Nie wiedziałem że są inne zmienne przechowujące ilość życzeń gracza dlatego mój post wyżej wygląda jak wygląda. Standardowo sprawdź logi. Może w nich coś się znajdzie bo w sumie powinno dodawać bunty bo i tak życzenie ma dopiero ostatni terro i ta zmienna jest wtedy równa true. Tak po za tym nie powinno być czasami
ColorChat( attacker, GREEN, "^4[Jail]^3 Bunt dodany do statystyk."); // GREEN / RED/ YELLOW
Zamień ifa na tego i sprawdzaj sb komu dodaje bunt i w jakiej sytuacji ich nie dodaje
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT && cs_get_user_team(attacker) == CS_TEAM_T && !zyczenie && ilosc_terro() > 2) { user_bunty[attacker]++; ColorChat( attacker, attacker, "^4[Jail]^3 Bunt dodany do statystyk."); ColorChat( 0, GREEN, "^4[Jail]^3 Dodano bunt graczowi^4 %s.", nazwa_gracza[attacker]); SQL_FormatQuery("UPDATE `JailUsers` SET `Bunty` = (`Bunty` + 1) WHERE `Name` = '%s';", nazwa_gracza[attacker]); SQL_ThreadQuery(info, "ZapiszDane", gszQuery); }