http://pl.wikipedia.org/wiki/Naruszenie_ochrony_pami%C4%99ci
"Fachowo' wyjaśnione
Trzeba popatrzeć który plugin sobie tak grymasi i wtedy będzie wiadomo gdzie go ugryźć.
Spróbuj dodać debugowanie do komendy startowej serwera, może wysypią błędy
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Nltj nie posiada znajomych
Napisane przez ex0 w 31.08.2014 20:12
Napisane przez GwynBleidD w 31.08.2014 20:30
Napisane przez GwynBleidD w 04.09.2014 11:58
Napisane przez Puchate w 29.06.2014 18:53
Napisane przez GwynBleidD w 30.08.2014 09:56
Napisane przez destrojer w 24.02.2010 23:19
jak już chcesz tak pisać to uważaj na słownictwo. Nie ma czegoś takiego jak OBSZAR PAMIĘCI, jak już to komórka pamięci i nie jest to język prosty jeśli chodzi o tłumaczenie czegoś zielonym.Najprościej ujmując zmienna jest to obszar ulokowany w pamięci komputera przechowywujący dane różnego typu
rozumiem, ze inicjacja seksualna tak? Zmienne się inicjALIZuje. Poza tym to jest przypisanie do zmiennej wartości a nie zainicjalizowanie jej.Inicjacja:
Pierwsze przypisanie wartości do zmiennej po jej utworzeniu:
new zmienna;
zmienna = 1;
zero jest logicznym fałszem więc jest wartością mój drogi.Przy ich tworzeniu automatycznie ustawiane są na 0( nie przechowywują żadnych danych, są po prostu puste)
zmienna może Ci co najwyżej przechować jeden znak. Teraz czas na małą zabawę. Jestem zielony i czytam to co napisałeś w nawiasie. Tworzę coś takiegoString:
Zmienna przechowywująca string - ciąg znaków. Po nazwie wystarczy dodać dwa nawiasy(lub więcej w zależności jaką tablice chcemy stworzyć)
Deklaracja:
new zmienna[ilosc_znakow_tablicy];
new a[[[[[[[[2]]]][[]]][[]]]]];, zrobiłem tak bo napisałeś to bardzo skrótowo i tym samym nie zrozumiale dla noobków.
w PAWN nie ma TYPÓW zmiennych, są tylko tagi.W Pawnie można spotkać następujące typy zmiennych:
kiedy świnie zaczną latać. Takie coś (bo nie mam pomysłu jak to nazwać) wywoła tylko błędy i nic więcej. Jeśli nie wiesz czym jest stock to nie pisz o tym dobrze?Stock:
Wiele osób używa je, ale tak naprawdę nie wie jak one działają. Zmienne te są tworzone tylko wtedy, jeżeli są używane, w innym wypadku kompilator je ignoruje. Zazwyczaj używane w plikach nagłówkowych .inc .
Deklaracja:
stock zmienna;
Wyjaśniłeś to bardzo pobieżnie. Nie wspomniałeś jaka różnica miedzy stałą a makrodefinicją, nie wspomniałeś dlaczego w pewnych sytuacjach stosowanie makrodefinicji jest mniej praktyczne niż stałych. Mały przykładStałe:
Działają tak samo jak zmienne, lecz zmienną ich nie można nazwać gdyż byłaby to kompletna sprzeczność. Różnią się tym, że poprzez cały czas mają jedną wartość, która zostanie im przypisana, nie można na nich wykonywać żadnych operacji oprócz pobierania ich wartości. Przy tworzeniu przed nazwą trzeba dodać przedrostek 'const'
Makrodefinicje:
Bardzo podobne do zmiennych, działają na zasadzie "niech X będzie Y". Tak więc jeżeli do makrodefinicji X przypiszemy Y każdorazowe wpisanie w kodzie X skutkuje wywołaniem Y. Programiści używają ich najczęściej aby zaoszczędzić sobie wpisywania długich nazw funkcji, lub ścieżek do plików. Nie ma ograniczeń co do typu przechowywanych w nich danych. Tworzenie:
new const a = 2 + 2; #define WYNIK 2+2 printf(" Wynik 1: %i\n Wynik2: %i", (a * 2), WYNIK * 2 );
Napisane przez Puchate w 27.08.2014 23:49
Napisane przez radim w 26.08.2014 15:48
Napisane przez MAGNET w 22.08.2014 01:47
Napisane przez dasiek w 22.08.2014 12:05
Napisane przez sebul w 06.04.2013 00:13
Napisane przez Puchate w 20.08.2014 02:45
Napisane przez The.Scott w 17.08.2014 11:33
Napisane przez GwynBleidD w 18.08.2014 21:09
Napisane przez Droso w 17.08.2014 11:03
Ustawiasz bytowi, aby podążał za bytem
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW); entity_set_edict(ent, EV_ENT_aiment, ent2);
Ustawiasz mu taką samą prędkość (pobieraj to w PreThinku Bytu, bo to piłka, więc jej prędkość będzie zmienna)
new Float:fVelo[3]; pev(ent2, pev_velocity, fVelo); set_pev(ent, pev_velocity, fVelo);
I położenie, to chyba wiesz.
OFC. Nie możesz nałożyć dwóch kolorów na siebie, tylko to w/w może zadziałać, ale nie sprawdzałem.
ALSO Co do dwóch efektów i tak nie ma co kombinować, bo i tak nie będzie to wyglądało tak jak chcesz za pewne (przez ustawianie set_rendering, bo może dwa byty Ciebie zadowolą )