Siemka,
Potrzebuje zrobic kod lub przerobić obecny w taki sposób, aby na radarze pokazywał się tylko jeden gracz (id = rand). Pokazywanie wszystkich wygląda tak:
public radar_scan(id)
{
new PlayerCoords[3];
for (new id=1; id<=32; id++)
{
if((!is_user_alive(id))||(!ma_klase[id])) continue;
for (new i=1;i<=32;i++)
{
if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) == get_user_team(id)) continue;
get_user_origin(i, PlayerCoords)
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id)
write_byte(id)
write_byte(i)
write_coord(PlayerCoords[0])
write_coord(PlayerCoords[1])
write_coord(PlayerCoords[2])
message_end()
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id)
write_byte(i)
message_end()
}
}
}
i tutaj pokazywanie są wszyscy wrogowie. Próbowałem to zmienic na kilkadziesiąt sposóbów, jednak zawsze serwer crash.
Będę wdzięczny za wszelką pomoc, nie musi być to gotowa funkcja, wystarczą wskazówki naprowadzające.
Z góry dzięki ![]()


Dodatki SourceMod




Moja zawartość
Mężczyzna

