Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Niide - zdjęcie

Niide

Rejestracja: 26.04.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.11.2015 15:03
*****

#646670 Wywołanie Końca rundy za pomocą ExecuteForward

Napisane przez GwynBleidD w 01.07.2014 09:11

Sposób 1.

1. Zabij wszystkich z co najmniej jednej drużyny

Wady: Przybyje im deadów jeśli nie zrobisz tego prawidłowo.

Sposób 2.

1. Utwórz w jednej z drużyn fake gracza
2. Przerzuć wszystkich do 2 drużyny
3. Zabij fake gracza.

Wady: trochę zabawy

Sposób 3.

Orpheu

Gotowe rozwiązanie:
https://forums.allie...d.php?p=1122356
Możesz sobie z niego wyciągnąć kod odpowiedzialny za wymuszenie końca rundy i zrobić z nim co chcesz ;)
  • +
  • -
  • 1


#646596 Wywołanie Końca rundy za pomocą ExecuteForward

Napisane przez Rivit w 30.06.2014 20:29

Hmm. Mozna by zabic wszystkich i odjąć im jeden dead.
  • +
  • -
  • 1


#646463 Wywołanie Końca rundy za pomocą ExecuteForward

Napisane przez BlackPerfum w 30.06.2014 10:13

Cześć, jak wywołać koniec rundy przy pomocy ExecuteForward? Mógłby ktoś dać przykładowy kod?

Za pomocą ExecuteForward jedynie wywołasz daną funkcję w innym pluginie tzn. nie wywołasz końca rundy. Dodatkowo polecam callfunc_begin


  • +
  • -
  • 1


#637336 [STOCK] Give Item w Engine

Napisane przez GwynBleidD w 09.05.2014 10:57

Hmm, czemu miałbym używać tego zamiast give_item? Działa to lepiej?


W niektórych przypadkach nie opłaca się mieszać kilku bibliotek na raz, więc na pewno jest to rozwiązanie dla tego typu sytuacji.
  • +
  • -
  • 2


#626360 [ROZWIĄZANE] Index out of bounds

Napisane przez ^Grzyboo w 18.03.2014 17:19

Chyba id to nie jest id gracza w fw_SecondaryAttack_Post

 

 

static client;
client = get_pdata_cbase(id, 41, 4);
 
i wszędzie indziej podmienić id na client

  • +
  • -
  • 1


#608755 Opcja w menu raz na mapę

Napisane przez sebul w 24.01.2014 13:43

A czy tak to nie zadziała?

#include <amxmodx>

new bool: funkcja[33] = false;

public plugin_init()
{
	register_plugin("menu","1.0","glut")
	
	register_clcmd("say /sklep","sklep")
}

public sklep(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)){
		client_print(id, print_chat, "Menu jest tylko dla VIP'ow")
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	new menu = menu_create("Menu","sklep_cd")
	menu_additem(menu,"Opcja 1")
	menu_additem(menu,"Opcja 2")
	menu_additem(menu,"Opcja 3")
	
	menu_display(id, menu,0);
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public sklep_cd(id,menu,item)
{
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			if(funkcja[id])
			{
				client_print(id,print_chat,"Wybrales na tej mapie juz ta funkcje")
				return PLUGIN_HANDLED;
				
			}
			else
			{
				client_print(id,print_chat,"Wybrales opcje 1")
				funkcja[id] = true;
			}
		}
		case 1:
		{
			client_print(id,print_chat,"Wybrales opcje 2")
		}
		case 2:
		{
			client_print(id,print_chat,"Wybrales opcje 3")
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

Nie, bo jak ktoś wyjdzie, a wejdzie inny gracz, to ten inny gracz nie będzie mógł użyć tego czegoś co ma być raz na mapę.
  • +
  • -
  • 1


#602520 [ROZWIĄZANE] Jak zablokowac opcje w menu (next, prev strona)?

Napisane przez K!113r w 06.01.2014 19:15

http://amxx.pl/topic...tworzenie-menu/

A dokładniej:

http://amxx.pl/dokum...08/menu-setprop

razem z:

#define MPROP_PERPAGE    1
//czyli:
menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 0)

  • +
  • -
  • 3


#600921 Menu piłki dla CT

Napisane przez 0-0-0 w 03.01.2014 20:16

Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#591265 [ROZWIĄZANE] Jail_zyczenia cs_set_user_bpammo crashuje

Napisane przez Rivit w 07.12.2013 20:43

if(bronie_pojedynek != 29)
cs_set_user_bpammo(id, bronie_pojedynek, 1)

musisz sprawdzic czy wylosowana bron (wlasciwie to id tej broni) jest rozna od noza (czyli id 29), bo noz nie ma paczek ammo
  • +
  • -
  • 4


#585699 Host_Error: PF_precache_model_I: 'models/player/gordon/gordon.mdl'

Napisane przez killer98 w 15.11.2013 23:45

Poprosimy plugins.ini, amxx.cfg oraz CAŁE error logi od startu serwera po crash. Na sam początek spróbuj wpisać do server.cfg komendę:

mp_consistency "0"

  • +
  • -
  • 1


#571414 [Binarki] HLDS 6027 (Stable) & 6132 (Beta)

Napisane przez Droso w 14.09.2013 11:49

[Binarki] HLDS 6027 & 6123 - ręczna aktualizacja plików

opis

Nowy silnik od Valve, dzięki temu mamy możliwość wgrania m.in HamSandwich 1.4

Na ten silnik wyszło już działające DPROTO! Do pobrania na forum! Oznaczone jest wersją Dproto 0.9.307 lub wyższą!

 

 

JEŚLI WGRYWAMY BINARKI 6027 {

 

Najpierw upewnij się czy masz na serwerze Metamoda (jak max AMX MOD X na 100% masz Metamoda), jak nie masz Metamoda wgraj ten plik:

Załączony plik  WgrajToJakNieMaszMetamoda.rar   355 bajtów  704 Ilość pobrań

 

}

 

 

Lecimy dalej binarki 6027 do ściągnięcia (nie wiem czy paczka jest dobrze skonstruowana, jak chcesz mieć pewność, że zadziała, to może lepiej wybierz 6132 :D)

Pobierz (1): http://darkgl.amxx.p...s/hlds_6027.rar (czekamy na wgranie Darka :D)

Pobierz (2): http://www24.zippysh...81097/file.html

 

LUB WYBIERAMY:

Binarki 6132 do sciągnięcia:

Pobierz (1): http://www43.zippysh...08325/file.html

 

 

instalacja

Ściągamy po prostu binarki i wgrywamy na serwerze, wszystko jest ładnie ułożone.

 

Odpowiedzialność, instalacja, błędy

Aktualizację wgrywasz na własną odpowiedzialność, jest to nowy silnik nie wiadomo co się w nim dzieje.

Za błędy w instalacji lub problemy z serwerem przez tą paczkę nie odpowiadam.

Zrób kopię zapasową w razie problemów łatwo przywrócisz serwer do normy!


  • +
  • -
  • 3


#574638 Przeliczenie na procenty

Napisane przez DarkGL w 01.10.2013 15:41

show_hudmessage(i,"Fragi : %d Deathy %d ( %.1f )",Frags, Deaths , ( float( Deaths ) * 100.0 ) / float( Frags) )

  • +
  • -
  • 2


#565766 C4 Zabije wszystkich na mapie

Napisane przez ^KoZa w 21.08.2013 15:52

Trzymaj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#504997 Własna Lista serwerów

Napisane przez sekio w 22.01.2013 09:16

Powiem ci tak , skoro nie umiesz zapełnić serwera to takie coś ci nie wyjdzie . A co jest potrzebne ?? umiejętności albo pieniądze żeby zapłacić ludziom za wykonanie.


#564188 Plugin chyba źle działa

Napisane przez radim w 16.08.2013 18:05

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
 
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Daniel"
 
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /fps", "fpsy");
register_clcmd("ile", "pobierz");
}
 
public fpsy(id)
console_cmd(id, "messagemode ile");
 
public pobierz(id)
{
new text[192]
read_argv(1,text,191)
format(ilosc, charsmax(ilosc), "%s", text);
 
new podaj_fps = str_to_num(ilosc)
client_cmd(id, "fps_max %d", podaj_fps);
client_cmd(id, "fps_modem %d", podaj_fps);
}

  • +
  • -
  • 1