Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
PaintballMod

PaintBall Mod + SuperMarker i komplet granatów dla VIPa

paintballmod

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 O'Zone

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 202
Profesjonalista

  • Postów:276
  • GG:
Offline

Napisano 07.07.2013 23:44

*
Popularny

opis

Zmodyfikowany PaintBall przygotowałem na potrzeby mojego serwera, jednak serwer padł i postanowiłem podzielić się nim. Myślę, że ktoś z pewnością z tego skorzysta, zważywszy na to, że widziałem kilka tematów z prośbami o taką właśnie modyfikację tegoż modu.

Co zostało dodane? VIP na flagę "t" posiada SuperMarker (złoty marker będący P90 z dodatkową amunicją) wraz z kompletem granatów.

 

konfiguracja

Konfiguracja różni się od zwykłego PaintBalla jedynie dwoma dodatkowymi cvarami: pbgunvip i pbnadevip.

paintballgun.amxx

amx_pbgun (domyślnie 1) - Włącza paintballowy Marker (MP5)

amx_pbgunvip (domyślnie 1) - Włącza paintballowy SuperMarker (P90) dla VIPa

amx_pbusp (domyślnie 1) - Włącza paintballowy USP

amx_pbglock (domyślnie 1) - Włącza paintballowy Glock

pbgun_color (domyślnie 1) - Kolor farby [1 - losowe kulki, 2 - czerwone / niebieskie, 3 - zielone / pomarańczowe, 4 - żółte / fioletowe]

pbgun_shots (domyślnie 100) - Ile maksymalnie kulek może znajdować się aktualnie w powietrzu (jeśli twój serwer się laguje lub crashuje, obniż tę wartość)

pbgun_velocity (domyślnie 2000) - Szybkość lotu kolorowych "kulek" (musi być niższa niż sv_maxvelocity (domyślnie 2000))

pbgun_speed (domyślnie 0.08) - Odstęp czasowy pomiędzy strzałami

pbgun_life (domyślnie 15) - Ile sekund pozostają widoczne ślady po kulkach

pbgun_glow (domyślne flagi "ab") - a = glows paintball, paintball, b = trasa

pbgun_damage (domyślnie 100) - Ilość obrażeń zadawanych przez pojedynczą kulkę

pbgun_sound (domyślnie 1) - Dzwięki strzału i uderzenia

paintballnade.amxx

amx_pbnade (domyślnie 1) - Włącza paintballowe granaty dla graczy

pbnade_radius (domyślnie 150) - Zasięg wybuchu granata

paintballmod.amxx

amx_pbmod (domyślnie 1) -  Włącza PaintBall Mod

amx_pbmodel (domyślnie 1) - Włącza paintballowy model gracza

amx_pbammo (domyślnie 4) - Ile magazynków kulek dostaje każdy gracz

amx_getnade (domyślnie 2) - Sposób otrzymania granatu: 1 - co rundę, 2 - po zabiciu kogoś w poprzedniej rundzie

amx_pbnadevip (domyślnie 1) - Włącza komplet granatów dla VIPa co rundę

amx_pbmoney (domyślnie 1) - Włącza jeśli gracz nie ma kasy

amx_pbstrip (domyślnie 1) - Włącza jeśli bronie gracza są usuwane

amx_pbdm (domyślnie 0) - Po ilu sekundach po śmierci gracze się odradzają (jeśli ustawione na 0, gracze czekają do następnej rundy)

amx_pbspawnprotect (domyślnie 5) - Czas ochrony gracza po odrodzeniu (0, aby wyłączyć)

instalacja

Pobierz paintball.zip i pbguns.zip z załączników postu: http://amxx.pl/topic...gun-mod/?p=8546

Pobierz paczkę PaintBallMod.zip, która jest dołączona do tego postu.

Paczkę paintball.zip wypakowujemy sobie gdzieś (np. na pulpit).
Wrzucamy zawartość folderu models do katalogu cstrike/models.
Dalej mamy folder sound, w którym mamy dźwięki, które wrzucamy do katalogu cstrike/sound.
Na koniec paczki mamy folder sprite. Wrzucamy jego zawartość do katalogu cstrike/sprites.

Paczka zawiera dodatkowo mapy, jednak ich wrzucenie jest opcjonalne.
Jeśli już wszystko wrzuciliśmy, to wypakowujemy kolejną paczkę, czyli pbguns.zip.
Tutaj kolejna porcja modeli, tym razem to modele broni, które również wrzucamy jak poprzednio do cstrike/models
Rozpakuj PaintBallMod.zip. Następnie zawartość wrzuć zawartość folderu addons do cstrike/addons.
Na koniec dopisujemy

paintballgun.amxx
paintballmod.amxx
paintballnade.amxx

na końcu pliku cstrike/addons/amxmodx/configs/plugins.ini.

 

download

 

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 10
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#2 SLOWIK1

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:58
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:......
Offline

Napisano 21.08.2013 09:57

Wszystko ładnie pięknie, lecz model SuperMarker (złoty marker będący P900 ma bugi modelu. 

Dam CI kilka SS, gdybyś mógł, możesz też wbić na serwer.

 

Bron leżąca powinna wyglądać tak :

http://www20.speedys...t2-13370000.bmp

 

 

a wygląda tak :

http://www20.speedys...e-dust20003.bmp

 

 

a na graczu wygląda jak *** ;d

http://www20.speedys...e-dust20001.bmp

 

 


b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#3 O'Zone

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 202
Profesjonalista

  • Postów:276
  • GG:
Offline

Napisano 21.08.2013 23:40

Mały błąd z mojej strony dotyczący podmiany modeli broni.

W załączniku jest poprawiona wersja.

@Proszę jakiegoś moderatora o zaktualizowanie załącznika w pierwszym poście, żeby oszczędzić kłopotu kolejnym osobom.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#4 .K3K

    Ja tu tylko sprzątam :s

  • Zbanowany

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:263
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 22.08.2013 01:04

wreszcie udało mi się dzięki tobie mieć p90 na serwie 2 dni szukania (testowałem to od cb ale dalo się strzelać z noża itd. ale zobaczyłem przed chwilą, że na dole jest
b_350_20_18CE03_051005_FFFFFF_111111.png

#5 SLOWIK1

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:58
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:......
Offline

Napisano 22.08.2013 01:29

nadal jest to samo.


b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#6 .K3K

    Ja tu tylko sprzątam :s

  • Zbanowany

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:263
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 22.08.2013 12:11

u mnie na serwerze wszystko ładnie, działa wygląda (podmieniłem supermarker na p90 z holyshita) i jest git
b_350_20_18CE03_051005_FFFFFF_111111.png

#7 O'Zone

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 202
Profesjonalista

  • Postów:276
  • GG:
Offline

Napisano 22.08.2013 17:22

Poprawiona wersja na pewno działa. Zrobiłem nawet serwer testowy, żeby to sprawdzić.

Gracz z Supermarkerem z widoku innego gracza:

http://imageshack.us...0/2273/u7m0.jpg

Supermarker leżący na podłożu:

http://imageshack.us...g5/141/vgwi.jpg

 


  • +
  • -
  • 0
Pomogłem? Daj Dołączona grafika

#8 .K3K

    Ja tu tylko sprzątam :s

  • Zbanowany

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:263
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 22.08.2013 22:20

miałbym jedną prośbę abyś do tego dorobił marker dla ct i tt osobno np. marker dla CT v_pbgun22.mdl a dla TT v_gun21.mdl naprawdę zależało by mi na tym (oraz usunąć wszystko co daje vip oprócz modelu) z góry dzięki i wierzę, że dasz radę :D
b_350_20_18CE03_051005_FFFFFF_111111.png

#9 SLOWIK1

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:58
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:......
Offline

Napisano 23.08.2013 09:36

@resx

 

Wiesz może jak ustawić PaintBallowe Modele ? cvar mam ustawiony, a nie działają..


b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#10 .K3K

    Ja tu tylko sprzątam :s

  • Zbanowany

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:263
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 23.08.2013 12:45

Tak zrób nowy temat aby nie robić tutaj spamu.
b_350_20_18CE03_051005_FFFFFF_111111.png

#11 SLOWIK1

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:58
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:......
Offline

Napisano 23.08.2013 23:14

Nie wiem dlaczego, ale po wgraniu na serwer, przy zmianie mapy jest crash i serwer się restartuje, w logach nic nie ma ..


b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#12 Magik155

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:16
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Luboń
Offline

Napisano 03.01.2014 21:59

ej ja wgrywam paczke i mi niedziala dlaczego??


  • +
  • -
  • 0

#13 Ender #

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:66
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Głowno
Offline

Napisano 15.01.2014 20:16

Mod jest ciekawie zmodyfikowany:) Ale co ty na to aby dodać jakieś menu i zwiększyć ilość broni? Chyba, że przeróbki we własnym zakresie :P


  • +
  • -
  • 0

DeathStreak.pl

                Pomogłem daj rep_up.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 

26.01.2014 | 50 postów


#14 pareko

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Brodnica
Offline

Napisano 22.06.2014 08:57

Thank you. Ten plugin is NICE!!! 

 

EDIT"""

 

Wiesz może jak zrobić by było widąć stan konta gracza w $ ? Bo u mnie nie widac :\


Użytkownik pareko edytował ten post 22.06.2014 08:57

  • +
  • -
  • 0

#15 Maatheo

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Tarmów
Offline

Napisano 22.06.2014 13:10

Popraw w Paintballmod rozwalajace sie bs 


  • +
  • -
  • 0

#16 feo

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:36
  • Lokalizacja:rozprz
Offline

Napisano 06.12.2014 18:44

Gdy zmieniam model p90 to crashuje sie serwer

Zapraszam na Jedyny w Polsce DeathRun z awansami klas!!!

 

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png


#17 Na100llat3k

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:30
  • Imię:Gracjan
  • Lokalizacja:Pomorskie
Offline

Napisano 11.04.2015 22:31

Wszystko supcio działa. Ale jest mam jedną prośbę. Czy może ktoś mi zrobić aby VIP dostawał sam Super Marker (P90) bez zwykłego markera (MP5)?

 

Na tą chwile mam taką sytuacje, że dostaje oba bronie. :)

 

Proszę o pomoc.


MAGNET (12.04.2015 15:44):
załóż nowy temat

  • +
  • -
  • 0

#18 MKwiatusz3K

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
Offline

Napisano 29.07.2015 09:06

ma ktos SMA to tego bo wybuchają BSy i nie mozna naprawic bez plików SMA


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: paintballmod

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych