Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Indoor - zdjęcie

Indoor

Rejestracja: 06.07.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.04.2023 18:01
*****

Moje posty

W temacie: Efekty z 1.6 do GO

19.04.2020 17:53

 

Provides global forward for chat messages allowing other plugins to manipulate the display of chat messages.

Currently this only supports SayText2 usermessage.
 
Mi nie chodzi o czat gry  :facepalm:

 

W temacie: [ROZWIĄZANE] Problem z Entity (IndexOfEdict)

17.04.2020 20:52

Problem rozwiązany, jak zawsze banalny tylko dziwni mnie, że przez tyle czasu było wszystko OK i nagle takie problemy...

 

 

W plugin_init()

 

Zamieniłem 

register_forward(FM_TraceLine,"fw_traceline");

 

Na

register_forward(FM_TraceLine,"fw_traceline", true);

 

:mur:  :mur:

W temacie: [ROZWIĄZANE] Problem z Entity (IndexOfEdict)

17.04.2020 17:44

To co podałeś to miałem od początku i również był ten sam błąd w nocy dodałem tylko "if(pev_valid(c4fake[id]))" sprawdzić czy coś pomoże jednak nic nie zdziałałem

W temacie: [ROZWIĄZANE] Problem z Entity (IndexOfEdict)

17.04.2020 16:55

Mam to od początku w ResetHUD

if (c4fake[id] > 0){

if(pev_valid(c4fake[id])){
remove_entity(c4fake[id]);
}
c4fake[id] = 0
}

W temacie: [ROZWIĄZANE] Problem z Entity (IndexOfEdict)

17.04.2020 12:48

Plugin to DiabloMod by Gutek i Miczu 5.9l lecz mooocno zmodyfikowany przeze mnie. Kod z dokumentacji który podałeś znalazłem w nocy i niestety jest nadal ten błąd
 

L 04/17/2020 - 13:37:55: [ENGINE] Entity 0 can not be removed
L 04/17/2020 - 13:37:55: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "123-include-bez-avg.amxx", version "1.0b")
L 04/17/2020 - 13:37:55: [AMXX] Run time error 10: native error (native "remove_entity")
L 04/17/2020 - 13:37:55: [AMXX]    [0] 123-include-bez-avg.sma::DelEnt (line 1634)
L 04/17/2020 - 13:37:55: [AMXX]    [1] 123-include-bez-avg.sma::RoundStart (line 1615)
L 04/17/2020 - 13:37:55: FATAL ERROR (shutting down): Bad entity in IndexOfEdict()

FATAL ERROR (shutting down): Bad entity in IndexOfEdict()
email debug.log to [email protected]
Fri Apr 17 13:37:55 CEST 2020: Server restart in 10 seconds

 
Linia 1615 odpowiada

DelEnt(c4fake[id]);

 
Linia 1634(remove_entity):


public DelEnt(ent){

if(is_valid_ent(ent))

return;

 

remove_entity(ent);

}

 
A tutaj cały public od meekstone czyli od tego entity

public item_c4fake(id){
	if (c4state[id] > 1){
		hudmsg(id,2.0,"Meekstone mozesz uzyc raz na runde!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	if (player_b_meekstone[id] > 0 && c4state[id] == 1 && is_user_alive(id) == 1 && freeze_ended == true){
		explode(c4bombc[id],id,0);
		
		for(new a = 0; a < MAX; a++){
			if (is_user_connected(a) && is_user_alive(a)){
				new origin1[3];
				get_user_origin(a,origin1);
				
				if(get_distance(c4bombc[id],origin1) < 300 && get_user_team(a) != get_user_team(id)){
					if(player_b_antymeek[a] > 0 || c_antymeek[a] > 0);
					return PLUGIN_CONTINUE;
					UTIL_Kill(id,a,"grenade");
				}
			}
		}
		c4state[id] = 2;
		remove_entity(c4fake[id]);
		c4fake[id] = 0;
	}
	if (player_b_meekstone[id] > 0 && c4state[id] == 0 && c4fake[id] == 0 && is_user_alive(id) == 1 && freeze_ended == true){
		new Float:pOrigin[3];
		entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, pOrigin);
		c4fake[id] = create_entity("info_target");
		
		entity_set_model(c4fake[id],"models/w_backpack.mdl");
		entity_set_origin(c4fake[id],pOrigin);
		entity_set_string(c4fake[id],EV_SZ_classname,"fakec4");
		entity_set_edict(c4fake[id],EV_ENT_owner,id);
		entity_set_int(c4fake[id],EV_INT_movetype,6);
		
		new Float:aOrigin[3];
		entity_get_vector(c4fake[id],EV_VEC_origin, aOrigin);
		c4bombc[id][0] = floatround(aOrigin[0]);
		c4bombc[id][1] = floatround(aOrigin[1]);
		c4bombc[id][2] = floatround(aOrigin[2]);
		c4state[id] = 1;
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}