Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z expem po śmierci.


Najlepsza odpowiedź zasalata, 30.03.2014 09:48

Zrobilem, dzięki za próby pomocy :)

 

 

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 zasalata

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:36
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 27.03.2014 17:44

Witam,

 

Zedytowałem trochę stock  speedkill z tego tematu:http://amxx.pl/topic...gracza-z-teamu/. Zmieniłem losowanie z teamu na losowanie jednego gracza i do tego momentu działa ok. Później dodałem dodatkowy exp za zabójstwo wylosowanego gracza. Ten fragment wygląda tak:

public Death(victim, attacker, shouldgib)
{		
	g_UserIndex = RandomPlayer();	
	new name[33];
	get_user_name(attacker, name, 32);
	
	if(get_user_userid(victim) != get_user_userid(g_UserIndex))
	{
		zabilvipa[victim] = false;
	}
	if(get_user_userid(victim) == get_user_userid(g_UserIndex))
	{
		zabilvipa[victim] = true;
	}

	if(zabilvipa[victim])
	{
		cod_set_user_xp(attacker, cod_get_user_xp(attacker) + 500)
		set_hudmessage(25, 255, 70, -1.0, 0.21, 0, 10.0, 7.0)
		show_hudmessage(0, "Gracz %s zabil vipa!", name)
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

   Tu wszystko jest ok. Jeśli wylosuje gracza dodaje zabójcy expa, jednak po nowej rundzie gracz dalej ma atrybuty, tzn. za jego zabicie znów dostajemy dodatkowego expa, mimo tego, że wylosowano nowego gracza.

 

Próbowałem to już różnymi metodami, jednak bez rezultatów.

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 28.03.2014 17:49

po wywietleniu wiadomosci hud ustaw zabilvipa na false
  • +
  • -
  • 1

#3 zasalata

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:36
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 28.03.2014 21:15

nie dziala :)


  • +
  • -
  • 0

#4 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 29.03.2014 06:37

No to opisz. Czy jest dalej tak samo?

Dlaczego masz zabilvipa[victim]? Nie zebym sie czepial ale ja to bym pozmienial na zabilvipa[attacker] i po hudmessage dal zabilvipa[attacker] = false
  • +
  • -
  • 1

#5 zasalata

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:36
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 29.03.2014 09:09

 

 

Próbowałem to już różnymi metodami, jednak bez rezultatów.

 

Tak też próbowałem, żeby nie było to  w tym momencie jestem na zabilvipa = true/false, bez id gracza. 


  • +
  • -
  • 0

#6 zasalata

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:36
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 30.03.2014 09:48   Najlepsza odpowiedź

Zrobilem, dzięki za próby pomocy :)

 

 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych