Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
HSy
Rejestracja: 26.12.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.04.2020 22:11
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 25
- Odwiedzin: 4 179
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
S-tycze
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
HSy nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#60221 Dekompilacja mapy
Napisane przez Abes Mapper w 29.04.2009 12:22
Przydaje się to kiedy czegoś nie umiemy zrobić a na jakiejś mapie to jest lub nie chce nam się czegoś robić a na jakiejś mapie to jest.
Oczywiście w większości zjada tekstury i trzeba od nowa teksturować lub zjada różne bryły.
Ja przedstawie dwa sposoby dekompilacji, które znam.
Pierwszy
Ściągamy program "Winbspc.exe" stąd: winbspc.exe
Uruchamiamy i pojawia nam się takie coś:
Naciskamy na "File" (1.) potem "Convert..." (2.)
Pokaże nam się okno gdzie wybieramy jakąś mapkę (1.). Ja wybrałem de_dust2. Potem klikam na "Otwórz" (2.)
W następnym okienku zaznaczamy "MAP" (1.), potem klikamy na "Browse" (2.), w okienku (3.) wybieramy gdzie ma się zapisać zdekompilowana mapa i na koniec naciskamy "OK" (4.) i jeszcze raz "OK" (5.)
Mapa się dekompiluje:
Jeżeli będzie napis "done!" (1.) to znaczy że mapa została zdekompilowana.
Oczywiście nie każda mapa się zdekompiluje dlatego warto spróbować tym drugim sposobem
Drugi
Ściągamy program "BSP Viewer" stąd: wer156.exe
Instalujemy i uruchamiamy. Program wymaga .NET Framework v1.1 lub wyższy!
Cały program:
Klikamy na "File" (1.), potem "Open" (2.)
Teraz wybieramy mapę (1.) a następnie klikamy na "Otwórz" (2.)
Po chwili mapa się załaduje i będzie ją można oglądać (latać po niej).
Ale przecież chcemy zapisać do .map tak więc klikamy na "File" (1.) potem "Export" (2.) i następnie na "MAP File" (3.)
Pojawi się okienko gdzie klikamy "OK" (1.)
W następnym oknie wybieramy lokalizacje i nazwę mapki (1.), po czym klikamy na "Zapisz" (2.)
I gotowe W VHE otwiera się to jak zwykły projekt tylko że na dole (1.) musimy wybrać "Game Maps (*.map)"
Tutek by Abes_Ziomal
Dla AMXX.pl
#296330 Prawidłowe zablokowanie autokampy / innych broni
Napisane przez Gość w 15.09.2011 07:38
Żeby skutecznie zablokować autokampę:
1. usuń średnik w plugins.ini przed nazwą restmenu.amxx
2. wejdź w grze w amxmodmenu --> ogranicz bronie
3. znajdź dwie nazwy Autokampy: (G3/SG-1 Sniper Rifle - dla TT i SG-550 Sniper Rifle - dla CT)
4. zablokuj obie.
W ten sam sposób możesz blokować również pozostałe bronie.
#553286 PaintBall Mod + SuperMarker i komplet granatów dla VIPa
Napisane przez O'Zone w 07.07.2013 23:44
Zmodyfikowany PaintBall przygotowałem na potrzeby mojego serwera, jednak serwer padł i postanowiłem podzielić się nim. Myślę, że ktoś z pewnością z tego skorzysta, zważywszy na to, że widziałem kilka tematów z prośbami o taką właśnie modyfikację tegoż modu.
Co zostało dodane? VIP na flagę "t" posiada SuperMarker (złoty marker będący P90 z dodatkową amunicją) wraz z kompletem granatów.
Konfiguracja różni się od zwykłego PaintBalla jedynie dwoma dodatkowymi cvarami: pbgunvip i pbnadevip.
paintballgun.amxx amx_pbgun (domyślnie 1) - Włącza paintballowy Marker (MP5) amx_pbgunvip (domyślnie 1) - Włącza paintballowy SuperMarker (P90) dla VIPa amx_pbusp (domyślnie 1) - Włącza paintballowy USP amx_pbglock (domyślnie 1) - Włącza paintballowy Glock pbgun_color (domyślnie 1) - Kolor farby [1 - losowe kulki, 2 - czerwone / niebieskie, 3 - zielone / pomarańczowe, 4 - żółte / fioletowe] pbgun_shots (domyślnie 100) - Ile maksymalnie kulek może znajdować się aktualnie w powietrzu (jeśli twój serwer się laguje lub crashuje, obniż tę wartość) pbgun_velocity (domyślnie 2000) - Szybkość lotu kolorowych "kulek" (musi być niższa niż sv_maxvelocity (domyślnie 2000)) pbgun_speed (domyślnie 0.08) - Odstęp czasowy pomiędzy strzałami pbgun_life (domyślnie 15) - Ile sekund pozostają widoczne ślady po kulkach pbgun_glow (domyślne flagi "ab") - a = glows paintball, paintball, b = trasa pbgun_damage (domyślnie 100) - Ilość obrażeń zadawanych przez pojedynczą kulkę pbgun_sound (domyślnie 1) - Dzwięki strzału i uderzenia paintballnade.amxx amx_pbnade (domyślnie 1) - Włącza paintballowe granaty dla graczy pbnade_radius (domyślnie 150) - Zasięg wybuchu granata paintballmod.amxx amx_pbmod (domyślnie 1) - Włącza PaintBall Mod amx_pbmodel (domyślnie 1) - Włącza paintballowy model gracza amx_pbammo (domyślnie 4) - Ile magazynków kulek dostaje każdy gracz amx_getnade (domyślnie 2) - Sposób otrzymania granatu: 1 - co rundę, 2 - po zabiciu kogoś w poprzedniej rundzie amx_pbnadevip (domyślnie 1) - Włącza komplet granatów dla VIPa co rundę amx_pbmoney (domyślnie 1) - Włącza jeśli gracz nie ma kasy amx_pbstrip (domyślnie 1) - Włącza jeśli bronie gracza są usuwane amx_pbdm (domyślnie 0) - Po ilu sekundach po śmierci gracze się odradzają (jeśli ustawione na 0, gracze czekają do następnej rundy) amx_pbspawnprotect (domyślnie 5) - Czas ochrony gracza po odrodzeniu (0, aby wyłączyć)
Pobierz paintball.zip i pbguns.zip z załączników postu: http://amxx.pl/topic...gun-mod/?p=8546
Pobierz paczkę PaintBallMod.zip, która jest dołączona do tego postu.
Paczkę paintball.zip wypakowujemy sobie gdzieś (np. na pulpit).
Wrzucamy zawartość folderu models do katalogu cstrike/models.
Dalej mamy folder sound, w którym mamy dźwięki, które wrzucamy do katalogu cstrike/sound.
Na koniec paczki mamy folder sprite. Wrzucamy jego zawartość do katalogu cstrike/sprites.
Paczka zawiera dodatkowo mapy, jednak ich wrzucenie jest opcjonalne.
Jeśli już wszystko wrzuciliśmy, to wypakowujemy kolejną paczkę, czyli pbguns.zip.
Tutaj kolejna porcja modeli, tym razem to modele broni, które również wrzucamy jak poprzednio do cstrike/models
Rozpakuj PaintBallMod.zip. Następnie zawartość wrzuć zawartość folderu addons do cstrike/addons.
Na koniec dopisujemy
paintballgun.amxx paintballmod.amxx paintballnade.amxx
na końcu pliku cstrike/addons/amxmodx/configs/plugins.ini.
Załączone pliki
-
PaintBallMod.zip 52,03 KB 2581 Ilość pobrań
#657090 [ROZWIĄZANE] Błąd przy klasie zombie
Napisane przez lexar w 15.08.2014 10:57
#450538 JailBreak Mod 1.0.6a by Cypis [Aktualizacja]
Napisane przez Cypis' w 23.08.2012 16:52
Jest to jailbreak napisany przez zemnie, ale też w niektórych częściach ktoś mi pomógł
Podziękowania dla:
DarkGL - za pomoc przy static
Fili:P - za grafikę do broni
Co on ma w sobie:
- Zablokowanie dhud
- Zablokowanie motd
- Zablokowanie latarki dla TT
- Zablokowanie kupowania bron
- Podmienienie napisów w cs
- Modele pieści, palki i rękawic
- Usunięcie modelów zabitych graczy
- Jeżeli prowadzący strzela w przycisk to włącza go
- Możliwość zablokowania brania broni z automatów i leczenia się
- Podmienienie dźwięków noża
- Zredukowano obrażenia od noża o 60%
- Menu wyboru broni w CT
- Możliwość zablokowania/odblokowania mikrofonu dla TT
- Inne menu wyboru Teamów
- Możliwość wybierania zabaw przez prowadzącego
- Łatwość dodawania zabaw i życzeń (osobnymi pluginami)
- Automatyczne otwieranie cel w FD
- Menu dla prowadzącego "czy dać życzenie dla ostatniego więźnia"
- Możliwość dawania duszka i fd danym więźniom
- Żywi nie słyszą martwych
- Pokazuje na HUD który jest dzień i kto jest prowadzącym
- Wyświetla na HUD kto jest poszukiwanym
Komendy:
Komendy ogólne:
say /menu - główne menu
say /czasgry - pokazuje czas gry przegranej na serwerze
Komendy dla Więźnia:
say /lr - menu z życzeniami dla ostatniego więźnia
Komendy dla Strażnika:
say /oddaj - menu do oddawania prowadzenia
say /obsluga - jak jestes prowadzacym i nie daleś ostatniemu wieźniowi życzenia to po wpisaniu tego wyskoczy ci ponowanie menu z obsluga
say /guns - menu wyboru broni
+revision - służy do przeszukiwania wieźniów
Komendy dla Admina:
jail_addct "< steamid > / <nick>" - służy do banowania graczy tych ktorych nie ma na serwerze żeby niemogli dojsc do CT (flaga - "d")
jail_delct "< steamid > / <nick>" - służy do odbanowywania graczy żeby mogli dojsc do CT (flaga - "d")
jail_menuban - menu banowania obecnych graczy co sa na serwerze żeby nie mogli dojsc do CT (flaga - "d")
+adminvoice - gdy admin mówi mutuje resztę (flaga - "d")
Komendy dla H@:
jail_cele - służy do tego, aby było można otworzyć cele przyciskiem z menu (flaga - "l")
Obsluga jail_cele:
Używa się jail_cele jeżeli na jakiejś mapie nie otwierają się cele z menu prowadzacego
1. Nalezy wpisac w kosnoli jail_cele
2. Podejść do przycisku, którym otwiera się cele
3. Nacelować celownikiem na przycisk, którym otwiera się cele i nacisnąć z menu "Przycisk 1"
4. Jeżeli są dwa przyciski do otwierania cel to należy nacelować na drugi przycisk i nacisnać z menu "Przycisk 2"
5. Po naciśnięciu z menu przycisku powinna wyskoczyć informacja "[Cele] Dodano przycisk 0/1"
6. Bierzemy prowadzacego i otwieramy cele z menu prowadzacego w celu sprawdzenia czy da się otworzyć cele
Cvary:
jail_tt_mikro "0" //Ustawia czy mikro dla TT ma byc od poczatku rundy wlaczone (1) lub wylaczone (0) (Standardowo 0)
jail_tt_to_ct "5" //Ustawiamy ile TT ma przypadać na 1 CT (Standardowo 5)
jail_ct_steam "0" //Ustawiamy czy tylko steam moze dojsc do CT (Standardowo 0)
jail_ct_time "60" //Ustawiamy ile gracz ma przegrac zeby mogl dojsc do CT (Standardowo 60min)
Cvary są dopisane do jailbreak.cfg w confings w "paczce"
Instalacja:
Kopiujemy zawartość folderu cstrike z JailBreak.rar do folderu cstrike na serwerze.
Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!
Natywy i forwardy (tylko dla developerów)
#define JAIL_CONTINUE 0
#define JAIL_HANDLED -1
#define JAIL_FORCE_TT 1
#define JAIL_FORCE_CT 2
/*------------------------------
Rejstruje zabawe i dodaje ja do menu zabaw
@return - zwraca return index'u dodanej zabawy
------------------------------*/
native jail_register_game(name_game[]);
/*------------------------------
Rejstruje zyczenie i dodaje ja do menu zyczen
@return - zwraca return index'u dodanego zyczenia
------------------------------*/
native jail_register_wish(name_wish[]);
/*------------------------------
Zwraca Bool wartości zmiennej, true - mikro dla wieźniów włączone | false - mikro dla więźniów wyłączone
------------------------------*/
native bool:jail_get_prisoners_micro();
/*------------------------------
Zwraca Bool wartości zmiennej, true - walka dla wieźniów włączona | false - walka dla więźniów wyłączona
------------------------------*/
native bool:jail_get_prisoners_fight();
/*------------------------------
Zwraca Bool wartości zmiennej, true - gracz ma freedaya | false - gracz nie ma freedaya
@bool:id - index gracza ktorego chcemy sprawdzic czy ma freeday'a
------------------------------*/
native bool:jail_get_prisoner_free(id);
/*------------------------------
Zwraca Bool wartości zmiennej, true - gracz ma duszka | false - gracz nie ma duszka
@bool:id - index gracza ktorego chcemy sprawdzic czy ma duszka
------------------------------*/
native bool:jail_get_prisoner_ghost(id);
/*------------------------------
Zwraca Bool wartości zmiennej, true - gracz nie moze podnosic broni, brac broni ich z automatu, leczyc sie i wyrzucac broni | false - przeciwnieństwo "true"
@bool:id - index gracza ktorego chcemy sprawdzic czy ma ustawiona blokade
------------------------------*/
native bool:jail_get_user_block(id);
/*------------------------------
Zwraca Bool wartości zmiennej, true - gracz jest poszukiwany | false - nie jest poszukiwany
@bool:id - index gracza ktorego chcemy sprawdzic czy jest poszukiwany
------------------------------*/
native bool:jail_get_poszukiwany(id);
/*------------------------------
Zwraca przez Return index ostatniego więźnia
------------------------------*/
native jail_get_prisoner_last();
/*------------------------------
Zwraca przez Return index prowadzacego straznika
------------------------------*/
native jail_get_prowadzacy();
/*------------------------------
Zwraca przez Return numer dnia
------------------------------*/
native jail_get_days();
/*------------------------------
Zwraca przez Return numer zabawy
------------------------------*/
native jail_get_play_game_id();
/*------------------------------
@bool:wartosc - jak ustawimy true to mikro dla więźniów będzie włączone, jak false to mikro dla więźniów będzie wyłączone
@bool:info - pokazuje informacje w say czy włączyło się czy włączyło mikro dla więźników
------------------------------*/
native jail_set_prisoners_micro(bool:wartosc, bool:info=true);
/*------------------------------
@bool:wartosc - jak ustawimy true to walka dla więźniów będzie włączona, jak false to walka dla więźniów będzie wyłączona
@bool:modele - jak ustawimy true to modele rekawic bokserskich beda właczone, jak false to będą modele piesci
@bool:info - pokazuje informacje w say czy włączono czy wyłączono walke dla więźników
------------------------------*/
native jail_set_prisoners_fight(bool:wartosc, bool:modele=true, bool:info=true);
/*------------------------------
@bool:id - index gracza któremu chcemy dać freeday
@bool:wartosc - jak damy true to ustawi freedaya, jak false to nie
@bool:nextround - jak damy true to ustawi freedaya w nastepnej rundzie, jak false to nie
@return - zwraca "return = 0" kiedy nie moze ustawic freedaya, zwraca "return = 1" kiedy ustawilo freedaya
------------------------------*/
native jail_set_prisoner_free(id, bool:wartosc=true, bool:nextround=true);
/*------------------------------
@bool:id - index gracza któremu chcemy dać duszka
@bool:wartosc - jak damy true to ustawi duszka, jak false to nie
@bool:nextround - jak damy true to ustawi duszka w nastepnej rundzie, jak false to nie
@return - zwraca "return = 0" kiedy nie moze ustawic duszka, zwraca "return = 1" kiedy ustawilo duszka
------------------------------*/
native jail_set_prisoner_ghost(id, bool:wartosc=true, bool:nextround=true);
/*------------------------------
@bool:id - index gracza, któremu chcemy zablokowac podnoszenie broni, branie ich z automatu, wyrzucanie broni, leczenie sie
@bool:wartosc - true jak chcemy zablokowac, false jak odblokowac
------------------------------*/
native jail_set_user_block(id, bool:wartosc);
/*------------------------------
@bool:wartosc - jak ustawimy true to TT bedzie niesmiertelne, jake false to bedzie mozna ich zabic
------------------------------*/
native jail_set_god_tt(bool:wartosc);
/*------------------------------
@bool:wartosc - jak ustawimy true to CT bedzie niesmiertelne, jake false to bedzie mozna ich zabic
------------------------------*/
native jail_set_god_ct(bool:wartosc);
/*------------------------------
@bool:wartosc - jak ustawimy true to CT nie bedzie moglo zabic TT, jake false to bedzie mogło zabic
------------------------------*/
native jail_set_ct_hit_tt(bool:wartosc);
/*------------------------------
@bool:wartosc - jak ustawimy true to TT nie bedzie moglo zabic CT, jake false to bedzie mogło zabic
------------------------------*/
native jail_set_tt_hit_ct(bool:wartosc);
/*------------------------------
@bool:id - index gracza, któremu chcemy dać prowadzacego straznika
Jak damy id=0 to wtedy usuniemy prowadzacego straznika
------------------------------*/
native jail_set_prowadzacy(id);
/*------------------------------
Wyswietla menu z broniami danemu graczowi
@id - index gracza
@bool:bronie - jak ustawimy na true to graczowi wyświetli się menu broni maszynowych do wyboru
@bool:pistolety - jak ustawimy na true to graczowi wyświetli się menu z pistoletami do wyboru
@bitsum_bronie - tu ustawiamy BITOWO jakich broni ma NIEBYĆ w menu broni maszynowych
@bitsum_pistolety - tu ustawiamy BITOWO jakich broni ma NIEBYĆ w menu pistoletów
Notka:
- Jeżeli bool:bronie i bool:pistolety będą ustawione na false to nie wyświetli się menu
- Jeżeli bool:bronie i bool:pistolety będą ustawione na true to najpierw wyświetli się menu broni maszynowych a później menu pistoletów
Przykład usunięcia AWP i SCOUTA z menu broni maszynowych:
jail_set_user_weapons(id, true, false, (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_SCOUT), 0);
------------------------------*/
native jail_set_user_menuweapons(id, bool:bronie, bool:pistolety, bitsum_bronie=0, bitsum_pistolety=0);
/*------------------------------
Otwiera wszystkie cele lub zamyka
------------------------------*/
native jail_open_cele();
/*------------------------------
Natyw ten mozna wykorzystac do wywolywania forwardu OnDayStartPre w celu uruchomienia jakiejs zabawy
@day - index dnia lub zabawy
@bool:fast - jezeli damy true to wywola forward bez sprawdzania czy nie minelo 60s lub nie zmienila sie ilosc graczy, jak false to musi sprawdzac
@return - zwraca "return = 1" jeżeli forwad OnDayStartPre wywoła sie, zwraca "return = 0" jeżeli jest rożnica w graczach lub minelo 60s
------------------------------*/
native jail_set_play_game(day, bool:fast=false);
/*------------------------------
Ustawia predkosc danemu graczowi
@id - index gracza, ktoremu chcemy ustawic predkosc
@Float:speed - wartosc predkosci
Notatka:
Zeby gracz nie mogl chodzi wartosc Float:speed trzeba ustawic na 0.1
------------------------------*/
native jail_set_user_speed(id, Float:speed);
/*------------------------------
Wywołuje się podczas rozpoczesnia dnia (rundy), przed frezztime. dzięki temu forwardowi mozna dodawac w rozne dni zautomatyzowane zabawy.
@day - jest to index dnia/zabawy
@szInfo[256] - ustawienie informacji na hud (te na zielono)
@szInfo2[512] - ustawienie informacji na hud (te na czerowno)
@setting[10] - tu ustawia sie dane jaki ma miec dzien/zabawa, resetuja sie one po zakonczeniu dnia (rundy)
@gTimeRound - zwraca czas w sekundach do konca dnia (rundy)
------------------------------*/
forward OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound);
/*------------------------------
Rozni sie od OnDayStartPre tym ze wywoluje sie po frezztime i ma mniej argumentow. Sluzy do otwierania cel, wyswietlania czasu na hud, itd. ...
@day - jest to numer dnia/zabawy
------------------------------*/
forward OnDayStartPost(day);
/*------------------------------
Wywołuje się podczas dania ostatniemu więźniowi możliwość wybrania życzenia.
Ten foward nadaje się też do resetowania/ustawiania jakiś zmiennych.
@id - jest to index ostatniego wieźnia
------------------------------*/
forward OnLastPrisonerShowWish(id);
/*------------------------------
Wywołuje się podczas wybrania zyczenie prze ostatniego więźnia.
Ten foward nadaje się też do resetowania/ustawiania jakiś zmiennych
@id - jest to index ostatniego wieźnia
@wish - jest to index zyczenia wybranego przez wieznia
return JAIL_CONTINUE - nic nie zablokuje
return JAIL_HANDLED - zablokuje wybranie zyczenia
------------------------------*/
forward OnLastPrisonerTakeWish(id, wish);
/*------------------------------
Wywołuje się podczas zakonczenia kazdego dnia (rundy), przeznaczyony do resetowania zmiennych.
@day - jest to id_zabawy jeżeli w tym dniu takowa była, lub id_dnia
------------------------------*/
forward OnRemoveData(day);
/*------------------------------
Wywołuje się podczas dolaczania do druzny, nie wywoluje sie jak gracz wchodzi na spect.
@id - jest to index gracza
@team - jest to numer teamu do jakiego gracz chce dojsc
@tt - ilosc osob w TT
@ct - ilosc osob w CT
return JAIL_CONTINUE - nic nie zablokuje
return JAIL_HANDLED - blokuje wybranie teamu, czyli gracz nie wybierze teamu
return JAIL_FORCE_TT - gracz dolaczy do tt
return JAIL_FORCE_CT - gracz dolaczy do ct
------------------------------*/
forward OnJoinTeam(id, team, tt, ct);
Changelog:
1.0
- Pierwsze wydanie
1.0.1
- Naprawienie błędów z freedayem i duszkiem
- Naprawienie błędów z przeszukaniem więźnia
- Naprawienie błędów z zabawami
1.0.2
- Zmienienie struktury w jail_menu i naprawienie przeszukiwania
- Dodanie do jail_zabawy zablokowanie chodzenia dla CT podczas zabawy polowanie i ganiany
- Dodanie automatycznego otwierania cel (jeżeli na którejś mapie nie działa należy dodać przez komende jail_cele w podjeść do przycisku który otwiera cele i nacelować na niego i nacisnąć z menu przycisk "1")
1.0.3
- Zmienienie wyświetlania dni w HUD
- Poprawienia jail_menu źle działało
1.0.4
- Usunięcie setting[3]
- Dodanie blokowania broni dla TT,CT,CT i TT w setting[4]
- Poprawienie błędów w jailbreak.inc
1.0.5
- Naprawienie wczytywania ustawień z jailbreak.cfg
- Naprawienie błędu po podniesieniu tarczy
- Naprawienie funkcji w jail_menu
- Podzielenie jail_zabawy na odzielene pluginy
- Dodanie cvaru jail_tt_mikro
1.0.6
- "usuniecie" settings[5]
- ulepszenie natywu jail_set_user_weapons i zmienienie jego nazwy na jail_set_user_menuweapons (opis jego działania można znaleźć w spoilerze)
- naprawienie błędu z "[HAMSANDWICH] Invalid entity (210)"
- usunięcie uzywania przez api "msg_DeathMsg"
- dodanie argumenu "day" do forwardów: OnRemoveData(day), OnGameHudTick(day, count), OnGameHudEnd(day)
- zaktualizowanie zabaw żeby działały pod wersje 1.0.6
- dodanie opcji DEBUG w api (standardowo jest on wyłączony)
1.0.6a
- naprawienie błedu z komenda /lr - TT mogl brac zyczenia bez zgody CT
- naprawienie błedu z brakiem funkcji "MenuBroni"
- naprawienie błedu że zabawy mogła inna osoba niż prowadzacy odpalać lub były odpalane w niedziele
DEBUG:
1. Opcję DEBUG można włączyć w .sma api
2. Szukamy "//#define DEBUG 1" i usuwamy "//" czy powinno to tak wyglądać "#define DEBUG 1"
3. Zapisujemy .sma i kompilujemy, wrzucamy na serwer
4. Zapisy DEBUG można znaleźć w pliku jail_api_jailbreak.log
Uwaga:
Opcja DEBUG może obciążyć serwer!
Plany:
- Usunięcie korzystania z cs_player_models_api.amxx
- Dodanie cvarów / natywów / forwardów na prośby userów
- Naprawienie bugów
Download:
JailBreak.rar 3,92 MB 16245 Ilość pobrań
Jak znajdziecie jakiś bugi w kodzie to piszcie w temacie spróbuje naprawić
I jeżeli macie jakiś propozycje to też piszcie
Załączone pliki
-
cs_player_models_api.sma 6,53 KB 1194 Ilość pobrań
cs_player_models_api.amxx -
jail_menu.sma 9,85 KB 1208 Ilość pobrań
jail_menu.amxx -
jail_team.sma 6,46 KB 991 Ilość pobrań
jail_team.amxx -
jail_zyczenia.sma 7,37 KB 1042 Ilość pobrań
jail_zyczenia.amxx -
jail_freeday.sma 2,32 KB 1133 Ilość pobrań
jail_freeday.amxx -
jail_ganiany.sma 1,8 KB 1112 Ilość pobrań
jail_ganiany.amxx -
jail_kd.sma 2,2 KB 1257 Ilość pobrań
jail_kd.amxx -
jail_polowanie.sma 1,76 KB 1072 Ilość pobrań
jail_polowanie.amxx -
jailbreak.inc 13,19 KB 1898 Ilość pobrań
-
jail_api_jailbreak.sma 56,81 KB 1686 Ilość pobrań
jail_api_jailbreak.amxx
#597448 Paralizator (by me)
Napisane przez EferenTM w 27.12.2013 18:00
Plugin na paralizator do modyfikacji JailBreak stworzonej przez Cypis`'a.
Plugin dodaje wszystkim strażnikom (CT) zamiast noża Paralizator, którym mogą "zamrozić" więźnia (Terrorystę) na czas jego przeszukania.
Standardowo 10 sekund.
P.S Jest to mój 1 plugin więc proszę o wyrozumiałość.
Pliki v_paralizator.mdl i v_paralizator2.mdl wrzucić do:
cstrike->models
Jestem autorem tego pluginu.
Kopiowanie jego kawałków lub całości zabronione.
Podziękowania dla:
- k4x4z5 za pomoc w napisaniu pluginu
- Zerko za pomoc w zablokowaniu akcji graczowi.
W razie problemów pisać tutaj lub na GG i poprawię.
Załączone pliki
-
models.rar 242,3 KB 433 Ilość pobrań
-
paralizator.sma 3,79 KB 412 Ilość pobrań
paralizator.amxx
#597048 Plugin pokazujący życie
Napisane przez glut w 26.12.2013 22:20
#596946 [ROZWIĄZANE] Przerobienie pluginu "Extra Item Jetpack+Bazooka"
Napisane przez EferenTM w 26.12.2013 18:50
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: HSy
- Regulamin