Siema, lepiej późno niż wcale, ja też dopiero w tym roku bo jakoś okazji nie miałem ![]()
Jak nie będziesz czegoś ogarniał to śmiało pisz ;P/
//Proszę o usunięcie tego posta, powstał w wyniku laga i podwójnego kliknięcia.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  | 
             




						
					
				
 Mężczyzna
		
	
		
	
		
						
 Napisane przez RomanHardcor
						 w 24.10.2016 21:59
						
					
						
 Napisane przez RomanHardcor
						 w 24.10.2016 21:59
						
					
						
 Napisane przez RomanHardcor
						 w 23.10.2016 15:17
						
					
Wrzucasz models i sound do cstrike.
A .sma zawarte w archiwum kompilujesz lokalnie i po skompilowaniu powinien mieć rozszerzenie .amxx
Plik .amxx wrzucasz do cstrike/addons/amxmodx/plugins
Cofasz się do cstrike/addons/amxmodx a następnie wchodzisz do folderu configs
Otwierasz plugins.ini i piszesz najlepiej na końcu.
DiscoSmokeGrenade.amxx
I masz tutaj 2 linki
Kompilacja lokalna: https://amxx.pl/topi...ilacja-lokalna/
Instalacja pluginów: https://amxx.pl/topi...-pluginów-amxx/
						
 Napisane przez RomanHardcor
						 w 15.10.2016 11:05
						
					
Proszę, dodałem domyślnie że potrzeba 6 graczy i szansa 1/5 ![]()
 bombazp.sma   417 bajtów  90 Ilość pobrań
 
  bombazp.amxx
						
 Napisane przez RomanHardcor
						 w 11.10.2016 18:31
						
					
NNK A akurat biorę skąd indziej bo wziąłem z jakiegoś menu skoków Wielkie Jol ![]()
Wystarczy wpisać w google ale już Ci tu rozpiszę.
Oczywiście pierwsza rzecz jaką robisz to dodajesz na górze bibliotekę fakemeta czyli coś takiego.
#include <fakemeta>
Najlepiej od razu pod bibliotekami dodajesz
new skoki[33];
Następnie w funkcji plugin_init dodajesz
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
W dowolnym miejscu pluginu najlepiej na końcu dodaj
public CmdStart(id, uc_handle){
    if(!is_user_alive(id))
        return FMRES_IGNORED;
    new flags = pev(id, pev_flags);
    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]){
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 2;
    return FMRES_IGNORED;
}
W kodzie powyżej dałem taką linijkę
skoki[id] = 2;
Liczbę "2" zmieniasz na ile tam chcesz.
Pamiętaj że jest to ilość wszystkich skoków łącznie z tym pierwszym oderwaniem od ziemi ![]()
						
 Napisane przez RomanHardcor
						 w 06.10.2016 17:40
						
					
						
 Napisane przez RomanHardcor
						 w 05.10.2016 12:50
						
					
Pisane na "kolanie" ale na pewno będziesz wiedział co z tym zrobić.
Pokazałem Ci tam dwie metody za pomocą których możesz włączyć kolejne menu ![]()
 menu321.sma   917 bajtów  48 Ilość pobrań
 
  menu321.amxx
						
 Napisane przez RomanHardcor
						 w 03.10.2016 17:48
						
					
Nie wiem jak jest zrobiony Knife Mod ale sprawdź to ![]()
Jak coś będzie nie tak to pisz od razu.
Edytuj sobie wedle życzenia to
/////////////////////////// MODELE BRONI /////////////////////////// ///// AK ///// new const AK_1[33] = "models/bronie/ak/1.mdl"; new const AK_2[33] = "models/bronie/ak/2.mdl"; new const AK_3[33] = "models/bronie/ak/3.mdl"; new const AK_4[33] = "models/bronie/ak/4.mdl"; new const AK_5[33] = "models/bronie/ak/5.mdl"; ///// AK ///// ///// M4 ///// new const M4_1[33] = "models/bronie/m4/1.mdl"; new const M4_2[33] = "models/bronie/m4/2.mdl"; new const M4_3[33] = "models/bronie/m4/3.mdl"; new const M4_4[33] = "models/bronie/m4/4.mdl"; new const M4_5[33] = "models/bronie/m4/5.mdl"; ///// M4 ///// ///// AWP ///// new const AWP_1[33] = "models/bronie/awp/1.mdl"; new const AWP_2[33] = "models/bronie/awp/2.mdl"; new const AWP_3[33] = "models/bronie/awp/3.mdl"; new const AWP_4[33] = "models/bronie/awp/4.mdl"; new const AWP_5[33] = "models/bronie/awp/5.mdl"; ///// AWP ///// /////////////////////////// MODELE BRONI ///////////////////////////
Oraz pozmieniaj sobie nazwy w menu na jakie tam chcesz, nie wiem jakie tam modele masz ![]()
Np tutaj to
menu_additem(menu, "AK");
Możesz to sobie np zamienić na
menu_additem(menu, "AK GALAXY");
 menumodeli.sma   4,4 KB  88 Ilość pobrań
 
  menumodeli.amxx
						
 Napisane przez RomanHardcor
						 w 03.10.2016 17:16
						
					
Sprawdź ![]()
 emocje.sma   11,61 KB  55 Ilość pobrań
 
  emocje.amxx
 svip.sma   12,77 KB  55 Ilość pobrań
 
  svip.amxx
 vip4.sma   6,61 KB  39 Ilość pobrań
 
  vip4.amxx
						
 Napisane przez RomanHardcor
						 w 03.10.2016 14:37
						
					
Pokaż kod odpowiadający za wyświetlanie menu w Twoim silniku to może coś ogarnę takiego bo nie miałem spory czas styczności z codmodem.
Ale sam kod odpowiadający za menu, nie cały silnik ![]()
Najszybciej znajdziesz tą funkcję szukając nazwy funkcji która jest zawarta tutaj
register_clcmd("say /menu", "TUTAJ");
						
 Napisane przez RomanHardcor
						 w 02.10.2016 11:16
						
					
						
 Napisane przez RomanHardcor
						 w 23.09.2016 17:18
						
					
Nie ma nawet w tym dziale uprawnień na wstawienie pliku .amxx ![]()
Skompiluj lokalnie tu masz poradnik super wytłumaczony, gdy byłem zielony to po jego przeczytaniu od razu ogarnąłem.
Ps: Żeby skompilować tego vipa musisz także wrzucić bibliotekę stripweapons do folderu include w folderze Twojego kompilatora ![]()
 StripWeapons.inc   4 KB  44 Ilość pobrań
Powyżej download biblioteki StripWeapons
Poradnik jak kompilować lokalnie: https://amxx.pl/topi...ilacja-lokalna/
						
 Napisane przez RomanHardcor
						 w 22.09.2016 15:37
						
					
A sprawdź to, dodałem ColorChat by uzyskać efekt podobny do tego na ss.
Czerwone /wezwij zastąpiłem kolorem teamu ![]()
#include <amxmodx>
#include <ColorChat>
public plugin_init()
{
	register_plugin("reklamy", "1.0", "RomanHardcor");
	set_task(30.0, "reklamy", _, _, _, "b");
}
public reklamy()
{
	ColorChat(0, GREEN, "[Star-Net] ^x01Brak adminow na serwerze a gra cheater?");
	ColorChat(0, GREEN, "[Star-Net] ^x01Uzyj komendy ^x03/wezwij ^x01aby wezwac admina!");
	ColorChat(0, GREEN, "[Star-Net] ^x01Wezwanie admina poniewaz ktos dobrze gra grozi banem !!");
}
Testowałem kompilowanie, 0 błędów i ostrzeżeń.
						
 Napisane przez RomanHardcor
						 w 16.09.2016 20:06
						
					
Druga moja uwaga, po co używasz tyle bibliotek?
Widać, że aż za dużo skopiowałeś i wkleiłeś ![]()
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <sqlx> #include <colorchat> #include <hamsandwich> #include <fun> #include <cstrike> #include <engine> #include <fakemeta_util> #include <nvault> #include <jailbreak> #include <codmod>
Wystarczy
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <cstrike> #include <jailbreak>
						
 Napisane przez RomanHardcor
						 w 28.08.2016 19:17
						
					
Nie znam pluginu ale biorąc na logikę
DURATIONS (Nemesis Mode) =  scieżka, np zombie_plague/nemesis.wav
SOUNDS (Survivor Mode) = długość ile ma być odtwarzane w sekundach
A dźwięk dajesz o ile się nie mylę, sound/zombie_plague/nemesis.wav
To z nemesisem jest przykładem tak robisz w przypadku innych ![]()



			
    Moja zawartość