W amxstudio masz taką opcję jak indenter
tools -->indenter
to pomaga zlikwidować te warningi
bo zła tabulacja ;D
Te warningi nie przeszkadzają w działaniu pluginu
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Witam, mam na imię Darek swoją przygodę z amxx rozpocząłem w 2011:P może później:D jestem samoukiem, wszystko robiłem metodą prób i błędów i myślę że nawet troszku się nauczyłem Będę starał dostać się do amxsuportu ale z jakim skutkiem to się okażę
Napisane przez FarGoosiek w 15.01.2014 18:33
Napisane przez FarGoosiek w 15.01.2014 14:10
Napisane przez FarGoosiek w 15.01.2014 12:44
To ja ci polecę pare filmów ;D
- i split on your grave (1,2) thliler (1 najlepsza).
- REC 1,2 - horror
- The Seasoning House (2012)
-Sinsester
- Mama - nie straszny ale fajny miło mi się go oglądało
- Obecność
I jeżeli lubisz mocne kino
- Serbian Film
- quinea pig
- martwica mózgu (chociaż to bardziej komedia ale "ryjący banie")
- Ludzka stonoga 1,2
- Canibal Holocaust
No i z komedii takich horrorowych to
- Porąbani
- A hunted house - parodia paranormal activity i "demony"
Napisane przez FarGoosiek w 13.01.2014 23:13
a tutaj dobierzesz sobie kolory dobierzesz jakie chcesz ;d żeby piorun miał
http://www.kurshtml....ory/kolory.html
Napisane przez FarGoosiek w 13.01.2014 22:00
Napisane przez FarGoosiek w 13.01.2014 18:20
Napisane przez FarGoosiek w 12.01.2014 19:14
Rangi ? raczej nie... Samym urozmaiceniem gry będą bonusy i chronienie dowódcy jeszcze dodajcie jakiś model dla dowódcy żeby się wyróżniał z tłumu i z jakąś flagą może zeby latał wtedy byłby bardziej widoczny i łatwiejszy do trafienia no i co za tym idzie trudniejszy do obrony
Troszkę poszukałem modeli i znalazłem 2 fajne myślę że się przydadzą
TT
http://zombie-mod.ru...white-leet.html
CT
http://zombie-mod.ru...y-avp-2010.html
Napisane przez FarGoosiek w 11.01.2014 12:43
Napisane przez FarGoosiek w 10.01.2014 23:50
Jeżeli grafika będzie za duża albo nie bedzie ci sie podobać to sobie zmniejsz i daj do niej link w tej linijce
url(http://hdwallfan.com/wp-content/uploads/2013/08/CS-1.6-Counter-Strike-Wallpaper.jpg)
od razu plik html dostajesz żeby zobaczyc jak wygląda
Napisane przez FarGoosiek w 10.01.2014 12:45
new ilosc_fal[33];
public plugin_precache()
precache_sound("diablo/warcry.wav");
public ResetHUD(id)
if (is_user_connected(id))
ilosc_fal[id]=1;
public fala_odepch(id) { if(ilosc_fal[id] == 0 || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE ilosc_fal[id]--; new origin[3], dist = 350 get_user_origin(id, origin) emit_sound(id, CHAN_STATIC, "diablo/warcry.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM) message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin ) write_byte(TE_BEAMCYLINDER) write_coord( origin[0]) write_coord( origin[1]) write_coord( origin[2]) write_coord( origin[0]) write_coord( origin[1]) write_coord( origin[2] + dist) write_short( sprite_white ) write_byte( 0 ) // startframe write_byte( 0 ) // framerate write_byte( 6 ) // life write_byte( 80 ) // width write_byte( 0 ) // noise write_byte( 0 ) //kolor rgb write_byte( 255 ) //kolor rgb write_byte( 255 ) //kolor rgb write_byte( 255 ) //brightness write_byte( 0 ) // speed message_end() new entlist[33], Float:forigin[3] IVecFVec( origin, forigin ); new numfound = find_sphere_class(id,"player", float(dist),entlist, 32,forigin); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i] if (pid == id || !is_user_alive(pid)) continue if (get_user_team(id) == get_user_team(pid)) continue new vOrigin[3]; new Float:gfOrigin[2][3], b; entity_get_vector(pid, EV_VEC_origin, gfOrigin[1]); entity_get_vector(0, EV_VEC_origin, gfOrigin[0]); get_user_origin(pid, vOrigin); /// for(b = 0; b <= 2; b ++) { gfOrigin[1][b] -= gfOrigin[0][b]; gfOrigin[1][b] +=30; gfOrigin[1][b] *=7+player_intelligence[id]/25; } entity_set_vector(pid, EV_VEC_velocity, gfOrigin[1]); change_health(pid,-40,id,"") message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY); write_byte(0); write_coord(origin[0]); write_coord(origin[1]); write_coord(origin[2]); write_coord(vOrigin[0]); write_coord(vOrigin[1]); write_coord(vOrigin[2]); write_short(sprite_lgt); write_byte(1); write_byte(5); write_byte(2); write_byte(20); write_byte(30); write_byte(200); write_byte(200); write_byte(200); write_byte(200); write_byte(200); message_end(); } return PLUGIN_HANDLED; }
public client_PreThink ( id )
if(button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && player_class[id] ==Hunter){ bow[id]++ button[id] = 1; command_bow(id) }
To ( w miejsce NAZWA_KLASY wpisujemy nazwę naszej klasy)
if(button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && player_class[id] == NAZWA_KLASY){ fala_odepch(id) }
change_health(pid,-40,id,"")
jest odpowiedzialny za ilosc zadawanego dmg przez item. W miejsce -40 dajemy dmg jaki chcemy aby zadawała fala.
new origin[3], dist = 350
tutaj zmieniamy dystans fali u mnie jest to 350
gfOrigin[1][b] *=7+player_intelligence[id]/25;
siła odrzutu zależna od inteligencji
Napisane przez FarGoosiek w 10.01.2014 12:11
No coment... boże ;D ja już nie myślę
@edit
to raczej powinno zapisywac na nick niż na sid;D
i raczej powinno wyglądać tak
diablo_sql_host "Adres bazy MySQL"
diablo_sql_user "Użytkownik bazy"
diablo_sql_pass "Hasło użytkownika"
diablo_sql_database "Nazwa bazy danych"
diablo_sql_table "dbmod"
diablo_sql_save "0"
//0 - Nick
//1 - IP
//2 - STEAMID
dopisujesz to do amxx.cfg na samym dole
Napisane przez FarGoosiek w 09.01.2014 20:54
new ilosc_fal[33];
public plugin_precache()
precache_sound("diablo/warcry.wav");
public ResetHUD(id)
if (is_user_connected(id))
ilosc_fal[id]=1;
public fala_odepch(id) { if(ilosc_fal[id] == 0 || !is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE ilosc_fal[id]--; new origin[3], dist = 350 get_user_origin(id, origin) emit_sound(id, CHAN_STATIC, "diablo/warcry.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM) message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin ) write_byte(TE_BEAMCYLINDER) write_coord( origin[0]) write_coord( origin[1]) write_coord( origin[2]) write_coord( origin[0]) write_coord( origin[1]) write_coord( origin[2] + dist) write_short( sprite_white ) write_byte( 0 ) // startframe write_byte( 0 ) // framerate write_byte( 6 ) // life write_byte( 80 ) // width write_byte( 0 ) // noise write_byte( 0 ) //kolor rgb write_byte( 255 ) //kolor rgb write_byte( 255 ) //kolor rgb write_byte( 255 ) //brightness write_byte( 0 ) // speed message_end() new entlist[33], Float:forigin[3] IVecFVec( origin, forigin ); new numfound = find_sphere_class(id,"player", float(dist),entlist, 32,forigin); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i] if (pid == id || !is_user_alive(pid)) continue if (get_user_team(id) == get_user_team(pid)) continue new vOrigin[3]; new Float:gfOrigin[2][3], b; entity_get_vector(pid, EV_VEC_origin, gfOrigin[1]); entity_get_vector(0, EV_VEC_origin, gfOrigin[0]); get_user_origin(pid, vOrigin); /// for(b = 0; b <= 2; b ++) { gfOrigin[1][b] -= gfOrigin[0][b]; gfOrigin[1][b] +=30; gfOrigin[1][b] *=7+player_intelligence[id]/25; } entity_set_vector(pid, EV_VEC_velocity, gfOrigin[1]); change_health(pid,-40,id,"") message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY); write_byte(0); write_coord(origin[0]); write_coord(origin[1]); write_coord(origin[2]); write_coord(vOrigin[0]); write_coord(vOrigin[1]); write_coord(vOrigin[2]); write_short(sprite_lgt); write_byte(1); write_byte(5); write_byte(2); write_byte(20); write_byte(30); write_byte(200); write_byte(200); write_byte(200); write_byte(200); write_byte(200); message_end(); } return PLUGIN_HANDLED; }
public client_PreThink ( id )
if(button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && player_class[id] ==Hunter){ bow[id]++ button[id] = 1; command_bow(id) }
To ( w miejsce NAZWA_KLASY wpisujemy nazwę naszej klasy)
if(button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && player_class[id] == NAZWA_KLASY){ fala_odepch(id) }
change_health(pid,-40,id,"")- jest odpowiedzialny za ilosc zadawanego dmg przez item. W miejsce -40 dajemy dmg jaki chcemy aby zadawała fala.
new origin[3], dist = 350tutaj zmieniamy dystans fali u mnie jest to 350
gfOrigin[1][b] *=7+player_intelligence[id]/25;siła odrzutu zależna od inteligencji
Napisane przez FarGoosiek w 07.01.2014 22:12
Napisane przez FarGoosiek w 06.01.2014 23:54
Napisane przez FarGoosiek w 06.01.2014 15:53