podstawowe flagi jakie się daje to : bcdefghnijuz
Dajesz adminom flagę z?
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
| Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji. 
 | 




 
						
					
				 Mężczyzna
 Mężczyzna
		
	
		
	
		
						 Napisane przez Change
						 w 27.04.2011 15:18
 Napisane przez Change
						 w 27.04.2011 15:18
						
					
						 Napisane przez Change
						 w 23.04.2011 11:13
 Napisane przez Change
						 w 23.04.2011 11:13
						
					
						 Napisane przez Change
						 w 18.04.2011 14:24
 Napisane przez Change
						 w 18.04.2011 14:24
						
					
						 Napisane przez Change
						 w 30.03.2011 10:50
 Napisane przez Change
						 w 30.03.2011 10:50
						
					
						 Napisane przez Change
						 w 30.03.2011 09:14
 Napisane przez Change
						 w 30.03.2011 09:14
						
					
						 Napisane przez Change
						 w 29.03.2011 09:36
 Napisane przez Change
						 w 29.03.2011 09:36
						
					
						 Napisane przez Change
						 w 20.03.2011 14:22
 Napisane przez Change
						 w 20.03.2011 14:22
						
					
						 Napisane przez Change
						 w 20.02.2011 17:02
 Napisane przez Change
						 w 20.02.2011 17:02
						
					
						 Napisane przez Change
						 w 15.02.2011 20:41
 Napisane przez Change
						 w 15.02.2011 20:41
						
					
						 Napisane przez Change
						 w 14.02.2011 20:38
 Napisane przez Change
						 w 14.02.2011 20:38
						
					
						 Napisane przez Change
						 w 12.02.2011 12:41
 Napisane przez Change
						 w 12.02.2011 12:41
						
					
						 Napisane przez Change
						 w 11.02.2011 23:31
 Napisane przez Change
						 w 11.02.2011 23:31
						
					
						 Napisane przez Change
						 w 08.02.2011 12:40
 Napisane przez Change
						 w 08.02.2011 12:40
						
					
						 Napisane przez Change
						 w 08.02.2011 12:39
 Napisane przez Change
						 w 08.02.2011 12:39
						
					
public DotykRakiety(ent)
{
if ( !is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32); // scale
write_byte(20); // framerate
write_byte(0);// flags
message_end();
new entlist[34];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 150.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24)
continue;
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 55.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1);
}
remove_entity(ent);
}
public DotykRakiety(ent)
{
if ( !is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32); // scale
write_byte(20); // framerate
write_byte(0);// flags
message_end();
new entlist[34];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 150.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24 || klasa_gracza[pid] == KLASA ODPORNA NA RAKIETY)
continue;
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 55.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1);
}
remove_entity(ent);
}
if(klasa_gracza[attacker] == KLASA) && random(2)==1)
damage = float(health);



 
			 Moja zawartość
    Moja zawartość