Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Arbitralny - zdjęcie

Arbitralny

Rejestracja: 12.02.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.05.2025 01:02
-----

#687363 ilość osób w dywizji

Napisane przez Rivit w 10.02.2015 07:58

HM?

stock GetDivisionMembers(idDywizji)
{
    new count = 0;
    for(new i = 1; i <= get_maxplayers(); ++i)
    {
        if(is_user_connected(i) && dywizja_gracza[i] = idDywizji)
            count++;
    }
    return count;
}

Opis: Zwraca ilość członków danej dywizji.

 

Parametry:

  • idDywizji - podajesz numer dywizji, której chcesz pobrać ilość członków.

 

 

Notka: Możesz też podać 0 jako argument i wtedy dowiesz się ilu graczy nie ma dywizji.

 

 

Daj znać :D

 

PS. Ja Cię kojarzę coś chyba Oo


  • +
  • -
  • 1


#687315 ilość osób w dywizji

Napisane przez NiczegoWinien w 09.02.2015 22:41

Polecam nowsza wersje

http://amxx.pl/topic...izje-v2-codmod/

 

Nie wiem gdzie jak i kiedy chcesz sprawdzic ilosc graczy dlatego zrobilem to na wpis na czacie pod /stan.

 

Wersja z spritesami:

Załączony plik  codmod_Dywizje_v2.sma   4,98 KB  73 Ilość pobrań
  codmod_Dywizje_v2.amxx

 

Wersja bez sprite:

Załączony plik  codmod_Dywizje_v2_bez_sprite.sma   3,83 KB  74 Ilość pobrań
  codmod_Dywizje_v2_bez_sprite.amxx

 

 

Jezeli cie nie intersuje starsza wersja to w sma coda dodaj zmienna.

new Ilosc_Graczy_Dywziji[33];

w plugin_init() gdzies gdzie uwazasz dodaj:

register_clcmd("say /stan","iloscGraczy");

I na koniec kodu dodaj :

public iloscGraczy(id)
{
	for(new i=1;i<33;i++){
		
		if(dywizja_gracza[id] == dywizja_gracza[i])
			Ilosc_Graczy_Dywziji[id]++
	}
	client_print(id,print_chat,"Ilosc graczy w dywizji wynosi %i",Ilosc_Graczy_Dywziji[id]);
}

 Jezeli chcesz uzyc gdzies dalej wartosc graczy dywizji to masz ja zapisana w :

Ilosc_Graczy_Dywziji[id];

  • +
  • -
  • 1


#666672 [ROZWIĄZANE] sprawdzanie odległości pomiędzy graczami

Napisane przez MAGNET w 11.10.2014 15:46

if(get_entity_distance(ent1, ent2) >= 200)

Z engine
  • +
  • -
  • 1


#666411 sprawdzanie czy funkcja została wykonana

Napisane przez Wielkie Jol w 08.10.2014 20:37

http://amxx.pl/topic...enty/#entry9646


  • +
  • -
  • 1


#666356 sprawdzanie czy funkcja została wykonana

Napisane przez Wielkie Jol w 08.10.2014 15:12

Po co to w takim razie, jak i tak co runde sprawdzasz, czy gracz ma klase?

if(przyznane[id] == true && cod_get_user_intelligence(id, 1, 1, 1) < 100)
    {
        cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-100);
    }

 

A gdzie ustawiasz wartości true/false? Bo tylko widzę sprawdzanie.

 


  • +
  • -
  • 1


#666399 sprawdzanie czy funkcja została wykonana

Napisane przez Wielkie Jol w 08.10.2014 19:17

No i musisz jeszcze gdzieś tę wartość ustawiać na true.


  • +
  • -
  • 1


#666313 sprawdzanie czy funkcja została wykonana

Napisane przez Wielkie Jol w 08.10.2014 06:48

Wartość bool: true/false w chwili przyznawania bonusu? O to chodzi?


  • +
  • -
  • 1


#665893 Not currently in a dynamic native

Napisane przez radim w 04.10.2014 08:44

Możesz użyć tego.

if( equal( nazwy_klasy[ klasa_gracza[ id ] ], "Snajper" ) )

  • +
  • -
  • 1


#665120 Bron Biologiczna

Napisane przez GoldenKill w 25.09.2014 11:56

opis

 

Witam

 

Z racji tego, że dziś są moje urodziny, postanowiłem udostępnić wam perk "Broń Biologiczna". Posiadając ten perk dostajemy granat, który po wybuchnięciu (HE) zatruwa wrogów w pobliżu. Czas zatrucia wynosi 10 sekund, a co 1 sekundę zostaje zadany 1 dmg.

 

download

 

Poprawiona wersja  ^D^

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 11


#665145 Short nade - rzucanie ganatu jak na CS:GO (PPM)

Napisane przez ^Grzyboo w 25.09.2014 17:02

opis

Jako, że ostatnio sporo pogrywam w CS:GO to wpadłem na pomysł, żeby zrobić rzut granatem taki, jaki mamy w tej oto grze.

 

Pod prawym przyciskiem myszy możemy rzucić granat, który leci dużo bliżej i można regulować szybkość z jaką wybuchnie.

 

Działa na wszystkie granaty.

 

cvary

amx_shortnade_blow "1.0" - skrócenie czasu wybuchu. 1.0 jest wartością normalną. Dając tutaj 0.5 skracamy czas wybuchu granatu o połowę. (Wartości: 0.1 - 1.0)

 

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 12


#444510 Kilka Skilli do klas.

Napisane przez dasiek w 11.08.2012 14:00

Kiedyś Sobie napisałem do Własnego Coda - teraz to odkopałem - trochę poprawiłem - nie bić za kod :wstyd:

Plugin który ułatwia pisanie klas/itemów do Coda. Możliwe iż zadziała na Starym Codzie jak i na diablo.

Skille:
v1
*long_jump(modul odrzutowy)
*double_jump (Podwojny skok)
*no_recoil ( Brak rozrzutu)
*small_recoil ( Ogranicznik Rozrzutu)

*enemy_suit (Strój przeciwnika)
*weapon_kill ( Szansa na zabicie przeciwnika)
*respawn(Szansa na odrodzenia)
*hp_kill ( Hp za zabójstwo)

Plugin będzie akutalizowany w nowe itemy (Miny,Apteczki rakiety i inne pierdy)


Instalacja

plik cod_skill.amxx wrzucamy do plugins i jego nazwe dodajemy dodajemy do plugins-codmod.ini POD SILNIKIEM CODA - plik cod_skille.inc wrzucamy do Scripting/includes.


Jak dodać skill

Skill dodajemy za pomocą cod_set_skill(id,skill,ma) w cod_class_enabled(id). jeśli go chcemy zabrac w cod_class_disabled(id) dodajemy ten linijke z cod_class_enabled tylko z parametrem 0 ;)

Przykłąd - podwójny skok.

public cod_class_enabled(id)
{
cod_set_skill(id,double_jump,1)
}

public cod_class_disabled(id)
{
cod_set_skill(id,double_jump,0)
}

Jak dodac 1/x z zabicia

dodajemy podobnie jak w poprzednim przykładzie natywem
cod_set_weapon_kill(id,bron,Ile)

na miejsce broni wpisujemy bron (z poczatkiem CSW_) a jako parametr ile wpisujemy szanse. Jak dodamy 2 to bedzie 1/2 jak 5 to 1/5 etc.


Jak mamy duzo skilli w miejsce parametru / broni wpisujemy 0 i wyzeruje nam wszystkie skille ;)

To chyba tyle... :rolleyes:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 12


#664378 [ROZWIĄZANE] wywołanie stocka taskiem? xD

Napisane przez MAGNET w 19.09.2014 08:48

Normalny public i w nim stock ;)
  • +
  • -
  • 1


#664362 słyszalność emit_sound

Napisane przez grankee w 19.09.2014 00:26

w plugin_init()

register_forward(FM_EmitSound, "fwdEmitSound");

nastepnie

public fwdEmitSound(id, iChannel, const szSample[], Float:fVolume, Float:fAttenuation, iFlags, iPitch) 
{
	
	client_print(0, print_chat, "ent %d chan %d sam %s flags %d pitch %d ", id, iChannel, szSample, iFlags, iPitch);
	return FMRES_IGNORED
}


To Ci pokaże wszystkie emitowane dzwięki.
id-numer bytu emitującego dźwięk (gracz to też byt)

iChannel-numer kanału, na którym jest emitowany dźwięk (na logikę na jednym kanale może być jednocześnie emitowany tylko 1 dźwięk, ale ręki sobie uciąć nie dam)

szSample-ciąg znaków określający ścieżkę do dźwięku, który jest emitowany

fVolume - głośność, wartość zmiennoprzecinkowa np. 0.58

reszty nie pamiętam  co to jest:P może ktoś uzupełni

 

PS. Wszystkie emitowane przez byty, są jeszcze ambient_sound, też jest do tego forward w fakemecie.


  • +
  • -
  • 2


#664321 słyszalność emit_sound

Napisane przez sebul w 18.09.2014 17:39

Właściwie to to dotyczy cod moda, bo chodzi mi o klasę wydającą dźwięki. xD

Pytanie jest zadane tak, że nie widać aby to dotyczyło codmoda, zresztą emit_sound nie jest czymś co powstało w codmod, jest to coś ogólnego. A co do tej słyszalności, to zainteresuj się forwardem
register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");
w nim wyłapiesz prawie każdy dźwięk słyszany w grze.
  • +
  • -
  • 2


#664271 [ROZWIĄZANE] opóźnienie przyznawania broni w perku

Napisane przez MAGNET w 18.09.2014 10:40

W tasku dawaj dgl i zmienna na True ustawiaj
  • +
  • -
  • 1