Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

sprawdzanie czy funkcja została wykonana

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Arbitralny

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:124
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 07.10.2014 22:35

Jak zrobić warunki sprawdzające if(zycie z przyznaj zostalo dodane && cod_get_user_intelligence(id, 1, 1, 1) < 100) if(juz otrzymal) ?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "ADMIN"

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "przyklad";
new const opis[] = "przyklad";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new const obrazenia = 0;
new const regeneracja = 0;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, obrazenia, regeneracja);
	register_logevent("Przyznaj", 2, "1=Round_Start");
	register_logevent("Sprawdz", 2, "1=Round_Start");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	if(zycie z przyznaj zostalo dodane && cod_get_user_intelligence(id, 1, 1, 1) < 100)
	{
		cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-100);
	}
	ma_klase[id] = false;
}

public Przyznaj()	
{
	new num, players[32];
	get_players(players, num, "gh")
	for(new i=0; i<num; i++)
	{
		new id = players[i]
		if(juz otrzymal)
			return;
		if(ma_klase[id]  &&  is_user_alive(id)  &&  cod_get_user_intelligence(id, 1, 1, 1) >= 100)
		{
			cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+100);
		}
	}
}

public Sprawdz()	
{
	new num, players[32];
	get_players(players, num, "gh")
	for(new i=0; i<num; i++)
	{
		new id = players[i]
		if(zycie z przyznaj zostalo dodane && cod_get_user_intelligence(id, 1, 1, 1) < 100)
		{
			cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-100);
		}
	}
}

Użytkownik Arbitralny edytował ten post 07.10.2014 22:40

  • +
  • -
  • 0

#2 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 08.10.2014 06:48

Wartość bool: true/false w chwili przyznawania bonusu? O to chodzi?


  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#3 Arbitralny

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:124
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 08.10.2014 12:11

Jeżeli o to chodzi, to mam użyć tego w ten sposób? :D

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "ADMIN"

new bool:ma_klase[33];

new bool:przyznane[33];

new const nazwa[] = "przyklad";
new const opis[] = "przyklad";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new const obrazenia = 0;
new const regeneracja = 0;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, obrazenia, regeneracja);
	register_logevent("Przyznaj", 2, "1=Round_Start");
	register_logevent("Sprawdz", 2, "1=Round_Start");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	if(przyznane[id] == true && cod_get_user_intelligence(id, 1, 1, 1) < 100)
	{
		cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-100);
	}
	ma_klase[id] = false;
}

public Przyznaj()	
{
	new num, players[32];
	get_players(players, num, "gh")
	for(new i=0; i<num; i++)
	{
		new id = players[i]
		if(przyznane[id] == false && ma_klase[id]  &&  is_user_alive(id)  &&  cod_get_user_intelligence(id, 1, 1, 1) >= 100)
		{
			cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+100);
		}
	}
}

public Sprawdz()	
{
	new num, players[32];
	get_players(players, num, "gh")
	for(new i=0; i<num; i++)
	{
		new id = players[i]
		if(przyznane[id] == true && cod_get_user_intelligence(id, 1, 1, 1) < 100)
		{
			cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-100);
		}
	}
}

Użytkownik Arbitralny edytował ten post 08.10.2014 12:17

  • +
  • -
  • 0

#4 Arbitralny

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:124
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 08.10.2014 12:53

Sprawdzanie i usuwanie nie działa. Jeżeli mam 100 int to co rundę dostaje +100 hp, a jak nie mam to nie przyznaje i też nie usuwa. :[


  • +
  • -
  • 0

#5 Arbitralny

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:124
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 08.10.2014 14:29

Ma przyznać 100 hp jeżeli ma 100 int i nie otrzymał jeszcze bonusu. Jeżeli zmieni klasę, a otrzymał bonus to go usuwa. Jeżeli będzie miał mniej niż 100 pkt int, to usunie bonus, a jak doda ponownie 100 pkt int to znowu go ustawi. OMG xD


  • +
  • -
  • 0

#6 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 08.10.2014 15:12

Po co to w takim razie, jak i tak co runde sprawdzasz, czy gracz ma klase?

if(przyznane[id] == true && cod_get_user_intelligence(id, 1, 1, 1) < 100)
    {
        cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-100);
    }

 

A gdzie ustawiasz wartości true/false? Bo tylko widzę sprawdzanie.

 


  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#7 Arbitralny

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:124
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 08.10.2014 18:51

Jeżeli miał 100 int i otrzymał bonus, a później zrestartował statystyki i nie dodał 100 pkt w int, to ma mu usunąć bonus. Mam dodać do enabled przyznane[id] = false; ?:D


Użytkownik Arbitralny edytował ten post 08.10.2014 18:55

  • +
  • -
  • 0

#8 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 08.10.2014 19:17

No i musisz jeszcze gdzieś tę wartość ustawiać na true.


  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#9 Arbitralny

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:124
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 08.10.2014 19:21

W ten sposób? :D

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "ADMIN"

new bool:ma_klase[33];

new bool:przyznane[33];

new const nazwa[] = "przyklad";
new const opis[] = "przyklad";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new const obrazenia = 0;
new const regeneracja = 0;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, obrazenia, regeneracja);
	register_logevent("Sprawdz", 2, "1=Round_Start");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;
	przyznane[id] = false;
}

public cod_class_disabled(id)
{	
	if(przyznane[id] && cod_get_user_intelligence(id, 1, 1, 1) < 100)
	{
		cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-100);
		przyznane[id] = false;
	}
	ma_klase[id] = false;
}

public Sprawdz()	
{
	new num, players[32];
	get_players(players, num, "gh")
	for(new i=0; i<num; i++)
	{
		new id = players[i]
		if(!przyznane[id] && ma_klase[id]  &&  is_user_alive(id)  &&  cod_get_user_intelligence(id, 1, 1, 1) >= 100)
		{
			cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+100);
			przyznane[id] = true;
		}
		else if(przyznane[id] && cod_get_user_intelligence(id, 1, 1, 1) < 100)
		{
			cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)-100);
			przyznane[id] = false;
		}
	}
}

Użytkownik Arbitralny edytował ten post 08.10.2014 19:24

  • +
  • -
  • 0

#10 Arbitralny

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:124
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 08.10.2014 19:33

WIelkie jol, wielkie dzięki za pomoc. Poda mi ktoś jeszcze event, który wykona sprawdzanie po śmierci gracza? :D


  • +
  • -
  • 0

#11 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 08.10.2014 20:37

http://amxx.pl/topic...enty/#entry9646


  • +
  • -
  • 1

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych