To jest kod i teraz robisz tak
Jeśli jakiś punkt będziesz go miał, to go pomiń
1)W #include dodajesz:
#include <engine>
2)Pod wszustkimi #include dodajesz:
new ma_klase[33];
3)W plugin_init() dodajesz:
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
I pod plugin_init() to:
public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; }
I na końcu kodu klasy:
public eventKnife_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; if( read_data(2) == CSW_KNIFE ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, XXX); //XXX zamieniasz na stopień niewidzialności } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } }