Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Czy da się ustawić na jednym bycie dwa set_rendering



  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nltj

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Jamajka ?
Offline

Napisano 16.08.2014 13:39

TAk jak wyżej czy da się np dwa 

	set_rendering(g_ball, kRenderFxGlowShell,50,50,150, kRenderNormal, 15) 
	set_rendering(g_ball, kRenderFxGlowShell,150,50,50, kRenderNormal, 15) 

tak aby nakładały się na siebie ? lub podobny efekt

myślałem o 

	new g_ball2 = g_ball
set_rendering(g_ball, kRenderFxGlowShell,50,50,150, kRenderNormal, 15) 
	set_rendering(g_ball2, kRenderFxGlowShell,150,50,50, kRenderNormal, 15) 

ale nie działa

 

Albo dwa takie same enty przyczepione do siebie ale nie umiem tego zrobić

 

 

Umiałby ktoś ?


Użytkownik Nltj edytował ten post 16.08.2014 13:46

  • +
  • -
  • 2

#2 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 17.08.2014 11:03

Ustawiasz bytowi, aby podążał za bytem

entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW);
entity_set_edict(ent, EV_ENT_aiment, ent2); 

Ustawiasz mu taką samą prędkość (pobieraj to w PreThinku Bytu, bo to piłka, więc jej prędkość będzie zmienna)

new Float:fVelo[3];
pev(ent2, pev_velocity, fVelo);
set_pev(ent, pev_velocity, fVelo);

I położenie, to chyba wiesz.

 

OFC. Nie możesz nałożyć dwóch kolorów na siebie, tylko to w/w może zadziałać, ale nie sprawdzałem.

ALSO Co do dwóch efektów i tak nie ma co kombinować, bo i tak nie będzie to wyglądało tak jak chcesz za pewne (przez ustawianie set_rendering, bo może dwa byty Ciebie zadowolą :D)

 


Użytkownik HubertTM edytował ten post 17.08.2014 11:04

  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#3 Nltj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Jamajka ?
Offline

Napisano 17.08.2014 20:59

dzięki działa ale laguje serwer przez tą piłkę, chb ją zrobię tak jak była ;) Ale dzięki za fatygę, działa

:3

ALSO Co do dwóch efektów i tak nie ma co kombinować, bo i tak nie będzie to wyglądało tak jak chcesz za pewne (przez ustawianie set_rendering, bo może dwa byty Ciebie zadowolą :D)


Czyli da się to zrobić ?

Użytkownik Nltj edytował ten post 17.08.2014 21:01

  • +
  • -
  • 0

#4 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 19.08.2014 10:05

 

dzięki działa ale laguje serwer przez tą piłkę, chb ją zrobię tak jak była ;) Ale dzięki za fatygę, działa

:3

ALSO Co do dwóch efektów i tak nie ma co kombinować, bo i tak nie będzie to wyglądało tak jak chcesz za pewne (przez ustawianie set_rendering, bo może dwa byty Ciebie zadowolą :D)


Czyli da się to zrobić ?
    set_rendering(g_ball, kRenderFxGlowShell,50,50,150, kRenderNormal, 15)
    set_rendering(g_ball, kRenderFxGlowShell,150,50,50, kRenderNormal, 15)

tak na pewno nie, ale możesz zawsze sprawić by był spirte jakiś, tylko to dodatkowy plik do ściągania i średnio to i tak będzie wyglądało.

Poczytaj o sprite'ach i o ich 'stawianiu', tylko że to będzie to samo co dwie piłki, tylko zamiast modelu piłki będzie sprite.

 

 

Spróbuj może coś takiego:

set_rendering(g_ball, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderGlow, 30) 
set_rendering(g_ball, kRenderFxGlowShell,50,50,150, kRenderNormal, 15)

Ale nie sądzę, że zadziała :D


Użytkownik HubertTM edytował ten post 19.08.2014 10:05

  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.08.2014 10:09

Niestety tak nie da rady tongue.png

Możesz zrobić dwa byty identyczne ( pozycja , model ) i dla każdego ustawiać inny rendering może wyjść ciekawy efekt tongue.png
  • +
  • -
  • 0

#6 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 19.08.2014 10:13

Niestety tak nie da rady tongue.png

Możesz zrobić dwa byty identyczne ( pozycja , model ) i dla każdego ustawiać inny rendering może wyjść ciekawy efekt tongue.png

Mówił, że mu serwer laguje :D


  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.08.2014 10:15

Mówił, że mu serwer laguje :D

 

Serwer z drewna w takim razie


  • +
  • -
  • 1

#8 Nltj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Jamajka ?
Offline

Napisano 19.08.2014 11:55

Nie koniecznie, mam na nim tyle shitu że dodatkowe byty naprawdę mogą go spowalniać ;3

 

W takim razie jak Wy byście to zrobili w tej piłce cypisa ? bo może coś źle robie ._.


  • +
  • -
  • 0

#9 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 19.08.2014 12:01

Nie koniecznie, mam na nim tyle shitu że dodatkowe byty naprawdę mogą go spowalniać ;3

 

To pozbądź się tego shitu :P


  • +
  • -
  • 0

#10 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 19.08.2014 13:49

1. Każdy byt może posiadać tylko jeden rendering... Bo rendering to nic innego, jak sposób wyświetlania bytu. HLDS nie przewiduje "dodatków" do wyświetlania (ani ich łączenia), więc trzeba manipulować samym wyświetlaniem. A przecież nie wyświetlisz bytu 2 razy w tym samym czasie.

Dlatego jedynym sposobem jest nałożenie 2ch modeli albo zmiksowanie efektów ręcznie i wrzucenie ich jako sprite.

2. Połączenie 2ch GlowShell o takiej samej przezroczystości i takim samym kolorze da po prostu GlowShella o kolorze będącym czymś po środku tych 2ch bazowych, po co więc tak się bawić? Rozumiem jakby np 1 GlowShell miał promień dużo mniejszy od 2go, dzięki czemu tuż przy bycie byłaby poświata np czerwona i wraz z odległością przechodziłaby w niebieską.
  • +
  • -
  • -1

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#11 Nltj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Jamajka ?
Offline

Napisano 19.08.2014 20:49

wiem jak to zrobić, ale pytanie czy zadziała, przy plugin_init dać taska, który sprawdza czy byt istnieje, jak tak

plugin_init
set_task(0.1,"wlacz")
set_task(0.1,"kolor1" z flagą B)

public wlacz()
{
set_task(0.1,"kolor2" z flaga B)
}



public kolor1 setuje na czerwono a public kolor2 setuje na niebiesko.

dzialalo by ?

  • +
  • -
  • 0

#12 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 19.08.2014 21:45

Nie, efekt by był co najwyżej taki, że poświata by "mrugała" na 2 różne kolory.
GwynBleidD (19.08.2014 21:46):
Poza tym "zawaliłbyś" przy czymś takim klientów messagami i by ich kickowało z "channel overflowed"

  • +
  • -
  • 0

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#13 Nltj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:107
  • Lokalizacja:Jamajka ?
Offline

Napisano 19.08.2014 23:37

Dobra, jak Wy zrobilibyście to przyczepienie drugiego bytu do piłki cypisa ? bo coś źle robie


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych:

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych