2019 20:42

opis

Prosty plugin, który kara graczy za kampienie w buyzone. Plugin w prosty sposób sprawdza czy gracz znajduję się w strefie kupowania w której zresztą znajdują się respawny. Być może w przyszłości jeśli nikt wcześniej tego nie zrobi spróbuje przerobić/napisać nowy plugin który za pomocą tworzonych stref na mapach "poszerzy" obszar spawnu. Plugin testowany jedynie na botach gdyż nie miałem zbytnio gdzie tego przetestować.

 

cvary

// Ile sekund po starcie rundy (koniec zamrozenia) ma sprawdzac czy gracz jest na respawnie.
Start_CheckTime "30.0"

// Co ile sekund ma sprawdzac czy gracz znajduje się na respawnie
Check_PlayerSpawn "3.0"

// Po ilu warnach ma zaczac karac gracza
Max_Warns "5"

// Typ kary
// 0 - Slapowanie gracza (zabiera hp + rzuca graczem)
// 1 - Zabiera pieniadze
// 2 - Zabija
// 3 - Kickuje gracza
Penatly "0"

// Ile hp ma zabierac graczowi w przypadku gdy Penatly = 0 (nie radzę dawac wiecej niz 10)
TakeHp "5"

// Ile pieniedzy $ ma zabrac graczowi gdy Penatly = 1
TakeMoney "500"

// Czy admini tez maja byc sprawdzani
// 0 - Nie
// 1 - Tak
CheckAdmin "1"

instalacja

Standardowa. Plik Respawn_Alert.cfg wrzucamy do foldery configs i w nim ustawiamy cvary.

 

download

- Drobne poprawki kodu

 

Wersja v2:

- Od teraz ostrzeżenia gracza resetowane są na koniec rundy.

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#760561 HUD

Napisane przez Toldi w 11.08.2019 09:28

pod ostatnim include dopisz

#include <colorchat>
public toggleHud(index)
{
	hudEnabled[index] = !hudEnabled[index]
	ColorChat(index, RED, "[HUD]^4 %s Hud.", hudEnabled[index]?"Wlaczyles":"Wylaczyles");
	
	if(hudEnabled[index])
	{
                //wlaczyles
		setHudTask(index);
 
		return;
	}
        //wylaczyles
	remove_task(index + TASK_DISPLAYHUD);
}

  • +
  • -
  • 1


#760477 Jak zdobyć nick gracza, wybranego przez menu?

Napisane przez Toldi w 08.08.2019 10:40

https://amxx.pl/doku...nu_item_getinfo

public handler2(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_cancel(id);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

	new command[6], name[64], access, callback;

	menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);

	client_print(0, print_chat, "Wybrales gracza: %s. Jego id: %i", name, str_to_num(command));
	GetTrescDolary(id)

	menu_destroy(menu);

	return PLUGIN_HANDLED;
}

W zmiennej name masz zapisaną nazwę opcji menu w tym przypadku będzie to nick gracza. W zmiennej command jako string masz zapisane id gracza którego wybrałeś. Jednak trzeba dokonać małej operacji na zmiennej używając str_to_num.

new id_gracza = str_to_num(command); // Zamienia string na liczbę.

  • +
  • -
  • 1


#760433 [ROZWIĄZANE] Przenikanie przez graczy

Napisane przez Toldi w 06.08.2019 19:42

Jeśli na serwerze posiadasz reHLDS to resemiclip: https://paintballmod...a-wszystko_6001


  • +
  • -
  • 1


#760429 vip.txt wiecej znakow

Napisane przez Toldi w 06.08.2019 19:35

Limit w motd to chyba 1200 znaków. W motd daj przekierowanie do strony gdzie masz opis vipa.

<html>
<head>Tytul</head>
<body>
<iframe width="800" height="600" scrolling="yes"  src="TUTAJ_WPISZ_SCIEZKE_DO_PLIKU_HTML"> Twoja przegladarka nie  obsluguje iframe </iframe>
</body>
</html>

Kodzik z linku: https://amxx.pl/topi...e-ilość-znaków/


  • +
  • -
  • 2


#760426 Dodanie funkcji do HUD

Napisane przez Toldi w 06.08.2019 19:27

Podmień linię 101 na tą niżej i sprawdź.

set_hudmessage(0, 85, 255, 0.0, 0.17, 0, 6.0, 1.0, 0.1, 0.1, -1);

  • +
  • -
  • 1


#760421 Dodanie funkcji do HUD

Napisane przez Toldi w 06.08.2019 18:22

Nie mam jak sprawdzić.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#760272 Skiny za Monety

Napisane przez Toldi w 31.07.2019 22:02

Nowa baza danych naprawiła błąd. Być może przy dodawaniu skinów coś źle zrobić. Jeśli by komuś taki błąd wystąpił wystarczy zresetować wartość w kolumnie currentmodel lub ręcznie u wybranego gracza podmienić wszędzie na -1.


  • +
  • -
  • 1