Siema, lepiej późno niż wcale, ja też dopiero w tym roku bo jakoś okazji nie miałem
Jak nie będziesz czegoś ogarniał to śmiało pisz ;P/
//Proszę o usunięcie tego posta, powstał w wyniku laga i podwójnego kliknięcia.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez RomanHardcor w 24.10.2016 21:59
Napisane przez RomanHardcor w 24.10.2016 21:59
Napisane przez RomanHardcor w 23.10.2016 15:17
Wrzucasz models i sound do cstrike.
A .sma zawarte w archiwum kompilujesz lokalnie i po skompilowaniu powinien mieć rozszerzenie .amxx
Plik .amxx wrzucasz do cstrike/addons/amxmodx/plugins
Cofasz się do cstrike/addons/amxmodx a następnie wchodzisz do folderu configs
Otwierasz plugins.ini i piszesz najlepiej na końcu.
DiscoSmokeGrenade.amxx
I masz tutaj 2 linki
Kompilacja lokalna: https://amxx.pl/topi...ilacja-lokalna/
Instalacja pluginów: https://amxx.pl/topi...-pluginów-amxx/
Napisane przez RomanHardcor w 15.10.2016 11:05
Proszę, dodałem domyślnie że potrzeba 6 graczy i szansa 1/5
bombazp.sma 417 bajtów 77 Ilość pobrań
bombazp.amxx
Napisane przez RomanHardcor w 11.10.2016 18:31
NNK A akurat biorę skąd indziej bo wziąłem z jakiegoś menu skoków Wielkie Jol
Wystarczy wpisać w google ale już Ci tu rozpiszę.
Oczywiście pierwsza rzecz jaką robisz to dodajesz na górze bibliotekę fakemeta czyli coś takiego.
#include <fakemeta>
Najlepiej od razu pod bibliotekami dodajesz
new skoki[33];
Następnie w funkcji plugin_init dodajesz
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
W dowolnym miejscu pluginu najlepiej na końcu dodaj
public CmdStart(id, uc_handle){ if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]){ skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 2; return FMRES_IGNORED; }
W kodzie powyżej dałem taką linijkę
skoki[id] = 2;
Liczbę "2" zmieniasz na ile tam chcesz.
Pamiętaj że jest to ilość wszystkich skoków łącznie z tym pierwszym oderwaniem od ziemi
Napisane przez RomanHardcor w 06.10.2016 17:40
Napisane przez RomanHardcor w 05.10.2016 12:50
Pisane na "kolanie" ale na pewno będziesz wiedział co z tym zrobić.
Pokazałem Ci tam dwie metody za pomocą których możesz włączyć kolejne menu
menu321.sma 917 bajtów 34 Ilość pobrań
menu321.amxx
Napisane przez RomanHardcor w 03.10.2016 17:48
Nie wiem jak jest zrobiony Knife Mod ale sprawdź to
Jak coś będzie nie tak to pisz od razu.
Edytuj sobie wedle życzenia to
/////////////////////////// MODELE BRONI /////////////////////////// ///// AK ///// new const AK_1[33] = "models/bronie/ak/1.mdl"; new const AK_2[33] = "models/bronie/ak/2.mdl"; new const AK_3[33] = "models/bronie/ak/3.mdl"; new const AK_4[33] = "models/bronie/ak/4.mdl"; new const AK_5[33] = "models/bronie/ak/5.mdl"; ///// AK ///// ///// M4 ///// new const M4_1[33] = "models/bronie/m4/1.mdl"; new const M4_2[33] = "models/bronie/m4/2.mdl"; new const M4_3[33] = "models/bronie/m4/3.mdl"; new const M4_4[33] = "models/bronie/m4/4.mdl"; new const M4_5[33] = "models/bronie/m4/5.mdl"; ///// M4 ///// ///// AWP ///// new const AWP_1[33] = "models/bronie/awp/1.mdl"; new const AWP_2[33] = "models/bronie/awp/2.mdl"; new const AWP_3[33] = "models/bronie/awp/3.mdl"; new const AWP_4[33] = "models/bronie/awp/4.mdl"; new const AWP_5[33] = "models/bronie/awp/5.mdl"; ///// AWP ///// /////////////////////////// MODELE BRONI ///////////////////////////
Oraz pozmieniaj sobie nazwy w menu na jakie tam chcesz, nie wiem jakie tam modele masz
Np tutaj to
menu_additem(menu, "AK");
Możesz to sobie np zamienić na
menu_additem(menu, "AK GALAXY");
menumodeli.sma 4,4 KB 66 Ilość pobrań
menumodeli.amxx
Napisane przez RomanHardcor w 03.10.2016 17:16
Sprawdź
emocje.sma 11,61 KB 45 Ilość pobrań
emocje.amxx
svip.sma 12,77 KB 43 Ilość pobrań
svip.amxx
vip4.sma 6,61 KB 30 Ilość pobrań
vip4.amxx
Napisane przez RomanHardcor w 03.10.2016 14:37
Pokaż kod odpowiadający za wyświetlanie menu w Twoim silniku to może coś ogarnę takiego bo nie miałem spory czas styczności z codmodem.
Ale sam kod odpowiadający za menu, nie cały silnik
Najszybciej znajdziesz tą funkcję szukając nazwy funkcji która jest zawarta tutaj
register_clcmd("say /menu", "TUTAJ");
Napisane przez RomanHardcor w 02.10.2016 11:16
Napisane przez RomanHardcor w 23.09.2016 17:18
Nie ma nawet w tym dziale uprawnień na wstawienie pliku .amxx
Skompiluj lokalnie tu masz poradnik super wytłumaczony, gdy byłem zielony to po jego przeczytaniu od razu ogarnąłem.
Ps: Żeby skompilować tego vipa musisz także wrzucić bibliotekę stripweapons do folderu include w folderze Twojego kompilatora
StripWeapons.inc 4 KB 35 Ilość pobrań
Powyżej download biblioteki StripWeapons
Poradnik jak kompilować lokalnie: https://amxx.pl/topi...ilacja-lokalna/
Napisane przez RomanHardcor w 22.09.2016 15:37
A sprawdź to, dodałem ColorChat by uzyskać efekt podobny do tego na ss.
Czerwone /wezwij zastąpiłem kolorem teamu
#include <amxmodx> #include <ColorChat> public plugin_init() { register_plugin("reklamy", "1.0", "RomanHardcor"); set_task(30.0, "reklamy", _, _, _, "b"); } public reklamy() { ColorChat(0, GREEN, "[Star-Net] ^x01Brak adminow na serwerze a gra cheater?"); ColorChat(0, GREEN, "[Star-Net] ^x01Uzyj komendy ^x03/wezwij ^x01aby wezwac admina!"); ColorChat(0, GREEN, "[Star-Net] ^x01Wezwanie admina poniewaz ktos dobrze gra grozi banem !!"); }
Testowałem kompilowanie, 0 błędów i ostrzeżeń.
Napisane przez RomanHardcor w 16.09.2016 20:06
Druga moja uwaga, po co używasz tyle bibliotek?
Widać, że aż za dużo skopiowałeś i wkleiłeś
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <sqlx> #include <colorchat> #include <hamsandwich> #include <fun> #include <cstrike> #include <engine> #include <fakemeta_util> #include <nvault> #include <jailbreak> #include <codmod>
Wystarczy
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <cstrike> #include <jailbreak>
Napisane przez RomanHardcor w 28.08.2016 19:17
Nie znam pluginu ale biorąc na logikę
DURATIONS (Nemesis Mode) = scieżka, np zombie_plague/nemesis.wav
SOUNDS (Survivor Mode) = długość ile ma być odtwarzane w sekundach
A dźwięk dajesz o ile się nie mylę, sound/zombie_plague/nemesis.wav
To z nemesisem jest przykładem tak robisz w przypadku innych