Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

RomanHardcor - zdjęcie

RomanHardcor

Rejestracja: 07.02.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.04.2017 13:07
-----

#731838 Cześć

Napisane przez RomanHardcor w 24.10.2016 21:59

Siema, lepiej późno niż wcale, ja też dopiero w tym roku bo jakoś okazji nie miałem :D

Jak nie będziesz czegoś ogarniał to śmiało pisz ;P/

 

//Proszę o usunięcie tego posta, powstał w wyniku laga i podwójnego kliknięcia.


  • +
  • -
  • 1


#731837 Cześć

Napisane przez RomanHardcor w 24.10.2016 21:59

Siema, lepiej późno niż wcale, ja też dopiero w tym roku bo jakoś okazji nie miałem :D

Jak nie będziesz czegoś ogarniał to śmiało pisz ;P


  • +
  • -
  • 1


#731776 [4Fun] Granat dyskoteka

Napisane przez RomanHardcor w 23.10.2016 15:17

Dario203

Wrzucasz models i sound do cstrike.

A .sma zawarte w archiwum kompilujesz lokalnie i po skompilowaniu powinien mieć rozszerzenie .amxx

Plik .amxx wrzucasz do cstrike/addons/amxmodx/plugins 

Cofasz się do cstrike/addons/amxmodx a następnie wchodzisz do folderu configs

Otwierasz plugins.ini i piszesz najlepiej na końcu.

DiscoSmokeGrenade.amxx

I masz tutaj 2 linki

Kompilacja lokalna: https://amxx.pl/topi...ilacja-lokalna/

Instalacja pluginów: https://amxx.pl/topi...-pluginów-amxx/


  • +
  • -
  • 1


#731571 Modyfikacja pluginu ze pierwszy zombie ma bombe zarazajaca

Napisane przez RomanHardcor w 15.10.2016 11:05

Proszę, dodałem domyślnie że potrzeba 6 graczy i szansa 1/5 ;P

Załączony plik  bombazp.sma   417 bajtów  72 Ilość pobrań
  bombazp.amxx


  • +
  • -
  • 1


#731479 Szukam funkcji do skoku

Napisane przez RomanHardcor w 11.10.2016 18:31

NNK A akurat biorę skąd indziej bo wziąłem z jakiegoś menu skoków Wielkie Jol :D

 

Wystarczy wpisać w google ale już Ci tu rozpiszę.

 

Oczywiście pierwsza rzecz jaką robisz to dodajesz na górze bibliotekę fakemeta czyli coś takiego.

#include <fakemeta> 

Najlepiej od razu pod bibliotekami dodajesz

new skoki[33];

Następnie w funkcji plugin_init dodajesz

register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");

W dowolnym miejscu pluginu najlepiej na końcu dodaj

public CmdStart(id, uc_handle){
    if(!is_user_alive(id))
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]){
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 2;
    return FMRES_IGNORED;
}

W kodzie powyżej dałem taką linijkę

skoki[id] = 2;

Liczbę "2" zmieniasz na ile tam chcesz.

Pamiętaj że jest to ilość wszystkich skoków łącznie z tym pierwszym oderwaniem od ziemi ;)


  • +
  • -
  • 1


#731308 Jak zrobić menu?

Napisane przez RomanHardcor w 06.10.2016 17:40

A coś takiego znalazłem ;P

http://www.amxmodx.org/snapshots.php


  • +
  • -
  • 1


#731277 Jak zrobić menu?

Napisane przez RomanHardcor w 05.10.2016 12:50

Pisane na "kolanie" ale na pewno będziesz wiedział co z tym zrobić.

Pokazałem Ci tam dwie metody za pomocą których możesz włączyć kolejne menu ;P

Załączony plik  menu321.sma   917 bajtów  32 Ilość pobrań
  menu321.amxx


  • +
  • -
  • 1


#731234 [Modyfikacja Pluginu]

Napisane przez RomanHardcor w 03.10.2016 17:48

Nie wiem jak jest zrobiony Knife Mod ale sprawdź to ;P

Jak coś będzie nie tak to pisz od razu.

Edytuj sobie wedle życzenia to

///////////////////////////  MODELE BRONI  ///////////////////////////


/////  AK  /////
new const AK_1[33]  = "models/bronie/ak/1.mdl";
new const AK_2[33]  = "models/bronie/ak/2.mdl";
new const AK_3[33]  = "models/bronie/ak/3.mdl";
new const AK_4[33]  = "models/bronie/ak/4.mdl";
new const AK_5[33]  = "models/bronie/ak/5.mdl";
/////  AK  /////

/////  M4  /////
new const M4_1[33]  = "models/bronie/m4/1.mdl";
new const M4_2[33]  = "models/bronie/m4/2.mdl";
new const M4_3[33]  = "models/bronie/m4/3.mdl";
new const M4_4[33]  = "models/bronie/m4/4.mdl";
new const M4_5[33]  = "models/bronie/m4/5.mdl";
/////  M4  /////

/////  AWP  /////
new const AWP_1[33]  = "models/bronie/awp/1.mdl";
new const AWP_2[33]  = "models/bronie/awp/2.mdl";
new const AWP_3[33]  = "models/bronie/awp/3.mdl";
new const AWP_4[33]  = "models/bronie/awp/4.mdl";
new const AWP_5[33]  = "models/bronie/awp/5.mdl";
/////  AWP  /////


///////////////////////////  MODELE BRONI  ///////////////////////////

Oraz pozmieniaj sobie nazwy w menu na jakie tam chcesz, nie wiem jakie tam modele masz ;P

Np tutaj to 

	menu_additem(menu, "AK");

Możesz to sobie np zamienić na 

menu_additem(menu, "AK GALAXY"); 

Załączony plik  menumodeli.sma   4,4 KB  59 Ilość pobrań
  menumodeli.amxx


  • +
  • -
  • 1


#731231 Mógłby ktoś zedytować 2 pluginy? (VIPy)

Napisane przez RomanHardcor w 03.10.2016 17:16

Sprawdź ;P

Załączony plik  emocje.sma   11,61 KB  41 Ilość pobrań
  emocje.amxx

Załączony plik  svip.sma   12,77 KB  39 Ilość pobrań
  svip.amxx

Załączony plik  vip4.sma   6,61 KB  26 Ilość pobrań
  vip4.amxx


  • +
  • -
  • 1


#731224 Szukam takiego wyglądu wyboru klas

Napisane przez RomanHardcor w 03.10.2016 14:37

Pokaż kod odpowiadający za wyświetlanie menu w Twoim silniku to może coś ogarnę takiego bo nie miałem spory czas styczności z codmodem.

Ale sam kod odpowiadający za menu, nie cały silnik ;P

Najszybciej znajdziesz tą funkcję szukając nazwy funkcji która jest zawarta tutaj

register_clcmd("say /menu", "TUTAJ");


  • +
  • -
  • 1


#731189 Dodanie wiadomości HUD do Vipa

Napisane przez RomanHardcor w 02.10.2016 11:16

Proszę ;P

Załączony plik  losowanievip.sma   1,44 KB  45 Ilość pobrań
  losowanievip.amxx


  • +
  • -
  • 1


#730964 pomocy!!!

Napisane przez RomanHardcor w 23.09.2016 17:18

Nie ma nawet w tym dziale uprawnień na wstawienie pliku .amxx ;P

Skompiluj lokalnie tu masz poradnik super wytłumaczony, gdy byłem zielony to po jego przeczytaniu od razu ogarnąłem.

Ps: Żeby skompilować tego vipa musisz także wrzucić bibliotekę stripweapons do folderu include w folderze Twojego kompilatora ;)

Załączony plik  StripWeapons.inc   4 KB  32 Ilość pobrań

Powyżej download biblioteki StripWeapons

Poradnik jak kompilować lokalnie: https://amxx.pl/topi...ilacja-lokalna/


  • +
  • -
  • 1


#730955 plugin reklama

Napisane przez RomanHardcor w 22.09.2016 15:37

A sprawdź to, dodałem ColorChat by uzyskać efekt podobny do tego na ss.

Czerwone /wezwij zastąpiłem kolorem teamu ;)

#include <amxmodx>
#include <ColorChat>

public plugin_init()
{
	register_plugin("reklamy", "1.0", "RomanHardcor");
	set_task(30.0, "reklamy", _, _, _, "b");
}

public reklamy()
{
	ColorChat(0, GREEN, "[Star-Net] ^x01Brak adminow na serwerze a gra cheater?");
	ColorChat(0, GREEN, "[Star-Net] ^x01Uzyj komendy ^x03/wezwij ^x01aby wezwac admina!");
	ColorChat(0, GREEN, "[Star-Net] ^x01Wezwanie admina poniewaz ktos dobrze gra grozi banem !!");
}

Testowałem kompilowanie, 0 błędów i ostrzeżeń.


  • +
  • -
  • 1


#730802 [Cod:Mod Day] --- Zabawa

Napisane przez RomanHardcor w 16.09.2016 20:06

Druga moja uwaga, po co używasz tyle bibliotek?

Widać, że aż za dużo skopiowałeś i wkleiłeś :D

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <sqlx>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta_util>
#include <nvault>
#include <jailbreak>
#include <codmod>

Wystarczy 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <jailbreak>

  • +
  • -
  • 1


#730118 Jak dodać muzyczke w tle

Napisane przez RomanHardcor w 28.08.2016 19:17

Nie znam pluginu ale biorąc na logikę

 

DURATIONS (Nemesis Mode) =  scieżka, np zombie_plague/nemesis.wav
SOUNDS (Survivor Mode) = długość ile ma być odtwarzane w sekundach

 

A dźwięk dajesz o ile się nie mylę, sound/zombie_plague/nemesis.wav

To z nemesisem jest przykładem tak robisz w przypadku innych ;P


  • +
  • -
  • 1