Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Change - zdjęcie

Change

Rejestracja: 10.03.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.11.2017 23:58
-----

#209567 Ograniczenie HP i DMG

Napisane przez Change w 26.01.2011 13:55

Pod koniec odrodzenie(id) daj

if(maksymalne_zdrowie_gracza[id] > 200)
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 200

Co do 2. to juz wiecej zmian bo rakiety, dynamity, miny wszystko osobno. Ale funkcje nazywają się Dotyk[miny/rakiety etc.]
  • +
  • -
  • 1


#207541 Mniejsza szansa na item

Napisane przez Change w 20.01.2011 14:46

if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0])
DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));


zmień na

if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] && random(1)==1)
DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));

  • +
  • -
  • 1


#207406 DiabloMod vault

Napisane przez Change w 19.01.2011 22:01

Przerobić się da, tyle że wtedy praktycznie pozbywasz się możliwości statystyk www, dodawania expa na www itp.
  • +
  • -
  • 1


#204596 Odporność na dany item

Napisane przez Change w 09.01.2011 20:15

if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13  && damagebits&(1<<1) && !(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 42)) 
{
damage=float(health);
}


Teraz
  • +
  • -
  • 1


#204501 Odporność na dany item

Napisane przez Change w 09.01.2011 17:01

W takim razie nie chcesz odporności na klasę tylko na 1/1 z noża które ma ta klasa.

	if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) || klasa_gracza[idattacker] == Szpieg && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}


zmień na
	if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) && !(klasa_gracza[this] == ODPORNA_KLASA) || klasa_gracza[idattacker] == Szpieg && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}

  • +
  • -
  • 1


#204499 Dodaje Stalkera ale on nie dziala

Napisane przez Change w 09.01.2011 17:00

W tym co podałem - nie masz klamry więc if odnosił się tylko do jednego wiersza
  • +
  • -
  • 1


#204368 Bug cod mod Pancerz

Napisane przez Change w 09.01.2011 11:28

1. Powiedz jak zbugować to pomyślimy jak temu zapobiec ^^
2. public DotykRakiety(ent)

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 55.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1);


Widocznie masz serwer z wysokim max lvl i max poziomem inteligencji, więc i dmg są większe. Zmień np. na:

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 55.0+float(inteligencja_gracza[attacker])/5 , 1);

  • +
  • -
  • 1


#204257 Gdzie znajdę czystą paczkę amx?

Napisane przez Change w 08.01.2011 22:34

Musisz ściągnąć amxx base i później cstrike. Wrzucić zawartość cstrike do base i nadpisać.
  • +
  • -
  • 1


#204253 auto change cvar

Napisane przez Change w 08.01.2011 22:24

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Nowy Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Change"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
// Add your code here...
}

public NowaRunda()
{
server_cmd("amx_light 5")
set_task(180.0, "zmienlight")
}

public zmienlight()
server_cmd("amx_light 2")


sprawdź
  • +
  • -
  • 1


#204250 zwiekszenie leczenia apteczk

Napisane przez Change w 08.01.2011 22:17

Znajdź
new totem_heal = 5+floatround(inteligencja_gracza[id]*0.5);


i zmień na

new totem_heal = 200;

  • +
  • -
  • 1


#204247 Odporność na dany item

Napisane przez Change w 08.01.2011 22:15

W takim razie sprawdź jaki nr ma item awp_sniper. Potem w public TakeDamage szukasz warunku tego awpsnipera, np. standardowo:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 && weapon == CSW_AWP)
{
damage = float(health);
}


I zmieniasz na:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 && weapon == CSW_AWP && !(klasa_gracza[this] == KLASA_ODPORNA_NA_ITEM))
{
damage = float(health);
}

  • +
  • -
  • 1


#201842 Diablo 6.0 Promo

Napisane przez Change w 31.12.2010 19:27

Napisał to po to, spryciarze, że skoro nie pisze postów od takiego czasu, to i na forum nie bywa, więc tego tematu nie czyta
  • +
  • -
  • 1


#188369 [COD:MW] Blokada itemu dla wybranej klasy

Napisane przez Change w 13.11.2010 21:10

if(klasa_gracza[id] == Klasa && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == item) client_cmd(id, "say /drop")

Najprościej
  • +
  • -
  • 1


#178925 Laptop? Jaki ? :O

Napisane przez Change w 10.10.2010 20:32

Pawex , nadal nie rozumiesz. Nie 4MB tylko 4GB
  • +
  • -
  • 1


#175393 pomogl

Napisane przez Change w 29.09.2010 16:01

common.php jest standardowo w skrypcie forum
  • +
  • -
  • 1