Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

1/x na zespawnienie sie z dgl ktory ma x naboi lub HE

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Madzikxx

    Początkujący

  • Girl

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Lokalizacja:g
Offline

Napisano 26.03.2014 10:54

Siema : >
Jak zrobić klase ktora ma 1/x na zespawnienie sie z dgl (lub inna bronia ) ktory ma x naboi lub HE
  • +
  • -
  • 0

#2 PrezydenT

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.03.2014 12:06

Robisz zwykłą klase z szansą na respawn u wroga, tyle że w momencie wykonania funkcji zabierasz graczowi dotychczasowe bronie (cod_take_weapon) i zapodajesz mu deagle
(cod_give_weapon) z określoną ilością amunicji (set_user_bpammo bodajże)
  • +
  • -
  • 0

#3 PrezydenT

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.03.2014 07:20

Zobacz, może zadziała:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
#include <engine>



new bool:ma_klase[33];

new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}

new const nazwa[] = "Terrorysta";
new const opis[] = "1/4 na zrespienie sie u wroga";
new const bronie = 1<<CSW_SG552;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Sqwareck");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}


public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;
	ColorChat(id, TEAM_COLOR, "[Klasa ^04%s ^03została stworzona przez ^04Sqwarcka^03]", nazwa);
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ZmienUbranie(id, 1);
	ma_klase[id] = false;
}

public Spawn(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return;
	
	if(!ma_klase[id])
		return;
	
	if(random_num(1,4) == 1)
	{
		new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);
		
		cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT);
		ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);
		
		cs_set_user_team(id, team);
	}
	ZmienUbranie(id, 0);
}

public ZmienUbranie(id, reset)
{
	if (!is_user_connected(id)) 
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(reset)
		cs_reset_user_model(id);
	else
	{
		new num = random_num(0,3);
		cs_set_user_model(id, (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
		cod_take_weapon(id, CSW_SG552);
		cod_take_weapon(id, CSW_USP);
		cod_take_weapon(id, CSW_GLOCK18);
		cod_give_weapon(id, CSW_DEAGLE);
		cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 21)
		new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id) 
		if(weapon_id)
			cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 15) 
		
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

PS, Dzięki za niezbędnego minusa.


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych