Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

GuRu - zdjęcie

GuRu

Rejestracja: 21.05.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.11.2013 17:37
-----

#563267 Po wgraniu ochrony HLDS nie pobiera plików z serwera :/

Napisane przez góruś w 13.08.2013 22:21

Musisz zainstalować na serwer Fast Download, zapewne to jest głównym problemem gdyż mogłeś nie do końca wykonać ten krok:

Rozwiązanie2: Ustaw sv_allowdownload 0 – tylko wtedy musisz posiadać na serwerze FastDownload – sv_downloadurl „http://twoja_strona.pl/cstrike”

  • +
  • -
  • 1


#301174 Najbardziej raniący rundy & Najlepszy gracz rundy

Napisane przez byCZUS w 27.09.2011 22:26

Chętni/napaleńcy 3majcie takie kod, testujcie i w razie błędów pw ...
Mogą być błędy (w co wątpię) bo ledwo siedzę :D

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <csx>

public plugin_init() {
register_plugin("", "", "byCZEK");

register_logevent("event_RoundEnd", 2, "1=Round_End");
}

public event_RoundEnd() {
new players[32], Staty[8], Body[8], num, id, best[3], ids[2];
get_players(players, num);

for(new i = 0; i < num; i++) {
id = players[i];

get_user_rstats(id, Staty, Body);

// Damage
if(Staty[6] > best[0]) {
best[0] = Staty[6];

ids[0] = id;
}

// Kills i hs
if(Staty[0] > best[1]) {
best[1] = Staty[0];
best[2] = Staty[2];

ids[1] = id;
}
}

new name[2][33];
get_user_name(ids[0], name[0], 32);
get_user_name(ids[1], name[1], 32);

ColorChat(0, TEAM_COLOR, "Najbardziej raniacy rundy ^x04%s ^x03zadal ^x04%d obrazen", name[0], best[0]);
ColorChat(0, TEAM_COLOR, "Najlepszy gracz rundy ^x04%s ^x03zabil ^x04%d graczy ^x03w tym ^x04%d hs", name[1], best[1], best[2]);
}

  • +
  • -
  • 4


#452135 + HTML | Strona Portfoliow

Napisane przez Michael. w 27.08.2012 10:27

Witam, dodaje z powodu nowego stylu pod portfolio, i nie będzie mi potrzebne. Zakazuje zmiany stopki
  • Wszystkie podstrony zrobione
  • Animowane menu
  • Ładny i przejrzysty
  • Zakodowany

Dołączona grafika

(zdjęcie projektu PhotoShop'a)

W razie problemów proszę pisać :)
A i możecie oceniać :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#479281 [ROZWIĄZANE] Komenda /ip

Napisane przez Kawon w 14.11.2012 23:27

Wklejka 1ltulud4t82s0(AMX IP - zmienne) dodana przez Kawon, 14.11.2012 23:27
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <netdb>
 
#define PLUGIN "AMX IP - zmienne"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"
 
enum UserInfo {
	UserIP[16],
	UserAuth[25],
	UserRevDNS[30],
	bool:UserDynamicIP
}
 
new userinfo[33][UserInfo]
new HostName[64], Map[33], MaxPlayers, IP[25]
 
public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
 
	register_clcmd("amx_ip", "cl_amx_ip")
	register_clcmd("say /ip", "cl_amx_ip")
 
	get_cvar_string("hostname", HostName, 63)
	get_mapname(Map, 32)	
	get_user_ip(0, IP, 24)
 
	MaxPlayers = get_maxplayers()
}
 
public client_authorized(id)
{
	get_user_ip(id, userinfo[id][UserIP], 15, 1)
	get_user_authid(id, userinfo[id][UserAuth], 24)	
	netdb_gethostbyaddr(userinfo[id][UserIP], userinfo[id][UserRevDNS], 29)
 
	if(containi(userinfo[id][UserRevDNS], "dynamic") != -1 || containi(userinfo[id][UserRevDNS], "adsl") != -1)
	{
		userinfo[id][UserDynamicIP] = true
	}
}
 
public client_disconnect(id)
{
	userinfo[id][UserIP] = '^0';
	userinfo[id][UserAuth] = '^0';
	userinfo[id][UserRevDNS] = '^0';	
	userinfo[id][UserDynamicIP] = false;
}
 
public cl_amx_ip(id)
{
	console_print(id, "")
 
	console_print(id, "Nazwa serwera :    %s", HostName)
	console_print(id, "Adres IP :              %s", IP)
	console_print(id, "Mapa :                  %s", Map)
	console_print(id, "Gracze :                %d aktywnych (%d maksymalnie)", get_playersnum(1), MaxPlayers)
 
	console_print(id, "")
 
	new Players[32], Num, Name[33]
	get_players(Players, Num)
	for(new i = 0; i < Num; i++)
	{
		if(!is_user_connected(Players[i]))
			continue
 
		get_user_name(Players[i], Name, 32)		
		console_print(id, "# %d ^"%s^" :    %s, %s%s", i + 1, Name, userinfo[Players[i]][UserAuth], userinfo[Players[i]][UserIP], (userinfo[Players[i]][UserDynamicIP]) ? ", dynamiczny adres IP" : "")	
	}
 
	return PLUGIN_HANDLED
}
 

  • +
  • -
  • 2


#549088 Gracz zbanowany, a nadal gra...

Napisane przez Droso w 11.06.2013 18:40

Wgraj na serwer pliki .amxx z GMAmxBans 1.5.1.

 

Wersja 1.6 źle odczytuje lub wcale nie odczytuje bana [nie pamiętam], po zmianie powinno go kickować, bo ma bana :)


  • +
  • -
  • 1


#88098 System Rezerwacji Nicków

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 18.10.2009 11:35

[S]ystem [R]ezerwacji [N]icków
Autor: Pavulon
Wersja: 1.1 beta


Opis
Rezerwacje nicków znajdują się w bazie MYSQL dzięki czemu kilka serwerów może mieć te same rezerwacje bez dodatkowego ustawiania.

Admin przez www ma możliwość akceptowania rezerwacji (tj. nick po amx_resnick nie jest od razu zarezerwowany żeby uniknąć nieporozumień), usuwania próśb o rezerwacje, usuwania rezerwacji lub dodawania nowych oraz edytowania aktualnych.

Rezerwacja ta nie koliduje z adminami i rezerwacjami slotów gdyż bazuje na innych danych i haśle zapisanym w

setinfo _res twoje_haslo

a nie standardowo _pw.

Jest to dopiero wczesna wersja BETA, ale już powinna spełniać wszystkie wymogi. Z czasem czekają ją poprawki oraz dodatkowe funkcjonalności.


Instalacja
Zawartość folderu hlds kopiujemy/przenosimy do katalogu cstrike w naszym serwerze CS.
Zawartość folderu www kopiujemy/przenosimy do katalogu głównego(dowolnego) na naszym serwerze WWW.

Zawartość pliku srn.sql można wkleić do phpMyAdmin'a, lecz nie jest to obowiązkowe gdyż tak plugin jak i skrypt .php powinny stworzyć odpowiednie tabele.

Wymagane

serwer WWW (nie jest wymagany do końca bo i bez niego główne funkcje będą zachowane)
serwer MYSQL
odblokowany moduł mysql


Dalsza instalacja i Konfiguracja
HLDS - Cvary:

srn_sql_host "localhost" //adres Bazy Danych
srn_sql_user "user" //uzytkownik BD
srn_sql_pass "password" //haslo uzytkownika BD
srn_sql_db "database" //nazwa BD
srn_res_time "2592000" //czas rezerwacji 2592000s = 30*24*60*60 = 30 dni
srn_spam_delay "60" //czas po jakim jest info o rezerwacji 60 s
srn_maxres "1" //maksymalna liczba zarezerwowanych nickow na osobe


Jeżeli chcemy wyłączyć rezerwacje z poziomu CS'a ustawiamy srn_maxres "0"

WWW:
Po wrzuceniu wszystkich plików na serwer i przejściu do katalogu SRN (przykladowy_host.pl/SRN ) powinniśmy zostać automatycznie przekierowani na stronę SRN/setup.php która przeprowadzi nas przez konfigurację serwera mysql, tworzenie tabel i dodanie admina.

Jeżeli instalacje przejdzie pomyślnie to powinien zostać stworzony plik config.php o treści podobnej do tego:

<?php
$db_host = "ip.serwera";
$db_name = "nazwa_bazydanych";
$db_username = "uzytkownik_bazydanych";
$db_passwd = "haslo_bazydanych";
$maxres = "1";
$regactive = "1";
$captcha = "1";
$publickey = "klucz_publiczny_recaptcha";
$privatekey = "klucz_prywatny_recaptcha";
$mail = "2";
$smtphost = "adres.serwera.smtp";
$smtpport = "portserwerasmtp";
$smtpuser = "[email protected]";
$smtppass = "haslo_smtp";
?>


Jeżeli po instalacji chcemy zmienić maksymalną ilość rezerwacji na osobę to zmieniamy wartość
$maxres =  "1";
natomiast jeżeli chcemy wyłączyć rezerwacje z poziomu WWW (admini nadal będą mogli je dodawać) to ustawiamy:
$maxres =  "0";
Jeżeli chcemy wyłączyć możliwość rejestracji nowych kont to ustawiamy:
$regactive =  "0";

Admini:
Innych adminów jak i użytkowników można dodawać z panelu lub po zarejestrowaniu się użytkownika możemy zmienić jego poziom.
Dostępne poziomy to:

HEAD ADMIN => może dodawać/edytować/usuwać użytkowników i przeglądać historie
ADMIN => może dodawać/edytować/usuwać rezerwacje użytkowników
USER => może dodawać/usuwać prośby i usuwać rezerwacje


Autoryzacja:
Istnieje możliwość zmiany powiązania rezerwacji z danym graczem.
Żeby zmienić zapis należy w kodzie zmienić linijkę:
//0 - automatycznie, 1 - steamid, 2 - ip
    #define auth 0

0: standardowo zapisuje na SteamID, ale jeżeli SteamID to STEAM_ID_LAN, STEAM_ID_PENDING itd to zapisuje na IP
1: zawsze zapisuje na SteamID
2: zawsze zapisuje na IP

Po tej zmianie kod należy ponownie skompilować.

WAŻNE !!
Jeżeli posiadamy serwer NS+S (Dproto) to koniecznie musimy edytować plik dproto.cfg i do pola ValidInfoFields_Engine dodać \_res czyli przykładowo musimy otrzymać:

ValidInfoFields_Engine = \name\bottomcolor\topcolor\model\cl_lc\cl_lw\cl_updaterate\cl_dlmax\rate\_pw\*hltv\password\_res

(Tylko w starszych wersjach dproto o ile w dproto.cfg znajduje się wpis ValidInfoFields_Engine)

Komendy:
Aby wejść w menu wystarczy wpisać na chacie "rezerwacja"
srn_chat_info.png
say rezerwacja
srn_menu_glowne.png

Gdzie mamy możliwość I.1. Dodania, I.2. Edytowania, I.3. Usuwania, I.4. Listingowania rezerwacji, I.5. wyświetlenia informacji o SRN, I.6. adminowania
Edytować możemy I.2.a login i/lub I.2.b hasło
W menu adminowania możemy II.1. Przeładować, II.2. Usuwać rezerwacje, II.3. Zarządzać prośbami
Prośby możemy II.3.a Akceptować i II.3.b Odrzucać

Wszystko z menu.
srn_menu_administracji.png

Podczas dodawania mamy wyświetlony nick i hasło, więc w razie potrzeby możemy poprawić dane.
srn_menu_dodawania.png
Podczas edytowania wyświetlony zostaje nick oraz gwiazdki zamiast hasła. W przypadku gdy zmieniliśmy hasło to do czasu akceptacji będzie ono wyświetlane.
srn_menu_edycji.png

Po dodaniu rezerwacji lub zmianie hasła do konsoli wysyłana jest automatycznie komenda setinfo z odpowiednimi danymi, lecz jeżeli gracz posiada config tylko do odczytu to musi również zapisać ją do pliku ręcznie.

Nie ma możliwości przypomnienia hasła. Wszystkie są kodowane algorytmem md5.

Póki co dostępny jest tylko język polski gdyż ta aktualizacja sprawiła że słownik rozrósł się i tłumaczenie zeszło na dalszy plan.
Wszystko co jest wyświetlane od menu przez chat do konsoli jest edytowalne w słowniku, więc każdy wybierze coś dla siebie.

srn_menu_admin_rezerwacje.png

srn_menu_zarzadzania.png


Obsługa WWW:
Obsługa powinna być intuicyjna. Zaczynamy od wejścia do katalogu głównego SRN(http:// przykladowy_host.pl/SRN ) lub pliku SRN/srn.php(http:// przykladowy_host.pl/SRN/srn.php).
Tam logujemy się używając loginu i hasła podanego przy instalacji lub rejestracji.

Po poprawnym zalogowaniu się mamy dostęp do wszystkich właściwych dla naszego poziomu funkcji.
srn_www_uzytkownicy.png

Przy każdej opcji wyświetlana jest ilość rekordów (np. rezerwacji oczekujących czy użytkowników).

Jeżeli nick rezerwuje zwykły użytkownik to musi być on zaakceptowany przez admina, natomiast jeżeli admin rezerwuje to jest on automatycznie akceptowany.
srn_www_rezerwacja.png

W wersji 1.1 pojawiło się wsparcie reCAPTCHA i maili.
reCAPTCHA jest wykorzystyna do operacji na użytkownikach a konkretniej do rejestracji i odzyskiwania hasła, zapewnia ochronę przed robotami.
srn_www_rezerwacja_11.png
1. Korzystamy z wewnętrznego serwera dostępnego w naszym hostingu.
2. Korzystamy z zewnętrznego serwera SMTP (np. gmail)
Jeżeli zostanie włączona jedna z opcji maila to podczas zakładania konta na adres email zostanie wysłane losowe hasło,
srn_www_mail_rejestracja.png
oraz istnieje możliwość odzyskania zapomnianego hasła(zmiany na nowe).
srn_www_mail_odzyskiwanie.png

p.s.
Kolejnych aktualizacji nie przewiduje.

Załączone miniatury

  • srn_menu_informacyjne.png

Załączone pliki

  • Załączony plik  SRN_0.4.2.rar   130,79 KB  1914 Ilość pobrań
  • Załączony plik  SRN.rar   740,66 KB  2498 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 43


#547664 Czas Online

Napisane przez Misiaczek ;c w 05.06.2013 08:46

Czas Online v2.1.0
by MisieQ & byCZUS
 

Opis



 
Witajcie ;)
 
Wraz z byCZUS prezentujemy wam Czas Online Adminów oraz Graczy na serwerze :)
 
Co plugin robi?
Zlicza czas jaki admin/gracz spędza na serwerze i zapisuje to do bazy danych, dodatkowo zapisuje sie pierwsze połączenie admina/gracza z serwerem jak i kiedy ostatnio grał ;)
 

Konfiguracja



Całą konfiguracje zmieniamy w pliku sma 
 
Konfiguracja danych do połączenia z MySQL
 

new sqlConfig[ ][ ] = {
	"localhost",
	"root",
	"",
	"database"
}

Instalacja



 
AMXX
Instalacja Pluginów AMXX
 
PHP:
Skrypt PHP wgrywamy normalnie na serwer www i uzupełniamy dane w pliku config.php
 

Demo



Czas Online Demo
 

Lista Zmian



2.1.0

  • Lekka poprawka zapytania SQL (Podziękowanie dla [/size]GwynBleidD
  • Wieksza korekta znaków w SQL_PrepareString
  • Dodanie Headera i Fotera w statach WWW
  • Usunięto różnice w zapisie godziny mędzy serwerem BD a serwerem Gry
  • Dodano sprawdzanie HLTV i Botów

2.0.0

  • Zmieniona nazwa Pluginu
  • Napisany od nowa plugin (byCZUS)
  • Napisany od nowa interfejs www

1.2.3

  • Poprawka zliczania czasu online :P
  • Poprawka numeracji w SMA :P

1.2.2

  • Poprawka SMA pluginu :) już erroru nie ma ;P

1.2.1

  • Poprawka pliku srodek.php (Paginacji dokładnie)

1.2:

  • Dodanie #define FLAGA
  • Poprawka zapytania SQL
  • Przepisanie skryptu PHP

1.1:

  • Poprawki błędów z SQL

1.0:

  • Napisanie pluginu ;)

Pobieranie



Wersja 2.1.0
Załączony plik  Czas Online.rar   289,7 KB  1645 Ilość pobrań

 
Wersja 2.0.0
Załączony plik  Czas Online.rar   289,91 KB  552 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 58


#548134 Wykrywanie WH

Napisane przez Misiaczek ;c w 07.06.2013 08:40

takie rzeczy tylko w erze, a że ery nie ma to cudów brak :)


  • +
  • -
  • 5


#129512 Call of Duty: MW Mod - Beta

Napisane przez QTM. Peyote w 28.04.2010 23:08

Dołączona grafika
Mamy 10 klas(9 zwykłych i 1 premium) do wyboru, każda z nich ma inne bronie oraz umiejętności.
Dołączona grafika
say /reset - resetuje statystyki gracza
say /klasa - otwiera menu wyboru klasy
say /klasy - otwiera menu z opisami klas
say /wyrzuc - wyrzuca przedmiot
say /przedmiot - pokazuje informacje o przedmiocie
Dołączona grafika
cod_killxp - ustala ilość doświadczenia za zabójstwo
cod_bombxp - ustala ilość doświadczenia za podlozenie/rozbrojenie bomby
Dołączona grafika
Hamsandwich
Fakemeta
Engine
Fun
Nvault
Cstrike
Dołączona grafika
Klasa premium dostępna jest po dodaniu flagi "T"

Aby włączyć obsługę botów należy znaleźć linię:
//#define BOTY

i zmienić na:
#define BOTY

Zabezpieczenie konieczne, ponieważ tą metodą na localhost uznaje gracza za bota, a amxx'owe is_user_bot(id) nie wykrywa wszystkich botów.

Dołączona grafika
Standardowa

FAQ CodMod

CoD mod pytanie - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
[Problem] CoD MoD, gdy sięskradamy słychać kroki - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
CoD - Tracimy przedmiot gdy nas zabiją - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Cal of duty odblokowanie klasy Rambo dla All - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
CoD MoD - Kilka pytan - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Sklep W CoD od Peyote - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

UPDATE 0.7.4 02 maj 2010 - 22:46

  • Naprawione ustawianie kątów rakiet.
  • Od teraz w menu obok klasy widzimy swój poziom.
  • Poprawione Multi-Skoki.
  • Poprawione opisy klas.
  • Obrońca otrzymał odporność na miny.

UPDATE 0.7.9 04 maj 2010 - 18:43

  • Cztery nowe przedmioty.
  • Dodana obsługa botów.
  • Dodana blokada doświadczenia za bombe, kiedy na serwerze jest 1 osoba.
  • Kosmetyczne poprawki

UPDATE 0.7.93 05 maj 2010 - 20:15

  • Drobne poprawki ułatwiające edytowanie moda.

To nie jest przerobione diablo.
Załączony plik  QTM_CodMod.rar   349,36 KB  13856 Ilość pobrań

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 126


#545935 Po zmianie broni, kondycja jest standardowa.

Napisane przez Guzik w 28.05.2013 08:49

Co do warninga, to poczytaj ten temat: http://amxx.pl/topic...tation-on-line/

;)


  • +
  • -
  • 1


#545635 [ROZWIĄZANE] Proszę o 34 klasy. m. in. amadeusz

Napisane przez bulka w 26.05.2013 21:18

Łap wszystkie (oprócz Amadeusza)

 

Flagi premek:

ADMIN_LEVEL_H - premkaXXL
ADMIN_LEVEL_G - super premium
ADMIN_LEVEL_F - premium

Załączone pliki




#540256 Klasa "Pirotechnik"

Napisane przez Hleb w 04.05.2013 17:12

testyq.png

 

Klasa: Pirotechnika

Opis: Moze natychmiastowo rozbroić oraz podłozyć C4 (pakę)

Bronie: M4A1, AK47, HE

Zdrowie: 20

Kondycja: -35

Inteligencja: 0

Wytrzymalosc: 20

 

Perk: Narzedzia Pirotechnika

Opis: Mozesz natychmiastowo rozbroić oraz podłożyć C4 (pakę)

 

Filmik

 

testyi.png

 

Klasa: 

Załączony plik  codclass_pirotechnik.sma   3,8 KB  457 Ilość pobrań
  codclass_pirotechnik.amxx

 

Perk:

Załączony plik  codperk_narzedziapirotechnika.sma   3,58 KB  477 Ilość pobrań
  codperk_narzedziapirotechnika.amxx

 


  • +
  • -
  • 22


#545578 Instant Plant & Defuse C4

Napisane przez Hleb w 26.05.2013 17:56

INSTANT PLANT & DEFUSE C4

 

opis

Ten plugin pozwala nam (za opłatą) natychmiastowo rozbroić lub podłożyć pakę, w zależności od tego, w jakim teamie się znajdujemy.

cvary

instantplant_on - czy umożliwić graczom TT kupno Instant Plantera (0 - nie, 1 - tak)(domyślnie: 1)
instantdefuse_on - czy umożliwić graczom CT kupno Instant Defusera (0 - nie, 1 - tak)(domyślnie: 1)
instantplant_cost - koszt zakupu Instant Plantera (domyślnie: 2000)
instantdefuse_cost - koszt zakupu Instant Defusera (domyslnie: 3000)
instant_buyzone_req - czy gracz musi się znajdować w tzw. Strefie BuyZone, żeby kupić Instanty (0 - nie, 1 - tak)(domyslnie: 1).
instant_deactivate - kiedy Instanty się deaktywują (0 - raz zakupiony zostanie do konca mapy, 1 - przy śmierci posiadacza, 2 - w następnej rundzie, niezależnie czy gracz przeżyje trwająca rundę, czy nie)(domyślnie: 1).

komendy

say /indef - zakup Instant Defusera (wraz z zakupem, dostajesz Defusal Kit w kolorze czerwonym)
say /inplant - zakup Instant Plantera

komendy admina

amx_give_instantdefuse <name> - daj graczowi Instant Defusera
amx_give_instantplant <name> - daj graczowi Instant Plantera

Wymagana flaga admina to ADMIN_KICK

inne informacje

Gracz nabędzie Instant Plantera jeśli:

- odpowiedni cvar umożliwi mu kupno.
- nie posiada Instant Plantera
- jest połączony z serwerem i żyje.
- jest w drużynie TT.
- ma odpowiednią ilość gotówki.
- jest w strefie BuyZone (chyba, że odpowiedni cvar wyłączymy, tzn. ustawimy na 0).

Gracz nabędzie Instant Defusera jeśli:

- odpowiedni cvar umożliwi mu kupno.
- nie posiada Instant Defusera
- jest połączony z serwerem i żyje.
- jest w drużynie CT.
- ma odpowiednią ilość gotówki.
- jest w strefie BuyZone (chyba, że odpowiedni cvar wyłączymy, tzn. ustawimy na 0).

 

Po zakupie instantów, ikony będą podświetlone na żółto.

 

Przy cvarze instant_deactivate 0, w razie zmiany teamu, plugin przydzieli instant w zaleznosci jaki team wybral, np jak gracz TT posiadający Instant Plantera zdecyduje się zagrać w CT, to od następnej rundy będzie miał Instant Defusera, i na odwrót

 

Filmik przedstawiający plugin "w akcji"

 

 

wymagane moduly

 

amxmodx
amxmisc
hamsandwich
fakemeta
cstrike
csx

 

instalacja

 

standardowa

 

download

 

Załączony plik  Instant_PlantDefuse.sma   11,62 KB  365 Ilość pobrań
  Instant_PlantDefuse.amxx

 


  • +
  • -
  • 8


#539956 Natychmiastowe podłożenie/rozbrojenie paki :D

Napisane przez Hleb w 03.05.2013 21:03

xD

 

Może się przyda np. jako umiejętność do Cod Moda xD


  • +
  • -
  • 6


#473171 FreeLVL

Napisane przez dasiek w 30.10.2012 21:54

Darmowy Level to modyfikacja która doda graczom lvl na start zależny od Aktualnie maksymalnego na serwerze.
Jak to działa?

Na początku rundy wyszukuje na serwerze gracza który ma największy level. Jego Lvl mnoży przez ustawiony procent (w zmiennej) i przy spawnie gdy gracz ma mniejszy lvl niż obliczony - dostaje go. Rzecz ta dzieje się co rundę. Przykład działania.

Gracz A - Komandos 80 Lvl.
Gracz B - Rambo 2 lvl.
------- gracz a ma największy lvl więc 20 % (domyślnie ustawiony procent najwyzszego którego gracze mają dostać) więc Gracz B Dostanie 16 lvli.
Gracz A Zmieia z Komandosa (80 Lvli) na Rambo gdzie ma 1 lvl.
Gracz B Gra Rambo z 16 LVLem.
------- po odrodzeniu Największym Lvlem na serwerze jest 16 lvl więc Gracz A dostanie jego 20%.

Ilość procentów można ustawić.

Otwieramy Silnik Coda i dodajemy przed plugin_init

new min_lvl = 0;
new Float:procent = 0.20; // liczba 0.20 oznacza 20 % max lvl'u. Dajac 0.5 damy 50 % a 1.0 - 100 % lvlu

Szukamy public NowaRunda() i przed
freezetime = true;
dodajemy
FindMaxLvl();
Szukamy Odrodzenie(id) i przed

if(punkty_gracza[id] > 0)
  PrzydzielPunkty(id);

dodajemy
if(poziom_gracza[id] < min_lvl)
{
  client_print(id,print_chat,"[Balans Cod] Wykrylem duze problemy z balansem lvli na serwerze");
  client_print(id,print_chat,"[Balans Cod] W ramach tego dostales %i na start",min_lvl);
  UstawDoswiadczenie(id,PobierzDoswiadczeniePoziomu(min_lvl)+1);
  poziom_gracza[id] = min_lvl;
  SprawdzPoziom(id);
}

Do pluginu dodajemy funkcje.
public FindMaxLvl()
{
min_lvl = 0;
new max_lvl=0;
for(new id=1;id<=32;id++)
{
  if(poziom_gracza[id] > max_lvl)
   max_lvl = poziom_gracza[id];
}
min_lvl = floatround(max_lvl*procent);
}

Kod nie jest Młody - kilka miechów temu zrobiłem go dla Siebie ale Widząc prośby o "lvl na star" postanowiłem opublikować. Jak jakieś błędy są proszę o napisanie. Ta wersja działała na moim serwerze.
  • +
  • -
  • 15