Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

słyszalność emit_sound

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Arbitralny

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:124
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 18.09.2014 17:16

Jak sprawić, żeby emit_sound wydawany przez jakąś osobę nie był dla niej słyszalny, a dla reszty tak?


  • +
  • -
  • 0

#2 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 18.09.2014 17:21

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

ModyCall of Duty ModProblemy

do

Scripting AMXXPytania
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#3 Arbitralny

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:124
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 18.09.2014 17:26

Właściwie to to dotyczy cod moda, bo chodzi mi o klasę wydającą dźwięki. xD


  • +
  • -
  • 0

#4 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 18.09.2014 17:39

Właściwie to to dotyczy cod moda, bo chodzi mi o klasę wydającą dźwięki. haha.gif

Pytanie jest zadane tak, że nie widać aby to dotyczyło codmoda, zresztą emit_sound nie jest czymś co powstało w codmod, jest to coś ogólnego. A co do tej słyszalności, to zainteresuj się forwardem
register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");
w nim wyłapiesz prawie każdy dźwięk słyszany w grze.
  • +
  • -
  • 2

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#5 Arbitralny

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:124
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 18.09.2014 22:38

Moglbys mi pokazac to na jakims przykladzie?
  • +
  • -
  • 0

#6 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 19.09.2014 00:26

w plugin_init()

register_forward(FM_EmitSound, "fwdEmitSound");

nastepnie

public fwdEmitSound(id, iChannel, const szSample[], Float:fVolume, Float:fAttenuation, iFlags, iPitch) 
{
	
	client_print(0, print_chat, "ent %d chan %d sam %s flags %d pitch %d ", id, iChannel, szSample, iFlags, iPitch);
	return FMRES_IGNORED
}


To Ci pokaże wszystkie emitowane dzwięki.
id-numer bytu emitującego dźwięk (gracz to też byt)

iChannel-numer kanału, na którym jest emitowany dźwięk (na logikę na jednym kanale może być jednocześnie emitowany tylko 1 dźwięk, ale ręki sobie uciąć nie dam)

szSample-ciąg znaków określający ścieżkę do dźwięku, który jest emitowany

fVolume - głośność, wartość zmiennoprzecinkowa np. 0.58

reszty nie pamiętam  co to jest:P może ktoś uzupełni

 

PS. Wszystkie emitowane przez byty, są jeszcze ambient_sound, też jest do tego forward w fakemecie.


Użytkownik grankee edytował ten post 19.09.2014 00:27

  • +
  • -
  • 2





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy,

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych