Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

FarGoosiek - zdjęcie

FarGoosiek

Rejestracja: 18.10.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.10.2018 12:40
-----

#605736 Jeszcze nigdy nie spotkałam się z takim problemem.

Napisane przez FarGoosiek w 15.01.2014 18:33

W amxstudio masz taką opcję jak indenter ;) 

tools -->indenter ;) 

 

to pomaga zlikwidować te warningi :P 

bo zła tabulacja ;D 

Te warningi nie przeszkadzają w działaniu pluginu :D


  • +
  • -
  • 2


#605566 pytanie jak podswietlic paczki co dropią

Napisane przez FarGoosiek w 15.01.2014 14:10

http://amxx.pl/dokum...2/set_rendering


  • +
  • -
  • 2


#605552 Polecacie jakiś Horror?

Napisane przez FarGoosiek w 15.01.2014 12:44

To ja ci polecę pare filmów ;D 

 

- i split on your grave (1,2) thliler (1 najlepsza). 

- REC 1,2 - horror 

- The Seasoning House (2012)

-Sinsester 

- Mama - nie straszny ale fajny miło mi się go oglądało

- Obecność ;)

 

I jeżeli lubisz mocne kino :D

- Serbian Film 

- quinea pig

- martwica mózgu (chociaż to bardziej komedia ale "ryjący banie") 

- Ludzka stonoga 1,2 

- Canibal Holocaust

 

No i z komedii takich horrorowych to

 

- Porąbani

- A hunted house - parodia paranormal activity i "demony" :D


  • +
  • -
  • 2


#605106 Zmiana koloru piorunów

Napisane przez FarGoosiek w 13.01.2014 23:13

a tutaj dobierzesz sobie kolory dobierzesz jakie chcesz ;d żeby piorun miał :D 

 

http://www.kurshtml....ory/kolory.html

 

 

 

 


  • +
  • -
  • 2


#605082 dziwne pobieranie pliku z resource

Napisane przez FarGoosiek w 13.01.2014 22:00

to jest od totora :P

 

http://amxx.pl/topic...nie-do-poziomu/


  • +
  • -
  • 1


#604969 Zasięg noża

Napisane przez FarGoosiek w 13.01.2014 18:20

http://amxx.pl/topic...tem-long-knife/


  • +
  • -
  • 2


#604617 Tryb Dowódcy

Napisane przez FarGoosiek w 12.01.2014 19:14

Rangi ? :D raczej nie... Samym urozmaiceniem gry będą bonusy ;) i chronienie dowódcy ;) jeszcze dodajcie jakiś model dla dowódcy żeby się wyróżniał z tłumu  i z jakąś flagą  może zeby latał :D wtedy  byłby bardziej widoczny i łatwiejszy do trafienia no i co za tym idzie trudniejszy do obrony :P

 

 

Troszkę poszukałem modeli :D i znalazłem 2 fajne :D myślę że się przydadzą :D 

 

TT 

 

http://zombie-mod.ru...white-leet.html

 

CT

 

http://zombie-mod.ru...y-avp-2010.html


  • +
  • -
  • 1


#604005 Optymalizacja Serwera

Napisane przez FarGoosiek w 11.01.2014 12:43

haha xDD pluginem tego nie zmniejszysz powodami lagów i pingu może być np: 

 

-za duża ilość pluginów, 

-Jakiś mod na serwerze i duża ilość graczy. (przy używaniu mocy itp) 

-Ch**wy hosting serwera

- albo twoje połączenie z netem jak ty masz tylko pingi ;P


  • +
  • -
  • 2


#603842 wykonanie pliku konkurs.txt

Napisane przez FarGoosiek w 10.01.2014 23:50

Jeżeli grafika będzie za duża albo nie bedzie ci sie podobać to sobie zmniejsz i daj do niej link w tej linijce 

 url(http://hdwallfan.com/wp-content/uploads/2013/08/CS-1.6-Counter-Strike-Wallpaper.jpg)

od razu plik html dostajesz żeby zobaczyc jak wygląda ;P

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#603569 Fala odpychająca - Warcry

Napisane przez FarGoosiek w 10.01.2014 12:45

Witam, 
dziś przedstawie wam jak stworzyć falę która "wychodzi" od gracza odpychając wrogów w pobliżu i zadając im 40dmg. Użycie fali na (noż + r) raz na runde. Dizałało bez zarzutu stworzone było dla klasy barbarzyńca ;)
Fala wygląda mnie  tak: (nie miałem czasu aby zrobic inny screan wiec jest ten z testów i fala jest duża w rzeczywistości jest mniejsza;p)
amxx_1389219096__warcry.jpg
 
a więc zaczynamy 
 
Tworzymy nową zmienną:
new ilosc_fal[33];
 
gdzieś w 
 
public plugin_precache()
 
dodajemy
 
precache_sound("diablo/warcry.wav");
 
 
 
public ResetHUD(id)
 
przed 
if (is_user_connected(id))
 
dodajemy 
ilosc_fal[id]=1;
 
teraz gdzieś na końcu pluginu dodajemy
Spoiler
 
 
 
I teraz aby działało nam na to na nozu + r musimy dodać w 
 
public client_PreThink ( id ) 
 
pod

if(button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && player_class[id] ==Hunter){
		
		bow[id]++
		button[id] = 1;
		command_bow(id)
		
	}

To ( w miejsce NAZWA_KLASY wpisujemy nazwę naszej klasy)

if(button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && player_class[id] == NAZWA_KLASY){
		fala_odepch(id)
	}
 
Teraz krutkie objaśnienie
 
 
change_health(pid,-40,id,"")

jest odpowiedzialny za ilosc zadawanego dmg przez item. W miejsce -40 dajemy dmg jaki chcemy aby zadawała fala.

 
new origin[3], dist = 350 

tutaj zmieniamy dystans fali u mnie jest to 350 ;P

 
gfOrigin[1][b] *=7+player_intelligence[id]/25;

siła odrzutu zależna od inteligencji 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#603562 Nie działa mi komenda /klasa

Napisane przez FarGoosiek w 10.01.2014 12:11

:mur:  :mur:  :mur:  :mur:  No coment... boże ;D ja już nie myślę :D

 

 

@edit

to raczej powinno zapisywac  na nick :P niż na sid;D

i raczej powinno wyglądać tak :P 

diablo_sql_host "Adres bazy MySQL"
diablo_sql_user "Użytkownik bazy"
diablo_sql_pass "Hasło użytkownika"
diablo_sql_database "Nazwa bazy danych"
diablo_sql_table "dbmod"
diablo_sql_save "0"
//0 - Nick
//1 - IP
//2 - STEAMID

 

 

dopisujesz to do amxx.cfg na samym dole ;P 

 


  • +
  • -
  • 1


#603471 Warcry dla klasy fala odpychająca ktora zadaje dmg

Napisane przez FarGoosiek w 09.01.2014 20:54

Witam, 
dziś przedstawie wam jak stworzyć falę która "wychodzi" od gracza odpychając wrogów w pobliżu i zadając im 40dmg. Użycie fali na (noż + r) raz na runde. Dizałało bez zarzutu stworzone było dla klasy barbarzyńca ;)
Fala wygląda mnie  tak: (nie miałem czasu aby zrobic inny screan wiec jest ten z testów i fala jest duża w rzeczywistości jest mniejsza;p)
thumb_amxx_1389219096__warcry.jpg
 
a więc zaczynamy 
 
Tworzymy nową zmienną:
new ilosc_fal[33];
 
gdzieś w 
 
public plugin_precache()
 
dodajemy
 
precache_sound("diablo/warcry.wav");
 
 
 
public ResetHUD(id)
 
przed 
if (is_user_connected(id))
 
dodajemy 
ilosc_fal[id]=1;
 
teraz gdzieś na końcu pluginu dodajemy
Spoiler

 

I teraz aby działało nam na to na nozu + r musimy dodać w 
 
 
public client_PreThink ( id ) 
 
pod
if(button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && player_class[id] ==Hunter){
		
		bow[id]++
		button[id] = 1;
		command_bow(id)
		
	}

To ( w miejsce NAZWA_KLASY wpisujemy nazwę naszej klasy)

if(button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && player_class[id] == NAZWA_KLASY){
		fala_odepch(id)
	}
Teraz krutkie objaśnienie 
 change_health(pid,-40,id,"")
- jest odpowiedzialny za ilosc zadawanego dmg przez item. W miejsce -40 dajemy dmg jaki chcemy aby zadawała fala.
new origin[3], dist = 350
tutaj zmieniamy dystans fali u mnie jest to 350 ;P
gfOrigin[1][b] *=7+player_intelligence[id]/25;
siła odrzutu zależna od inteligencji 

 


  • +
  • -
  • 1


#602998 nie mozna wypelnic wszystkich spawn na mapie

Napisane przez FarGoosiek w 07.01.2014 22:12

Ale własnie PTB może blokować wejscie do danej drużyny bo jest za mocna i jak jest odpowiedni balans to nie raz na serwerach grając nie mogłem wejść przez pare rund :D dopuki któraś drużyna nie zaczęła  dostawać po pośladach :P 


  • +
  • -
  • 1


#602637 Modyfikacja Perku "Pole Minowe"

Napisane przez FarGoosiek w 06.01.2014 23:54

 


teraz powinno działać ;D

No jak poleciałeś tym samym kodem co ja to nie dziwne :P tylko nazwe publica zmieniles ;)

:blink: i nawet jednak event a nie logevent :D

 

 

no przyznaje się do błędu ^.^ nie wiem co mi się ubzdurało z tamtym :P także sory i zwracam honor :)


  • +
  • -
  • 1


#602438 SurfXP SQL

Napisane przez FarGoosiek w 06.01.2014 15:53

teraz musi smigac :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1