Przecież to jest 2 razy backspace i 2 razy "!" w tym pluginie co masz wyzej...
poczytaj:
http://amxx.pl/dokum...et-weapon-silen
http://amxx.pl/dokum...et-weapon-silen
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez zasalata
w 29.03.2014 11:49
Przecież to jest 2 razy backspace i 2 razy "!" w tym pluginie co masz wyzej...
poczytaj:
http://amxx.pl/dokum...et-weapon-silen
http://amxx.pl/dokum...et-weapon-silen
Napisane przez zasalata
w 27.03.2014 16:18
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <ColorChat> #include <fun> #include <fakemeta> #define CZAS_GODMOD 5 //SEKUND #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "author" new bool:wykorzystal[33]; new msg_bartime; new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "DeathShooter(Premka)"; new const opis[] = "Posiada 1/3 na oslepienie wroga,1/8 ze weszystkich broni,Wbudowany Eliminator rozrzutu i 5 Sekund niesmiertelnosci."; new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_FAMAS; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 5; new g_msg_screenfade; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); msg_bartime = get_user_msgid("BarTime"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink"); register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1) } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) { client_print(id, print_chat, "Klasa premium") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; ResetHUD(id); return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public Damage(id) { new attacker = get_user_attacker(id); if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker) return PLUGIN_CONTINUE; if(ma_klase[attacker] && random(3) == 1) Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230); return PLUGIN_CONTINUE; } stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha) { message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id ); write_short( duration ); // Duration of fadeout write_short( holdtime ); // Hold time of color write_short( fadetype ); // Fade type write_byte ( red ); // Red write_byte ( green ); // Green write_byte ( blue ); // Blue write_byte ( alpha ); // Alpha message_end(); } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 8) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; } public cod_class_skill_used(id) { if(!is_user_alive(id)) return; if(wykorzystal[id]) { ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc."); return; } wykorzystal[id] = true; set_user_godmode(id, 1); set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0); set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id); message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id) write_short(CZAS_GODMOD) message_end() } public WylaczGod(id) { if(!is_user_connected(id)) return; set_user_godmode(id, 0); set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0); } public ResetHUD(id) wykorzystal[id] = false; public PreThink(id) { if(ma_klase[id]) set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0}) } public UpdateClientData(id, sw, cd_handle) { if(ma_klase[id]) set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0}) }
Napisane przez zasalata
w 27.03.2014 16:08
łap
Napisane przez zasalata
w 26.03.2014 20:51
Przed plugin_init() dodaj:
native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); native cod_get_perk_durability(id);
następnie przejdź do public PokazInformacje(id) i zmien
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum : %s]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i | 401]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]", forum, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);
na
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum : %s]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i | 401]^n[Perk : %s]^n[Wytrzymalosc perku : %i/100]^n[Zdrowie : %d]", forum, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], cod_get_perk_durability(id), hp);
Zapisz i skompiluj.
Wejdz w wytrzymalosc_perku.sma i usun wszystkie linijki odpowiedzialne za hud.
new SyncHudObj;
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
public PokazWytrzymalosc(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC; if(!is_user_alive(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC); return; } set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n[Wytrzymalosc Perku: %i/%i]", wytrzymalosc_perku[id], get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc)); } public ResetHUD(id) { if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC)) set_task(0.1, "PokazWytrzymalosc", id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC, _, _, "b"); }
Skompiluj i oba wrzuć na serwer.
HUD Ci migał, bo pewnie "zużyłeś" wszystkie dostępne kanały i wiadomości się na siebie "nakładały" (z polskiego na nasz ).
Napisane przez zasalata
w 23.03.2014 12:03
Musisz to skompilowac kompilatorem lokalnym, nie tym stąd.
Jak pobierzesz wejdz w folder include, potem codmod.inc i na koncu wklej:
native cod_register_advance(z_klasy, od_levela, const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
Potem compile,, warning 217 nie przeszkadza w użyciu, to raczej tylko uporządkowanie kodu
Napisane przez zasalata
w 21.03.2014 20:20
Nie ma opcji edit, ale udoskonaliłem na swoje potrzeby trochę ten plugin.
Posiada on 3 cvary:
amx_losuj_level - do jakiego lvla możemy losować perk (domyslnie 50)
amx_losuj_czas - czas jaki musimy odczekać miedzy jednym losowaniem a drugim (domyślnie 60.0 czyli minuta)
amx_czas_zmiany_klasy_los - po jakim czasie od wylosowania możemy zmienić klasę, aby perk nam na nią przeszedł (domyślnie 180 czyli 3 minuty)
Dodałem do pluginu menu, kilka bardziej kosmetycznych przeróbek typu colorchat, granice lvla do jakiego mozna losowac. Jesli lvl jest za duzy nie mozemy skorzystać z losowania perku. Aby uniemożliwić czegoś na zasadzie "na rundę zmienię klasę na jakąś z 1 lvlem żeby dostać perk i wrócę na swoją" dodałem blokade w postaci takiej, że jeśli gracz w ciągu 3 minut od losu zmieni klasę (regulowane cvarem) to wylosowany perk automatycznie mu się zniszczy. Testowałem to chwile i nie wykryłem bugów ani błędów
Napisane przez zasalata
w 17.03.2014 18:01
Napisane przez zasalata
w 16.03.2014 12:41
Napisane przez zasalata
w 01.01.2014 10:22
Jest to model wyciągnięty z CS:S, nie testowany przeze mnie z powodu braku czasu, ale koledze smiga
Download:
http://www40.zippysh...37366/file.html