Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

zasalata - zdjęcie

zasalata

Rejestracja: 07.12.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.05.2015 10:20
-----

#628906 [ROZWIĄZANE] Brak Tłumika

Napisane przez zasalata w 29.03.2014 11:49

Przecież to jest 2 razy backspace i 2 razy "!" w tym pluginie co masz wyzej...

 

poczytaj: 

http://amxx.pl/dokum...et-weapon-silen

http://amxx.pl/dokum...et-weapon-silen

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#628528 [ROZWIĄZANE] Zablokowanie klasy aby była tylko PREMIUM

Napisane przez zasalata w 27.03.2014 16:18

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <hamsandwich>

#include <cstrike>

#include <ColorChat>

#include <fun>

#include <fakemeta>



#define CZAS_GODMOD 5 //SEKUND

#define PLUGIN "New Plug-In"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "author"




new bool:wykorzystal[33];
new msg_bartime;
new bool:ma_klase[33];



new const nazwa[] = "DeathShooter(Premka)";

new const opis[] = "Posiada 1/3 na oslepienie wroga,1/8 ze weszystkich broni,Wbudowany Eliminator rozrzutu i 5 Sekund niesmiertelnosci.";

new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_FAMAS;

new const zdrowie = 0;

new const kondycja = 10;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 5;



new g_msg_screenfade;

public plugin_init() {

    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    

    register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade");
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
    
    msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");

    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
    
    register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
    register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)

}


public cod_class_enabled(id)

{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
	{
		client_print(id, print_chat, "Klasa premium")
		return COD_STOP;
	}	

    ma_klase[id] = true;
    ResetHUD(id);

    return COD_CONTINUE;
    
}

public cod_class_disabled(id)

{

    ma_klase[id] = false;
    

}

public Damage(id)

{

    new attacker = get_user_attacker(id);

    

    if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker)

        return PLUGIN_CONTINUE;

    

    if(ma_klase[attacker] && random(3) == 1)

        Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);

    

    return PLUGIN_CONTINUE;

}

stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)

{

    message_begin( MSG_ONE, g_msg_screenfade,{0,0,0},id );

    write_short( duration );    // Duration of fadeout

    write_short( holdtime );    // Hold time of color

    write_short( fadetype );    // Fade type

    write_byte ( red );        // Red

    write_byte ( green );        // Green

    write_byte ( blue );        // Blue

    write_byte ( alpha );    // Alpha

    message_end();

}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
	if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 8) != 1 )
		return HAM_IGNORED;

	cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
	SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

	return HAM_HANDLED;
}

public cod_class_skill_used(id)
{
	 if(!is_user_alive(id))
	   return;
	
	 if(wykorzystal[id])
	 {
	   ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc.");
	   return;
	 }
  
	 wykorzystal[id] = true;
  
	 set_user_godmode(id, 1);
	 set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0);
	 set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id);
  
	 message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
	 write_short(CZAS_GODMOD)
	 message_end()
}
public WylaczGod(id)
{
	 if(!is_user_connected(id)) return;
  
	 set_user_godmode(id, 0);
	 set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0);
}
public ResetHUD(id)
	 wykorzystal[id] = false;
	 
	 public PreThink(id)
{
	if(ma_klase[id])
		set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}
		
public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
	if(ma_klase[id])
		set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})   
}

  • +
  • -
  • 1


#628523 Proszę o dodanie do klasy zeby była premium

Napisane przez zasalata w 27.03.2014 16:08

łap :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#628408 [ROZWIĄZANE] Zmienienie położenia hud i co zrobić żeby nie migało

Napisane przez zasalata w 26.03.2014 20:51

Przed plugin_init() dodaj:

native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); 
native cod_get_perk_durability(id);

następnie przejdź do public PokazInformacje(id) i zmien 

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum : %s]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i | 401]^n[Perk : %s]^n[Zdrowie : %d]", forum, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], hp);

na

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum : %s]^n[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %0.1f%%]^n[Poziom : %i | 401]^n[Perk : %s]^n[Wytrzymalosc perku : %i/100]^n[Zdrowie : %d]", forum, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]], cod_get_perk_durability(id), hp);

Zapisz i skompiluj. 

Wejdz w wytrzymalosc_perku.sma i usun wszystkie linijki odpowiedzialne za hud.

new SyncHudObj;
SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
public PokazWytrzymalosc(id)
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC;
	
	if(!is_user_alive(id))
	{
		remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC);
		return;
	}
		
	set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n[Wytrzymalosc Perku: %i/%i]", wytrzymalosc_perku[id], get_pcvar_num(cvar_max_wytrzymalosc));
}
public ResetHUD(id)
{
	if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC))
		set_task(0.1, "PokazWytrzymalosc", id+ZADANIE_POKAZ_WYTRZYMALOSC, _, _, "b");
}

Skompiluj i oba wrzuć na serwer. 

 

HUD Ci migał, bo pewnie "zużyłeś" wszystkie dostępne kanały i wiadomości się na siebie "nakładały" (z polskiego na nasz :D).


  • +
  • -
  • 1


#627550 Klasa Szybki z mocami nie działa poprawnie

Napisane przez zasalata w 23.03.2014 12:03

Musisz to skompilowac kompilatorem lokalnym, nie tym stąd. 

 

Jak pobierzesz wejdz w folder include, potem codmod.inc i na koncu wklej:

native cod_register_advance(z_klasy, od_levela, const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);

Potem compile,, warning 217 nie przeszkadza w użyciu, to raczej tylko uporządkowanie kodu :)


  • +
  • -
  • 1


#627098 Darmowy Perk

Napisane przez zasalata w 21.03.2014 20:20

Nie ma opcji edit, ale udoskonaliłem na swoje potrzeby trochę ten plugin.

Posiada on 3 cvary:

amx_losuj_level - do jakiego lvla możemy losować perk (domyslnie 50)

amx_losuj_czas - czas jaki musimy odczekać miedzy jednym losowaniem a drugim (domyślnie 60.0 czyli minuta)

amx_czas_zmiany_klasy_los - po jakim czasie od wylosowania możemy zmienić klasę, aby perk nam na nią przeszedł (domyślnie 180 czyli 3 minuty)

 

Dodałem do pluginu menu, kilka bardziej kosmetycznych przeróbek typu colorchat, granice lvla do jakiego mozna losowac. Jesli lvl jest za duzy nie mozemy skorzystać z losowania perku. Aby uniemożliwić czegoś na zasadzie "na rundę zmienię klasę na jakąś z 1 lvlem żeby dostać perk i wrócę na swoją" dodałem blokade w postaci takiej, że jeśli gracz w ciągu 3 minut od losu zmieni klasę (regulowane cvarem) to wylosowany perk automatycznie mu się zniszczy. Testowałem to chwile i nie wykryłem bugów ani błędów :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#626172 Edytacja Poziomu w Cod Mod

Napisane przez zasalata w 17.03.2014 18:01

Edytujesz plik codmod.cfg (cstrike/addons/amxmodx/confings/codmod.cfg) i zmieniasz "cod_maxlevel 4001" na "cod_maxlevel 45001" :)


  • +
  • -
  • 1


#625851 komenda na flage

Napisane przez zasalata w 16.03.2014 12:41

task+set_user_flags+remove_user_flags
  • +
  • -
  • 1


#599783 Assassin's creed nóż by zasalata :)

Napisane przez zasalata w 01.01.2014 10:22

Jest to model wyciągnięty z CS:S, nie testowany przeze mnie z powodu braku czasu, ale koledze smiga ;)

 

2n997r6.png

 

Download:

http://www40.zippysh...37366/file.html


  • +
  • -
  • 3