Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Blokada statystyki dla klas


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 506
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 01.09.2013 19:45

Witam 

 

Jak w tytule tematu chodzi mi o blokadę statystyki grawitacja dla klas które już ją mają wbudowaną załączam public od grawitacji

 

Daje +++++

public set_gravitychange(id)
{
	if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
	{
		if(player_class[id] == Ninja)
		{
			if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
			else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
				else if(player_b_redbull[id]>0) set_user_gravity(id, 0.15)
				else set_user_gravity(id, 0.25)
		}
		if(player_class[id] == Wampir)
		{
			if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.35)
			else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.4)
				else if(player_b_redbull[id]>0) set_user_gravity(id, 0.3)
				else set_user_gravity(id, 0.72)
		}
		if(player_class[id] == Diablo)
		{
			if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.25)
			else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.3)
				else if(player_b_redbull[id]>0) set_user_gravity(id, 0.25)
				else set_user_gravity(id, 0.50)
		}
		if(player_grawitacja[id]>0)
		{
			set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_grawitacja[id]/100.0))
		}
		else
		{
			set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
			if(player_b_redbull[id]>0) set_user_gravity(id, 0.2)
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 0

"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."

 

Carlos Castaneda, The Wheel of Time

 

 

Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.


#2 Indoor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Gorzów Wielkopolski City.
Offline

Napisano 01.09.2013 19:51

Lepiej to zrobić w "skilltree(id)"


  • +
  • -
  • 0

#3 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 506
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 01.09.2013 20:00

Proszę skilltree

public skilltree(id){
	new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9)
	
	new szBuffer[1][1024];
	new iLen = 0;
	iLen += formatex(szBuffer[0][iLen], charsmax(szBuffer[]) - iLen, "\yRozdziel Punkty Statystyk - \w%i punktow^n^n", player_point[id]);
	iLen += formatex(szBuffer[0][iLen], charsmax(szBuffer[]) - iLen, "\r1. \wInteligencja \y[%i/2500] \d[Wieksze obrazenia czarami]^n", player_intelligence[id]);
	iLen += formatex(szBuffer[0][iLen], charsmax(szBuffer[]) - iLen, "\r2. \wSila \y[%i/2500] \d[Masz %i punktow HP]^n", player_strength[id], player_strength[id]*2);
	iLen += formatex(szBuffer[0][iLen], charsmax(szBuffer[]) - iLen, "\r3. \wZrecznosc \y[%i/2500] \d[Redukujesz obrazenia o %0.0f%%]^n", player_agility[id], player_damreduction[id]*100);
	iLen += formatex(szBuffer[0][iLen], charsmax(szBuffer[]) - iLen, "\r4. \wZwinnosc \y[%i/2500] \d[Biegasz Szybciej]^n", player_dextery[id]);
	iLen += formatex(szBuffer[0][iLen], charsmax(szBuffer[]) - iLen, "\r5. \wWitalnosc \y[%i/2500] \d[Regeneracja HP]^n", player_regeneracja[id]);
	iLen += formatex(szBuffer[0][iLen], charsmax(szBuffer[]) - iLen, "\r6. \wAdrenalina \y[%i/2500] \d[Wieksze obrazenia]^n", player_obrazenia[id]);
	iLen += formatex(szBuffer[0][iLen], charsmax(szBuffer[]) - iLen, "\r7. \wGrawitacja \y[%i/2500] \d[Mniejsza grawitacja]^n", player_grawitacja[id]);
	iLen += formatex(szBuffer[0][iLen], charsmax(szBuffer[]) - iLen, "\r8. \wMentalnosc \y[%i/2500] \d[Wiecej obrony]^n^n", player_men[id]);
	iLen += formatex(szBuffer[0][iLen], charsmax(szBuffer[]) - iLen, "\wTryb rozdawania: \y%i", co_ile[szybkosc_rozdania[id]]);
	
	keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9)
	show_menu(id, keys, szBuffer[0])
	
	return PLUGIN_HANDLED
}


public skill_menu(id, key)
{
	new max_skill=2500
	new ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > player_point[id]) ? player_point[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]
	
	switch(key)
	{
		case 0:
		{
			if(player_intelligence[id]+ilosc <= max_skill){
				player_point[id]-=ilosc;
				player_intelligence[id]+=ilosc;
			}
			show_hudmessage(id, "Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
		}
		case 1:
		{
			if (player_strength[id]+ilosc <= max_skill){
				player_point[id]-=ilosc;
				player_strength[id]+=ilosc;
			}
			show_hudmessage(id, "Maxymalny poziom sily osiagniety")
		}
		case 2:
		{
			if (player_agility[id]+ilosc <= max_skill){
				player_point[id]-=ilosc;
				player_agility[id]+=ilosc;
				player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
			}
			show_hudmessage(id, "Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
			
		}
		case 3:
		{
			if (player_dextery[id]+ilosc <= max_skill){
				player_point[id]-=ilosc;
				player_dextery[id]+=ilosc;
				set_speedchange(id)
			}
			show_hudmessage(id,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
		}
		case 4:
		{
			if (player_regeneracja[id]+ilosc <= max_skill){
				player_point[id]-=ilosc;
				player_regeneracja[id]+=ilosc;
			}
			show_hudmessage(id,"Maxymalny poziom witalnosci osiagniety")
		}
		case 5:
		{
			if (player_obrazenia[id]+ilosc <= max_skill){
				player_point[id]-=ilosc;
				player_obrazenia[id]+=ilosc;
			}
			show_hudmessage(id,"Maxymalny poziom adrenaliny osiagniety")
		}
		case 6:
		{
			if (player_grawitacja[id]+ilosc <= max_skill){
				player_point[id]-=ilosc;
				player_grawitacja[id]+=ilosc;
			}
			show_hudmessage(id,"Maxymalny poziom grawitacji osiagniety")
		}
		case 7:
		{
			if (player_men[id]+ilosc <= max_skill){
				player_point[id]-=ilosc;
				player_men[id]+=ilosc;
			}
			show_hudmessage(id,"Maxymalny poziom mentalnosci osiagniety")
		}
		case 8:
		{
			if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++;
			else szybkosc_rozdania[id] = 0;
		}
	}
	
	if (player_point[id] > 0)
		skilltree(id)
	
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 0

"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."

 

Carlos Castaneda, The Wheel of Time

 

 

Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.


#4 Indoor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Gorzów Wielkopolski City.
Offline

Napisano 01.09.2013 20:07

Sprawdź:

 

Spoiler

  • +
  • -
  • 1

#5 GoldenKill

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 506
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 01.09.2013 20:23

Poradziłem sobie Indoor dla cb + za chęci pomocy


  • +
  • -
  • 1

"Wojownik nie umiera lekko. Śmierć, by go dopaść, musi stoczyć z nim walkę. A wojownik łatwo śmierci nie ulega."

 

Carlos Castaneda, The Wheel of Time

 

 

Mam na sprzedaż unikatowy system questów, nową walutę oraz rangi na cod moda. Zainteresowanych zapraszam na pw, GG lub Steam.


#6 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 884
Czempion

  • Postów:5165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 01.09.2013 21:13

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych