Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

zasalata - zdjęcie

zasalata

Rejestracja: 07.12.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.05.2015 10:20
-----

Moje tematy

Pokazywanie JEDNEGO gracza na radarze

31.03.2014 19:38

Siemka,

 

Potrzebuje zrobic kod lub przerobić obecny w taki sposób, aby na radarze pokazywał się tylko jeden gracz (id = rand). Pokazywanie wszystkich wygląda tak:

public radar_scan(id)
{
    new PlayerCoords[3];
                
    for (new id=1; id<=32; id++)
    {
        if((!is_user_alive(id))||(!ma_klase[id])) continue;
                        
        for (new i=1;i<=32;i++)
        {       
            if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) == get_user_team(id)) continue;
            
            get_user_origin(i, PlayerCoords)
                                
            message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id)
            write_byte(id)
            write_byte(i)           
            write_coord(PlayerCoords[0])
            write_coord(PlayerCoords[1])
            write_coord(PlayerCoords[2])
            message_end()
                                
            message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id)
            write_byte(i)
            message_end()
        }
    }
}

i tutaj pokazywanie są wszyscy wrogowie. Próbowałem to zmienic na kilkadziesiąt sposóbów, jednak zawsze serwer crash.

 

Będę wdzięczny za wszelką pomoc, nie musi być to gotowa funkcja, wystarczą wskazówki naprowadzające.

 

Z góry dzięki :)

Problem z expem po śmierci.

27.03.2014 17:44

Witam,

 

Zedytowałem trochę stock  speedkill z tego tematu:http://amxx.pl/topic...gracza-z-teamu/. Zmieniłem losowanie z teamu na losowanie jednego gracza i do tego momentu działa ok. Później dodałem dodatkowy exp za zabójstwo wylosowanego gracza. Ten fragment wygląda tak:

public Death(victim, attacker, shouldgib)
{		
	g_UserIndex = RandomPlayer();	
	new name[33];
	get_user_name(attacker, name, 32);
	
	if(get_user_userid(victim) != get_user_userid(g_UserIndex))
	{
		zabilvipa[victim] = false;
	}
	if(get_user_userid(victim) == get_user_userid(g_UserIndex))
	{
		zabilvipa[victim] = true;
	}

	if(zabilvipa[victim])
	{
		cod_set_user_xp(attacker, cod_get_user_xp(attacker) + 500)
		set_hudmessage(25, 255, 70, -1.0, 0.21, 0, 10.0, 7.0)
		show_hudmessage(0, "Gracz %s zabil vipa!", name)
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

   Tu wszystko jest ok. Jeśli wylosuje gracza dodaje zabójcy expa, jednak po nowej rundzie gracz dalej ma atrybuty, tzn. za jego zabicie znów dostajemy dodatkowego expa, mimo tego, że wylosowano nowego gracza.

 

Próbowałem to już różnymi metodami, jednak bez rezultatów.

 

Jak pobrac id pierwszego gracza w ranku

14.03.2014 18:57

Siemka. Chcialbym sie dowiedziec jak pobrac id gracza ktory jest pierwszy w top15. Chce zmienic najlepszemu graczowi model, ale powstal zasadniczy problem jakim jest pobranie jego id :) Bylbym wdzieczny gdyby ktos wiedzial jak to zrobic i takowa wiedza sie podzielil :)

Pozdrawiam!

Assassin's creed nóż by zasalata :)

01.01.2014 10:22

Jest to model wyciągnięty z CS:S, nie testowany przeze mnie z powodu braku czasu, ale koledze smiga ;)

 

2n997r6.png

 

Download:

http://www40.zippysh...37366/file.html

HUD na spect :)

08.12.2013 22:00

Siemka. Otóż poradzilem sobie z problemem dodania wytrzymalosci i monet do silnika, ale po ogledzinach okazało się że w tym wszystkim jest błąd. Jaki? Już mówie. Więc wszystko dziala, po wpisaniu /hud wszystko można ładnie przenosić na wszelkie konfiguracje, jednak po śmierci gracza hud zostaje taki jak "za życia". Moze to być nieczytelnie napisane, ale po dedzie powinnismy mieć włączony HUD gracza żyjącego, a tymczasem gra zostaje na naszym. Wygląda to tak:2yl5zxk.jpg    Byłbym wdzięczny (i odwdziecze sie) jakby ktoś to poprawil :)