Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

RomanHardcor - zdjęcie

RomanHardcor

Rejestracja: 07.02.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 21.04.2017 13:07
-----

Moje tematy

Zabezpieczenie pluginu

27.09.2016 08:05

Witam, nie za bardzo ogarniam SQL i te zapytania więc zwracam się tutaj.

Znalazłem coś takiego

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

new const serverIP[] = "IPSERWERA";

public plugin_init()
{	
	[...]
	new szIp[ 33 ];
	get_user_ip( 0, szIp, charsmax( szIp ) );
	
	if( !equal( szIp , serverIP ) ){
		server_print("IP nieprawidlowe");
		set_fail_state("Plugin nie dziala na tym serwerze.");
	}
	
	server_print("IP prawidlowe");
	
}

No ale nie wystarczy to jak np chce zrobić plugin "na podstawie licencji", że nie zapłaci to wywalam wpis w bazie danych i wyłącza go na danym serwerze.

Chodzi mi o to, żeby plugin na początku sprawdzał IP serwera a następnie czy to IP jest w bazie danych.

Prosiłbym o pomoc zakładając, że takie są dane do bazy danych

Host: mojastrona.pl

Nazwa bazy: cs_pluginy

User bazy: pluginyuser

Hasło: 123456789

 

Tworzenie submodeli

22.09.2016 21:45

Witam szukam osoby zajmującej się modelami.

Potrzebuję by ktoś zrobił mi z kilku modeli  jeden, no chyba nie muszę tłumaczyć o co chodzi z submodelami.

Potrzebowałbym żeby ktoś mi ogarnął czapki w jednym i do zabawy modele którą piszę aktualnie.

 

 

Kolejne 2 pytania co do pluginów

15.09.2016 21:03

Witam, pisania pluginów ciąg dalszy a więc przybywam z pytaniami :D

 

1. Jak sprawdzić czy gracz nie trafił w przeciwnika

W sensie że by to tak wyglądało, to tylko przykład

if(sprawdzanie czy trafił == 0)
{
client_cmd("say /jakaśtamkomenda");
}

2. Widok z 3 osoby uzyskam za pomocą tego? Wyciągnąłem to z kaczek cypisa

set_view(i, CAMERA_3RDPERSON);

Czy użyto publica

05.09.2016 19:21

Witam nie chcę udostępniać kodu całego więc opiszę go.

Mam coś takiego w sklepie

		case 0 :
		{ 
			if (kasa >= 350 )
			{ 
				set_user_godmode(id, 1) 
				set_task(3.0, "godoff", id)
			} 
			
		} 

A to jest public godoff

public godoff(id) 
{ 
	set_user_godmode(id, 0)
}

I tu pytanie, jak w tym case sprawdzić czy został użyty ten public? Bo chce zrobić informacje po użyciu tego publicu czyli wyłączeniu nieśmiertelności.

 

@@Edit

Niby można 

if(get_user_godmode == 1)
{
...
}

Ale jak zrobić by sprawdzić czy public użyty, da się tak?

 

2 pytanka na temat menu

24.08.2016 14:30

1. Jak zrobić w menu opcję taką jak (własny powód) i tą informację wywoływano w ColorChacie

Np na podstawie tego menu

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

public plugin_init()
{
	register_plugin("menu", "1.0", "RomanHardcor");
	register_clcmd("say /menu", "takiesobiemenu")
}

public takiesobiemenu(id)
{
	new tytul[25];
	format(tytul, 24, "\gMenu");
	new menu = menu_create(tytul, "takitamhandler");
	menu_additem(menu, "\rjakas tam opcja #1"); //0
	menu_additem(menu, "\rjakas tam opcja #2"); //1
	menu_additem(menu, "\rjakas tam opcja #3"); //2
	menu_additem(menu, "\rWlasny powod"); //3

	menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR, "\w")
	menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
	menu_setprop(menu,MPROP_NEXTNAME,"\dDalej")
	menu_setprop(menu,MPROP_BACKNAME,"\dWroc")
	menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"\dWyjscie")

	menu_display(id, menu);
	
}

public takitamhandler(id, menu, item)
{
	
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	switch(item)
	{
		
		case 0:
		{
			//jakaś funkcja #1
		}
		
		case 1:
		{
			//jakaś funkcja #2
		}
		
		case 2:
		{
			//jakaś funkcja #3
		}
		
		case 3:
		{
			//Tutaj tak by wyświetlało informacje np tak
			client_print(0, print_chat, "Powód: %s");
		}
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Gdzieś kiedyś coś widziałem z użyciem message mode czy jakoś tak

 

2. 

I kolejne pytanie.

Sprawdzić czy ktoś kogoś zabił mogę sprawdzić tak

new killer = read_data(1)
new victim = read_data(2)
if(get_user_team(killer) == 2 && get_user_team(victim) == 1)
{
coś tam 
}

I teraz pytanie, jak wyświetlić menu zabójcy?

Np w jailbreaku jest to zrobione

public takipublic(id)
{
if(jail_get_prowadzacy() != id)
{
return PLUGIN CONTINUE;
}
Jakieś tak menu albo cokolwiek
}