Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Rakieta

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ucze

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:78
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Mszana Dolna
Offline

Napisano 09.02.2011 16:59

Witam
Wiem wiem pewnie myślicie sobie co on znów się nas zapyta.
Tym razem mam pytanie co należy usunąć/dodać
Żeby rakieta zadawała obrażenia też członkom własnego teamu.

Z góry dzięki za odpowiedzi.
  • +
  • -
  • 0

#2 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 09.02.2011 17:16

W funkcji DotykRakiety(id)

znajdź i usuń

|| get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)

  • +
  • -
  • 1

#3 Ucze

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:78
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Mszana Dolna
Offline

Napisano 09.02.2011 17:24

Ekhm jest problem gdy rakieta uderza w ziemie serwer się crashuje...
  • +
  • -
  • 0

#4 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 09.02.2011 22:34

Wklej całą funkcję DotykRakiety
  • +
  • -
  • 0

#5 Ucze

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:78
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Mszana Dolna
Offline

Napisano 09.02.2011 23:39

proszę:
public DotykRakiety(ent)
{
if ( !is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32); // scale
write_byte(20); // framerate
write_byte(0);// flags
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 230.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24)
continue;
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 85.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1);
}
remove_entity(ent);
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych