Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Change
Rejestracja: 10.03.2009Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.11.2017 23:58
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 1 161
- Odwiedzin: 11 816
- Tytuł: Super Hero
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Konin
Kontakt
#209567 Ograniczenie HP i DMG
Napisane przez Change w 26.01.2011 13:55
Pod koniec odrodzenie(id) daj
if(maksymalne_zdrowie_gracza[id] > 200)
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 200
Co do 2. to juz wiecej zmian bo rakiety, dynamity, miny wszystko osobno. Ale funkcje nazywają się Dotyk[miny/rakiety etc.]
if(maksymalne_zdrowie_gracza[id] > 200)
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 200
Co do 2. to juz wiecej zmian bo rakiety, dynamity, miny wszystko osobno. Ale funkcje nazywają się Dotyk[miny/rakiety etc.]
#207541 Mniejsza szansa na item
Napisane przez Change w 20.01.2011 14:46
#207406 DiabloMod vault
Napisane przez Change w 19.01.2011 22:01
#204596 Odporność na dany item
Napisane przez Change w 09.01.2011 20:15
#204501 Odporność na dany item
Napisane przez Change w 09.01.2011 17:01
W takim razie nie chcesz odporności na klasę tylko na 1/1 z noża które ma ta klasa.
zmień na
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) || klasa_gracza[idattacker] == Szpieg && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}
zmień na
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) && !(klasa_gracza[this] == ODPORNA_KLASA) || klasa_gracza[idattacker] == Szpieg && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}
#204499 Dodaje Stalkera ale on nie dziala
Napisane przez Change w 09.01.2011 17:00
#204368 Bug cod mod Pancerz
Napisane przez Change w 09.01.2011 11:28
1. Powiedz jak zbugować to pomyślimy jak temu zapobiec
2. public DotykRakiety(ent)
Widocznie masz serwer z wysokim max lvl i max poziomem inteligencji, więc i dmg są większe. Zmień np. na:
2. public DotykRakiety(ent)
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 55.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1);
Widocznie masz serwer z wysokim max lvl i max poziomem inteligencji, więc i dmg są większe. Zmień np. na:
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 55.0+float(inteligencja_gracza[attacker])/5 , 1);
#204257 Gdzie znajdę czystą paczkę amx?
Napisane przez Change w 08.01.2011 22:34
#204253 auto change cvar
Napisane przez Change w 08.01.2011 22:24
#include <amxmodx>
#define PLUGIN "Nowy Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Change"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
// Add your code here...
}
public NowaRunda()
{
server_cmd("amx_light 5")
set_task(180.0, "zmienlight")
}
public zmienlight()
server_cmd("amx_light 2")
sprawdź
#204250 zwiekszenie leczenia apteczk
Napisane przez Change w 08.01.2011 22:17
#204247 Odporność na dany item
Napisane przez Change w 08.01.2011 22:15
W takim razie sprawdź jaki nr ma item awp_sniper. Potem w public TakeDamage szukasz warunku tego awpsnipera, np. standardowo:
I zmieniasz na:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 && weapon == CSW_AWP)
{
damage = float(health);
}
I zmieniasz na:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 && weapon == CSW_AWP && !(klasa_gracza[this] == KLASA_ODPORNA_NA_ITEM))
{
damage = float(health);
}
#201842 Diablo 6.0 Promo
Napisane przez Change w 31.12.2010 19:27
#188369 [COD:MW] Blokada itemu dla wybranej klasy
Napisane przez Change w 13.11.2010 21:10
#178925 Laptop? Jaki ? :O
Napisane przez Change w 10.10.2010 20:32
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Change
- Regulamin