Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

zasalata - zdjęcie

zasalata

Rejestracja: 07.12.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.05.2015 10:20
-----

#628766 Problem z expem po śmierci.

Napisane przez Rivit w 28.03.2014 17:49

po wywietleniu wiadomosci hud ustaw zabilvipa na false
  • +
  • -
  • 1


#628865 Problem z expem po śmierci.

Napisane przez Rivit w 29.03.2014 06:37

No to opisz. Czy jest dalej tak samo?

Dlaczego masz zabilvipa[victim]? Nie zebym sie czepial ale ja to bym pozmienial na zabilvipa[attacker] i po hudmessage dal zabilvipa[attacker] = false
  • +
  • -
  • 1


#218036 Zmiana modelu gracza dla klasy/perku

Napisane przez Goliath w 21.02.2011 20:19

Witam.
Dziś pokażę wam, jak w prosty sposób zmienić model postaci dla klasy/perku. Weźmy przykładową klasę np. Rushera.
Spoiler

Dodajmy teraz na początku:
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

A następnie tworzymy zmienną typu true/false (o nazwie ma_klase dla klasy lub ma_perk dla perku) i dodajemy są do publiców cod_class_enabled i cod_class_disabled (lub cod_perk_enabled i cod_perk_disabled dla perku) w następujący sposób:
Spoiler

Następnym krokiem jest przygotowanie modeli graczy do ściągnięcia w taki sposób:
public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/classic2/classic2.mdl");
precache_model("models/player/swat/swat.mdl");
}

Oczywiście wy musicie wpisać ścieżki do waszych modeli. Teraz musimy dodać to do plugin_init:
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);

I stworzyć następujący public:
public Odrodzenie(id)
{
if(ma_klase[id])
{
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "classic2": "swat");
}
}

Następnie dodajemy to do cod_class_enabled (lub cod_perk_enabled dla perku):
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "classic2": "swat");

A to do cod_class_disabled (lub cod_perk_disabled dla perku):
cs_reset_user_model(id);

W podanym wyżej przypadku terrorysta będzie otrzymywał model classic2, a CT model swat. Zmieńcie to na wasze nazwy modeli. Dla leniwych - gotowe .sma:
Spoiler

UWAGA!
Jeżeli nazwa waszego modelu to np. predator to należy go umieścić w katalogu models/player/predator/predator.mdl uwzględniając wielkość liter!

To już koniec. Mam nadzieję, że wszystko zrozumieliście :) .

PS. Jeśli chcecie, aby klasa/perk miała model niezależnie od drużyny używajcie tej funkcji:
cs_set_user_model(id, "nazwa_modelu");

  • +
  • -
  • 25