codperk_stealtharmor.sma 1,05 KB 53 Ilość pobrań
codperk_stealtharmor.amxx
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Arbitralny
Rejestracja: 12.02.2014Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.05.2025 01:02





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 124
- Odwiedzin: 3 471
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Adrian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Gdańsk
Kontakt
#667662 [ROZWIĄZANE] Prośba o przerobienie perku na klasę
Napisane przez Arbitralny
w 20.10.2014 22:34
#667491 [ROZWIĄZANE] Da się usunąć napis Enemy ??
Napisane przez Arbitralny
w 19.10.2014 12:30
#667368 [ROZWIĄZANE] Prośba o przerobienie perku na klasę
Napisane przez Arbitralny
w 18.10.2014 16:37
#665617 Proszę o pomoc - Opis klas w jednym oknie.
Napisane przez Arbitralny
w 29.09.2014 22:36
#664486 Kilka Skilli do klas.
Napisane przez Arbitralny
w 20.09.2014 00:18
#657261 Dodanie statystyki obrażenia zapis SQL od Cypisa
Napisane przez Arbitralny
w 16.08.2014 01:38
*Szukamy kondycja_gracza[33]; zmieniamy ; na , i dodajemy za obrazenia1_gracza[33]; *Szukamy bonusowa_kondycja_gracza[33]; zamieniamy ; na , i dodajemy za bonusowe_obrazenia1_gracza[33]; *Szukamy wytrzymalosc_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1], dodajemy za obrazenia1_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1], *Szukamy new kon_klasy_gracza[33][MAX_ILOSC_KLAS]; dodajemy za new obr_klasy_gracza[33][MAX_ILOSC_KLAS]; *Szukamy i zamienamy na *Szukamy dodajemy za *Szukamy dodajemy za *Szukamy public ZarejestrujKlase zamieniamy if(params != 7) na if(params != 8) *W tym samym publicu szukamy wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7); dodajemy za obrazenia1_klas[ilosc_klas] = get_param(8);
add(szTemp, charsmax(szTemp), "intelligence INT UNSIGNED NOT NULL DEFAULT 0, health INT UNSIGNED NOT NULL DEFAULT 0, strength INT UNSIGNED NOT NULL DEFAULT 0, stamina INT UNSIGNED NOT NULL DEFAULT 0)");
add(szTemp, charsmax(szTemp), "intelligence INT UNSIGNED NOT NULL DEFAULT 0, health INT UNSIGNED NOT NULL DEFAULT 0, strength INT UNSIGNED NOT NULL DEFAULT 0, stamina INT UNSIGNED NOT NULL DEFAULT 0, damage1 INT UNSIGNED NOT NULL DEFAULT 0)");
kon_klasy_gracza[id][int] = SQL_ReadResult(query, SQL_FieldNameToNum(query, "stamina"));
dodajemy
obr_klasy_gracza[id][int] = SQL_ReadResult(query, SQL_FieldNameToNum(query, "damage1"));
formatex(szTemp, 1023, "UPDATE `%s` SET xp=(`xp` + %d), level=(`level` + %d), intelligence='%d', health='%d', strength='%d', stamina='%d' WHERE name='%s' AND klasa='%s'", Tabela,
na
formatex(szTemp, 1023, "UPDATE `%s` SET xp=(`xp` + %d), level=(`level` + %d), intelligence='%d', health='%d', strength='%d', stamina='%d', damage1='%d' WHERE name='%s' AND klasa='%s'", Tabela,
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
na
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-obrazenia1_gracza[id];
format(opis, charsmax(opis), "\yKlasa: \w%s^n\yInteligencja: \w%i^n\yZdrowie: \w%i^n\yWytrzymalosc: \w%i^n\yKondycja: \w%i^n\yBronie:\w%s^n\yDodatkowy opis: \w%s^n%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]);
na
format(opis, charsmax(opis), "\yKlasa: \w%s^n\yInteligencja: \w%i^n\yZdrowie: \w%i^n\yWytrzymalosc: \w%i^n\yKondycja: \w%i^nObrazenia: \w%i^n\yBronie:\w%s^n\yDodatkowy opis: \w%s^n%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], obrazenia1_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]);
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));
dodajemy
format(obrazenia1, charsmax(obrazenia1), "Obrazenia: \r%i \y(Zwieksza obrazenia)", PobierzObrazenia1(id, 1, 1, 1));
case 4: {
if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2) {
if(ilosc > limit_poziomu/2 - kondycja_gracza[id])
ilosc = limit_poziomu/2 - kondycja_gracza[id];
kondycja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
}
case 5:
{
if(obrazenia1_gracza[id] < limit_poziomu/2) {
if(ilosc > limit_poziomu/2 - obrazenia1_gracza[id])
ilosc = limit_poziomu/2 - obrazenia1_gracza[id];
obrazenia1_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom obrazen osiagniety");
}
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
na
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-obrazenia1_gracza[id];
public UstawBonusoweObrazenia1 (id, wartosc)
bonusowe_obrazenia1_gracza[id] = wartosc;
public PobierzWytrzymalosc(id, wytrzymalosc_zdobyta, wytrzymalosc_klasy, wytrzymalosc_bonusowa)
{
new wytrzymalosc;
if(wytrzymalosc_zdobyta)
wytrzymalosc += wytrzymalosc_gracza[id];
if(wytrzymalosc_bonusowa)
wytrzymalosc += bonusowa_wytrzymalosc_gracza[id];
if(wytrzymalosc_klasy)
wytrzymalosc += wytrzymalosc_klas[klasa_gracza[id]];
return wytrzymalosc;
}
public PobierzObrazenia1(id, obrazenia1_zdobyte, obrazenia1_klasy, obrazenia1_bonusowe)
{
new obrazenia1;
if(obrazenia1_zdobyte)
obrazenia1 += obrazenia1_gracza[id];
if(obrazenia1_bonusowe)
obrazenia1 += bonusowe_obrazenia1_gracza[id];
if(obrazenia1_klasy)
obrazenia1 += obrazenia1_klas[klasa_gracza[id]];
return obrazenia1;
}
public PobierzWytrzymaloscKlasy(klasa)
{
if(klasa <= ilosc_klas)
return wytrzymalosc_klas[klasa];
return -1;
}
public PobierzObrazenia1Klasy(klasa)
{
if(klasa <= ilosc_klas)
return obrazenia1_klas[klasa];
return -1;
}
#638576 Błedy z kompilacją z jedną klasą dokładniej z mniejsza widocznascia tej klasy
Napisane przez Arbitralny
w 16.05.2014 14:11
#633454 Proszę o Klasę "Arab" i 2 inne
Napisane przez Arbitralny
w 20.04.2014 09:04
W klasach Famaster i Arab dodaj pod "new const wytrzymalosc = 0;" "new ma_klase[33];", a Marins powinien wyglądać tak:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fun> new const nazwa[] = "Marins"; new const opis[] = "Ciche kroki"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { give_item(id, "weapon_hegrenade"); set_user_footsteps(id, 1); } public cod_class_disabled(id) set_user_footsteps(id, 0);
#633141 Przerobienie klasy Medyk i Szpieg
Napisane przez Arbitralny
w 19.04.2014 17:05
Łap
Załączone pliki
-
codclass_medyk.sma 4,64 KB 15 Ilość pobrań
codclass_medyk.amxx
-
codclass_szpiegp.sma 2,27 KB 19 Ilość pobrań
codclass_szpiegp.amxx
#632781 Problem z komandosem
Napisane przez Arbitralny
w 18.04.2014 02:50
#632738 [ROZWIĄZANE] proszę o przerobienie klasy kibol
Napisane przez Arbitralny
w 17.04.2014 21:20
Podkreślone i pogrubione rzeczy odpowiadają za broń i szanse.
if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_XM1014 && damagebits & DMG_BULLET && random_num(1, 15) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
Załączone pliki
-
codclass_kibol.sma 2,11 KB 34 Ilość pobrań
codclass_kibol.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Arbitralny
- Regulamin