Provides global forward for chat messages allowing other plugins to manipulate the display of chat messages.
Currently this only supports SayText2 usermessage.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
19.04.2020 17:53
Provides global forward for chat messages allowing other plugins to manipulate the display of chat messages.
Currently this only supports SayText2 usermessage.
17.04.2020 20:52
Problem rozwiązany, jak zawsze banalny tylko dziwni mnie, że przez tyle czasu było wszystko OK i nagle takie problemy...
W plugin_init()
Zamieniłem
register_forward(FM_TraceLine,"fw_traceline");
Na
register_forward(FM_TraceLine,"fw_traceline", true);
![]()
17.04.2020 17:44
To co podałeś to miałem od początku i również był ten sam błąd w nocy dodałem tylko "if(pev_valid(c4fake[id]))" sprawdzić czy coś pomoże jednak nic nie zdziałałem
17.04.2020 16:55
Mam to od początku w ResetHUD
if (c4fake[id] > 0){
if(pev_valid(c4fake[id])){
remove_entity(c4fake[id]);
}
c4fake[id] = 0
}
17.04.2020 12:48
Plugin to DiabloMod by Gutek i Miczu 5.9l lecz mooocno zmodyfikowany przeze mnie. Kod z dokumentacji który podałeś znalazłem w nocy i niestety jest nadal ten błąd
L 04/17/2020 - 13:37:55: [ENGINE] Entity 0 can not be removed L 04/17/2020 - 13:37:55: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "123-include-bez-avg.amxx", version "1.0b") L 04/17/2020 - 13:37:55: [AMXX] Run time error 10: native error (native "remove_entity") L 04/17/2020 - 13:37:55: [AMXX] [0] 123-include-bez-avg.sma::DelEnt (line 1634) L 04/17/2020 - 13:37:55: [AMXX] [1] 123-include-bez-avg.sma::RoundStart (line 1615) L 04/17/2020 - 13:37:55: FATAL ERROR (shutting down): Bad entity in IndexOfEdict() FATAL ERROR (shutting down): Bad entity in IndexOfEdict() email debug.log to [email protected] Fri Apr 17 13:37:55 CEST 2020: Server restart in 10 seconds
Linia 1615 odpowiada
DelEnt(c4fake[id]);
public DelEnt(ent){
if(is_valid_ent(ent))
return;
remove_entity(ent);
}
A tutaj cały public od meekstone czyli od tego entity
public item_c4fake(id){
if (c4state[id] > 1){
hudmsg(id,2.0,"Meekstone mozesz uzyc raz na runde!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (player_b_meekstone[id] > 0 && c4state[id] == 1 && is_user_alive(id) == 1 && freeze_ended == true){
explode(c4bombc[id],id,0);
for(new a = 0; a < MAX; a++){
if (is_user_connected(a) && is_user_alive(a)){
new origin1[3];
get_user_origin(a,origin1);
if(get_distance(c4bombc[id],origin1) < 300 && get_user_team(a) != get_user_team(id)){
if(player_b_antymeek[a] > 0 || c_antymeek[a] > 0);
return PLUGIN_CONTINUE;
UTIL_Kill(id,a,"grenade");
}
}
}
c4state[id] = 2;
remove_entity(c4fake[id]);
c4fake[id] = 0;
}
if (player_b_meekstone[id] > 0 && c4state[id] == 0 && c4fake[id] == 0 && is_user_alive(id) == 1 && freeze_ended == true){
new Float:pOrigin[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, pOrigin);
c4fake[id] = create_entity("info_target");
entity_set_model(c4fake[id],"models/w_backpack.mdl");
entity_set_origin(c4fake[id],pOrigin);
entity_set_string(c4fake[id],EV_SZ_classname,"fakec4");
entity_set_edict(c4fake[id],EV_ENT_owner,id);
entity_set_int(c4fake[id],EV_INT_movetype,6);
new Float:aOrigin[3];
entity_get_vector(c4fake[id],EV_VEC_origin, aOrigin);
c4bombc[id][0] = floatround(aOrigin[0]);
c4bombc[id][1] = floatround(aOrigin[1]);
c4bombc[id][2] = floatround(aOrigin[2]);
c4state[id] = 1;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}



Moja zawartość