Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Change - zdjęcie

Change

Rejestracja: 10.03.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.11.2017 23:58
-----

#242446 Problem z flaga admina

Napisane przez Change on 27.04.2011 15:18

podstawowe flagi jakie się daje to : bcdefghnijuz


Dajesz adminom flagę z?
  • +
  • -
  • 1


#240491 Ja wgrac na serwer ze wchodzi gracz i patrzy czy b

Napisane przez Change on 23.04.2011 11:13

Skończcie ..
Neobans , z konkurencyjnej strony na w ;)
  • +
  • -
  • 1


#238488 Grantoria mod

Napisane przez Change on 18.04.2011 14:24

Nikt nie wie co to za mod a mamy Ci powiedzieć jaka ma być liczba lvl? :coto:
  • +
  • -
  • 1


#231537 DotPay - Podatek? Jaka usługa?

Napisane przez Change on 30.03.2011 10:50

Sprawami podatkowymi zajmuje sie dotpay i nie musisz się o to martwić.(vat + dochodowy odliczają Ci przy wypłacie środków)
  • +
  • -
  • 1


#231524 Bug niewidzialności

Napisane przez Change on 30.03.2011 09:14

W Odrodzenie(id) znajdź:
switch(klasa_gracza[id])
i dodaj PRZED
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 255);

  • +
  • -
  • 1


#231216 Plugin odradzający po wejściu na serwer

Napisane przez Change on 29.03.2011 09:36

Plugin działa.
Logi?
  • +
  • -
  • 1


#227580 Jak zabrac Ninjy USP/GLOCk

Napisane przez Change on 20.03.2011 14:22

W odrodzeniu (jego case) dajesz strip_user_weapons(id)
  • +
  • -
  • 1


#217697 1 pkt inteligencja

Napisane przez Change on 20.02.2011 17:02

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 55.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1);

zmień na
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 55.0+float(inteligencja_gracza[attacker])/2 , 1);


i podobnie w każdej kolejnej funkcji : DotykRakiety , DotykMiny, Dotyk-czegoś-tam-co-dotyka-:)
  • +
  • -
  • 1


#216238 Tworzenie wlasnego serwa

Napisane przez Change on 15.02.2011 20:41

Po co usuwać wszystkie mapy? Wystarczy w mapcycle.txt zostawić sam westwood.
  • +
  • -
  • 1


#215899 Tworzenie sieci serwerów

Napisane przez Change on 14.02.2011 20:38

Psychostatsy da się postawić w każdym planie us ;>
  • +
  • -
  • 1


#215042 Drobna Poprawka

Napisane przez Change on 12.02.2011 12:41

Porshe

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#214927 ESP On podczas gry

Napisane przez Change on 11.02.2011 23:31

WallHack
  • +
  • -
  • 1


#214178 Rakieta

Napisane przez Change on 09.02.2011 17:16

W funkcji DotykRakiety(id)

znajdź i usuń

|| get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)

  • +
  • -
  • 1


#213851 itemy dające rakiety

Napisane przez Change on 08.02.2011 12:40

W Odrodzenie(id) dodajesz np.

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 50)
ilosc_rakiet_gracza[id] += 5;


Wtedy gracz z itemem nr 50 co rundę dostaje 5 rakiet. Tak samo ilosc_min_gracza i ilosc_apteczek_gracza
  • +
  • -
  • 1


#213850 Odporności itp.

Napisane przez Change on 08.02.2011 12:39

public DotykRakiety(ent)
{
if ( !is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32); // scale
write_byte(20); // framerate
write_byte(0);// flags
message_end();

new entlist[34];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 150.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24)
continue;
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 55.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1);
}
remove_entity(ent);
}


zmień na

public DotykRakiety(ent)
{
if ( !is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32); // scale
write_byte(20); // framerate
write_byte(0);// flags
message_end();

new entlist[34];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 150.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24 || klasa_gracza[pid] == KLASA ODPORNA NA RAKIETY)
continue;
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 55.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1);
}
remove_entity(ent);
}


ad2.
w funkcji TakeDamage dodajesz

if(klasa_gracza[attacker] == KLASA) && random(2)==1)
damage = float(health);

  • +
  • -
  • 2