Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Toldi - zdjęcie

Toldi

Rejestracja: 27.11.2014
Aktualnie: Przegląda stronę główną
Poza forum Ostatnio: 23.07.2021 15:49
-----

Moje posty

W temacie: Co do 7000PLN?

21.05.2021 14:57

wstrzymaj sie poki co, bo ceny kart pojebalo ostro, zainwestuj w mocnego proca z integra i doloz karte graficzna jakos po koniec tego roku najwczesniej / 2022 bedzie taniej

Co mu po mocnym procku jak praktycznie nowe gry (bo zakładam że dla takich gier kupuje komputer) nie będzie sie praktycznie dało grać a ceny podzespołów prędko nie spadną. Jak dla mnie lepiej kupić od razu dedykowaną kartę a przy wyborze procka wziąć pod uwagę za ile lat chcemy zmieniać procesor tak aby  podstawki specjalnie nie wymieniać (mowa o AMD).

W temacie: CsGo Mod problem z kompilacją

06.05.2021 15:08

Kiedyś się tą paczką bawiłem to chyba można normalnie dodawać ile się chcę tylko zapis skinów jest zamknięty tylko do 4 skinów z każdej broni z tego jak dobrze pamiętam (nie chcę mi się sprawdzać ;)).

W temacie: Problem z utworzeniem natywu w pluginie rang.

18.03.2021 13:41

Po co 2 raz pobierasz nazwę rangi skoro już ją pobrałeś wcześniej


new rangName[32], rangId = get_user_rangId(target)
get_user_rangName(rangId, rangName, charsmax(rangName));
 
set_hudmessage(255, 127, 0, 0.02, 0.25, 0, 6.0, 1.0, 0.1, 0.1, -1);
show_hudmessage(id, "Nick: %s^nSkin: [ %s ]^nMonety: %d^nRanga: %s", PlayerName[target], szPlayerSkin, cod_get_user_coins(target), rangName);

W temacie: Problem z utworzeniem natywu w pluginie rang.

17.03.2021 11:57

Piszę tu zamiast na pw bo innym może się przydać. Poprawiony kod. 

public _get_user_rangName(id_rangi, szTable[], iLen)
{
	param_convert(2);
	
	if(id_rangi < 0){
		return -1;
	}
	
	copy(szTable, iLen, ranga[id_rangi]);
	
	return 1;
}

Dodatkowo sam plugin od rang MUSI być włączony i najlepiej usuń/wyłącz sb w nim hud skoro chcesz rangę wyświetlać w pluginie od skinów.

W temacie: Problem z utworzeniem natywu w pluginie rang.

16.03.2021 13:20

public plugin_natives()
{
    register_native("get_user_rangId", "_get_user_rangId", 1)
}
public _get_user_rangId(index)
{
	return ranga[ranganum[index]]
}

W pluginie od skinow nad plugin_init dodaj

native get_user_rangId(index);
native get_user_rangName(id_rangi, szTable[], iLen)

public plugin_init() 
{
...
}

To co podałeś zwraca tylko id rangi gracza. Musisz jeszcze pobrać nazwę tej rangi bo skąd ten plugin ma wiedzieć jakie rangi masz w tym pierwszym pluginie.

 

Więc tworzysz nowy natyw

register_native("get_user_rangName", "_get_user_rangName", 1)

a niżej funkcja:

public _get_user_rangName(id_rangi, szTable[], iLen)
{
	param_convert(2);
	
	if(id_rangi < 0){
		return -1;
	}
	
	copy(szTable, iLen, ranga[ranganum[id]]);
	
	return 1;
}

Sprawdź czy działa bo pisałem na szybkiego. Jak coś po robocie poprawie.

 

W hud: 

new rangName[32], rangId = get_user_rangId(target)
get_user_rangName(rangId, rangName, charsmax(rangName));