PaintBall + VIP na system Linux, AmxModX 1.8.2
Co zawiera paczka? Plugin paintball, z dodanym vipem, który posiada super marker, 1 HE, 2 FB i 1 SG co rundę. Kolorowe smoke i flashbangi. Została też przerobiona, tak by po strzale w skrzynki na BS nie wybuchały.
Do pliku plugins ini należy dopisać:
paintballgun.amxx //plugin pb paintballmod.amxx //plugin pb paintballnade.amxx //plugin pb colored_flashbangs.amxx //kolorowe flesze ColoredSmoke.amxx //kolorowe smoke
Cvary:
paintballgun.amxx amx_pbgun (domyślnie 1) - Włącza paintballowy Marker (MP5) amx_pbgunvip (domyślnie 1) - Włącza paintballowy SuperMarker (P90) dla VIPa amx_pbusp (domyślnie 1) - Włącza paintballowy USP amx_pbglock (domyślnie 1) - Włącza paintballowy Glock pbgun_color (domyślnie 1) - Kolor farby [1 - losowe kulki, 2 - czerwone / niebieskie, 3 - zielone / pomarańczowe, 4 - żółte / fioletowe] pbgun_shots (domyślnie 100) - Ile maksymalnie kulek może znajdować się aktualnie w powietrzu (jeśli twój serwer się laguje lub crashuje, obniż tę wartość) pbgun_velocity (domyślnie 2000) - Szybkość lotu kolorowych "kulek" (musi być niższa niż sv_maxvelocity (domyślnie 2000)) pbgun_speed (domyślnie 0.08) - Odstęp czasowy pomiędzy strzałami pbgun_life (domyślnie 15) - Ile sekund pozostają widoczne ślady po kulkach pbgun_glow (domyślne flagi "ab") - a = glows paintball, paintball, b = trasa pbgun_damage (domyślnie 100) - Ilość obrażeń zadawanych przez pojedynczą kulkę pbgun_sound (domyślnie 1) - Dzwięki strzału i uderzenia paintballnade.amxx amx_pbnade (domyślnie 1) - Włącza paintballowe granaty dla graczy pbnade_radius (domyślnie 150) - Zasięg wybuchu granata paintballmod.amxx amx_pbmod (domyślnie 1) - Włącza PaintBall Mod amx_pbmodel (domyślnie 1) - Włącza paintballowy model gracza amx_pbammo (domyślnie 4) - Ile magazynków kulek dostaje każdy gracz amx_getnade (domyślnie 2) - Sposób otrzymania granatu: 1 - co rundę, 2 - po zabiciu kogoś w poprzedniej rundzie amx_pbnadevip (domyślnie 1) - Włącza komplet granatów dla VIPa co rundę amx_pbmoney (domyślnie 1) - Włącza jeśli gracz nie ma kasy amx_pbstrip (domyślnie 1) - Włącza jeśli bronie gracza są usuwane amx_pbdm (domyślnie 0) - Po ilu sekundach po śmierci gracze się odradzają (jeśli ustawione na 0, gracze czekają do następnej rundy) amx_pbspawnprotect (domyślnie 5) - Czas ochrony gracza po odrodzeniu (0, aby wyłączyć) sv_colored_smoke 1 //0 - kolorowe dymy wyłączone //1 - losowe wybieranie spośród 6-ściu kolorów //2 - Według drużyny - dym będzie miał kolor drużyny która rzuciła granat amx_fb_mode ( Domyślnie: 1 ) - 0: Wyłączony. - 1: Wyświetla zawsze jeden kolor (podany w komendach niżej ?). - 2: Losowe kolory. amx_fb_r - Red ( Default: 255 ) amx_fb_g - Green ( Default: 25 ) amx_fb_b - Blue ( Default: 25 )
W sprawie pytań, zgłoszeń proszę pisać w tym temacie
Download:
http://www63.zippysh...HBd5f/file.html