Czy da się ustawić na jednym bycie dwa set...
Nltj
16.08.2014
TAk jak wyżej czy da się np dwa
set_rendering(g_ball, kRenderFxGlowShell,50,50,150, kRenderNormal, 15) set_rendering(g_ball, kRenderFxGlowShell,150,50,50, kRenderNormal, 15)
tak aby nakładały się na siebie ? lub podobny efekt
myślałem o
new g_ball2 = g_ball set_rendering(g_ball, kRenderFxGlowShell,50,50,150, kRenderNormal, 15) set_rendering(g_ball2, kRenderFxGlowShell,150,50,50, kRenderNormal, 15)
ale nie działa
Albo dwa takie same enty przyczepione do siebie ale nie umiem tego zrobić
Umiałby ktoś ?
Użytkownik Nltj edytował ten post 16.08.2014 13:46
Droso
17.08.2014
Ustawiasz bytowi, aby podążał za bytem
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW); entity_set_edict(ent, EV_ENT_aiment, ent2);
Ustawiasz mu taką samą prędkość (pobieraj to w PreThinku Bytu, bo to piłka, więc jej prędkość będzie zmienna)
new Float:fVelo[3]; pev(ent2, pev_velocity, fVelo); set_pev(ent, pev_velocity, fVelo);
I położenie, to chyba wiesz.
OFC. Nie możesz nałożyć dwóch kolorów na siebie, tylko to w/w może zadziałać, ale nie sprawdzałem.
ALSO Co do dwóch efektów i tak nie ma co kombinować, bo i tak nie będzie to wyglądało tak jak chcesz za pewne (przez ustawianie set_rendering, bo może dwa byty Ciebie zadowolą )
Użytkownik HubertTM edytował ten post 17.08.2014 11:04
Nltj
17.08.2014
dzięki działa ale laguje serwer przez tą piłkę, chb ją zrobię tak jak była Ale dzięki za fatygę, działa
:3
ALSO Co do dwóch efektów i tak nie ma co kombinować, bo i tak nie będzie to wyglądało tak jak chcesz za pewne (przez ustawianie set_rendering, bo może dwa byty Ciebie zadowolą :D) Czyli da się to zrobić ?
Użytkownik Nltj edytował ten post 17.08.2014 21:01
Droso
19.08.2014
dzięki działa ale laguje serwer przez tą piłkę, chb ją zrobię tak jak była
Ale dzięki za fatygę, działa
:3
ALSO Co do dwóch efektów i tak nie ma co kombinować, bo i tak nie będzie to wyglądało tak jak chcesz za pewne (przez ustawianie set_rendering, bo może dwa byty Ciebie zadowolą :D) Czyli da się to zrobić ?
set_rendering(g_ball, kRenderFxGlowShell,50,50,150, kRenderNormal, 15) set_rendering(g_ball, kRenderFxGlowShell,150,50,50, kRenderNormal, 15)
tak na pewno nie, ale możesz zawsze sprawić by był spirte jakiś, tylko to dodatkowy plik do ściągania i średnio to i tak będzie wyglądało.
Poczytaj o sprite'ach i o ich 'stawianiu', tylko że to będzie to samo co dwie piłki, tylko zamiast modelu piłki będzie sprite.
Spróbuj może coś takiego:
set_rendering(g_ball, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderGlow, 30) set_rendering(g_ball, kRenderFxGlowShell,50,50,150, kRenderNormal, 15)
Ale nie sądzę, że zadziała
Użytkownik HubertTM edytował ten post 19.08.2014 10:05
DarkGL
19.08.2014

Możesz zrobić dwa byty identyczne ( pozycja , model ) i dla każdego ustawiać inny rendering może wyjść ciekawy efekt

Droso
19.08.2014
Niestety tak nie da rady
Możesz zrobić dwa byty identyczne ( pozycja , model ) i dla każdego ustawiać inny rendering może wyjść ciekawy efekt
Mówił, że mu serwer laguje
Nltj
19.08.2014
Nie koniecznie, mam na nim tyle shitu że dodatkowe byty naprawdę mogą go spowalniać ;3
W takim razie jak Wy byście to zrobili w tej piłce cypisa ? bo może coś źle robie ._.
DarkGL
19.08.2014
Nie koniecznie, mam na nim tyle shitu że dodatkowe byty naprawdę mogą go spowalniać ;3
To pozbądź się tego shitu
GwynBleidD
19.08.2014
Dlatego jedynym sposobem jest nałożenie 2ch modeli albo zmiksowanie efektów ręcznie i wrzucenie ich jako sprite.
2. Połączenie 2ch GlowShell o takiej samej przezroczystości i takim samym kolorze da po prostu GlowShella o kolorze będącym czymś po środku tych 2ch bazowych, po co więc tak się bawić? Rozumiem jakby np 1 GlowShell miał promień dużo mniejszy od 2go, dzięki czemu tuż przy bycie byłaby poświata np czerwona i wraz z odległością przechodziłaby w niebieską.
Nltj
19.08.2014
wiem jak to zrobić, ale pytanie czy zadziała, przy plugin_init dać taska, który sprawdza czy byt istnieje, jak tak
plugin_init set_task(0.1,"wlacz") set_task(0.1,"kolor1" z flagą B) public wlacz() { set_task(0.1,"kolor2" z flaga B) } public kolor1 setuje na czerwono a public kolor2 setuje na niebiesko. dzialalo by ?
GwynBleidD
19.08.2014
Nltj
19.08.2014
Dobra, jak Wy zrobilibyście to przyczepienie drugiego bytu do piłki cypisa ? bo coś źle robie