; Custom - Add 3rd party plugins here
; amx_ip.amxx
amx ip masz wyłączony. Usunięcje "średnika" ";" powoduje włączenie pluginu
admin_czat_colors.amxx powinno działać
usuń sobie ten
;komentarz
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Witam, mam na imię Darek swoją przygodę z amxx rozpocząłem w 2011:P może później:D jestem samoukiem, wszystko robiłem metodą prób i błędów i myślę że nawet troszku się nauczyłem Będę starał dostać się do amxsuportu ale z jakim skutkiem to się okażę
Napisane przez FarGoosiek w 16.03.2014 00:13
Napisane przez FarGoosiek w 14.03.2014 23:00
HAMSANDWICH <-- odblokuj sobie ten modul jak to nie pomoże to tu masz temacik taki fajny
http://amxx.pl/topic...po-update-2013/
Napisane przez FarGoosiek w 14.03.2014 22:42
możesz na plik amxx dać zabezpieczenie na adres ip i dać mu samo amxx
http://amxx.pl/topic...allowed-server/
Napisane przez FarGoosiek w 13.02.2014 17:57
#include <amxmodx> #include <ColorChat> #define PLUGIN "Team info" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "shotskat" new g_aratat[33] = 0; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event( "TeamInfo", "join_team", "a"); } public client_disconnect(id) { g_aratat[id] = 0; } public join_team() { new id = read_data(1); static user_team[32], name[32]; read_data(2, user_team, 31); get_user_name(id, name, 31); if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(g_aratat[id] == 1) return PLUGIN_CONTINUE; switch(user_team[0]) { case 'C': ColorChat(0, BLUE, "%s dolaczyl do CT", name); case 'T': ColorChat(0, RED, "%s dolaczyl do TT", name); case 'S': ColorChat(0, GREY, "%s dolaczyl do Spec'ow", name); } g_aratat[id] = 1; return PLUGIN_CONTINUE; }
Napisane przez FarGoosiek w 07.02.2014 00:38
Aby wyswietlic menu w menu
public menu1(id){ new menu1=menu_create("Sklep za kamienie dusz","menu1a"); client_cmd(id, "mp3 play sound/diablo/kamienie.mp3") menu_additem(menu1,"\yInne");//item=0 menu_additem(menu1,"\yBronie");//item=1 menu_display(id, menu1,0); return PLUGIN_HANDLED; } public menu1a(id, menu, item){ switch(item){ case 0: { inne(id) } case 1: { bronie(id) } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; }
i potem tworzysz
public bronie(id){
i w nim dodajesz
public bronie(id){ new bronie=menu_create("Sklep z bronia","bronie_casy"); menu_additem(bronie,"\y Bron1 \d[CENA \r$]") menu_additem(bronie,"\y Bron2 \d[CENA \r$]") menu_additem(bronie,"\y Bron3 \d[CENA \r$]") menu_additem(bronie,"\y Bron4 \d[CENA \r$]") menu_setprop(bronie,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL) menu_setprop(bronie,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie") menu_setprop(bronie,MPROP_NEXTNAME,"Dalej") menu_setprop(bronie,MPROP_BACKNAME,"Wroc") menu_display(id, bronie,0); return PLUGIN_HANDLED; } public bronie_casy(id, menu, item){ switch(item){ case 0: { //kod dla kupowania broni } case 1: { //kod dla kupowania broni } case 2: { //kod dla kupowania broni } case 3: { //kod dla kupowania broni } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; }
i tak samo robisz z "innymi"
Napisane przez FarGoosiek w 02.02.2014 20:11
Napisane przez FarGoosiek w 02.02.2014 17:49
Napisane przez FarGoosiek w 02.02.2014 15:19
Napisane przez FarGoosiek w 01.02.2014 03:09
Napisane przez FarGoosiek w 30.01.2014 18:12
Napisane przez FarGoosiek w 30.01.2014 14:47
Napisane przez FarGoosiek w 30.01.2014 11:54
Napisane przez FarGoosiek w 30.01.2014 11:32
Napisane przez FarGoosiek w 27.01.2014 00:24
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fun> #include <codmod> #define DMG_HEGRENADE (1<<24) new const perk_name[] = "Flara"; new const perk_desc[] = "Natychmiastowe zabice z HE)"; new bool:ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "Pas"); register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id) { ma_perk[id] = true; cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE); } public cod_perk_disabled(id) { ma_perk[id] = false; cod_take_weapon(id, CSW_HEGRENADE); } public NowaRunda(id){ if(ma_perk[id] == true) cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_perk[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_HEGRENADE && get_user_team(this) != get_user_team(idattacker)) cod_inflict_damage(idattacker, this, 801.0-damage, 1.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Napisane przez FarGoosiek w 25.01.2014 23:24