Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Perk

[ROZWIĄZANE] opóźnienie przyznawania broni w perku

perk

Najlepsza odpowiedź MAGNET, 18.09.2014 10:40

W tasku dawaj dgl i zmienna na True ustawiaj Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Arbitralny

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:124
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 18.09.2014 09:23

set_task(0.7, "cod_perk_enabled", id); czy taki task w plugin_init opóźni przyznawanie broni o 0.7s? :s

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "Zloty Deagle";
new const perk_desc[] = "otrzymujesz zlotego Deagla + 20DMG.";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "bulka_z_maslem")
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
	
	register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
	
	register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
	if(cod_get_user_class(id) == cod_get_classid("Komandos") || cod_get_user_class(id) == cod_get_classid("Elitarny Komandos") || cod_get_user_class(id) == cod_get_classid("Assassin") || cod_get_user_class(id) == cod_get_classid("Elitarny Assassin"))
	
		return COD_STOP;

	cod_give_weapon(id, CSW_DEAGLE);
	ma_perk[id] = true;
	
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
	cod_take_weapon(id, CSW_DEAGLE);
	ma_perk[id] = false;
}

public plugin_precache()
{
	precache_model("models/zlote_bronie/w_deagle.mdl");
	precache_model("models/zlote_bronie/p_deagle.mdl");
	precache_model("models/zlote_bronie/v_deagle.mdl");
}

public CurWeapon(id)
{
	new weapon = read_data(2);
	if(ma_perk[id])
	{
	if(weapon == CSW_DEAGLE)
	{
	set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/zlote_bronie/v_deagle.mdl")
	set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/zlote_bronie/p_deagle.mdl")
	}
	}
}

public fw_SetModel(entity, model[])
{
	if(!pev_valid(entity))
	return FMRES_IGNORED
	
	if(!equali(model, "models/w_deagle.mdl"))
	return FMRES_IGNORED;
	
	new entityowner = pev(entity, pev_owner);
	if(!ma_perk[entityowner])
	return FMRES_IGNORED;
	
	engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/zlote_bronie/w_deagle.mdl")
	return FMRES_SUPERCEDE
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_perk[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	
	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 18.09.2014 09:25

Nie
W tym publicu zrób task
  • +
  • -
  • 0

#3 Arbitralny

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:124
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 18.09.2014 09:28

Nie wykona go wtedy 2x?:D


  • +
  • -
  • 0

#4 Arbitralny

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:124
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 18.09.2014 09:30

Jak ten perk wylosuje się klasie, która jest wyszczególniona w tym ifie, to czy nie będzie sypać errorlogami?


  • +
  • -
  • 0

#5 Arbitralny

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:124
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 18.09.2014 10:33

Dodałem ten task do enabled i teraz w ogóle nie przyznaje broni z perku. :[


  • +
  • -
  • 0

#6 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 625
Wszechmogący

  • Postów:1510
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 18.09.2014 10:40   Najlepsza odpowiedź

W tasku dawaj dgl i zmienna na True ustawiaj
  • +
  • -
  • 1

#7 Arbitralny

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:124
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 18.09.2014 11:15

mam stworzyć nowy public z cod_give_weapon i w public enabled zamienić cod_give_weapon na set_task(czas, "funkcja", id) ?xD


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: perk

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych