←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Czy da się ustawić na jednym bycie dwa set...

  • +
  • -
Nltj - zdjęcie Nltj 16.08.2014

TAk jak wyżej czy da się np dwa 

	set_rendering(g_ball, kRenderFxGlowShell,50,50,150, kRenderNormal, 15) 
	set_rendering(g_ball, kRenderFxGlowShell,150,50,50, kRenderNormal, 15) 

tak aby nakładały się na siebie ? lub podobny efekt

myślałem o 

	new g_ball2 = g_ball
set_rendering(g_ball, kRenderFxGlowShell,50,50,150, kRenderNormal, 15) 
	set_rendering(g_ball2, kRenderFxGlowShell,150,50,50, kRenderNormal, 15) 

ale nie działa

 

Albo dwa takie same enty przyczepione do siebie ale nie umiem tego zrobić

 

 

Umiałby ktoś ?


Użytkownik Nltj edytował ten post 16.08.2014 13:46
Odpowiedz

  • +
  • -
Droso - zdjęcie Droso 17.08.2014

Ustawiasz bytowi, aby podążał za bytem

entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW);
entity_set_edict(ent, EV_ENT_aiment, ent2); 

Ustawiasz mu taką samą prędkość (pobieraj to w PreThinku Bytu, bo to piłka, więc jej prędkość będzie zmienna)

new Float:fVelo[3];
pev(ent2, pev_velocity, fVelo);
set_pev(ent, pev_velocity, fVelo);

I położenie, to chyba wiesz.

 

OFC. Nie możesz nałożyć dwóch kolorów na siebie, tylko to w/w może zadziałać, ale nie sprawdzałem.

ALSO Co do dwóch efektów i tak nie ma co kombinować, bo i tak nie będzie to wyglądało tak jak chcesz za pewne (przez ustawianie set_rendering, bo może dwa byty Ciebie zadowolą :D)

 


Użytkownik HubertTM edytował ten post 17.08.2014 11:04
Odpowiedz

  • +
  • -
Nltj - zdjęcie Nltj 17.08.2014

dzięki działa ale laguje serwer przez tą piłkę, chb ją zrobię tak jak była ;) Ale dzięki za fatygę, działa

:3

ALSO Co do dwóch efektów i tak nie ma co kombinować, bo i tak nie będzie to wyglądało tak jak chcesz za pewne (przez ustawianie set_rendering, bo może dwa byty Ciebie zadowolą :D)


Czyli da się to zrobić ?

Użytkownik Nltj edytował ten post 17.08.2014 21:01
Odpowiedz

  • +
  • -
Droso - zdjęcie Droso 19.08.2014

 

dzięki działa ale laguje serwer przez tą piłkę, chb ją zrobię tak jak była ;) Ale dzięki za fatygę, działa

:3

ALSO Co do dwóch efektów i tak nie ma co kombinować, bo i tak nie będzie to wyglądało tak jak chcesz za pewne (przez ustawianie set_rendering, bo może dwa byty Ciebie zadowolą :D)


Czyli da się to zrobić ?
    set_rendering(g_ball, kRenderFxGlowShell,50,50,150, kRenderNormal, 15)
    set_rendering(g_ball, kRenderFxGlowShell,150,50,50, kRenderNormal, 15)

tak na pewno nie, ale możesz zawsze sprawić by był spirte jakiś, tylko to dodatkowy plik do ściągania i średnio to i tak będzie wyglądało.

Poczytaj o sprite'ach i o ich 'stawianiu', tylko że to będzie to samo co dwie piłki, tylko zamiast modelu piłki będzie sprite.

 

 

Spróbuj może coś takiego:

set_rendering(g_ball, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderGlow, 30) 
set_rendering(g_ball, kRenderFxGlowShell,50,50,150, kRenderNormal, 15)

Ale nie sądzę, że zadziała :D


Użytkownik HubertTM edytował ten post 19.08.2014 10:05
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 19.08.2014

Niestety tak nie da rady tongue.png

Możesz zrobić dwa byty identyczne ( pozycja , model ) i dla każdego ustawiać inny rendering może wyjść ciekawy efekt tongue.png
Odpowiedz

  • +
  • -
Droso - zdjęcie Droso 19.08.2014

Niestety tak nie da rady tongue.png

Możesz zrobić dwa byty identyczne ( pozycja , model ) i dla każdego ustawiać inny rendering może wyjść ciekawy efekt tongue.png

Mówił, że mu serwer laguje :D

Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 19.08.2014

Mówił, że mu serwer laguje :D

 

Serwer z drewna w takim razie

Odpowiedz

  • +
  • -
Nltj - zdjęcie Nltj 19.08.2014

Nie koniecznie, mam na nim tyle shitu że dodatkowe byty naprawdę mogą go spowalniać ;3

 

W takim razie jak Wy byście to zrobili w tej piłce cypisa ? bo może coś źle robie ._.

Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 19.08.2014

Nie koniecznie, mam na nim tyle shitu że dodatkowe byty naprawdę mogą go spowalniać ;3

 

To pozbądź się tego shitu :P

Odpowiedz

  • +
  • -
GwynBleidD - zdjęcie GwynBleidD 19.08.2014

1. Każdy byt może posiadać tylko jeden rendering... Bo rendering to nic innego, jak sposób wyświetlania bytu. HLDS nie przewiduje "dodatków" do wyświetlania (ani ich łączenia), więc trzeba manipulować samym wyświetlaniem. A przecież nie wyświetlisz bytu 2 razy w tym samym czasie.

Dlatego jedynym sposobem jest nałożenie 2ch modeli albo zmiksowanie efektów ręcznie i wrzucenie ich jako sprite.

2. Połączenie 2ch GlowShell o takiej samej przezroczystości i takim samym kolorze da po prostu GlowShella o kolorze będącym czymś po środku tych 2ch bazowych, po co więc tak się bawić? Rozumiem jakby np 1 GlowShell miał promień dużo mniejszy od 2go, dzięki czemu tuż przy bycie byłaby poświata np czerwona i wraz z odległością przechodziłaby w niebieską.
Odpowiedz

  • +
  • -
Nltj - zdjęcie Nltj 19.08.2014

wiem jak to zrobić, ale pytanie czy zadziała, przy plugin_init dać taska, który sprawdza czy byt istnieje, jak tak

plugin_init
set_task(0.1,"wlacz")
set_task(0.1,"kolor1" z flagą B)

public wlacz()
{
set_task(0.1,"kolor2" z flaga B)
}



public kolor1 setuje na czerwono a public kolor2 setuje na niebiesko.

dzialalo by ?
Odpowiedz

  • +
  • -
GwynBleidD - zdjęcie GwynBleidD 19.08.2014

Nie, efekt by był co najwyżej taki, że poświata by "mrugała" na 2 różne kolory.
GwynBleidD (19.08.2014 21:46):
Poza tym "zawaliłbyś" przy czymś takim klientów messagami i by ich kickowało z "channel overflowed"
Odpowiedz

  • +
  • -
Nltj - zdjęcie Nltj 19.08.2014

Dobra, jak Wy zrobilibyście to przyczepienie drugiego bytu do piłki cypisa ? bo coś źle robie

Odpowiedz