http://amxx.pl/topic... +przez +graczy
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
RasiaQ
Rejestracja: 07.06.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.12.2017 17:10
Statystyki
- Grupa: Power User
- Całość postów: 639
- Odwiedzin: 6 979
- Tytuł: Wracam.
- Wiek: 26 lat
- Urodziny: Czerwiec 28, 1997
-
Imię
Piotr
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Browar Namysłów
Kontakt
- Steam 76561198108470154
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#609280 Przenikanie przez członka team (Dobra wersja)
Napisane przez RasiaQ w 25.01.2014 22:07
#609197 Proszę o zrobienie mi 5 klas m.i.n ,, Elitarny Snajper"
Napisane przez RasiaQ w 25.01.2014 17:58
3miej
Wymyśl sobie własne powiedzonko '-.-
Łap.
Załączone pliki
-
codclass_elitarnysnajpermp.sma 4,63 KB 33 Ilość pobrań
codclass_elitarnysnajpermp.amxx -
codclass_predatormp.sma 6,23 KB 24 Ilość pobrań
codclass_predatormp.amxx -
codclass_wyslannikszatanamp.sma 2,35 KB 31 Ilość pobrań
codclass_wyslannikszatanamp.amxx
#608564 [ROZWIĄZANE] Proszę 0 Klase Zloty Strzelec
Napisane przez RasiaQ w 23.01.2014 19:55
Sprawdź
Załączone pliki
-
codclass_zlotystrzelec.sma 3,16 KB 28 Ilość pobrań
codclass_zlotystrzelec.amxx
#608562 Skrypty do pisania klas
Napisane przez RasiaQ w 23.01.2014 19:54
#608556 Skrypty do pisania klas
Napisane przez RasiaQ w 23.01.2014 19:47
#608194 Jak zrobić bezlik ammo z wybranej broni.
Napisane przez RasiaQ w 22.01.2014 19:57
#607831 [ROZWIĄZANE] Problem dodania modelu broni do klasy.
Napisane przez RasiaQ w 21.01.2014 17:16
#607599 Prośba o 11 perków m.in. Oko sokoła
Napisane przez RasiaQ w 20.01.2014 20:43
Łap jeszcze to
@EDIT
Szansa na zdobycie Furii ile ma wynosić % ?
Załączone pliki
-
codperk_policja.sma 996 bajtów 49 Ilość pobrań
codperk_policja.amxx
#607538 Prośba o 11 perków m.in. Oko sokoła
Napisane przez RasiaQ w 20.01.2014 18:06
Łap
Załączone pliki
-
codperk_diamentowenaboje.sma 1,06 KB 48 Ilość pobrań
codperk_diamentowenaboje.amxx -
codperk_okosokola.sma 951 bajtów 60 Ilość pobrań
codperk_okosokola.amxx -
codperk_pompawiatru.sma 1,19 KB 50 Ilość pobrań
codperk_pompawiatru.amxx -
codperk_tajterrorysty.sma 1,07 KB 57 Ilość pobrań
codperk_tajterrorysty.amxx -
codperk_topowicz.sma 1,99 KB 58 Ilość pobrań
codperk_topowicz.amxx
#607233 Prosba o klase premium S.T.A.L.K.E.R
Napisane przez RasiaQ w 19.01.2014 21:00
#607229 [ROZWIĄZANE] Proszę o klase Oszukista i 2 inne.
Napisane przez RasiaQ w 19.01.2014 20:52
#606508 proszę o 3 klasy Nozownik , Rusher ,Snajper
Napisane przez RasiaQ w 17.01.2014 19:59
Łap
Sorry, ale nie działa załączanie.
Snajper
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Snajper"; new const opis[] = "AWP - Obrazenia zalezne od int"; new const bronie = (1<<CSW_AWP); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 40; new const inteligencja = 30; new const wytrzymalosc = 20;; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "RasiaQ"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.5, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Nozownik
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Nozownik"; new const opis[] = "Noz 1/1"; new const bronie = 0; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 50; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 40; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "RasiaQ"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
Rusher
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Rusher (premium)"; new const opis[] = "M248(Krowa), 3 rakietki (zalezne od inteligencji) 3 skoki . "; new const bronie = (1<<CSW_M249); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 60; new const inteligencja = 40; new const wytrzymalosc = 50; new sprite_blast; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new poprzednia_rakieta_gracza[33]; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "RasiaQ"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); } public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); } public client_disconnect(id) { new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket"); while(entRakiety > 0) { if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entRakiety); entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket"); } } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Rusher (premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ilosc_rakiet_gracza[id] = 3; ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!"); } else { if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!"); } else { if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } } } } public fwSpawn_Rakiety(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_rakiet_gracza[id] = 3; } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.1, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 2; return FMRES_IGNORED; }
#605724 Jeszcze nigdy nie spotkałam się z takim problemem.
Napisane przez RasiaQ w 15.01.2014 18:10
#605577 pytanie jak podswietlic paczki co dropią
Napisane przez RasiaQ w 15.01.2014 14:35
#604934 Prosba o klase Wojskowy i 1 inna
Napisane przez RasiaQ w 13.01.2014 17:30
Sorry ziomuś, łap poprawione
Załączone pliki
-
codclass_szybciochp.sma 5,14 KB 13 Ilość pobrań
codclass_szybciochp.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: RasiaQ
- Regulamin