Siema : >
Jak zrobić klase ktora ma 1/x na zespawnienie sie z dgl (lub inna bronia ) ktory ma x naboi lub HE
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

1/x na zespawnienie sie z dgl ktory ma x naboi lub HE
Temat rozp. Madzikxx, 26.03.2014 10:54
cod nowy
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 26.03.2014 10:54
#2
Napisano 26.03.2014 12:06
Robisz zwykłą klase z szansą na respawn u wroga, tyle że w momencie wykonania funkcji zabierasz graczowi dotychczasowe bronie (cod_take_weapon) i zapodajesz mu deagle
(cod_give_weapon) z określoną ilością amunicji (set_user_bpammo bodajże)
(cod_give_weapon) z określoną ilością amunicji (set_user_bpammo bodajże)
#3
Napisano 28.03.2014 07:20
Zobacz, może zadziała:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <colorchat> #include <engine> new bool:ma_klase[33]; new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"}; new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"} new const nazwa[] = "Terrorysta"; new const opis[] = "1/4 na zrespienie sie u wroga"; new const bronie = 1<<CSW_SG552; new const zdrowie = 20; new const kondycja = 5; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Sqwareck"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; ColorChat(id, TEAM_COLOR, "[Klasa ^04%s ^03została stworzona przez ^04Sqwarcka^03]", nazwa); } public cod_class_disabled(id) { ZmienUbranie(id, 1); ma_klase[id] = false; } public Spawn(id) { if(!is_user_alive(id)) return; if(!ma_klase[id]) return; if(random_num(1,4) == 1) { new CsTeams:team = cs_get_user_team(id); cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT); ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id); cs_set_user_team(id, team); } ZmienUbranie(id, 0); } public ZmienUbranie(id, reset) { if (!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(reset) cs_reset_user_model(id); else { new num = random_num(0,3); cs_set_user_model(id, (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]); cod_take_weapon(id, CSW_SG552); cod_take_weapon(id, CSW_USP); cod_take_weapon(id, CSW_GLOCK18); cod_give_weapon(id, CSW_DEAGLE); cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 21) new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id) if(weapon_id) cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 15) } return PLUGIN_CONTINUE; }
PS, Dzięki za niezbędnego minusa.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych