Mam problem, chciałbym aby przy modelu rakiety byl sprite. Jak tego dokonać?
Zeby wygladalo to jak z fireballem tylko inny sprite i żeby był wybuch jak rakieta zderzy się z przeszkodą.
Użytkownik rysiek96 edytował ten post 01.07.2013 15:37
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 01.07.2013 15:31
Mam problem, chciałbym aby przy modelu rakiety byl sprite. Jak tego dokonać?
Zeby wygladalo to jak z fireballem tylko inny sprite i żeby był wybuch jak rakieta zderzy się z przeszkodą.
Użytkownik rysiek96 edytował ten post 01.07.2013 15:37
Napisano 14.08.2013 15:10
message_begin(MSG_ ,SVC_TEMPENTITY) //message begin write_byte(22) write_short() // byt do którego ma być przyczepiony sprite write_short() // sprite index write_byte() // życie w 0.1's write_byte() // szerokość linii w 0,1 's write_byte() //color RED write_byte() //color GREEN write_byte() //color BLUE write_byte() // nasilenie światła message_end()
I to tyle
Napisano 17.08.2013 13:36
o tym to wiem, ale zmieniając to, mogę tylko zmienić kolor smugi podążającej za białym błyskiem. Na innych serwerach onyke mają różne fire balle np. niebieska kulka czy zielona. Z tego co chyba się dowiedziałem to nie da się tego zmienić. Chyba że jest na to jakis inny sposób np zamiast mdl dac spr?
Użytkownik rysiek96 edytował ten post 17.08.2013 13:45
Napisano 17.08.2013 14:08
a gdzie znajdę spr teleportacji impa?
Napisano 17.08.2013 15:51
public UTIL_Teleport(id,distance){ Set_Origin_Forward(id,distance) new origin[3] get_user_origin(id,origin) //Particle burst ie. teleport effect message_begin(MSG_BROADCAST ,SVC_TEMPENTITY) //message begin write_byte(TE_PARTICLEBURST ) write_coord(origin[0]) // origin write_coord(origin[1]) // origin write_coord(origin[2]) // origin write_short(20) // radius write_byte(1) // particle color write_byte(4) // duration * 10 will be randomized a bit message_end() }
To chyba to
Diablomod by Onyke
Premia rundyPremia rundy Napisany przez rysiek96, 02.07.2013 diablomod by onyke |
|
||||
Diablomod by Onyke
Fireball LPMNapisany przez rysiek96, 01.07.2013 diablomod by onyke |
|
||||
|
Diablomod by Onyke
[ROZWIĄZANE] Zmiana modeli/spritowNapisany przez rysiek96, 30.06.2013 diablomod by onyke |
|
|||
|
Diablomod by Onyke
[ROZWIĄZANE] Napis po zabiciu wrogaNapisany przez rysiek96, 29.06.2013 diablomod by onyke |
|
|
||
|
Diablomod by Onyke
Dzwiek przy teleportacji i nie tylkoNapisany przez rysiek96, 29.06.2013 diablomod by onyke |
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych