Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] BLAD NATYWU PODSTAWOWEGO set_user_maxspeed Jak to mozliwe ?


Najlepsza odpowiedź DarkGL, 21.08.2014 21:38

Jasne że musisz sprawdzać czy żywy

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nltj

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Jamajka ?
Offline

Napisano 21.08.2014 21:27

L 08/21/2014 - 20:39:50: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "jail_api_jailbreak.amxx")
L 08/21/2014 - 20:39:50: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_user_maxspeed")
L 08/21/2014 - 20:39:50: [AMXX]    [0] jail_api_jailbreak.sma::UstawPredkosc (line 486)
L 08/21/2014 - 20:39:50: Unhandled dynamic native error
L 08/21/2014 - 20:39:50: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "jb_gangs.amxx")
L 08/21/2014 - 20:39:50: [AMXX] Run time error 10: native error (native "jail_set_user_speed")
L 08/21/2014 - 20:39:50: [AMXX]    [0] jb_gangs.sma::client_authorized (line 1109)
L 08/21/2014 - 20:39:53: [FUN] Invalid player 1 // Tu pewnie czba sprawdzac czy gracz jest zywy/na serwerze ? :D

Ten publick

public UstawPredkosc(id, Float:speed)
{
	#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "UstawPredkosc pre");
	#endif
	user_speed[id] = speed;
	if(end_usun)
	{
		new data[1];
		data[0] = id;
		set_task(g_FreezeTime-(get_systime()-gTimeStart)+0.1, "taskUstawPredkosc", ID_SPEED_FZ, data, 1);
	}
	else
	set_user_maxspeed(id, speed); //to ta linia, nie ogarniam TEGO -.-
	
	#if defined DEBUG
	log_to_file("jail_api_jailbreak.log", "UstawPredkosc post");
	#endif
}

Użytkownik Nltj edytował ten post 21.08.2014 21:31

  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.08.2014 21:38   Najlepsza odpowiedź

Jasne że musisz sprawdzać czy żywy


  • +
  • -
  • 0

#3 Nltj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Jamajka ?
Offline

Napisano 21.08.2014 22:05

Ale czemu ten natyw crashuje serwer ._. ?


  • +
  • -
  • 0

#4 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 22.08.2014 01:47

Bo serwer probuje wywolac cos na graczu ktorego nie ma, po czym w procesorze tworzy sie zdarzenie "wtf?!" I nie wytrzymuje takiego napiecia I mdleje.
  • +
  • -
  • 1

#5 TibacK

    Diler pod gimnazjum dla niepełnosprawnych dzieci

  • Power User

Reputacja: 466
Wszechobecny

  • Postów:2448
Offline

Napisano 22.08.2014 14:27

Sorki za offtop, ale czy przy client_print tez musze sprawdzac czy gracz jest podlaczony? Swoja droga to dlaczego AMXX w swych natywach tego nie sprawdza?
  • +
  • -
  • 0

Sprzedam Paczkę CoD pod CS 1.6 (JEST WIELE WERSJI DO WYBORU TEJ PACZKI) na lvl od 201 - 601

Silnik (8 nowych statystyk, poprawiony zapis, dodatkowy exp, pozbyto się CurWeapon). Ponad 100 perków (do wyboru do koloru). Sklep, NOWE MISJE (QUESTY), premium i super premium, AUKCJE, KLANY, zapis nVault, 4 zestawy modeli bronii do wyboru!

JESTEŚ ZAINTERESOWANY KUPNEM? NAPISZ WIADOMOŚĆ DO MNIE!


#6 Puchate

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:432
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.08.2014 15:54

 

Sorki za offtop, ale czy przy client_print tez musze sprawdzac czy gracz jest podlaczony? Swoja droga to dlaczego AMXX w swych natywach tego nie sprawdza? 

 
 

W niektórych sprawdza, w niektórych nie. ;)

 

Do client_print nie musisz, beda tylko error logi sie generowac.


Użytkownik Puchate edytował ten post 22.08.2014 15:54

  • +
  • -
  • 1

#7 Nltj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Jamajka ?
Offline

Napisano 26.08.2014 00:07

To rozwiało wszystkie moje wątpliwości, wszystkim dziękuje za pomoc.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych