Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[Pytanie] 1/x z różnych broni


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Zabijak Skulid

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:19
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Zachodniopomorskie
Offline

Napisano 27.02.2014 11:45

Mam do was takie jedno pytanko:

Jak zrobić aby klasa miała np. 1/1 z AWP + 1/4 HE + 1/1 Nóż + Niewidzialny na nożu?

 

W generatorze klas jest tylko 1/x ze wszystkich broni. A jak ustawię 1/1 z wszystkich to poleci mi 1/1AWP, 1/1 M4A1, 1/1 HE, 1/1Knife a tego nie chcę.

Czy ktoś mógłby mi podać co mam wpisać do .sma aby zrobić:

1/1 z AWP + 1/4 HE + 1/1 Nóż + Niewidzialny na nożu

  • +
  • -
  • 0

#2 dEAL'

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:137
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.02.2014 11:49

http://amxx.pl/topic...wybranej-broni/
Wszyscy mają prawo do szczęścia, ale nie wszyscy mają szczęście do prawa.

#3 Zabijak Skulid

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:19
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Zachodniopomorskie
Offline

Napisano 27.02.2014 11:51

 

Czy mógłbyś mi to objaśnić bo nwm gdzie co wpisać.

Jestem początkującym


  • +
  • -
  • 0

#4 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 302
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 27.02.2014 11:57

http://amxx.pl/topic...broni-w-klasie/

 

To co dał kolega jest do perku.
 

Klasę z niewidzialnością generujesz w generatorze, a otrzymany kod wklejasz do AMX Studio. W poradniku wszystkie kroki są później opisane ;)


  • +
  • -
  • 0

#5 Zabijak Skulid

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:19
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Zachodniopomorskie
Offline

Napisano 27.02.2014 12:01

http://amxx.pl/topic...broni-w-klasie/

 

To co dał kolega jest do perku.
 

Klasę z niewidzialnością generujesz w generatorze, a otrzymany kod wklejasz do AMX Studio. W poradniku wszystkie kroki są później opisane ;)

 

Ale kolego, ja chciałem niewidzialność ustawić tylko na nożu...

 

@@Edit:

Znalazłem niwidke na nożu. A jeszcze tylko wytłumaczysz mi kiedy mam co wpisać?


Użytkownik Zabijak Skulid edytował ten post 27.02.2014 12:02

  • +
  • -
  • 0

#6 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 302
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 27.02.2014 12:13

Spoiler

 

To jest kod i teraz robisz tak

 

Jeśli jakiś punkt będziesz go miał, to go pomiń

 

1)W #include dodajesz:

#include <engine>

2)Pod wszustkimi #include dodajesz:

new ma_klase[33];

3)W plugin_init() dodajesz:

register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

I pod plugin_init() to:

public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
        ma_klase[id] = false;

}

I na końcu kodu klasy:

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return;

    if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, XXX); //XXX zamieniasz na stopień niewidzialności
    }
    else
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    }
}

  • +
  • -
  • 1

#7 Zabijak Skulid

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:19
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Zachodniopomorskie
Offline

Napisano 27.02.2014 12:24

A jak mam zrobić to: 1/1 AWP, 1/4 HE?

 

Tutaj kod tego co dałem rade zrobić:

Spoiler

Użytkownik Zabijak Skulid edytował ten post 27.02.2014 12:28

  • +
  • -
  • 0

#8 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 302
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 27.02.2014 12:34

To, co zrobiłeś, jest ok.

 

Teraz postępuj zgodnie z instrukcjami tego poradnika, który wysłałem ;)


  • +
  • -
  • 1

#9 Zabijak Skulid

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:19
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Zachodniopomorskie
Offline

Napisano 27.02.2014 12:39

A czy mógłbyś mi zrobić tą klasę do końca zgodnie z wytycznymi? Bd przynajmniej wiedział co gdzie i kiedy mam wstawić.

Proszę ;)


Użytkownik Zabijak Skulid edytował ten post 27.02.2014 12:39

  • +
  • -
  • 0

#10 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 302
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 27.02.2014 13:17

Napisałem od nowa, bo strasznie namąciłeś xD

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#11 Zabijak Skulid

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:19
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Zachodniopomorskie
Offline

Napisano 27.02.2014 13:31

Temat rozwiązany. Dziękuję za pomoc!


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych