Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Indoor - zdjęcie

Indoor

Rejestracja: 06.07.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.04.2023 18:01
*****

#766060 [ROZWIĄZANE] Problem z Entity (IndexOfEdict)

Napisane przez Indoor w 17.04.2020 20:52

Problem rozwiązany, jak zawsze banalny tylko dziwni mnie, że przez tyle czasu było wszystko OK i nagle takie problemy...

 

 

W plugin_init()

 

Zamieniłem 

register_forward(FM_TraceLine,"fw_traceline");

 

Na

register_forward(FM_TraceLine,"fw_traceline", true);

 

:mur:  :mur:


  • +
  • -
  • 1


#740722 [EXP] diablo mod

Napisane przez Indoor w 03.07.2017 16:35

Zwiększ po prostu ilość expa za zabicie i tyle.

 

diablo_xpbonus 700 // ilość expa za zabicie standardowo ustawione na 7

  • +
  • -
  • 1


#730725 zmiana hud na dhud

Napisane przez Indoor w 14.09.2016 14:45

set_dhudmessage(0, 255, 255, 0.01, 0.18, 0, 0.01, 1.0, 0.1, 0.5)
show_dhudmessage(id, "^n^n^n^n[xx: %d]", Odznaki[target])

 

Nie wiem jak jest z "ShowSyncHudMsg" w dhudmessage bo tego niestety nie używam


  • +
  • -
  • 1


#717612 [ROZWIĄZANE] Auto Start TS3 - Skrypt w bashu(?)

Napisane przez Indoor w 06.01.2016 12:01

Siemka, posiadam VPS`a z systemem Debian 7 64bit postawiłem na nim serwer TS3 i posiadam skrypt napisany w bashu(?), że jak serwer dostanie crasha to sam wstaje, niestety mam z nim problemy bo wywala błędy a serwer nie wstaje a ja nie ogarniam basha(?) prosiłbym o pomoc :)

 

Skrypt:

#!/bin/bash
 
cd /home/ts/serwer
 
TEAMSPEAK = `ps ax | grep ts3server_linux_amd64 | grep -v grep | wc -l`
 
if [ $TEAMSPEAK -eq 1 ]
then
exit
echo "TS dziala"
else
screen -AmdS ts ./ts3server_minimal_runscript.sh restart
echo "Wlaczanie TS`a..."
fi

Błędy:

/home/ts/serwer/crash.sh: line 5: TEAMSPEAK: command not found
/home/ts/serwer/crash.sh: line 13: unexpected EOF while looking for matching ``'
/home/ts/serwer/crash.sh: line 15: syntax error: unexpected end of file

  • +
  • -
  • 1


#656149 [ROZWIĄZANE] Szybkie rozdawanie statów Cod mod nowy

Napisane przez Indoor w 11.08.2014 19:04

Proszę:

Załączony plik  QTM_CodMod.sma   468,39 KB  72 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx

Edit:

Pobierz jeszcze raz, zrobiłem literówkę.


  • +
  • -
  • 1


#652200 [ROZWIĄZANE] Zmiana ilości przyznawanego HP

Napisane przez Indoor w 22.07.2014 19:02

W Poradniki i Łatki:

http://amxx.pl/topic/55467-jak-ograniczyc-firebale-u-maga/
http://amxx.pl/topic/37269-fireball-co-x-sec-zamiast-1-na-runde/
http://amxx.pl/topic/32308-jak-ograniczyc-liczbe-ognistych-kul-maga-na-runde/

@EDIT: Co do redukcji DMG też jest temat w Poradniki i Łatki


  • +
  • -
  • 1


#648293 [ROZWIĄZANE] Pytanie Gracz rozpoczął gre na klasie

Napisane przez Indoor w 07.07.2014 15:34

W

create_klass

pod 

get_user_authid(id, sid, 31);

dodaj

ColorChat(0, GREEN, "^x01Gracz ^x04%s ^x01zaczal gre na klasie ^x04%i", name, Race[class])

 

Daj znać czy działa


  • +
  • -
  • 1


#641906 [ROZWIĄZANE] Dodanie serwera do Listy serwerów

Napisane przez Indoor w 04.06.2014 21:11

Nie mogę edytować postów nwm dlaczego :/

W przeglądarce kliknąłem "Zbadaj Element" i znalazłem takie cos może to coś wyjaśni.

Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#627591 Blokada komend dla klasy

Napisane przez Indoor w 23.03.2014 14:41

W
buyrune
za pierwszą klamrą dodaj
 
 
if(player_class[id] == Ninja){
client_print(id, print_chat, "Ta klasa ma zablokowany sklep rune")
return PLUGIN_HANDLED;
}
Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#608522 Latarka Maga

Napisane przez Indoor w 23.01.2014 18:01

if(flashlight[id] && flashbattery[id] && (get_cvar_num("flashlight_custom")) && player_class[id] == Mag && player_class[id] == Aniol) {


  • +
  • -
  • 1


#571348 Jak zmniejszyć szybkość fireball u maga

Napisane przez Indoor w 13.09.2013 22:41

Mogłeś tak od razu, też było.

 

http://amxx.pl/topic...allami-na-nozu/

 

A jak chcesz dać limit FB na rundę:

 

http://amxx.pl/topic...irebale-u-maga/


  • +
  • -
  • 1


#569212 Blokada statystyki dla klas

Napisane przez Indoor w 01.09.2013 20:07

Sprawdź:

 

Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#564467 Rakieta + sprite

Napisane przez Indoor w 17.08.2013 15:51

public UTIL_Teleport(id,distance){
Set_Origin_Forward(id,distance)
 
new origin[3]
get_user_origin(id,origin)
 
//Particle burst ie. teleport effect 
message_begin(MSG_BROADCAST ,SVC_TEMPENTITY) //message begin
write_byte(TE_PARTICLEBURST )
write_coord(origin[0]) // origin
write_coord(origin[1]) // origin
write_coord(origin[2]) // origin
write_short(20) // radius
write_byte(1) // particle color
write_byte(4) // duration * 10 will be randomized a bit
message_end()
}

 

To chyba to :)


  • +
  • -
  • 1


#558055 Zmiana koloru hud + położenie

Napisane przez Indoor w 25.07.2013 01:05

Jeśli dobrze zrozumiałem HUD ma być nad liczbą "HP" i "Armor"

 

Sprawdź:

 

set_hudmessage(red, green, blue, 0.02, 0.89, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1)
        ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "%L: %d - %L %s - %L %d", id, "ZOMBIE_ATTRIB1", pev(ID_SHOWHUD, pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[ID_SHOWHUD]

  • +
  • -
  • 1


#558054 Problem z komplikacją

Napisane przez Indoor w 25.07.2013 01:02

Sprawdź:

 

if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && player_class[id]!=Nekromanta && invisible_cast[id]==0 || (player_class[id] == NONE) && player_class[id]!=NONE && player_class[id] != Czolg && invisible_cast[id]==0)

  • +
  • -
  • 1