Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Diablomod by Onyke

Rakieta + sprite

diablomod by onyke

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 rysiek96

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:69
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.07.2013 15:31

Mam problem, chciałbym aby przy modelu rakiety byl sprite. Jak tego dokonać?  :crazy:

Zeby wygladalo to jak z fireballem tylko inny sprite i żeby był wybuch jak rakieta zderzy się z przeszkodą.


Użytkownik rysiek96 edytował ten post 01.07.2013 15:37

  • +
  • -
  • 0

#2 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 453
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 14.08.2013 15:10

message_begin(MSG_ ,SVC_TEMPENTITY) //message begin
write_byte(22)
write_short() // byt do którego ma być przyczepiony sprite
write_short() // sprite index
write_byte() // życie w 0.1's
write_byte() // szerokość linii w 0,1 's
write_byte() //color RED
write_byte() //color GREEN
write_byte() //color BLUE
write_byte() // nasilenie światła
message_end()

I to tyle :D

 


  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#3 rysiek96

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:69
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.08.2013 13:36

o tym to wiem, ale zmieniając to, mogę tylko zmienić kolor smugi podążającej za białym błyskiem. Na innych serwerach onyke mają różne fire balle np. niebieska kulka czy zielona. Z tego co chyba się dowiedziałem to nie da się tego zmienić.  :( Chyba że jest na to jakis inny sposób np zamiast mdl dac spr?


Użytkownik rysiek96 edytował ten post 17.08.2013 13:45

  • +
  • -
  • 0

#4 rysiek96

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:69
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.08.2013 14:08

a gdzie znajdę spr teleportacji impa?


  • +
  • -
  • 0

#5 Indoor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Gorzów Wielkopolski City.
Offline

Napisano 17.08.2013 15:51

public UTIL_Teleport(id,distance){
Set_Origin_Forward(id,distance)
 
new origin[3]
get_user_origin(id,origin)
 
//Particle burst ie. teleport effect 
message_begin(MSG_BROADCAST ,SVC_TEMPENTITY) //message begin
write_byte(TE_PARTICLEBURST )
write_coord(origin[0]) // origin
write_coord(origin[1]) // origin
write_coord(origin[2]) // origin
write_short(20) // radius
write_byte(1) // particle color
write_byte(4) // duration * 10 will be randomized a bit
message_end()
}

 

To chyba to :)


  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: diablomod by onyke

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych