Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[STOCK] Give Item w Engine


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 07.05.2014 19:12

*
Popularny

Działa na tej samej zasadzie co fm_give_item (Fakemeta) oraz give_item (Fun)

GiveNamedItem( id, const pszName[ ] ) {
    new iEnt = create_entity( pszName );
    if( !iEnt ) {
        log_amx( "NULL Ent in GiveNamedItem!" );
        return;
    }

    new Float:fVecOrigin[ 3 ];
    entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fVecOrigin );
    entity_set_vector( iEnt, EV_VEC_origin, fVecOrigin );
    entity_set_int( iEnt, EV_INT_spawnflags, entity_get_int( iEnt, EV_INT_spawnflags ) | SF_NORESPAWN );

    DispatchSpawn( iEnt );
    fake_touch( iEnt, id );
}

 
Przykład:

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

public plugin_init() {
	RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "Ham_Spawn_Post", 1 );
}

public Ham_Spawn_Post( id ) {
	if ( !is_user_alive( id ) )
		return HAM_IGNORED;
	
	if( get_user_flags( id ) & ADMIN_LEVEL_H )
		GiveNamedItem( id, "weapon_awp" );
	else
		GiveNamedItem( id, "weapon_scout" );
	
	return HAM_IGNORED;
}

GiveNamedItem( id, const pszName[ ] ) {
	new iEnt = create_entity( pszName );
	if( !iEnt ) {
		log_amx( "NULL Ent in GiveNamedItem!" );
		return;
	}
	
	new Float:fVecOrigin[ 3 ];
	entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fVecOrigin );
	entity_set_vector( iEnt, EV_VEC_origin, fVecOrigin );
	entity_set_int( iEnt, EV_INT_spawnflags, entity_get_int( iEnt, EV_INT_spawnflags ) | SF_NORESPAWN );
	
	DispatchSpawn( iEnt );
	fake_touch( iEnt, id );
}

  • +
  • -
  • 5

#2 Aemiksowy

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:222
  • Lokalizacja::)
Offline

Napisano 07.05.2014 19:47

A które w końcu bardziej optymalne?



#3 Niide

    *** it I'm done

  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:216
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 07.05.2014 19:54

Hmm, czemu miałbym używać tego zamiast give_item? Działa to lepiej?


  • +
  • -
  • 0

kP8HWV.png


#4 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 239
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 07.05.2014 20:07

A engfunc to przypadkiem nie jest fakemeta?


  • +
  • -
  • 1

#5 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 08.05.2014 17:52

A engfunc to przypadkiem nie jest fakemeta?

tak, ale mozesz zawsze to zmienic ;)


Misiaczek ;c (08.05.2014 18:06):
Aktualizacja

  • +
  • -
  • 0

#6 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 09.05.2014 10:57

Hmm, czemu miałbym używać tego zamiast give_item? Działa to lepiej?


W niektórych przypadkach nie opłaca się mieszać kilku bibliotek na raz, więc na pewno jest to rozwiązanie dla tego typu sytuacji.
  • +
  • -
  • 2
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#7 RxxFi

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:9
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tarnów
Offline

Napisano 17.05.2014 17:02

Fajne :D dziękuje ci


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png      --> Najlepszy Unikatowy Serwer Diablo Mod <3

 

 

Zapraszam na Multishoot.xaa.pl Siec Counter-Strike





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych