Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

HSy - zdjęcie

HSy

Rejestracja: 26.12.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.04.2020 22:11
-----

#60221 Dekompilacja mapy

Napisane przez Abes Mapper w 29.04.2009 12:22

Dzisiaj pokażę jak można zdekompilować mapkę czyli przekształcić z .bsp do .map aby dało się otworzyć w VHE.
Przydaje się to kiedy czegoś nie umiemy zrobić a na jakiejś mapie to jest lub nie chce nam się czegoś robić a na jakiejś mapie to jest.

Oczywiście w większości zjada tekstury i trzeba od nowa teksturować lub zjada różne bryły.
Ja przedstawie dwa sposoby dekompilacji, które znam.


Pierwszy
Ściągamy program "Winbspc.exe" stąd: winbspc.exe

Uruchamiamy i pojawia nam się takie coś:
Dołączona grafika

Naciskamy na "File" (1.) potem "Convert..." (2.)
Dołączona grafika

Pokaże nam się okno gdzie wybieramy jakąś mapkę (1.). Ja wybrałem de_dust2. Potem klikam na "Otwórz" (2.)
Dołączona grafika

W następnym okienku zaznaczamy "MAP" (1.), potem klikamy na "Browse" (2.), w okienku (3.) wybieramy gdzie ma się zapisać zdekompilowana mapa i na koniec naciskamy "OK" (4.) i jeszcze raz "OK" (5.)
Dołączona grafika

Mapa się dekompiluje:
Dołączona grafika

Jeżeli będzie napis "done!" (1.) to znaczy że mapa została zdekompilowana.
Dołączona grafika

Oczywiście nie każda mapa się zdekompiluje dlatego warto spróbować tym drugim sposobem :P

Drugi
Ściągamy program "BSP Viewer" stąd: wer156.exe
Instalujemy i uruchamiamy. Program wymaga .NET Framework v1.1 lub wyższy!

Cały program:
Dołączona grafika

Klikamy na "File" (1.), potem "Open" (2.)
Dołączona grafika

Teraz wybieramy mapę (1.) a następnie klikamy na "Otwórz" (2.)
Dołączona grafika

Po chwili mapa się załaduje i będzie ją można oglądać (latać po niej).
Dołączona grafika

Ale przecież chcemy zapisać do .map tak więc klikamy na "File" (1.) potem "Export" (2.) i następnie na "MAP File" (3.)
Dołączona grafika

Pojawi się okienko gdzie klikamy "OK" (1.)
Dołączona grafika

W następnym oknie wybieramy lokalizacje i nazwę mapki (1.), po czym klikamy na "Zapisz" (2.)
Dołączona grafika

I gotowe :) W VHE otwiera się to jak zwykły projekt tylko że na dole (1.) musimy wybrać "Game Maps (*.map)"
Dołączona grafika


Tutek by Abes_Ziomal
Dla AMXX.pl

  • +
  • -
  • 2


#296330 Prawidłowe zablokowanie autokampy / innych broni

Napisane przez Gość w 15.09.2011 07:38

Jest wiele tematów w których gracze pytają jak zablokować autokampę. Nie znalazłem jednak nigdzie tematu w którym określone byłoby precyzyjnie jak to zrobić. Porady ograniczają się do stwierdzenia, że należy odblokować plugin restmenu.amxx i zablokować aukokampę w amxmodmenu. Pomijana tu jest jedna bardzo ważna kwestia. Autokampa ma dwie różne nazwy w amxmodmenu (inna dla tt i inna dla ct). Ludzie często blokują tylko jedną nazwę i dziwią się że blokada nie działa.

Żeby skutecznie zablokować autokampę:

1. usuń średnik w plugins.ini przed nazwą restmenu.amxx
2. wejdź w grze w amxmodmenu --> ogranicz bronie
3. znajdź dwie nazwy Autokampy: (G3/SG-1 Sniper Rifle - dla TT i SG-550 Sniper Rifle - dla CT)
4. zablokuj obie.


W ten sam sposób możesz blokować również pozostałe bronie.


#553286 PaintBall Mod + SuperMarker i komplet granatów dla VIPa

Napisane przez O'Zone w 07.07.2013 23:44

opis

Zmodyfikowany PaintBall przygotowałem na potrzeby mojego serwera, jednak serwer padł i postanowiłem podzielić się nim. Myślę, że ktoś z pewnością z tego skorzysta, zważywszy na to, że widziałem kilka tematów z prośbami o taką właśnie modyfikację tegoż modu.

Co zostało dodane? VIP na flagę "t" posiada SuperMarker (złoty marker będący P90 z dodatkową amunicją) wraz z kompletem granatów.

 

konfiguracja

Konfiguracja różni się od zwykłego PaintBalla jedynie dwoma dodatkowymi cvarami: pbgunvip i pbnadevip.

paintballgun.amxx

amx_pbgun (domyślnie 1) - Włącza paintballowy Marker (MP5)

amx_pbgunvip (domyślnie 1) - Włącza paintballowy SuperMarker (P90) dla VIPa

amx_pbusp (domyślnie 1) - Włącza paintballowy USP

amx_pbglock (domyślnie 1) - Włącza paintballowy Glock

pbgun_color (domyślnie 1) - Kolor farby [1 - losowe kulki, 2 - czerwone / niebieskie, 3 - zielone / pomarańczowe, 4 - żółte / fioletowe]

pbgun_shots (domyślnie 100) - Ile maksymalnie kulek może znajdować się aktualnie w powietrzu (jeśli twój serwer się laguje lub crashuje, obniż tę wartość)

pbgun_velocity (domyślnie 2000) - Szybkość lotu kolorowych "kulek" (musi być niższa niż sv_maxvelocity (domyślnie 2000))

pbgun_speed (domyślnie 0.08) - Odstęp czasowy pomiędzy strzałami

pbgun_life (domyślnie 15) - Ile sekund pozostają widoczne ślady po kulkach

pbgun_glow (domyślne flagi "ab") - a = glows paintball, paintball, b = trasa

pbgun_damage (domyślnie 100) - Ilość obrażeń zadawanych przez pojedynczą kulkę

pbgun_sound (domyślnie 1) - Dzwięki strzału i uderzenia

paintballnade.amxx

amx_pbnade (domyślnie 1) - Włącza paintballowe granaty dla graczy

pbnade_radius (domyślnie 150) - Zasięg wybuchu granata

paintballmod.amxx

amx_pbmod (domyślnie 1) -  Włącza PaintBall Mod

amx_pbmodel (domyślnie 1) - Włącza paintballowy model gracza

amx_pbammo (domyślnie 4) - Ile magazynków kulek dostaje każdy gracz

amx_getnade (domyślnie 2) - Sposób otrzymania granatu: 1 - co rundę, 2 - po zabiciu kogoś w poprzedniej rundzie

amx_pbnadevip (domyślnie 1) - Włącza komplet granatów dla VIPa co rundę

amx_pbmoney (domyślnie 1) - Włącza jeśli gracz nie ma kasy

amx_pbstrip (domyślnie 1) - Włącza jeśli bronie gracza są usuwane

amx_pbdm (domyślnie 0) - Po ilu sekundach po śmierci gracze się odradzają (jeśli ustawione na 0, gracze czekają do następnej rundy)

amx_pbspawnprotect (domyślnie 5) - Czas ochrony gracza po odrodzeniu (0, aby wyłączyć)

instalacja

Pobierz paintball.zip i pbguns.zip z załączników postu: http://amxx.pl/topic...gun-mod/?p=8546

Pobierz paczkę PaintBallMod.zip, która jest dołączona do tego postu.

Paczkę paintball.zip wypakowujemy sobie gdzieś (np. na pulpit).
Wrzucamy zawartość folderu models do katalogu cstrike/models.
Dalej mamy folder sound, w którym mamy dźwięki, które wrzucamy do katalogu cstrike/sound.
Na koniec paczki mamy folder sprite. Wrzucamy jego zawartość do katalogu cstrike/sprites.

Paczka zawiera dodatkowo mapy, jednak ich wrzucenie jest opcjonalne.
Jeśli już wszystko wrzuciliśmy, to wypakowujemy kolejną paczkę, czyli pbguns.zip.
Tutaj kolejna porcja modeli, tym razem to modele broni, które również wrzucamy jak poprzednio do cstrike/models
Rozpakuj PaintBallMod.zip. Następnie zawartość wrzuć zawartość folderu addons do cstrike/addons.
Na koniec dopisujemy

paintballgun.amxx
paintballmod.amxx
paintballnade.amxx

na końcu pliku cstrike/addons/amxmodx/configs/plugins.ini.

 

download

 

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 11


#657090 [ROZWIĄZANE] Błąd przy klasie zombie

Napisane przez lexar w 15.08.2014 10:57

proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#450538 JailBreak Mod 1.0.6a by Cypis [Aktualizacja]

Napisane przez Cypis' w 23.08.2012 16:52

Jest to jailbreak napisany przez zemnie, ale też w niektórych częściach ktoś mi pomógł ;)

Podziękowania dla:
DarkGL - za pomoc przy static :P
Fili:P - za grafikę do broni

Co on ma w sobie:

  • Zablokowanie dhud
  • Zablokowanie motd
  • Zablokowanie latarki dla TT
  • Zablokowanie kupowania bron
  • Podmienienie napisów w cs
  • Modele pieści, palki i rękawic
  • Usunięcie modelów zabitych graczy
  • Jeżeli prowadzący strzela w przycisk to włącza go
  • Możliwość zablokowania brania broni z automatów i leczenia się
  • Podmienienie dźwięków noża
  • Zredukowano obrażenia od noża o 60%
  • Menu wyboru broni w CT
  • Możliwość zablokowania/odblokowania mikrofonu dla TT
  • Inne menu wyboru Teamów
  • Możliwość wybierania zabaw przez prowadzącego
  • Łatwość dodawania zabaw i życzeń (osobnymi pluginami)
  • Automatyczne otwieranie cel w FD
  • Menu dla prowadzącego "czy dać życzenie dla ostatniego więźnia"
  • Możliwość dawania duszka i fd danym więźniom
  • Żywi nie słyszą martwych
  • Pokazuje na HUD który jest dzień i kto jest prowadzącym
  • Wyświetla na HUD kto jest poszukiwanym

Komendy:


Komendy ogólne:
say /menu - główne menu
say /czasgry - pokazuje czas gry przegranej na serwerze

Komendy dla Więźnia:
say /lr - menu z życzeniami dla ostatniego więźnia

Komendy dla Strażnika:
say /oddaj - menu do oddawania prowadzenia
say /obsluga - jak jestes prowadzacym i nie daleś ostatniemu wieźniowi życzenia to po wpisaniu tego wyskoczy ci ponowanie menu z obsluga
say /guns - menu wyboru broni

+revision - służy do przeszukiwania wieźniów

Komendy dla Admina:
jail_addct "< steamid > / <nick>" - służy do banowania graczy tych ktorych nie ma na serwerze żeby niemogli dojsc do CT (flaga - "d")
jail_delct "< steamid > / <nick>" - służy do odbanowywania graczy żeby mogli dojsc do CT (flaga - "d")
jail_menuban - menu banowania obecnych graczy co sa na serwerze żeby nie mogli dojsc do CT (flaga - "d")

+adminvoice - gdy admin mówi mutuje resztę (flaga - "d")

Komendy dla H@:
jail_cele - służy do tego, aby było można otworzyć cele przyciskiem z menu (flaga - "l")


Obsluga jail_cele:
Spoiler


Cvary:

jail_tt_mikro "0" //Ustawia czy mikro dla TT ma byc od poczatku rundy wlaczone (1) lub wylaczone (0) (Standardowo 0)

jail_tt_to_ct "5" //Ustawiamy ile TT ma przypadać na 1 CT (Standardowo 5)

jail_ct_steam "0" //Ustawiamy czy tylko steam moze dojsc do CT (Standardowo 0)

jail_ct_time "60" //Ustawiamy ile gracz ma przegrac zeby mogl dojsc do CT (Standardowo 60min)

Cvary są dopisane do jailbreak.cfg w confings w "paczce"

Instalacja:

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z JailBreak.rar do folderu cstrike na serwerze.

Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

Natywy i forwardy (tylko dla developerów)
Spoiler


Changelog:
Spoiler


DEBUG:
Spoiler


Plany:

  • Usunięcie korzystania z cs_player_models_api.amxx
  • Dodanie cvarów / natywów / forwardów na prośby userów
  • Naprawienie bugów

Download:
Załączony plik  JailBreak.rar   3,92 MB  16245 Ilość pobrań


Jak znajdziecie jakiś bugi w kodzie to piszcie w temacie spróbuje naprawić
I jeżeli macie jakiś propozycje to też piszcie ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 90


#597448 Paralizator (by me)

Napisane przez EferenTM w 27.12.2013 18:00

opis.png

Plugin na paralizator do modyfikacji JailBreak stworzonej przez Cypis`'a.

Plugin dodaje wszystkim strażnikom (CT) zamiast noża Paralizator, którym mogą "zamrozić" więźnia (Terrorystę) na czas jego przeszukania.

Standardowo 10 sekund.

 

P.S Jest to mój 1 plugin więc proszę o wyrozumiałość.

inneinformacje.png

Pliki v_paralizator.mdl i v_paralizator2.mdl wrzucić do:

cstrike->models

 

Jestem autorem tego pluginu.

Kopiowanie jego kawałków lub całości zabronione.

 

Podziękowania dla:

- k4x4z5 za pomoc w napisaniu pluginu

- Zerko za pomoc w zablokowaniu akcji graczowi.

 

W razie problemów pisać tutaj lub na GG i poprawię.

 

download.png

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6


#597048 Plugin pokazujący życie

Napisane przez glut w 26.12.2013 22:20

http://amxx.pl/topic/25345-hp-w-hud/


  • +
  • -
  • 1


#596946 [ROZWIĄZANE] Przerobienie pluginu "Extra Item Jetpack+Bazooka"

Napisane przez EferenTM w 26.12.2013 18:50

Proszę:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1